Nao 01.08.2023 06:51
På et punkt forstod han godt hvor Finneas ville hen i det her lige nu, men var han kommet blot for at gøre ham opmærksom på stedets sikkerhed? Ville han agere dørmand sammen med hans anden dørmand? Det ville han gerne se. "Min egen eller stedets?" Han var usikker på hvad han mente, eftersom at han havde talt om stedet, men noget indikerede at det var begge dele han talte om. "Hvis jeg bad min mand ved indgagen om at tjekke efter om du var vampyr, havde du så gået med til det?" Der var nogle grundlæggende ting som den almene mand ikke ønskede at være vidne til, og dette var en af dem og så var det svært at stille meget op. "Du bryder dig ikke om mig, fordi at jeg ikke gjorde noget ved vampyren som omvendte os begge?" Det var hurtigt han havde fundet en mening omkring Finneas, men Edgar nød nu heller ikke dennes tilstedeværelse, sådan som han pustede sig op overfor ham. Han kiggede over på sengen hvor Mathilda langsomt var begyndt at komme med små lyde, hvilket betød at hun var ved at vågne. Det ville uden tvivl være et mærkeligt syn for hende. "I hvilken forstand? Du tænker ikke at jeg tager mig af dem?" Det var noget at en udtalelse at komme med når han ikke kendte til huset. Misundelig?