Hun lod sig løfte op på stenen hvor hun satte sig til rette, stadig lænene op af ham. "Jeg forstår at du gerne vil være alpha'en i din klan." sagde hun roligt mens hun kærtegnede ham på brystet med den ene hånd. "For min skyld gerne." fortsatte hun roligt, mens hun stille førte hendes hånd ned omkring hans lem og tog fat. "Alle andre steder end i sengen eller hvor vi nu ellers ender med at have sex." afsluttede hun bestemt, mens hun begyndte at massere den. Hun var godt klar over at han ikke havde nået sit klimaks endnu. Og det ville hun alligevel ikke være skyld i denne gang.
Lestat 01.08.2026 20:34
Melima lænede sig ind mod Jack og tog imod alt han tilbød. "Jeg er tydeligvis ikke din første." sagde hun stille, "Jeg ved ikke hvad du har været vant til fra andre." fortsatte hun mens hun lagde sit hoved mod hans bryst og ignorerede hans kommentar for en stund. "Men hvis det her, mellem os to skal blive til noget, er du nød til at lade mig bestemme hvad der kommer i nærheden af mit røvhul." sagde hun og grinte lidt. Hele situationen var dog alligevel lidt morsom synes hun.Hun lod sig løfte op på stenen hvor hun satte sig til rette, stadig lænene op af ham. "Jeg forstår at du gerne vil være alpha'en i din klan." sagde hun roligt mens hun kærtegnede ham på brystet med den ene hånd. "For min skyld gerne." fortsatte hun roligt, mens hun stille førte hendes hånd ned omkring hans lem og tog fat. "Alle andre steder end i sengen eller hvor vi nu ellers ender med at have sex." afsluttede hun bestemt, mens hun begyndte at massere den. Hun var godt klar over at han ikke havde nået sit klimaks endnu. Og det ville hun alligevel ikke være skyld i denne gang.
jack 01.08.2026 20:47
Jack bed sig lidt i læben og så ned, mens hun kærtegnede hans lem lidt mere. Han løftede hovedet og gik stille hen mod hende. Hele hendes krop var blottet, og han ønskede at tage styringen.
Han lænede sig ned over hende og pustede en varm strøm af luft ud gennem munden. Han bed tænderne let sammen og begyndte langsomt at bevæge sig tættere mod hende. Det var svært i vandet, men selv om hun langt fra var hans første, ønskede han at bevare det, de delte lige nu.Han kyssede hende på munden og begyndte at stønne lidt højere. Han ville behandle hende som en dronning hos ham – med kærlighed og respekt. Han løftede forsigtigt det ene af hendes ben en smule for at komme tættere på hende.
Han ønskede, at øjeblikket skulle vare længe. Derefter kyssede han hendes bryst og lod sine læber dvæle der et øjeblik, mens han kærtegnede hende blidt med tungen.Det føltes anderledes end sidst. Sidste gang havde det hele føltes forkert, men nu mærkede han, hvordan kroppen langsomt blev varmere. Det var længe siden, han havde følt det sådan. For første gang føltes det rigtigt, og hans ører lagde sig stille og roligt ned.
Lestat 01.08.2026 21:08
Melima kunne mærke på Jack at han gerne ville have lov til at tage føringen. Og hun lod ham gøre det. Han varmede hende, ikke at der var koldt, men hun satte stadig pris på det. Melima overgav sig til Jack og lod ham tage kontrollen for en stund. Hun var sikker på at han havde forstået beskeden og ikke ville prøve på det med hendes røv igen. Hun kunne hører ham stønne højlydt igen og tænkte at det nok ikke varede længe før kun fik ham til at komme også.Hvis han ville kunne han tage hende igen som før han dummede sig. Hun lod sig roligt rive med og nød det når han kærtegnede hende med hans tunge. Det føltes godt, selv når han tog hende på ballerne, for han kunne have hele hendes røv i bare den ene hånd. Der var ikke ret meget hun ikke ville lade ham gøre ved hende lige nu.
jack 02.08.2026 00:47
Jack kiggede ned i hendes øjne. Han kunne mærke, at hun gav efter. Han begyndte at bevæge sig så kraftigt, som han kunne, men stadig på en måde, der føltes godt for hende. Der ville heller ikke gå lang tid, før han selv nåede sit klimaks. De havde været sammen længe, men denne gang ville han give sig helt hen til øjeblikket.
Han lukkede øjnene og lagde hovedet ned mod hendes bryst, mens han fortsatte sine bevægelser. Først da han var sikker på, at øjeblikket var ovre, stoppede han og blev liggende tæt ind til hende.Han pustede tungt og stønnede stille, mens han lå mellem Malimas bryster og sukkede dybt. Hvordan kunne sådan et mindre væsen få ham til at føle sig så godt tilpas? Det forstod han ikke. Han mærkede, hvordan alle musklerne langsomt slappede af.Efter omkring fem minutter trak han sig væk. Kroppen føltes fuldstændig udmattet, og han lod hånden glide ind i Malimas blide hånd, hvor deres fingre flettede sig sammen. Han ville lige have vejret igen, før de kunne svømme tilbage, pakke deres ting og tage hjem.Han vidste, at hun ville blive glad for stedet, fordi hun kunne føle sig hjemme der. Hans hjemby var bygget i tæt samspil med naturen, og selv hans eget hus var bygget ind i en stor klippeblok, næsten som en del af et lille bjerg
Lestat 02.08.2026 01:05
Melima opnåede klimaks flere gange selvom at det var hårdt når han kørte så kraftigt på. Hun lukkede øjnene og lod Jack gøre næsten som han ville. Hun stønnede og gispede efter vejret flere gange, men det var godt. Meget bedre end deres første aften sammen hvor hun måske mere end så meget andet følte sig en anelse klodset.Da Jack langt om længe kom op i hende, kunne hun mærke hvordan hun blev fyldt op til renden. Hun kunne ikke mere. Hun var totalt tømt for energi og lå blot og slappede af mens hun lod ham tage hendes hånd. Da han lagde sit hoved på hendes bryst blev det kun tydeligere hvor små hendes bryster egentlig var. Nu trængte hun til endnu et bad tænkte hun og tog sig lidt mellem benene, for at vaske sig lidt. Denne gang havde han ikke forsøgt noget med hendes røv hvilket glædede hende, for det var hun ikke klar til, hvis hun nogensinde blev det. "Hvordan ser dit hjem egentlig ud?" spurgte hun ham mens hun forsøgte at få pulsen ned igen. Hun kunne leve med meget lave standarder, men hun ville ikke leve under jorden. Det havde hun prøvet en kort stund.
Efter lidt tid slap hun hans hånd og lod sig flyde lidt ud i søen til et sted hun kunne bunde. Her begyndte hun igen af vaske sig, for selvom at de havde været i vande hele tiden følte hun sig svedig.
jack 02.08.2026 01:25
Jack pustede lidt og stønnede svagt. Han var godt øm og træt i kroppen, og at hun så let som ingenting kunne rejse sig efter den behandling, han havde givet hende, fik ham blot til at ryste på hovedet og smile for sig selv med et stille grin.
Da hun spurgte ham om, hvordan hans hjem så ud, trak han lidt på skuldrene og så op. Han kiggede mod skyerne et øjeblik, mens han tænkte over, hvordan han bedst kunne beskrive det.
"Man finder det ikke bare. Man skal enten være et halvdyr, kende stierne eller være elver. Vi har slået os ned så langt inde i skoven, at intet almindeligt menneske eller væsen ville turde gå derind. Vores hjem er beskyttet af en lille dal, hvor træerne vokser hele vejen rundt om den. Inde i et bjerg er vores huse hugget ud i hvid granit. Det ser ikke mørkt eller dystert ud – tværtimod. Der er næsten magiske malerier på væggene, masser af trapper og en stor træningscirkel med ild omkring. Min familie er kendt for at mestre ildmagi. Det ligger til vores slægt. Forstår du?"
Jack holdt en kort pause for at være sikker på, at hun fik alle detaljerne med. Det var et sted, man skulle opleve med sine egne øjne, før man virkelig kunne tro på det. Hans familie havde boet der i generationer.
"Når du bevæger dig gennem den lille landsby, vil du se hvide bygninger med grønne faner hængende ned langs siderne. Vores våbenskjold er syet ind i dem. Det betyder frihed og sammenhold. Ilden er vores magi og vores beskytter. Vi bliver trænet til at forme ilden til det våben, vi er bedst til at bruge. Når du går gennem porten, vil du se statuer af mine forfædre. De står der som en velkomst. Der er også et gammelt tempel, hvor vi beder til naturguden."Han svarede med et skævt smil på læben, men sukkede blidt og kiggede ned.
"Men nogle ting har ændret sig siden min far... Tja, man kan vel sige, at han mistede forstanden lidt. Som jeg har fortalt dig, prøvede han at slå mig ihjel, da han fandt ud af, at jeg var blevet far. Ikke fordi jeg selv vidste det på det tidspunkt – det gjorde jeg ikke. Og nej, jeg har ikke særlig meget kontakt med dem længere, som du nok kan huske."
Han så op igen og trak vejret dybt. Det var fortid, og der var ikke noget, han kunne ændre ved det. Alligevel forsøgte han at være den far, han selv aldrig rigtig havde haft, selv om det til tider var svært.
Lestat 02.08.2026 09:21
Melima lyttede intenst til Jacks fortælling om hans hjem mens hun blev færdig med at vaske sig. Da hun var blevet færdig med at vaske sig, var Jack endnu ikke færdig med at fortælle. Hun kunne næsten se de hvide granit vægge for hende. Hun havde spørgsmål men ville ikke afbryde ham midt i det hele, i stedet svømmede hun langsomt tilbage mod ham og satte sig på stenen igen ved siden af ham. Hun kunne mærke hvordan solen begyndte at bage på dem og vidste at det nok blev endnu en varm dag.Da Jack var blevet færdig med han fortælling om hjemmet og landsbyen var der flere ting hun havde bidt mærke i. "Så du har børn?" spurgte hun ham roligt. Det var nu ikke noget der gjorde hende noget, så slap hun i det mindste for at være tvunget til at give ham en arving. "Hvor mange mager har du så?" spurgte hun ham fortsat. Hun ville vide hvor mange andre kvinder hun skulle konkurrere med for hans opmærksomhed. Hun var ikke helt sikker på hvordan hun egentlig havde det med polygami. Ligesom næsten alt andet hun havde oplevet på deres tur var det nyt for hende.
jack 02.08.2026 17:15
Jack sukkede lidt, men rystede på hovedet.
"Jeg har to piger... men du skal ikke sætte forventningerne for højt. Jeg ser dem næsten ikke, og deres mor hader mig," svarede han med en lidt anderledes tone, som han håbede, hun forstod betød, at han ikke havde lyst til at grave mere i det.Han havde lagt det lidt på hylden og var kommet videre med sit liv, men det hjemsøgte ham stadig af og til – især når han prøvede at få styr på sit eget liv.Han smilede stille og roligt og løftede en finger op, inden han viste en halv mere.
"En og en halv lige nu. Måske kommer der flere," svarede han og blinkede til hende med et stille grin på læben.
Han tænkte lidt over det. Ham og hans søster havde et stærkt bånd, men om man kunne sammenligne det på den måde, vidste han ikke.Hans blik faldt stille mod Melima igen for at se, hvordan hun ville reagere. Hun havde sådan set ham helt for sig selv.
"Du har mig sådan set helt for dig selv lige nu, skat," svarede han stolt med et varmt smil.
Han hoppede stille ned i vandet igen for at se, om de kunne få pakket lidt sammen. Hans bagdel stak roligt op over vandoverfladen sammen med hans hale.
"Men jeg skal nok lære dig tingene, når du kommer dertil. Det er ikke så slemt, som det måske lyder. Det er nok bare tanken om det," sagde han med en blid tone.
Han begyndte at tage tøjet på igen og ventede på, at Melima blev færdig. Han ville gerne af sted, så de kunne komme tilbage til Amazonskoven.
Han havde dog ikke fortalt hende, at han havde en ven, der spillede violin. Det ville han gerne vise hende, når tiden var den rette.
Lestat 02.08.2026 17:28
Melima lyttede til Jack og havde blot flere spørgsmål, men besluttede at det nok var bedst at vente med dem. I stedet rejste hun sig fra stenen og gik hen hvor hendes kappe lå. Den rystede hun roligt inden hun begyndte at tørre sig af med den. Bagefter gik hun hen og tog sin kjole på igen, og gik stille tilbage mod vognen. Hun ville ikke gøre ham sur eller ked af det på nogen måde, men der var stadig mange ting hun ikke vidste og hun havde lige så mange spørgsmål endnu.Hun satte sig ind i vognen på det ene sæde som hun forsøgte at fylde så meget på hun kunne. Hendes kappe lagde hun ved siden af sig og under sædet havde hun lagt hendes rygsæk, hvori hun egentlig havde alt hvad hun ellers ejede. Hun gik lidt ud fra at han havde sat sig om foran, da det var ham der havde kørt vognen hidtil. Hun havde aldrig selv prøvet at styre en vogn, ikke at hun havde lyst.
jack 02.08.2026 18:35
Jack mærkede godt, at han måske havde haft en hård tone. Han sad stille lidt og knugede sine poter, mens han sukkede. Hun forstod ikke, hvad der var sket. Han åbnede stille munden og håbede, at han lød rolig.
"Min far opdagede det på en uheldig måde og blev meget sur over det... så sur faktisk, at han næsten slog mig ihjel. Han blev vanvittig, og vagterne måtte stoppe ham," svarede han stille, mens han kort tog sig til maven. Han valgte så langsomt at trække trøjen op, så hun kunne se resultatet.
"De store ar, du kan se på min mave, var min egen fars poter, der gjorde det," sagde han stille og kiggede lidt væk fra hende. Han vidste ikke, om det var skam over at sige det, eller om det bare var, fordi han havde gemt det i så mange år efterhånden, at han ikke længere kunne lægge skjul på det. Han havde ikke gjort noget for, at det hele skulle ende sådan, men det var en helt anden historie.
Han trak stille trøjen ned igen, satte tøjet på plads og slog let til hesten, så den begyndte at trække hestevognen mod Amazonskoven. Hans blik rettede sig stille frem mod vejen, mens han ventede på at høre, hvad Melima ville sige.
Lestat 02.08.2026 21:22
Melima lyttede til Jack og gjorde store øjne da viste hende arrene på hans krop, for selvom at hun nok havde set dem allerede, var det først nu hun hørte historien bag og egentlig lå mærke til dem. "Og det var fra den gang han fandt ud af at du selv havde børn?" spurgte hun ham stille, mens hun tænkte på hvordan hans far så ville reagere på hende. Hun satte sig til rette da Jack fik hesten til at trække vognen igen. "Jeg beklager hvis jeg trækker op i nogle gamle og dårlige minder min skat." sagde hun til ham med en blid stemme og rakte en hånd op til ham, for at vise ham at hun var her for ham.Melima sad der i vognen og kiggede rundt på landskabet mens de kørte i retning af Jacks landsby. Hun var ikke klar over hvad hun ville ankomme til, hvordan kulturen egentlig var og om hun overhovedet ville være velkommen. "Hvornår tror du vi er der?" spurgte hun ham roligt. Det var jo ikke fordi hun havde travlt eller noget i den stil. Men så havde hun da tid til at forberede sig lidt.
jack 02.08.2026 21:48
"Det er i orden... du bør jo vide historien," svarede han stille og en smule sørgmodigt, men da hun lagde kinden mod hans hånd, lænede han sig blidt ind og kyssede den. Det havde ikke været nemt at være den, som en dag skulle tage over en så stor klan som den, og han sukkede stille for sig selv, mens han lod hesten fortsætte i et roligt tempo. Han kiggede frem mod vejen for at se, hvor langt de endnu havde igen.
"Hmm... jeg ville sige omkring en dags tid. Vi vil være der sent i aften, min engel, hvis vi rider hele dagen uden stop, medmindre du gerne vil et sted hen først for at få lidt mad," svarede han blidt, mens han kiggede lidt rundt, før han stille lagde sin pote på hendes lår og begyndte kærligt at nusse det med rolige bevægelser og en varm tone.
Han ville gerne være sikker på, at de holdt tidsplanen, og når de kom hjem, kunne han måske give hende noget nyt tøj, hvis hun havde lyst. Han kiggede stille over på Melima igen og smilede svagt. "Når vi kommer hjem til mig... så kan vi måske finde dig nogle nye smukke kjoler," sagde han med et stille og roligt smil på læben. Han tænkte, at hun måske trængte til noget nyt tøj efter så lang tid, og Jack havde trods alt et skab fyldt med tøj, så der var sikkert noget, hun ville kunne lide.
Han lod stadig poten hvile blidt mod hendes lår, mest for at mærke, at hun var tæt på. Jack havde været så vant til at være sig selv på sine rejser, så det hele var stadig nyt for ham, ikke fordi han ikke kunne lide det, tværtimod, men det føltes stadig lidt underligt pludselig at have en ved sin side hele tiden.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet