En gammel kending

Therion Valemont

Therion Valemont

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 185 cm

Serina 22.04.2026 18:12
Det forstod  Theo virkelig godt! Det var da heller ikke rart bare at blive set på en måde, som egentligt ikke rigtig levede op til hvordan tingene hang sammen. Det kom han aldrig til at forstå, måske han var naiv eller for meget slagsbror til den slags. Med Terrak var det bare noget helt andet. Han havde jo heller aldrig forestillet sig at skulle slås med Terrak, han nød blot hans selskab virkelig meget!  Det var et selskab han aldrig blev træt af, det håbede han da i al fald ikke! 

"Jeg kan starte med at kløve brænde, også går jeg op og kigger på førstesalen" svarede han med et smil i mundvigen. "Jeg kan også hvis du vil, at jeg lige ordner de folde hvor der mangler nogle brædder?" spurgte han og så på Terrak. Thoe var god med sine hænder, og han hjalp gerne til, nu hvor han kom så uventet på besøg og nok blev hængende i nogle dage så ville han gerne gå til hånde. 

Theo bemærkede godt hans tattoveringer, som han af naturlige årsager aldrig havde set, nu kom han og tog ham på sengen eller næsten på sengen. Han kom på benene, "skal vi gå igang?" så kunne de jo snakke senere, eller det Theo jo nok snakkede. 
Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 25.04.2026 18:34
Terrak var glad for at Theo vilel blive et par dage for, for Terrak der ikke havde mange venner var Theo en stjerne i hans  liv. han var en ven han altid kunne hænge ud med. også selv om Theo var en slagsbror så var Terrak ikke en han havde slået på og det var han da taknemmelig for.

Terrak så mod Theo og nikkede. "det ville være en stor hjælp med foldene. for Dyrene skal jo helst ikke kommer på folde uden mad" Terrak var glad for at Theo gerne ville lave foldene. der var jo mange folde og nogle af dem manglede et bræt eller to. og det var jo for at dyrene ikke stak af. 

Terrak nikkede til Theo og pudstede ud og i det trak han vingerne ind i ryggen igen så de ikke var i vejen. Terrak kunne ikke gå i stalden med vingerne ude. dyrene havde det med at bide i vingerne. og ærligt. det gjorde ondt. "jeg er klar til at fodre og gi vand til dyrene. Bræderne ligger over ved den første fold... jeg kom vidst aldrig videre med at lave foldene" det var lidt en irretation for Terrak at han aldrig var kommet videre med foldene.
at Theo gerne ville snakke senere gjorde ikke Terrak noget han lyttede gerne.
Therion Valemont

Therion Valemont

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 42 år

Højde / 185 cm

Serina 26.05.2026 19:19
Theo nikkede, "DEt klarer jeg nemt!" svarede han med et smil på læberne. Lidt fysisk arbejde, var godt til at få sine tanker på arbejde, eller forsvinde ind i sin egen verden med dem. Det var dog rart at have en som  Terrak i sit liv, som rummede ham. Selv når han bare var et dumt svin som var ynkelig og sad og ynkede sig selv. Så var det guld værd med Terrak som rummede alle hans sider, også de mindre pæne sider som Theo besad. 

Imens han gik og slog brædder i, gik han og tænkte på alt og intet. Indimellem overvejede han om hans datter mon ville huske ham hvis han tilfældigvis skulle rende ind i hende? Måske. Han havde lært hende at slås, og gerne slå fra sig. Far som datter, ikke? Dog skød han tanken helt væk igen, for chancen for at han ville møde hende, var nok minimal, med hans fart på farten. Og hans flugt fra det liv han forlod. 

Terrak Mallikon Ric

Terrak Mallikon Ric

Bonde.

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 186 cm

Mong 01.06.2026 10:47
Terrak Nikkede og gik ud af døren og begyndte at fodre og gi vand til alle de dyr han havde. Han så dog en gang imellem ud af stalden for at se til Theo og hvordan det gik for ham. Terrak var taknemmelig over at han kom og hjalp til. Terrak blev færdig i stalden og gik inden for for at hente nogle glas og så gik han ud til brønden og fyldte dem med vand og gik mod Theo. "tænkte du måske trangte til et glas vand i denne varm" han rakte glasset til Theo. der var trods alt gået 1½ time. siden de begyndte. 

solen stod højt på himlen og Terrak ville ikke lade sin ven overophede i den bagene sol. han smilte forsigtigt til Theo og håbede vand var fint nok. han havde ikke noget mjød hjemme.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1