"hmme hvad har du lyst til skat " svaret han stille og rolige og kikket lidt på smykkerne lidt for at få en inde om hvor de skulle gå hen han hadet lyst til at købe noget til hende noget som betød noget for dem bægge " jeg kunne måske viste dig koren vis du er til sådan noget jeg tror der er musik i dag " svaret han med et glad smil på læben
jack 02.08.2025 12:42
jack kikket lidt med et skævt smil og da hun stille og rolige begyndte at gå gjorder jack det også han nikket for hendes ord og lage halen om hende hun var noget som skulle beskyttes han så lidt ned og smilte skævt " unskyld jeg kaldte dig for hjælper lige før men der var en grund til det de lukker ikke bare hvem som helst ind i det så det var ikke for at nede gør dig eller noget " svaret han med en blid og varmt stemme for at sikker sig hun forstod hans ord regtit vis det hadet vist sig at være en en nomal ven eller noget skulle de skrive på en mass papier han gik gemmen den lille tov der var en dame der solgte smykker han stoppet stille og rolige op og hilste han vendte hovde da hun spurte om hvad så nu og hvad ville han ville vise hende han tænke sig lidt om og kikket rundt der var jo masser de kunne tage sig til men han vidste ikke hvad de skulle kulden gjorder ham ikke noget
"hmme hvad har du lyst til skat " svaret han stille og rolige og kikket lidt på smykkerne lidt for at få en inde om hvor de skulle gå hen han hadet lyst til at købe noget til hende noget som betød noget for dem bægge " jeg kunne måske viste dig koren vis du er til sådan noget jeg tror der er musik i dag " svaret han med et glad smil på læben
Naroba 02.08.2025 13:14
Catarina gik stille ved hans side, og da hun mærkede hans hale lægge sig om hende, sendte hun ham et blik, blødt og en smule overrumplet, men hun sagde intet først. I stedet nød hun bare, at han gik ved hendes side på den måde. Som om han ville skærme hende mod verden. Som om hun betød noget. og selvom hun sagtens kunne klare sog selv, så var det okay for nu.Da han nævnte det med at have kaldt hende hjæper, stoppede hun kort op.
“Du behøver ikke beskytte mig...men når du gør og siger det på den måde så forstår jeg det bedre, men bare husk på at i min familie bliver hjælpere og tjeneste folk set ned på af de fleste.
Hun lod hånden glide ned og tog hans pote igen. Så gik de videre, og hun skævede op til ham med et smil, da de kom forbi smykkekvinden. Catarina kiggede lidt på varerne, uden helt at lægge vægten på det, og nikkede langsomt, da han nævnte musik og kor.
“Jeg er vild med musik,” sagde hun, og hendes øjne lyste en smule op. “Det er noget af det eneste, der altid har fået mig til at føle mig… hel. Som om alting giver mening bare i et øjeblik.”
Så lagde hun hovedet lidt på skrå og tilføjede med et lille, drillende smil:
“Men hvis du køber smykker til mig, Jack, så pas på. Jeg kan finde på at tro, du frier.”
Hun blinkede, tydeligvis i spøg, men der lå alligevel et gran af alvor i tonen, som man kun kunne høre, hvis man lyttede rigtig godt efter.
Efter en pause tog hun hans arm og lænede sig lidt op ad ham, mens de gik. “Lad os tage på kroen. Jeg vil gerne høre, hvad jeres stemmer lyder som, når de ikke er optaget af krig og pligt og ansvar.”
Hun så op mod himlen og sukkede lidt
“Og bagefter… måske tager vi et afsides sted. Så kan jeg vise dig, hvordan det ser ud, når en panter danser.” sagde hun drillende.
Hendes blik flakkede kort mod hans, udfordrende, levende, før det gled tilbage mod stien foran dem. "lad os komme afsted".
jack 02.08.2025 13:54
jack grinte lidt da hun sagde han ikke behøves at beskytte hende særlige meget han lendte selv hode mod hende da hun gjorder det og da hun talte om at vise sig sin Dans mod ham klimte hans pote atter hendes hånd mens han tænke på det hun sagde " det ved jeg.. også der for jeg siger det nu " svaret han blidt og rømde lidt selv om man ikke kunne se det på den måde at han kunne få hende til at smelte kendte han ikke noget til men det var måske også bare de to lige nu det var godt hans do dotere ikke var her for at se ham lige nu en ung mage og en ælder hr sammen me ndet betød ikke noget for jack han hadet skoret en ung mø og det var han glad for og at hun ikke to sig af han var en ulv gjorder ham bare glader nomalt gjorder mennsker ikke sådan noget han lod blikket glide på et smykke som linget en ulv der holdte om en kvinde og med en Diamart i den han to den stille op og gav damen nogle krystaler og så vendte han sig igen mod cat " her et Symopl for os " svaret han med et kærlige smil på læben og lage den blidt om hendes nakke at hun sagde hun to det som ferie vis han købte et smykke smilte han bare af og sagde stille " ja måske.." svaret han stille og slikket stille hendes øre tænden mens han to den på og efter det begyndte han at gå ned mod koren der gik dog ikke langtid før de var der så de ved den lille kro den der var gang i den med lidt muisk han åbnet døren blidt og gik stille ind af døren duften af mad gjorder ham faktis lidt sulten han kikket på noget mad folk gik med der var latter og folk snakket både på dyre sprog men også Mennske sprog de to sig ikke særlige meget af jack kom ind for at hilse han gik hen til kro motter " en bord til to vis der er nogle steder " svaret han og kvinden bag disken vendte sig og råbnte op hun så godt ud hun sendte cat et tændte blik på " et mennske her jamen dog nu har jeg set det med... og sammen med jack ser jeg ja der er to der over i finder jer bare til ratte så kommer jeg om lidt " svaret hun og vendte sig blidt jack gik stille hen og satte sig et hørne hvor folk ikke kunne se dem så meget han satte og kikket og hørte efter musikken den var munter som på alle ander steder
Naroba 11.08.2025 12:12
Catarina kunne ikke lade være med at smile svagt, da han grinede af hendes ord. Hun mærkede varmen fra hans pels, da han lænede hovedet mod hende, og grebet om hendes hånd fik hendes hjerte til at slå en smule hurtigere. Det var mærkeligt hvordan han kunne få hende til at føle sig både tryg og udfordret på én gang.Hun vidste godt, at han beskyttede hende, selvom hun engentlig ikke havde brug for det i hvertfald ikke hele tiden og ikke lige nu.
Da de passerede smykkeboden, gled hendes blik hen over varerne uden egentlig at ville købe noget, men så så hun, hvordan hans opmærksomhed standsede ved ét bestemt smykke. En lille figur af en ulv, der holdt om en kvinde, med en diamant som gnist i midten.
Hun så ham betale damen uden tøven, og da han vendte sig mod hende, havde han det dér blik.
Hun stod stille, mens han lagde kæden om hendes hals, og mærkede hans fingre varme, bløde i bevægelsen, men stadig med styrken, hun altid forbandt med ham.
Da han sagde “ja, måske” til hendes dril om frieri, kunne hun ikke lade være med at grine kort, men det blev til et gisp, da hans tunge gled hen over hendes øre. Hun bed sig i læben og besluttede, at hun ville gemme dét øjeblik i hukommelsen til en aften, hvor de var alene.
De fortsatte og da de trådte ind i den lille kro, blev hun straks omfavnet af en varm duft af brød, krydderurter og noget stegt kød. Stemningen var munter med musik, latter og samtaler på både dyresprog og menneskesprog.
Hun holdt sig tæt til hans side, da han talte med kromutteren, men hun mærkede straks kvindens blik. Det var et af de blikke, hun kendte alt for godt fra sin barndom i den adelige kreds vurderende, må-lige-se-hvad-hun-er-for-en. Og selvom Catarina var vant til det, kunne hun mærke, at hun straks rettede sig lidt mere op. Hun ville ikke lade nogen tro, hun var mindre værd, bare fordi hun var menneske.
Da de satte sig i hjørnet, trak hun vejret dybt og lod blikket glide over rummet. Musikken var anderledes her. Ikke blot til underholdning, men som om den levede i væggene.
jack 25.08.2025 17:46
jack løfte sit ene øre da hun sank været dybt hans pote fløj stille hen af hendes bare ben blidt og nussset den hans øjne søgte hendes blidt og smilte varmt " du klare den godt skat jeg er stolt af af dig " svaret han blidt og lændte sig helt ind mod hende og så i hendes smukke øjne og de varme porter flytte sig ikke væk fra stede han var lige glad hvor de var lige nu det hadet været en hygglige dag han smilte og så lidt ned mod hendes lår og hans pote og op på hende igen der var så mange ting han ville vise hende af sig selv og sin tradisonere jack lod den anden frie hånd stryge blidt over cats kind med en blid hånd fald og hen over hendes læber også folk hadet for talvt til at se hvad de hadet gang i de sang og Danset blidt til musikken det var længe siden han hadet følt sig så fri som den her gang men var det her det skulle bygges eller et andets sted han stolte 100 på hende og han håbet hun gjorder det sammen for ham dog han førte sin mund stille mod hendes og mærkede varmen sprede sig blidt mens de sad der
Naroba 28.08.2025 13:58
Catarina mærkede det straks, da hans pote gled hen over hendes bare ben. Hun tabte næsten pusten et øjeblik, ikke fordi bevægelsen var for meget, men fordi den var så øm, så naturlig. En varm strøm løb gennem hende, og hun tvang sig selv til at trække vejret dybt for ikke at lade ham mærke, hvor meget det påvirkede hende.Da hans øjne fandt hendes, bløde og varme, smeltede noget inden i hende. Han ser mig. Ikke min titel, ikke min familie, ikke min arv. Bare mig. Hans ord ramte hende på en måde, hun ikke havde været forberedt på også selvom hun ikke rigtig brød sig om ordet skat.
Hun blinkede, lod blikket falde et øjeblik, fordi det var så sjældent, at nogen sagde sådan til hende. Hjemme havde hun altid været en del af noget større en brik i et familiespil, hvor adel, blodlinjer og forbindelser og giftemål betød alt. Her var hun bare Catarina. Og det føltes uendeligt meget mere værd.
Hun mærkede hans hånd stryge over hendes kind, langs hendes læber, og hendes hjerte sprang et slag over. Hun ville sige noget, men ordene sad fast. Stemningen i kroen var livlig med sang, dans, latter, glas der klirrede , men for hende gled det hele lidt i baggrunden.
Hans nærhed, nærværd og hans blik og den måde, han lænede sig ind til hende på, uden tøven, som om det var det mest naturlige i verden.
Og så, da hans læber fandt hendes, mærkede hun varmen sprede sig i hende. som en lyst til noget mere, selvom det nok ikke lige var tidspunktet eller stedet til det.
Hun svarede hans kys, blidt men med en styrke bag, som var hendes egen måde at fortælle ham, at hun også havde lyst til ham lige nu.
jack 28.08.2025 17:11
jack mærkede hurgite hvordan lysten stig i cat og det fik ham til at smile stille og rolige hans pote bliv ført længer op og under hendes bluse blidt han førte nelgen ned over hendes buskekat og ville åbne hendes buskker blidt mens tungen begyndte at danse mod hendes blidt han ville se den lege syge cat lige nu men han vidste også stede måske ikke var det helt regtit han måtte være toldmodige lidt i nu selv om lugten af hendes parigen var i luften og hans var stærker prøvet han på at holde det tilbage det kunne jo også være han søster kom forbi her i dag det pelget hun at gøre men han lod dog nengel glide stille hen over hendes kilt over buksen på henden hun var ung og kønsmoden ung dame og han følte vær øje blik mere klar og sikker i sin sag men lidt i nu lige nu var det også lege for dem bække to
" hm vi må vente lidt i nu skat det nok ikke smat at vise det hele i oflige sted " svaret han hvisknede og tænde i hendes øre " men jeg ville gøre så meget med d dig ind før " visket han blidt i hendes øre for at tænde hende lidt mere han grite blidt og stoppet hans kærteng mod hendes kilt mens han vendte sig mod øllet og drag lidt af det han lagde også gruset blidt i mod hendes læber så hun kunne tage en tår vis hun ønsket det
" hm vi må vente lidt i nu skat det nok ikke smat at vise det hele i oflige sted " svaret han hvisknede og tænde i hendes øre " men jeg ville gøre så meget med d dig ind før " visket han blidt i hendes øre for at tænde hende lidt mere han grite blidt og stoppet hans kærteng mod hendes kilt mens han vendte sig mod øllet og drag lidt af det han lagde også gruset blidt i mod hendes læber så hun kunne tage en tår vis hun ønsket det
hans øre falket lidt frem og tilbage det så ud til ingen hadet lagt mærke til dem i nu hvor de var på vej hen og det smilte han stor set også bare af når det kom til stykke hvad raget det enlige også de ander han hadet fundet en som også kunne lig ham selv om hun var mennske med talet som han ville prøve nogle ting med senere og som hun hadet lovet ham også
Naroba 28.08.2025 17:25
Catarina mærkede varmen sprede sig gennem kroppen, hver gang hans berøring blev lidt dristigere, lidt mere undersøgende. Hun burde føle sig utilpas omgivet af fremmede, med latter og musik rungende i baggrunden, men i stedet føltes det, som om de to sad i deres egen verden.Hans blik, hans smil, den måde han lænede sig ind mod hende… det tændte noget i hende, en ild, hun længe havde forsøgt at ignorere. Hun kunne mærke sit hjerte hamre, og en del af hende frygtede næsten, at alle i rummet måtte kunne høre det.
Hun lukkede øjnene kort, da han hviskede i hendes øre, og hun måtte bide sig let i læben for ikke at smile for bredt. Han ved præcis, hvad han gør ved mig…
Men samtidig vidste hun også, at han havde ret. Dette var ikke stedet. Hun trak vejret dybt, prøvede at samle sig, og tog imod det krus, han førte til hendes læber. Øllet var koldt, stærkt, og det dæmpede kortvarigt den varme, der havde sat sig i hendes kinder.
Da hun satte kruset fra sig igen, mødte hun hans blik og smilede skævt.
“Du gør det ikke nemt for mig
lige nu Jack,” sagde hun lavt og sendte han et frækt smil, for også at drille ham lidt tilbage.
jack 28.08.2025 17:51
han rystede lidt med skulderene og slikket ulve agtit om munden han hadet ikke tænk over et mennske kunne give ham så meget gælde nomalt var det halvdyr der fandt sammen han blinked stille til cat som hun så færkt til ham han lod fingeren stadige blidt glide " hehe det også menigen " visket sagde han blidt og trak næsen ind for at dufte hendes brunst han smilte svagt og sagde blidt og tænde til hende " jeg kan dufte vær en ting ved dig elskede selv det du ikke kender til din krop er som en stor bog for mig med tal der fortæller mig hvem du er og hvad du kan ldie din krop fortæller mig også hvad du ville have lige nu " visket han sambidt og førte fingeren over hendes buske kant lod poten glide forsat over hendes kildt mens duften forsatte "en ulv lugtesans er l 100 gange bedre end menneskets " sagde han med et blid stemme for at sige og afgøre at hun ikke ville kunne lyve fra vis hun sagde hun ikke ville have ham lige nu
jack kikket lidt hen på nogle unge halvdyrs kvinder også som sad og snakket sammen de hadet ikkel lagt mærke til dem heller han trode lige det var hans søster som sad og leget lidt med tinge han vidste hende og cat måske ville komme godt udaf det med hianden han tænkte ikke over hvem hun var eller noget som helst hvad hendes GB hadet været det var fortid hun kunne bygge et liv her vis hun hadet lyst til det
jack kikket lidt hen på nogle unge halvdyrs kvinder også som sad og snakket sammen de hadet ikkel lagt mærke til dem heller han trode lige det var hans søster som sad og leget lidt med tinge han vidste hende og cat måske ville komme godt udaf det med hianden han tænkte ikke over hvem hun var eller noget som helst hvad hendes GB hadet været det var fortid hun kunne bygge et liv her vis hun hadet lyst til det
Naroba 28.08.2025 18:03
Catarina mærkede varmen glide op gennem kroppen igen, mens hans ord og berøringer sendte bølger af lyst igennem hende. Hun havde aldrig været god til at skjule den side af sig selv og hun gjorde det heller ikke nu. Hvorfor skulle hun? Han kunne alligevel mærke det, dufte det. Ulve sansede alt, og Jack læste hende, som var hun en åben bog.Hun lo dæmpet og lænede sig tættere ind mod ham, lod blikket dvæle ved hans mund. “Du har ret,” hviskede hun. “Jeg vil have dig lige nu og jeg lægger ikke skjul på det.”
Det var ikke første gang, hun var blevet tændt i et sted fyldt med mennesker, og det var heller ikke første gang, hun havde givet efter for det. Hvor hun kom fra, havde hun lært at skjule det, at maskere sin lidenskab bag kølige smil og adelige manerer. Men i virkeligheden havde hun altid været en kvinde, der levede i nuet.
Hun lod hånden glide ned ad hans arm, over poten, og hun så ham direkte i øjnene med et blik, der kun kunne misforstås med vilje.
“Sig mig, Jack… har de et baglokale her?” spurgte hun mens hun lod sin hånd finde vej til mellem hans ben, hvor hun kærtegnde
bulen i hans bukser.
Hun smilede skævt, halvt udfordrende, halvt inviterende. Hun vidste godt, hun trådte farligt tæt på grænsen, men hun kunne heller ikke lade være. Der var noget i ham, i den måde han fik hende til at føle sig både fri og set, som gjorde, at hun ikke havde lyst til at holde sig tilbage.
jack 28.08.2025 18:16
jack kikket ned mod hendes hånd og kikket med lysten i øjne selv han kikket op " der er nogle sove værlser oven på " visket han blidt i hendes øre og lod hende gå lidt mere til den som hun ønskede det hun skulle ike holde det tilbage med ham han elskede den lyst hun udviste med ham blikket faldt dog rundt han rejste sig blidt og lod sig tømme sit grus lidt han to rasten med han var ikke færdig med at drikke det og aften for ham var selt ikke sult overhovet.
" noget siger mig det bliver en intersant aften for os skat " svaret han blidt og lod blikket glide mod kro motter som nikket forståne det var langt fra første gang jack hadet brugt et hotel værlse men den her gang ville han gå til den han håbet også at catraina den her gang ikke ville holde sig tilbage mod ham som hun hadet gjort sidste gang det brune duftet så godt men også den vilde kat som hun nu også var han ville helt sikkert godt kunne vende sig til det der om han så skulle lære hende det
" hmm en lystige lige nu " visket han tænde og lod hånden glide ned i hendes busker mens de gik op på øvserste etase han vente dog på hende blidt han ville sikker sig lysten var så meget op i hende
" noget siger mig det bliver en intersant aften for os skat " svaret han blidt og lod blikket glide mod kro motter som nikket forståne det var langt fra første gang jack hadet brugt et hotel værlse men den her gang ville han gå til den han håbet også at catraina den her gang ikke ville holde sig tilbage mod ham som hun hadet gjort sidste gang det brune duftet så godt men også den vilde kat som hun nu også var han ville helt sikkert godt kunne vende sig til det der om han så skulle lære hende det
" hmm en lystige lige nu " visket han tænde og lod hånden glide ned i hendes busker mens de gik op på øvserste etase han vente dog på hende blidt han ville sikker sig lysten var så meget op i hende
Naroba 28.08.2025 18:59
Catarina mærkede et sug i maven, da han nævnte værelserne ovenpå. Blikket, han gav hende, lod ingen tvivl tilbage, han ønskede hende lige så meget, som hun ønskede ham lige nu. Hun kunne mærke varmen stige i kinderne, men hun holdt stadig ikke igen. Hun havde aldrig været en kvinde, der skjulte sine drifter, og slet ikke nu, hvor han så på hende, som om hun var det eneste, der betød noget.Hun rejste sig sammen med ham, hendes fingre gled mod hans pote, og hun holdt fast, da de bevægede sig mod trappen. Hun lo lavmælt, næsten kælent, og lænede sig ind mod hans skulder, så kun han kunne høre det:
“Du har ret. Det bliver en interessant aften… men kun hvis du kan følge med mig, ulv.”
Hun mærkede hans hånd, der med en næsten prøvende dristighed søgte hendes krop, og hun standsede ikke. Tværtimod lod hun sit skridt blive tungere, blikket blive mørkere, så han kunne se, hvor klar hun var. Hun lænede sig ind til ham, så hendes læber strejfede hans øre, og hun hviskede:
“Jeg holder mig ikke tilbage denne gang. Og du får at se, hvad det vil sige, når en kat viser tænder.”
Da de nåede toppen af trappen, skubbede hun ham op mod væggen og begyndte at kysse ham lidenskabeligt.
jack 28.08.2025 20:02
jack lod sig skubbe op af væggen og lage poterne lage sig omkring hende mens han tog om hendes røv men lod poteren glide helt ned i buskeren og strammet hendes røv blidt han ville se hvad hun kunne både med sin krop og så videre hans leme var blive stor og udsendte også en duft til hende han begyndte at tage hendes busker halvt ned mens fingeren forsøgte at finde vej ned mod hendes private sted han sukket og stønnet blidt ikke højt i nu men nok til at tende hende mere og mere han hygget sig med hende lige nu og det var sådan han ræv nærmste trøjen af hende og mærkede hendes bryst mod pælsen han lod sit leme komme ud af hans buks blidt
hele hans krop ville have hende og ulven kom mere og mere op i ham han skubbet hele hendes krop af væggen og lod sin læme komme ind bag fra han sukket og begyndte at skubbe sig længer ind mens hans hovde bliv lagt mod hendes kind blidt han stønnet højer og højer han var lige glad og hvor hår de var lige nu
hele hans krop ville have hende og ulven kom mere og mere op i ham han skubbet hele hendes krop af væggen og lod sin læme komme ind bag fra han sukket og begyndte at skubbe sig længer ind mens hans hovde bliv lagt mod hendes kind blidt han stønnet højer og højer han var lige glad og hvor hår de var lige nu
Naroba 28.08.2025 20:41
Catarina lod sig presse op mod væggen, da Jack greb fat i hende. Hans styrke omsluttede hende fuldstændigt, og for et øjeblik var det som om hele verden forsvandt. Hans hænder vandrede ned langs hendes ryg, videre over hendes hofter, og grebet om hende gjorde hendes åndedræt tungere. Hun mærkede, hvordan hendes krop svarede ham med en næsten panteragtig elegance og en sult, hun ikke længere kunne skjule.
Hans pels mod hendes hud, hans varme åndedrag i hendes øre, det fik hendes krop til at brænde. Hun mærkede hvordan hans længsel pressede sig tættere mod hende, og selv om ingen ord blev sagt, fortalte hans krop alt. Det dyriske i ham kaldte på det vilddyr, hun selv gemte indeni.
Hun greb fat i hans skuldre, kløerne lige under overfladen, som om hun ville holde ham fast og aldrig give slip. Et halvkvalt suk undslap hendes læber, da hans bevægelser blev mere insisterende. Hun lænede hovedet bagover, lod ham tage styringen, lod ham vise hende ulvens kraft. Og i samme øjeblik mærkede hun panteren i hende svare en dans, et sammenstød, en forening af to kræfter, der ikke længere kunne holde sig tilbage.
Hun bed sig i læben, mens hendes krop smeltede ind i hans. Varmen fra ham, rytmen, styrken, det var mere end bare lyst. Det var en rå, utemmet sult. Og hun ville have mere. så hun førte ham ind på nærmeste værelse i mens han trængte længere op i hende.
jack 31.08.2025 19:19
jack skubbet hende ned på sengen men røven op han holdet den blidt og bevæget sig i takt med hende han stønnet selv blidt og lod sin hale og finger glide op af hendes ryg da hun for at få hende til at midste selvkontolren af sit sind noget mere den her gang ville han gå lidt hårder til han brummet meget mens han støde hårder og hårder til han vidste dog ikke hvor meget hun kunne udholde men han var klar til de tmeste med hende lige nu han førte langsomt poten ned mod hendes mave og trykket sig så langt op i hans ulve krop han kunne han bed sig hårdt i læben mens han mærkede duften sive ind i hans næse " hmm skat du gør det godt " han ville passe på hende det var der ikke nogle tilv om
"hmme mist kontolen skat lad det fylde ud " svaret han blidt ned til hende og løfte hovde for at se hendes ansiget han kunne mærke de bliv mere og mere tændte jo håder de gik til den lemte slikket sig blidt op og rundt blidt han kunne ikke gøre for det han var jo en ulv og han ville se hende miste selvkontrolen
"hmme mist kontolen skat lad det fylde ud " svaret han blidt ned til hende og løfte hovde for at se hendes ansiget han kunne mærke de bliv mere og mere tændte jo håder de gik til den lemte slikket sig blidt op og rundt blidt han kunne ikke gøre for det han var jo en ulv og han ville se hende miste selvkontrolen
Naroba 31.08.2025 19:29
Catarina mærkede sengen under sig, da Jack skubbede hende ned, og hun gav efter uden modstand. Hans styrke var altomsluttende, og i det øjeblik hun mærkede hans greb om hendes hofter, sitrende og beslutsomt, gav hun slip på den sidste rest af kontrol.Hendes åndedrag kom hurtigere, dybere. Hun kunne mærke, hvordan hver bevægelse fra ham trak en ny bølge af varme gennem hendes krop, så hendes muskler spændtes og gav efter igen. Hans hale, hans poter, selv hans tunge berøringer hen over hendes ryg var nok til at sende hende længere og længere væk fra det, hun kendte som sig selv.
Hun stønnede lavt, halvt brummende, halvt klynkende, som om hendes egen panter trådte frem i hende. Jo hårdere han gik til, jo mere smeltede hendes menneskelige facade væk og det dyriske, det rå og ustyrlige, kom frem i hendes blod.
Hun greb efter lagnet, men det gled ud af hendes fingre, da hendes krop i stedet svarede ham med bevægelser, hun næsten ikke selv styrede. Hun hørte hans stemme i øret lav, ru, dyrisk og hun mærkede, hvordan ordene sendte kuldegysninger gennem hende.
“Jeg kan ikke holde igen…” hviskede hun hæst, næsten overrasket over sin egen stemme. Det var sandt. Hun kunne ikke. Hun ville ikke.
Hun vendte hovedet, så hun kunne fange et glimt af hans øjne. Den vilde glød i hans blik spejlede hendes egen. Hun kunne mærke sig selv blive revet med hans styrke, hans varme, den måde han pressede hende til grænsen, og hvordan hun lod ham overtage alt.
Og dér, i det øjeblik, lod hun kontrollen smuldre fuldstændigt og gav sig hen til ham og kom tætter og tætter på sit klimaks.
jack 04.09.2025 19:08
han mækrkede hun miste kontolen han hadet kontolen nu overhende han løfte hendeds krop helt op for at vise den lidt og vendte sig mod spjlete så hun kunne se sig selv om ham han lod tungen glide op af hendes hals han ville se pateren snart men lige nu var det her også godt " kom så skat sig det lidt højer " sagde han og begyndte at bevæge underlivet op i mod hendes som en dans han stønnet også højt han ville vide om hun var hans nu han lod poten glide ned mod hendes mave som han kunne mærke han bevæet sig inden i hende hans stød bliv dog mere blide efter hånden mens han masseret hendes bryst stille og kroppen han ville se hvor meget han kunne rørere uden catarina sagde noget til det hans ulve ånde ramte hendes ryk mens han prasset sig så hårdt op han kunne det var ikke kun to personer den her gang som var i gang med et leng det vidste han men han ville have hende til at sige det og ville have hun ville bryde sammen for det
" din krop er så smuk skat lad mig smage den og lad mig passe på den " svaret han fraværne og fortryllet af hendes dyft hun ud gav han var nok en del støre ind hende men det holdte ham overhovet ikke tilbage lige nu var det den vilde ulve som snakkeet og vidste hvad der skullers gøres han to stille fadt i hovde på cat og lod den læne sig tilbage så han ingen kikket på hende tyngen gled ned af hendes krop og kærtneget hende
" din krop er så smuk skat lad mig smage den og lad mig passe på den " svaret han fraværne og fortryllet af hendes dyft hun ud gav han var nok en del støre ind hende men det holdte ham overhovet ikke tilbage lige nu var det den vilde ulve som snakkeet og vidste hvad der skullers gøres han to stille fadt i hovde på cat og lod den læne sig tilbage så han ingen kikket på hende tyngen gled ned af hendes krop og kærtneget hende
Naroba 05.09.2025 12:09
Catarina mærkede, hvordan hendes krop blev løftet, som om hun vejede ingenting i hans arme. Hun gispede nærmest, da hun så spejlbilledet foran dem, hende selv i hans greb, hans krop så tæt bag hende, hans styrke, der holdt hende fast og uafvendeligt. Det sendte en bølge af varme og lyst gennem hende, at hun kunne se sig selv sådan, fanget, overgivet, men alligevel… mere fri end nogensinde.Hans tunge gled op langs hendes hals, og hun kunne ikke holde et klynk tilbage. Hans ord rungede i hende, dybe og krævende,
Hun ville protestere, hun ville være stolt men panteren i hende vrængede af stoltheden og ville kun én ting, at svare ham med det brøl, han forlangte.
Hendes fingre strammede sig omkring hans arme, mens hendes krop bevægede sig i takt med hans. Hun kunne mærke, hvordan han styrede hver bevægelse, hvordan han uden tøven tog kontrollen fra hende. Og hun lod ham. Hun lod ulven føre dansen, mens hendes egen indre panter vred sig, pressede på, bad om at slippe fri.
Da hans hænder fandt hendes bryst, hendes mave, hendes hud, kunne hun ikke holde lydene tilbage længere. Et råt, næsten dyrisk suk forlod hende højere end hun selv havde regnet med. Hun så sig selv i spejlet igen, øjnene halvvejs forvandlet, den gule glød, som afslørede panteren under hendes hud.
Hun kunne næsten ikke kende sig selv. Men hun elskede det.
Hans stemme, ru og brummende mod hendes øre, skar igennem tågen i hendes sind og hun kunne ikke andet end at lukke øjnene, læne hovedet tilbage i hans greb og give sig hen til det. Hun mærkede, hvordan hendes krop reagerede, hvordan hendes kontrol opløstes. Panteren i hende pressede sig frem, en dyb snerren sitrede i hendes bryst.
jack 05.09.2025 18:01
han vendte stille blikket op da han hørte brummen og smilte for sig selv han kunne se cats øjen var blive mere panta agtit i det han lod nu sine to poter glide op af kroppen af hende og trak hendes hovde lidt tilbage han ville tæmme katten også han udsendte en parigen lugt mod cat en domeneren. en af slagtesen for at sikker sig at katte siden også kunne lugte ham og blive tændt han vidste godt at hun var både kat og mennske form han lod lemete glide ud og ind af hende han ville høre hende sige det at hun tilhørte ham så i hendes øjne igen og sagde tændne " der har vi min cat du skal ikke frygte for at vise den du er her skat " sagde han med et sillt grin han lænde sig stille tilbage i snegen og vente på at cat overto dansen de hadet gang i han kunne duft hvor klar hun var men han ville køre den lidt længer i nu han ville have hende til at sige de træ ord. han lod poten glide op af hendes smukke krop han ville have hende at han kunne gøre hende gravid uanset hvad han holdte om hendes hofte mens hhan vente den bliv dog mere varm af det og han slikket sig om munden det ville være nu han ville se hvad cat kunne gøre
han tænke dog lidt på hvad hans mor og far ville sige til det men han var stor set lige glad cat ville gøre sig godt som Gravid han ville selv lave en folk hvor han var føre hunden " lad os lave os en folk skat " svaret han tænde og lysite han vidste hun var i nyldsen tilstand lige nu
han tænke dog lidt på hvad hans mor og far ville sige til det men han var stor set lige glad cat ville gøre sig godt som Gravid han ville selv lave en folk hvor han var føre hunden " lad os lave os en folk skat " svaret han tænde og lysite han vidste hun var i nyldsen tilstand lige nu
Naroba 10.09.2025 16:38
Catarina kunne næsten ikke kende lydene, der kom ud af hendes egen mund. De var ikke længere menneskelige dybere, mørkere, rå. Hun så sig selv i spejlet endnu engang, og for første gang lagde hun mærke til, hvordan hendes øjne glødede ravgule, hvordan hendes læber skiltes i et suk, der mere mindede om et brøl.Jack pressede hende tættere ind til sig, hans ånde varm mod hendes hals, og hun mærkede, hvordan han krævede hvert eneste åndedrag af hende. Hun ville skrige, hun ville brøle og så skete det.
Hendes krop sitrede, hendes negle kradsede mod hans arme, mens huden næsten bristede, da pels pressede sig frem under den. Hun hørte sin egen vejrtrækning forvandle sig til et snerrende åndedrag, hendes hale slog mod luften bag hende, og et øjeblik var hun bange for, at han ville slippe hende.
Men han slap hende ikke.
Hans greb strammede sig kun om hende, som om ulven i ham havde ventet netop på dette. Og hun mærkede hans glæde, hans stolthed, i den måde han holdt hende på, den måde han brummede lavt og varmt i hendes øre, da hun endelig lod panteren komme frem.
Hun så det i spejlet, ikke kun en kvinde mere. Men en hun-panther, mørk og glinsende, med øjne der brændte. Hun så ham bag sig, ulven, stærk og urokkelig, hans pels mod hendes ryg, hans krop, der stadig styrede hendes bevægelser. Og sammen så de ud som noget, selv malerierne i gangene derhjemme aldrig kunne have fanget, noget vildt og noget der ikke kunne tæmmes.
Et brøl rev sig fri fra hendes hals, råt og triumferende, mens hun kastede hovedet tilbage mod hans skulder.
Hun havde mistet kontrollen. Men følte sig alligevel fri.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet