Ares
Vilddyrstæmmer hos slavehandlen
Øjenlågene sitrede, da prinsens hånd gled længere ned.
Sank dybere. Ares' vejrtrækning blev ujævn. Han pressede øjnene hårdere sammen og holdt vejret, som om han på den måde kunne kvæle enhver lyd, enhver reaktion, før den slap ud.
Luften var ulidelig. Varm og fugtig og stillestående mellem teltdugene. Sveden løb allerede ned langs ryggen under tøjet, samlede sig ved lænden og gjorde stoffet tungt, hvor det klæbede til huden. Halsen var fugtig. Kinderne brændte. En sveddråbe nåede overlæben, og Ares slikkede den væk med en hurtig bevægelse.
Han ville ud af tøjet. Ud af teltet.
Ud. Det hele føltes kvælende.
Sindssygt.
Fareeds tunge vejrtrækning lød tæt omkring ham som hårde prust.
Så fin du er her... Ares gøs ved den hviskende kompliment.
Stop... Berøringen fortsatte. Blid på en måde, der næsten gjorde det værre. Krævende. Krævede alt det, Ares nægtede at give fra sig.
Læberne skiltes, men han kvalte lyden i et luftigt gisp.
Hvorfor skulle han også røre ved ham? Hvis Fareed bare havde brugt ham og smidt ham væk igen, kunne Ares måske skubbe oplevelsen fra sig bagefter. Gøre den til noget, der var blevet gjort mod ham, og ikke noget hans egen krop havde været tvunget til at mærke sekund for sekund. Alt andet end det her.
Forbandede Kazimi-helvede.
Det føles... perfekt. Sandalerne skred en smule i sandet. En lavmælt lyd slap alligevel fra Ares. Tommelfingeren gled over hovedet - drillende, kærtegnende. Som understregede Fareed virkelig hvor perfekt han syntes han var. Ares bed tænderne sammen og virrede kort med hovedet, som om han kunne ryste fornemmelserne af sig.
"Ha..." I samme øjeblik lyden forlod ham, skar han ansigt og trak vejret hårdt ind gennem sammenbidte tænder.
Vil du have mere?
Ares bandede indvendigt.
Nej. Nej, for zalaens. Men Fareed havde stillet ham et spørgsmål før.
Og Ares havde svaret forkert.
Blikket blev tomt. Fæstnede sig på ingenting foran ham, mens den klæbrige varme syntes at få hele teltet til langsomt at vippe.
Lydig. Han kunne være lydig.
"Ja..." Ordet måtte tvinges ud. Ares sank.
"Jeg er så—" Et ujævnt åndedrag brød ordene.
"Så beæret." Tonløst. Kun den overfladiske vejrtrækning afslørede noget under stemmen.
Lydig. "Jeg vil have mere..." En pause hvor han trak vejret. Det sidste kostede mere.
"Min prins." Løgne. Heden gjorde ham så svimmel.