BlitzKrieg 07.12.2007 17:00
"hmpf.." mumler han stille og vender tilbage til sin bog, vandsøjlen han sider på er nu ca 10 m over jorden, men stadig er Zexion helt kold over for det. vinden leger lidt med hans hår.ava fra http://blind-reflection.prv.pl/
Avia 07.12.2007 17:13
(( Undskyld ventetiden. Min skærm drillede ))Avia sukker dybt, men soidser ører da Sasuchi bryder stilheden.
,,Det gør ikke noget"
Får hun presset ud, og hun smiler skævt til Sasuchi. Egentlig gjorde det noget, det tørklæde betyder så meget for hende. Men hun ville nødit såre fyrens følelser.
AVIA
There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head
- Antony and the Johnsons
When I go to bed
How will I rest my head
Sasuchi 07.12.2007 17:19
Sasuchi bryder sig ikke så meget om at han gjorde hende helt ked af det.,, Jeg... Ehm... " Han kan ikke få noget presset frem, men han sætter sig så ved ved siden af hende, bare uden benene ud over rællingen.
,, Er det okay? " Siger han lidt og ser på tørklædet som er godt gennemblødt af saltvandet.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

BlitzKrieg 07.12.2007 17:25
han kan roligt høre dem snakke men lader som om de ikke er der mere, han vil hellere læse sin bog end at konfrontere med dem.ava fra http://blind-reflection.prv.pl/
Avia 07.12.2007 17:33
Avia lader blikket falde en sidste gang på Zexion, før hun igen kigger på Sauschi. Hun trækker benene op til sig under kappen, og sukker.,,Det er altså helt i orden. Det skal de ikke være ked af"
Smiler hun, og stopper igen tøklædet ned i lommen, hvor det kom fra.
AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Sasuchi 07.12.2007 17:49
Sasuchi smiler skævt, han er vant til at folk bare springer på ham selvom det var et uheld.,, Okay, bare hvis De giver mig en chance for at gøre det godt igen, " siger han med et svagt skævt smil.
- Han lader ørerne stå igen og så betragter han lidt denne brune kutte.
,, Mit navn er Sasuchi, " siger han venligt og rækker sin hånd frem til hende som er ret pelset...
Profil - klik!

Sasuchi 07.12.2007 17:52
occ - Spise ^.^Profil - klik!

BlitzKrieg 07.12.2007 18:02
"hmpf.." mumler han stille og lader vandet føre ham til grunden igen. "farvel.." mumler han stille og forsvinder stille væk(gtg -.- bye)
ava fra http://blind-reflection.prv.pl/
Sasuchi 07.12.2007 19:16
Sasuchi gør et respektfuldt nik, hun virker meget venlig... Han vil helst ikke gøre sig fjender med nogen.,, Meget hyggeligt at møde dem, jeg er ked af det med tørklædet, " siger han som det sidste før han rejser sig og begynder roligt at gå.
,, Hav ellers en forsat god aften.. " Siger han med et smil og kommer hænderne i lommerne før han går ind mod byen.
OOC: Sorry at det tog så lang tid, men nu skal jeg se film med min mor -.- Bah...
Profil - klik!

Avia 08.12.2007 16:53
Avia bliver overrasket af at han pludselig går, men nikker blot høfligt. Hun vil så nødigt trænge sig på. Da Sasuchi ikke mere kan ses, rejser hun sig selv op. Hun lader blikket vandre rundt i havnen, før hun begynder at gå samme retning som Sasuchi.AVIA
When I go to bed
How will I rest my head
When I go to bed
How will I rest my head
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 17:49
Kagami slentre af sted i et langsomt tempo, næsten som en skildpadde. Hun går ude ved havnens kant, der hvor vandet er lige nedenfor. Bølgerne slår imod havnen og der sker flere gange, at hun bliver overdryppet af kaskader af små vandråber. Men på trods af blæsevejret og det, at hun hele tiden for vand i hovedet, lader hun nu til at være meget glad. Hun går med armene strakt ud fra sig og med et lille smil på læben.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 17:53
en maskeret skikkelse går hen ad havnen ved siden af sin dejlige hund Moggethan kster en pind længere ud på havnen og tæven løber gøende efter den
hun lårer glad da den fanger pinden
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 17:56
Da hun hører lyden af løbende skridt, meget små skridt som et dyrs, vender hun sig hurtigt om for at se, hvem der kommer. Hun kan ved første øjekast kun få øje på en lille hvid hund, men da hun kniber øjnene i, kan hun også se en mand. Hun går lidt nærmere for at se, hvem han er, men da hans ansigt er dækket af en maske kan hun jo ikke se meget. Så hun stopper op igen, og står nu bare og kigger på ham og hunden med et nysgerrigt blik.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 17:58
Mogget løber glad tilbage til Chlorr med pinden"godt gået Mogget" siger han da han får pinden og han klapper den på hovedet
han gir den også et bær som den hurtigt sluger
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 18:00
Hun ligger hovedet på skrå og betragter den fremmede. Men da han ikke lader til at have set at hun er der, vender hun sig om og lunter hen til havnens kant. Hun ser ud over det vilde blå hav, før hun med et suk sætter sig ned. Hendes ben dingler ud over havnen mens hun betragter et par måger, der kredser skrigende rundt langt oppe over hendes hoved.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 18:03
hunden hopper glad rundt på havnen og får så øje på Kagamiden gør får at få Chlorrs opmærksomhed
Chlorr kigger på den lille tæve pg spørger den "hvad er der?"
nu får han endelig øje på hende og nærmer sig hende
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 18:06
Kagamis ben dingler fra side til side, mens hun bliver mere og mere fjernt i blikket i takt med, at bølgerne ruller ind imod havnen. Hun læner sig lidt forover for at støtte sine albuer på benene, men lige i det samme hun bevæger sig får hun overbalance, og med et gisp falder hun ud over kanten. Der er heldigvis ikke så langt ned, men hun får sig noget af et chok, da hun rammer det iskolde vand med et dæmpet plask. Der går ikke mange sekunder, før hun er sunket helt ned under vandoverfladen.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 18:10
da Kagami falder i løber han hurtigt hen til kanten for at overskue ulykkenhan tar sin maske af og ligger den ved siden af sin hund da det er besværligt at svømme med maske på
han springer i og er ret hurtigt nede ved hende
han prøver så at få hende op over vandoverfladen så hun kan få luft
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2008 18:11
Hun giver sig straks til at spjætte med arme og ben som en kat med vanskræk. Dog stopper hun hurtigt med dette, da hun mærker, at nogen tager fat i hende. Hun sparker stadig lidt med benene, men nu på en mere normal måde, da hun forsøger at svømme opad. Bare synd at hun aldrig har lært at svømme.Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet