Hvis bare der var kommet blade på træerne, så ville man slet ikke kunne se teenagepigen, der nu sidder i det højeste bøgetræ og spejder ud over den bare jord uden for skoven. Dyrepelsen i de brune farver, klæder hendes skuldre og holder hende varm i det kolde vejr.
"... Jeg vil gerne snart have forår..."
Mumler hun, og piller lidt ved en lok af sit hår, som hun har fået lov til at vokse og vokse. Det når hende til midt på ryggen nu, og hun har tit overvejet tanken om, om det måske er for langt, om hun burde klippe det. Men så dropper hun alligevel altid tanken igen, når hun får sat håret op i en hestehale som nu, for så lægger hun ikke selv mærke til dets længde omkring skuldrene.
I favnen sidder pigen med en bog, som hun har fået for et stykke tid siden. Hun er endelig blevet færdig med den sidste side, og hvilken kamp det dog har været. Drager, hekse, gnomer, dæmoner og grådige vampyrer, så meget har hun da fundet ud af, at den handler om. Eventyr, eventyr i massevis. Personligt holder hun mest af et af de sidste eventyr, "Dragen og menneskesønnen". Det har hun så også læst tre gange, for at være sikker på, at hun ikke har misset en eneste lille detalje om deres venskab.
"Hvis jeg nogensinde møder en drage igen," Mindet om dragen som Kyo slog ihjel strejfer hende, ".. Så vil jeg klappe den på hovedet."
Geill folder sine vinger ud, forsigtigt på grund af grenene, og tager et enkelt hop ud i luften, kun for at svæve ned på jorden og lande roligt. Hun er faktisk blevet helt god til det med flyvningen, og plantemanipulation er også ved at være under fuld kontrol. Men hvis man spørger Icaricia, så har hun sikkert stadig meget at lære.
"..." Hendes hånd sniger sig op til hendes strube, hvor hun inden under tøjet bærer den dyrebare halskæde.
//
Geill Brianne
Illustration af hendes udseende fra photobucket.[/i]