Afdelingen for slemme skader..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:29
"Nej" siger hun og ryster på hovedt "Indholdet er hemmeligt, men det er noget som har tilhørt mig, som jeg har gemt deri. Jeg fik så nogen til at forsejle den, så den ikke kan åbnes, med mindre den bliver ødelagt" Hun smiler undskyldende til ham, og kan ikke lade vær med at grine svagt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:32
,,Så... Må jeg vel bare smadre den." mumler han lavt, og begynder at famle lidt med den. Han får den hurtigt hevet over hovedet, men har dog ikke tænkt sig af ødelægge den.
,,Kom til at tænke på.. Hvorfor gav du mig den? Selvom jeg allerede én gang havde sagt jeg ingen gave ville have."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 21:35
"Øhhm..." hun tænker så det knager, men pga. sin smerte, kan hun ikke lige komme i tanke om det. "Jeg kan ikke huske det lige nu.. Skal nok fortælle dig det, når jeg finder ud af det. Mit hoved kan bare ikke tænke lige nu." hun lægger sin ene hånd oven på halskæden, som han har i hånden. "Ikke ødelæg den med vilje... Det vil ingen mening have, at du ødelægger den før jeg forsvinder igen" siger hun med et grin. Hun mener skam at hun vil forsvinde igen, men ikke hvornår.

//frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 20:38
Han virrer overrasket med ørene, og ser indtrængende på hende. ,,Forsvinder.. Vel gør du ej." mumler han, med et hævet øjenbryn. Han tager langsomt halskæden om halsen igen, med blikket fæstnet til Noel. Et halvvejs strengt og bestemt blik.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 20:44
"Før eller siden gør vi alle det" siger hun med et grin og smiler til ham. Hun kunne have kysset ham nu, men hendes skulder gør pokkers ondt. Hun bider tænderne sammen, for at holde smerten ud. Den er åbenbart blevet værre efter at hun satte sig op, så hun lægger sig stille ned. Det nedsænker smerten en smule.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 20:47
Han smiler roligt, og trækker kort på skuldrene, inden han træt læner sig tilbage i stolen. ,,Hm, måske.." brummer han, og lukker øjnene i. Tankerne flyver rundt i hovedet på ham, og han prøver så godt han kan at glemme alt omkring sig, og få tankerne væk. For ikke alle af dem er gode.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 20:51
Hun tager hans ene hånd og nusser den svagt. "Men jeg lover at jeg ikke forsvinder forløbig." hun smiler let og kigger kærligt på ham. Hun ømmer sig lidt over sit kæmpe sår, men snakker ikke om det.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 20:58
Han virrer let med ørene, og åbner tavst øjnene. ,,Hm, det er vel.. Det er vist okay." siger han med et skævt smil. Han hælder let hovedet på skrå, og ser lidt rundt. ,,Noel.. " mumler han, men stopper dog op. Et skævt smil breder sig på hans læber, og han ler kort.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:01
"Hvad er der? Min lille ræv" det sidste siger hun egentlig for sjov. Hun kan ikke lade vær med at smile af Taitan. Hun føler sig utrolig heldig, over at hun er venner med ham. Hun giver hans hånd et klem, og kommer til at tænke tilbage til tidligere. Hun gyser let over det. Tænk at en mand kan være så grusom, det er utilgiveligt...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:07
Han rynker let på næsen, og ser undrende på Noel. ,,Hm, jeg ved ikke." mumler han med et let skuldertræk. Han har ingen anelse om hvor latteren kom fra, da han ikke har meget at grine af. Hånden, som han stadig har fri, glider langsomt igennem det blonde hår. ,,Mjneh.." lyder det træt fra ham, imens han virrer med det ene øre.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:09
"Taitan?.. Jeg er glad for at du er min ven" siger hun. Hun har sikkert sagt det før, men det er ligemeget, hovedsagen er, at hun mener det. Hun sukker let og smiler stort til ham. Smilet forsvinder dog, da det kraftigt begynder at dunke i hendes skulder. Hun bider tænderne sammen og kniber øjenene sammen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:13
Han smiler let, med et roligt blik. ,,Jamen det er jeg da glad for at høre Noel." mumler han lavt, og vipper let ørene op. Men synet af Noel, der ligger skadet, er ikke ligefrem noget der gør ham superglad. Tværtimod. Hans humør er utrolig langt nede, i forhold til hvor højt oppe det plejer at være. Lavt sukker han, og skal lige til at sige noget, da han bider ordene i sig igen.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:16
Tårerne begynder at pible frem, pga. den store smerte, som åbenbart er kommet. Hun har næsten lyst til at skrige, men gør det dog ikke. Hun bider sig hørt i underlæben, så hun kommer til at tænke på noget andet, og så hun ikke skriger
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:20
Han ser forundret på hende, ved synet af hendes tårer, der langsomt glider ned af hendes kinder. ,,Jamen Noel.." mumler han lavt, og rejser sig langsomt fra stolen. Med den ene hånd, begynder han langsomt at tørre tårerne af hendes kinder.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:23
"Smerten" får hun hvisket frem, og prøver virkelig at holde den ud, men det gør ekstremt ondt, og dunker hårdt. Der bliver bare ved med at løbe tårer ned af hendes kinder.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:25
,,Jeg ved det, jeg ved det.." mumler han lavt, og fortsætter bare med at tørre tårerne af hendes kinder, selvom der uden stop kommer flere. Hans blik glider langsomt ned på hendes skulder, og han bider sig kort i underlæben. ,,Hm, jeg ville gerne hjælpe, men jeg kan desværre intet gøre.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:36
Der kommer en healer forbi og opdager Noels tårer, hun kigger fra Noels hoved til hendes skulder. Healeren henter noget salve, og får taget noget af bandangen af. Hun smører salven på det store sår, som rent faktisk ser ret grumt ud. Derefter henter hun nogle flere urter, dog er det nogen andre, end den anden healer lagde på, og lægger dem på. Da hun har gjort det, lægger bandagen på igen.

Noel som næsten ikke kunne holde smerten ud, opdager til sin lettelse, at salven får dunken til at forsvinde lige så stille, men tilgengæld sviger det som bare pokker. Hun smiler let til Taian, og mærker noget meget koldt, eller sådan føltes det, mod hendes sår.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:42
Han følger tavst healerens bevægelser, uden at sige et eneste ord. Dog vælger han at sætte sig ned igen, med et opgivende suk. Han hiver langsomt halen op til sig, og knuger den tavst ind til sig, bare for at lave noget, imens healeren er igang.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:49
Healeren smutter kort, før hun kommer med et krus, med dampende varm væske i. Det er the med urter i, der vil dæmpe Noels smerter yderlig. Healeren får Noel sat op og sat en pude bare hende ryg. Derefter giver hun kruset til Noel og smutter.

Noel får ondt igen, da healeren sætter hende op, men har det bedre i skulderende. Da hun modtager kruset, opdager hun, at kruset ikke er særlig varmt. Hun puster let på det, og kigger ned i den blanke overflade, hvor der svømmer urter rundt på. Hun smiler til Taitan, og tager en tår af theen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 19.12.2007 21:54
Han betragter et kort stykke tid tavst Noel, med halen i sin favn. Derefter rejser han sig op, og ser kort rundt. Med et lavt suk, tager han fat i stolen, og sætter den på plads, der hvor han tog den. ,,Noel. Jeg vil lade få lidt fred. Tror det er det bedste jeg kan gøre lige nu. Og du skal ikke sige mig imod." Han står kort og ser på hende, inden han uden et eneste ord forlader helbredelseshuset.

//out
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12