Maddie rystede på hovedet over hende, hun var stædig det måtte man indrømme, men det var Maddie også, hun ville ikke indrømme at Vas nok havde ret, skulle hun bare give efter? nej, hun ville aldrig slippe for at høre om det hvis hun bare gav op.
Maddie så på hende med et løftet bryn "så er det godt det ikke er min krop der bestemmer over mig... jeg aner jo ikke hvor du har vært sidst" sagde hun flabet, men samtidig afslørede hun på en måde også at Vas havde ret, for hun modsagde hende ikke, det var nok dumt, men nu var det sagt.
Som Maddie blev ramt af vandet kom der et halt gisp halt skrig fra hende og hun træk sig sammen, det var ikke lige frem varmt vand, og hun kunne mærke hvordan det løb ned af hende og hvordan hendes tøj klæbede sig til hendes krop, hendes hår var vådt så det løb ned over ansigtet og den sorte ansigtsmaling løb med vandet og afslørede hendes øjne noget tydeligere som malingen nu var over alt i hendes ansigt, hun så på Vas med et meget irriteret blik "hvad skulle det til for?.... er du klar over hvor lang en hjem tur jeg får i vådt tøj?" lød det irriteret, næsten vredt fra hende som hun var i lidt et chok, men det irriteret blik blev langsomt mere vredt "det skal du få betalt" lød det sammenbidt, og rigtig nok Maddie tog hurtigere skridt mod hende, dog ikke med sit sværd, men med sine hænder for at tage fat i hende, Maddie tænkte dog ikke klart på dette tidspunkt, så Vas kunne nemt overmande hende og holde hende fast hvis hun ville.
Maddie gik automatisk efter at gribe fat om halsen på Vas, hun ville give hende samme tur.
Hendes sorte maling så lidt mere skræmmende ud nu hvor det løb ned af hendes ansigt, men hendes pandesmykke sad stadig hvor det skulle overraskende nok.
Maddie var vred og tænkte ikke klart, og hun var allerede driv våd efter vandet og tøjet havde sat sig helt tæt til hendes krop.