Nao 10.11.2023 07:59
I Lazarus øjne var der ingen grund til hvorfor han havde bevæget sig rundt i Dianthos. Lazarus var måske ikke direkte hans overordnede, men hans rang var højere end Dorian og der var flere grunde til at han havde været tilstede i Dianthos, og da han så havde fået en viden omkring Ethian fra Rhoslyn, så var det klart at nysgerrigheden omkring denne unge fyr var blevet vakt og at han derfor ville opsøge ham - at han så ikke havde haft nogen større interesse I at tale med en overordnede, så var det svært at hive mere ud ham end sådan. Det var dog tydeligt at Dorian ikke var tilfreds med det svar som Lazarus kom med, de var som to af samme person som spillede op imod hinanden, og som forsøgte at finde et fælles leje at stå på.
Der var ingen tvivl om at Ethian var vigtigt for Dorian, af en eller anden grund som Lazarus muligvis ikke helt var klar over, efter at han selv havde mødt drengen. "Om han irritere mig?" Det var et nemt svar at svare på, og han forstod ikke helt hvor det kom fra. Lige nu hvor han sad overfor Dorian, var der en større interesse I denne mand og hvad der lå bag alt det her, og hvem han var, end der var for ham i Ethian. "For mig er han ubetydelig" Lød det ærligt fra ham. "Som gør mig hvad?" Han ville gerne høre resten af den sætning. Måske var Rhoslyn, Lazarus' pendant til Ethian? Der var flere spændende ligheder mellem Dorian og Lazarus.