Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 18:34
Isolde smilede til ham,"Det ville være rart hvis kan det, skat" svarede hun ham. Det var faktisk en god plan hvis han selv kunne nedlægge byttet.  "et bad lyder dejligt, min egen" svarede hun og smilede. Dog kunne hun ikke holde en lav latter tilbage ved ordet om våd hund, "så længe du ikke lugter af våd hund, så har jeg ingen problemer" sagde hun og grinte lidt og nussede ham lidt. Et bad var altid rart, og et bad inden sengetid, ville gøre godt! 

"Jeg kan ikke lukke butikken, Jack" sagde hun og så på ham med et lille smil på læberne. "Men måske hvis vi kan få noget der er i afstand til jeg kan passe butikken?" spurgte hun spørgende og så på ham. Om hvor hvordan det lige skulle foregå vidste hun ikke helt. Dog ville hun være meget ked af, hvis ikke hun kunne beholde sin butik. "Måske et sted med noget have?" foreslog hun og så på ham med et lille smil. Det ville Isolde i al fald gerne have, hvis det kunne lade sig gøre. 

Isolde betragtde Jack  som de sad der, hun glædede sig til fremtiden, uanset om den ville være skræmmende indimellem, så kunne det kun blive godt. I al fald godt kunne det godt blive godt. Virkelig godt!

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 18:49
 jack smilte stille og mærkede hendes nusset han lod hvode glide tilbage for at få hende til at gøre mere ud af det hans blik fanget  halskeden han hadet sat omkring hende  den lyste stadige op med ild fave han sukket blidt og lod hånden glide under hendes  kjolde helt for at mærke hende på maven blidt han lukket stille sine øjne  og slappe af han ville tag hende lige nu her på stede men han ville vente han måtte være toldmodige lidt i nu han nusset den ganske blidt mens han tænkte sig og hørte hvad hun sagde " 

tja det burde der ikke være nogle problemer i som sådan  som sagt jeg skal lige se på det " svaret han med et grin og et varmt kys til gengæld  han tænkte dog på hvordan han ville begynde at tenge huset men  det måtte altså vente bare en smule lige nu skulle de 3 lige finde ud af det når hun kom på besøge hun var nok ynger ind jack omkring 2oeren  lige nu eller var lige blivet det faktis kunne jack ikke huske hvor gammel hans søster var 

fingeren strøg over hendes lår mens blikket holdte stif på isolde og varmt  måkse de skulel se at komem af sted så de også kunne få sendt det lille brev " måske skal vi se at komme af sted badet kan vente til når vi  kommer hjem jeg ville godt ha sendt det så hurtiges som muliget nemlige så hun kan komme væk der fra " svaret jack blidt med et varmt stemme  

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 21:41
Isolde nød hans varme blik mens hun selv sad og drømmede væk i tanker. Tanker om alt og intet. Måske det gik for stærkt? Det ville nogle måske mene. Men for Isolde lod hun sig følge med, være lidt impulsiv. Og det var dette her for hende. De havde ikke været sammen længe, og var allerede ved at tale om at flytte ind i et hus. Dog ville hun gerne beholde sin butik. Den kom hun til at stå fast på. 

"Dejligt" svarede hun med et smil på læberne. Det ville være rart hvis de kunne have lidt urter hjemme, og  ikke mindst noget natur. Isolde elskede naturen, det var som en  healende brise for hende. Det mindede hende om barndommens fortællinge, om alt det som naturen også kunne, udover at være ganske smuk. 

Hun nikkede tilham, "God ide" svarede hun og kom på benene. Hun kyssede hans kind inden hun tog tallerknerne væk fra bordet, og fandt sine sko frem, inden de begyndte at gå uden for, for at få afleveret brevet, og for at få handlet de små ting ind. "klar, min egen?" spurgte hun ham som hun selv havde taget et sjal over sine skuldre, og hendes kniv var igen på plads i bæltet. Ikke at hun forventede at den skulle i bug, det var bare praktisk at have det med. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 22:10
jack  gjorder sig  stille og rolige klar men han kikket mod isolde som hun bevæget sig mod  dørne så de kunne gå han ville elskede at se hvad de 3 kunne finde på  at lave at balde sammen jack smilte og kysset hende stærk på kinden som han selv kom til døren han hadet taget en taske med for en sikkerheds skyld krystlaeren lå der opppe   han hadet taget sin pose med  for en sikekr hedsskyld så de kunne bære tingen i den det ville han godt gøre også for hun ikke skulle løfte hele tiden han var tors alt støre  ind isolde stille lage hans sin pote i hendes hånd blidt og sagde med et stille og rolige mine " jeg er altid klar skat " svaret han og

han åbnet stille og rolige døren så de kunne gå ud sammen duften af natur ramte ham hårdt i ansiget jack  glemte nogle gange hvor godt det føltes at være ude han stoppet dog lidt op og kikket på landen vejen det hadet været hans gammel liv at vander på de her stiger i så mange år efter hånden  og nu skulle han til at finde sig til ratte i sit eget liv sammen med sine to kvinder i livet 
jack lage armen lidt ud så hun kunne " det underlige " sagde han stille og lage sig godt og kikket mod stine stille og rolige "jeg kender de her stiger så godt jeg har gået så meget på dem  da jeg var ung jeg kender næsten alle veje og nu skal jeg til at være en del af min enge klang og famille " svaet han blidt og smilte lidt ned mod isolde med et varmt blik da han vendte sig rolige for at begynde at gå stigen hadet stort set været et andet hjem for ham 

godt nok bode han i Amazonskoven  men han flygte altid fra det mu var det på tide at prøvet noget nyt en ny liv stil " hmm hvad skal vi have føst jeg tænke jeg ville købe noget vin til os ogsådan lidt så vi bare kunne hygge os sammen " sagde han efterspøgerne til isolde 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 07:23
Duften af natur ramte også Isolde, som nød duften. En duft hun nok aldrig ville blive træt hed. Det var som en livgivende indånding hvergang hun trak vejret udenfor. Det var også en anden slags duft end fra barndommen, hvor hun kun kunne dagdrømme om, hvordan naturen ellers kunne dufte. Hun smilede mildt til ham mens hun overvejede tingene.  Jack havde en andre oplevelser i sin bagagge end hun selv havde. Han kendte mere til området end hun gjorde - ikke at det gjorde hende noget. Det understregede egentligt blot hvordan de to var vidt forskellige, og alligevel havde fundet sammen. Måske også med en del odds imod sig, det sidste vidste hun ikke helt om hun havde ret i. Det måtte fremtiden vise. 

Hun lyttede nysgerrigt til ham, "Vandrede du altid rundt, da du var yngre?" spurgte hun nysgerrigt som hun nød at gå tæt på ham. "Jeg kan ikke forestille mig, at det altid har været lige rart?" tilføjede hun lidt efter, med tanke på sin egen tur. Det kunne godt være at hendes havde været en flugt, men alligevel. Så kunne hun ikke helt forestille sig at det var fantastisk at være omrejsende eller blot vandrende rundt på den måde. "Er der en grund til du strejfede sådan rundt eller?" Ja Isolde kunne være temmelig nysgerrig, noget der næppe kunne komme bag på Jack. 

"Lyder som en god ide." svarede hun ham. "Frugt, og grønt... " sagde hun tænksomt. "Måske noget harre, medmindre du selv vil jage det imorgen?" spurgte hun ham. Han skulle være velkommen til den del, hvis han lystede! Der ville hun altså ikke stå i vejen, hun havde også en ide om at det jo nok også var en del af hans natur at jage. Der kunne Isolde ikke rigtig være med. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2026 16:31
men de  gik  hørte jack efter hvad isolde sagde han tænkte sig længe om dette svar han tykket lidt på det faktis " jeg har altid været rejsne også da du fandt mig den gang jeg.. har altid følt mit hjerte lå et andet sted ind hos min far.. i sær efter alt den balde det med mig og min søster og dig var en beslutigen jeg to  eller det  skulle ikke være sådan her jeg skulle live mit liv med de magen eller mager jeg nu en gang hadet lyst til og det skulle der  var ikke nogle som skulle bestemme det den her gang " svaret han med et stille og rolige smil på læben at det så hadet være hans søter der fandt sammen i alt hemlige var så en anden side af sagen mens Isolde så også var kommet ind i bliidet stile og rolige

hans hjerte slog lidt hurtiger og hurtiger når han snakket om dem sammen blikket faldt stille i isoldes mes han førte poten ned mod hendes hofte blidt han trykket hende helt ind til sig så hun kunne følge han elskede hende lige så højt "nej det har bestmet ikke været nemt som helt unge bliv jeg sendt ud i naturen for at lære at jæge og overleve." sagde han næsten med stolt stemme 

jack fulgte stille efter Isolde han vidste ikke hvor de skulle hen for at få sendt posten han tænte at hans søster ville være der en gang i morgen aften på et eller andet tidspunt  

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 16:42
Isolde lyttede til hvert eneste ord, som forlod Jacks mund. Hun var meget nysgerrig, og egentligt også lærer noget mere om ham - om den side han havde jo også havde med sig. "JEg kan forestille mig, det har været hårdt, at være omrejsende" sagde hun og så op på ham. Hun havde følt det var rigelig hårdt at være på flugt. Måske Jack havde en fordel i at være halvvæsen og ulv, fremfor blot et menneske. Også havde hun heller ikke alverdens kræfter, så allerede der følte Isolde sig en smule skakmat. 

Hun smilede lidt mere, da han trykkede hende mere ind mod sig. Hun glædede sig til det nye liv, også selvom hun msåek ikke havde overvejet hvad det mere indebar. Lige nu fulgte hun sit hjerte, også måtte hun jo tage konsekvenser bagefter. "Det kan jeg forestille mig... Men at jage er jo ikke helt dumt" medgav hun og smilede. Det var jo bare endnu et plus i al for Isolde, som jo ikke ligefrem var født til jage. Hun kunne godt fiske, hvis det kom til det. Ellers var hun nok mere til det lidt mere rolige, hvor pulsen ikke komhelt op - det forestillede hun sig at den gjorde under jagt. Men hvad vidste Isolde om det? 

Hun stoppede et sted hvor der var brevduer, og de fik sendt brevet. "Så kan vi få handlet de ting..." sagde hun og kyssede hans kind, inden de bevægede sig videre. Isolde stoppede et sted, som havde æbler og noget andet frugt og tog lidt, inden hun fandt sin lille læderpose frem, som hun brugte som pung. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2026 16:56
  jack gik stille og rolige med mens han stoppet op da hun gjorder det  og kikket på postkassen  han tog sig lidt på til armen der var ikke nogle vej tilbage  det var sendt nu var det kun spøgmålet om tid før det kom hjem til hende han håbet dog kun på det var  hans søster der  åbnet døren for dem han var faktis lidt navøs hvad nu vis de ikke kunne sammen  så var hele plaen ligesom faldet til jorden men han kunne ikke tilalde sig at tænke på det nu han måtte stå stærk for ham og isoldies skyld han slikket hende blidt på kidnen mens folk kikket på på dem og sagde nogle  lidt onde ting at det burde ikke være lovliget. jack lod som ingen han vendte sig rundt igen og da isoldie begyndte at snakke om jagt v

lage ørne sig helt op og lytte godt med " ja det er en god ting  jeg mener vi jærger jo andet ind harra kronvildt også og sådan noget " det var jo sandt jack kunne godt fanget andet harre bare for ham sjover forde de løb så stærk børjen gad han ikke kun vis de begyndte at angribe ham jack stod og kikket sig omkring og lod isolde begynde at hanlde ind til de skulle bruge  

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 17:15
Hun glædede sig til at møde hans søster, selvom hun godt kunne være bekyumret, for hvad hun villle sige til hun var menneske. Men det måtte de tage som det kom. Lige nu glædede hun sig bare, også måtte de tage det andet som det kom. Det var i al fald den plan som Isolde gik med, og gerne ville fortsætte med at have med sig.  "Det er da en god ting" svarede hun og smilede til ham. Det var i al fald nok lidt billigere i længden, og hun vidste jo at Jack spiste en del mere kød end hun selv gjorde, og hun havde også en ide om at søsteren nok også indtog noget mere end hun selv gjorde. 

Hun fik frugten i et papirspose, som hun tog i sin anden hånd, mens hun ignorerede eventuelle bemærkninger om, at det var forkert at et menneske var sammen med en ulv. Det kunne hun ikke tage så tung. De bevægede sig lidt videre. "Hvis du tænker at jage større dyr end harre, vil det måske være en ide med en plads til at partere dyret?" foreslog hun. Hun havde i al fald ikke lyst til at skulle have et helt krondyr indenfor i et køkken, og parterer. Det kunne Isolde næsten ikke overskue i sit hovedet. Lige nu kunne gården bruges hvis det var det. Hun stoppede igen, og købte denne gang lidt grønt til dem. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2026 18:03
han så lidt eftertænk som ud som  han tog sig lidt til hagen og kikket ned  stigen lidt han vidste ikke hvad han skulle jage eler hvad han kunne fange jo " jeg ser hvad jeg kan fange i morgen jeg har jo rilige tid men jeg står op før solen bliver for varm " sagde han med en stille mine og kikket på de forsklige ting som hun hadet købt  sig det så godt ud hun få meget ud af få penge syntes jack 
jack tænke stadige lidt over hvordan deres hjem skulle se ud men han hadet alt den tid i verden til at finde ud af det jack stoppet stille og rolige op og så varmt og imtem på Iolde han førte stille sin mund mod hende og kysset hende meget meget langtid han lage blidt poten omkring hendes liv og trykket  hende blidt ind til sig han var lige glad med hvad folk stod og sagde han hadet fundet en heldige kvinde som betød meget for ham  han ville se om han kunne smelte hende når de stod på gaden som de gjorder 

et stille fræk smil på hans læber de skulle også i  bad sammen men han vidste enlige ikke om hun hadet sådan et bade kar ting eller et sted hun tog bad men det måtte hun jo have tænke han det ville være mærklige vis hun ikke hadet det var dog svært for jack ikke at holde poten lidt for sig selv men han prøvet voldsomt på ikke at gøre det for piligen for hende uanset hvad han sukket lidt 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 18:14
Isolde nikkede til hans ord, "God plan... " svarede hun og smilede. "Måske jeg står op sammen med dig, og går ned i butikken, jeg kunne gå ned og ordne de sidste bundter brændenælder til blandinger" sagde hun og smilede til ham. Så kom hun også tidligt op, og igang. Det var i al fald en en god start på dagen, hun tænkte i sit stille sind at hvis det var et kronvildt så måtte Jack parterer det. Det lå ligesom i kortene hos hende i al fald! 

"Skal vi vende hjem ad?" spurgte hun ham med et smil i mundvigen. Hun havde for et kort øjeblik glemt alt om badet, det var forsvundet hekt fra hendes hovedet. Hun lagde sit hoved let ind mod ham, som de gik der. "Duften af aften og natur, er virkelig dejlig..." sagde hun tilfredst og nussede ham lidt mens de gik. De nåede efterhånden butikken som hun kunne låse dem ind i, og lukke efter dem. Isolde havde et lille badeværelse, med et lille kar. Det var ikke noget at råbe hurra for, men det var der da.  
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2026 21:18
slap stille og rolige kysset mens de gik og vente på de kom Hjem  han vendte øret lidt den ene vej da han hørte isolde stemme igen " hehe sikker på det skat " svaret han med et stille og varmt smil på læben det kunne jo være han hadet redet  hende hårdt natten i gemmen så de knap nok kunne stå i morgen han smilte og kikket lit ned  hans finger han tænke på en ring og hvordan det hele så ud for dem for nogle år han håbet da i værfald på det ind til videre " kan jo være jeg støde så hårdt ind i dig i nat at at du knap kan gå i morgen min elskede " sage han med en elskede stemme mens han førte poten ned af hendes krop blidt han grinte lidt af hende som han  de kom ind i  o butikken der dufet altid at urter her han viste enlige ikke om der var noget som man kunne blive på virkede af i længten " hmme ude godt men hjemme er bedst som man altid siger " svaret han  med et varmt stemme han lage ikke mærke til at han kaldte isoldes  hjem for hjemm hjemme  

jack gik sitlle og rolige op af trappen for at smide sit tøj af han sukket lidt og satte sig træt ned i  stolen han tændte lidt op for pejsen mens han satte sig ved en nær stol der han så ind i ilden og to en lille fakkel  i sin hånd og studeret den blidt her formet han den til et lille dyr der løb hen af hans arm der efter forvalget den sig til en fulg og fløj hen mod isolde og fløj den ville ikke gøre ondt men det var ild  jack smilte blidt soom den fløj tilbage og landet på hans finger den plaferet løs med vingeren og lavet små ild fløjt  der var hæs  og så fløj den ind i ilden igen  jack elskede sin ild magie men han kunne ikke huske om han hadet fået vist Isolde vad det var han enlige kunne med det " hmm jeg har fået fortalt dig jeg kan kontolere ilden " svaret han blidt og smitle svagt til hende 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 19.03.2026 21:31
Hun hævede et bryn og så på ham med et lille skævt smil, "Ja, tænker jeg da" svarede hun uvidende om hvad manden egentlgit talte om. Isolde var et helt andet sted i sine egne tanker. "Måske" svarede hun med et skævt smil og så på ham, da hun nu var helt med på hvad manden rent faktisk talte om. Hun skulle bare lige vågne lidt op inde i sit hovedet. De måtte jo se på hvor hårdt de gik til den senere, og ellers måtte Jack jo passe butikken, hvis det blev så slemt. En varme spredte sig da også i hendes krop da hans ord om ude godt -hjemme bedst faldt. Det betød noget for hende. På en måde hun ikke havde set.  

Isolde gik med op, og fik sat deres indkøb på plads i køkkenet, inden hun stillede sig hen i døren. Hun dukkede sig lidt for den ild fulg som kom flyvende, selvom den ikke just så ud til at ville gøre hende noget. Hun fulgte fuglen meget facineret blik, som hun så hen på Jack, "Nej, tror jeg ikke..." sagde hun stadig fascineret og så på ham og smilede. "Det er da en fantastisk ting at kunne" sagde hun og så på ham og smilede til ham. "Har du altid kunnet det?" spurgte hun nysgerrigt og gik hen til ham. 

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 19.03.2026 21:55
jack smilte blidt og nikket " hvem tror du der kom til at sætte ild til stor del af Amazon for mange år siden " sagde han stille og peget på ham selv   han så lidt ned igen med lidt selv beskylde blik det var ikke hans menigen at gøre det men han beskytte sin famille mod noget lang støre " mig og min søskende bliv jæget af et stor vildsvin med magiske glødne øje  måske fortyllet til at være støre men altså den gjorder det som den gjorder og jaget os og så staret jeg ved et uhel et lidt støre ild tonado og lå i koma i flere dage " svaret han blidt og grinte han med et selv om der ikke var noget at grine af han  begyndte at smide tøjet stille og rolige mens han kikket rundt for at se hvor døren til bade værslet var hun måtte lige føre ham an for den del kendte han dog ikke helt til og han var ikke helt sikker hvor det var jack  gik still hen og førte poten over hendes bryster blidt og kørte sin pote blidt rundt mens han lod tungen glide på halsen blidt " hmme vis mig vej til bade værlse skat " svaret han med et stille og grin og så hendes forbøflese han bliv ved med at lege med dem mens han vente på det  det var så underlige han kunne gøre det her med en som faktis ikke helt stak af som hun gjorder  han vidste ikke helt hvordan hun ville have det med det når de gjorder det alle 3 sammen  den del glæde jack sig mere til 

jack mærkede hvordan hele kroppen puped han ville arldige træt af det her håbet han på han trykket sin stav mod hende blidt mens han kørte poten rundt o op mod hendes læber for at stryge den over hendes læber blidt  de hadet været en lang aften for dem i sær fordi hun hadet åbnet sådan op som hun hadet gjort. han to stille hendes hånd ned mod hans stav mens han vente på de skulle gå 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 20.03.2026 06:05
Hun så lidt på ham, "Jack for pokker" svarede hun, ikke helt sikker på om hun skulle være lidt vred over det faktum, at han havde tændt ild til noget af skoven eller, måske more sig lidt over den måde han sagde  og fortalte det på. Han fik det næsten til at lyde uskyldigt. Selvom det ikke helt var så uskyldigt i Isoldes øre. "Jeg forstår dig på, på en eller anden måde godt. Selvom det også bare var et uheld" medgav hun så og så mildt på ham. 

Hvad det betød med søsterens indlfytning, vidste Isolde stadig ikke helt. Det måtte hun jo finde ud af, og hvis ikke det gik. Så måtte Jack jo løse den del. Det var jo trods alt hans søster, når alt kom til alt. Så måtte det jo løsses på anden måde, og hvis det gik helt galt, så fik Isolde nok lidt konsekvenser at mærke på, men lige nu ville hun ikke tænke i de baner. Hendes impulsive side, veg stadig ikke fra hende. Det var måske også meget godt, at hun følte hun stadig havde sin mors side i sig.  Hun smilede skævt til ham og  så på ham, og lod ham føre sin hånd. "Kom..." ordene faldt som hun fandt vejen ud til det meget lille rum. Det var lige før der ikke var plads til to personer derudoe, men det kunne lige gå. 
Et skælmsk smil lagde sig på hendes læber, som de nu var  i det absolut lille badeværelset. Isolde stoppede og så på ham. Hun var stadig i sin dagskjole, som de stod der. Isolde smilede til ham, inden hun hun fandt vejen mod hans læber. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2026 08:20
jack sukket ganske blidt til hende mens han lønset en bånd på den vide kjolde han smilte skrævt til hende som han holdte kysset han ville se alt på hende han kikket lidt på hende som han slap kysset han smed kjolden ud af døren mens han fik taget sin bukser af blidt han vente på hun førte and den her gang  han elskede hende over alt på jorden og kunne også mærke at han glæde sig til  til alt det her men hvordan han skulle gøre det måtte han finde ud af han ville dog ikke gøre det på samme måde som sin far og så var han lige glad med om folk syntes det var forkert alt det her hans pote strøg stille mod hendes røv her lod han fingeren glide ned over mellem hendes ballder og for at finde hendes andens huld han ville gøre det her vær dag med resten af deress liv.

"hm jeg elsker dig så høj isolde " visket han han i hendes øre som han kom stille og rolige tætter på han mærkede hendes bløde hud mod hans  det var underlige at mærke på stadige men islode hadet vist vende sig til med hans mens han stod der lod han fingeren gå så langt ind i huldet som han overhovet kunne han ville se hvor hendes granse men når hun kunne tag en stor ulve stav  kunne hun sikkert også tage det her 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 20.03.2026 09:01
Isolde så på ham, som hendes kjole blev bundet op, og derefter taget af hende. Hun stod der sårbar som hun var og så på ham, som om det var en ting blot at stå og betragte ulven foran hende. Et smil lagde sig langsomt på hendes læber. Hun vidste ikke hvordan fremtiden så ud imorgen, men lige nu var det underordnet for Isolde. Istedet gav hun sig hen til ham og skubbede tanker om fremtiden ud. Det kunne hun altid kigge på, eller tage stilling til. 

"Jeg elsker også dig, Jack" svarede hun lavt og så på ham, som hun fulgte ham med øjnene. Hun mærkede hans hud mod hendes, hun mærkede ham, og nød det også til en start med lave nydelseslyde, indtil det gik fra nydelse til en form for smerte. "Åh av..." sagde hun og så på ham. "Ikke så voldsomt, Jack.." tilføjede hun mildt. Det var ikke en afvisning, bare lidt mindre voldsomt, så ville hun være med igen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.03.2026 17:57
da hun hun værken skubbet ham væk men kun sagde i en blande tone fald kørte han først lidt langsommer ind ud og med hans finger  han sukket tungt og slikket hende op af halsen han " unskyld " visket han blidt  men begyndte lidt hurtiger ikke som før men så hun kunen få en føligen med hvad hun hadet at  arbajde med inde i sig jack kikket ned mod hals kæden som han hadet givet til hende hun var jo en Demon nu  og måtte leve op til på et tidspunkt jacks leme kysset hende blidt nede mellem benen han ville gå så hårdt til værks den her aftens vis han skulle have kræfter til dem bække to i morgen men nyndelse skulle hun have og han  mækrede vamren spræde sig 

dog kikket jack stille og rolige rundt for at kikke på badeværslet  han vidste jo ikke hvordan det så ud overhovet så af det var ren tanke gange om hun hadet et badekar eller  såda noget " hmme føles det godt min engen at blive taget af en ulv sådan her " sagde han tænde til henden jack kendte godt sværet på det self det var vist noget nyt hun ikke hadet prøvet før kunne han forstå på hende 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 22.03.2026 07:30
Det var rart at han lyttede til hende, noget i hende havde heller ikke været i tvivl om at han netop ville lytte til hende. Det ville virkelig komme bag på hende, hvis han ikke hverken respekterede eller lyttede til Isolde. dog var det rart at blive bekræftet i, at hun ikke var helt lost hvad det angik.  

Badeværelset var lille. Det var i al fald tæt på at være for småt. Det havde dog passet perfekt til Isolde, det havde et skammetl kar, som ikke just var stort. Om de være der i begge to, det vidste hun ærlig talt ikke. Det måtte de jo finde ud af, før eller siden. JAck ville fint selv kunne være der alene, men om han kunne være der med hende, det vidste hun ikke. "Mhmh ja.." svarede hun som han igen havde fundet en rytme der ikke gjorde ondt på hende. Det var noget nyt. Isolde havde ikke været sammen med en ulv før, hun var sammen med Jack. Så det var absolut noget helt nyt for hende. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 22.03.2026 09:36
jack tændte stille for vandet så der kunne komme vand i hans  han satte sig på bade værlse kanten og så på isolde han så sitlle på hendes mave og sagde med en blid stemme " du ville se godt ud med en gravid mave skat " sagde han og lage hovdet helt ind mod hendes nønge mave blidt mens han lage halen ned mod bade kadet om det kunne være der ikke var plads til de to måtte de jo finde ud af hun kunne nok godt være  i mellem bene på ham han sukket blidt  og kyssset blidt hendes mave mens han gik længer ned for at kysse hende stille mellem bene han førte poten op over hendes krop og grav lidt om hendes hals mens han sad der og leget med hendes våde inder blidt han mærkede hvor spændt han enlige var på hans søster og hende skulle danne sig en fremtid med ham nu faldt paldsen meget mere 

jack mærede hvordan vandet steg i badekarte så han slukket det stille og rolige og satte sig ned han bandet lidt over hvor varmt det enlige  men det forsvandt hurtige igen meget af hans pæls  klasket samenn  så nu linge han bare en næsten i form et mennske mand på en måde pælsen gjorder også noget ved det  han dukket dog ikke hovde " hmme det var skønt...." svraet jack og kikket over mod isolde som hun stod der han klappet blidt på badekar katen og smilte med et skævt smil 

0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2