Charizard 29.11.2023 09:59
Det krævede ikke forfærdelige mange krafter at trak i Iáin eller vende ham, men han kæmpede let i mod og holdt hovedet vendt væk. De var ikke enige, og Iáin var ikke meget for konflikter, han ville undgå dem for enhver pris, men alligevel følt han det trak i ham. Han blev trukket ned i det og måtte affinde sig med hvad end konsekvens der måtte følge med i det.
Vejrtrækningen blev stille overfladisk, men han spændte op i kroppen og brummede et tungt
hgn som han hørte Elemérs spørgsmål.
Bange for at vi forelsker os. Ingen af delene, han var bange for at Elemér lagde mere i det end hvad der skulle gøres.
Skønt ørkenelveren fra smidig og fleksibel, var der endnu bare lidt styrke i ham og han hev sin arm til sig og placeret frustreret begge hænder for ansigtet. Pressede skuldrene op og brummede lyde der kunne lyde som indeholdte skrig. "
Stop Elemér" bønfald han og vendte sig rundt og stod med hænderne som opgivende meningsløse objekter forenden af en arm.
"
Dét her er årsagen til jeg fordyber mig i mine planter, søger viden for at kunne håndtere enhver situation med forgiftninger, skader og lignende, fordi det her" armene fægtede ud til siden som han manglede ord. "
Idrys er seksuel aktiv, kan du ikke.. jeg har ikke det behov her" hvordan sagde man nu lige, at man ikke var til mænd. Men alligevel smed han bjergelveren under dragekaraten.
Men det brummede i ham, og han ville sige mere, det var tydeligt: "
Jeg er ikke en eller anden brik i et spil I har, jeg er ikke nogen præmie.." eller lignenden, han ville gerne være venner, men ikke på de bekostninger som det hele blev fremlagt med.