At rejse er at leve - det er renlighed også.

Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 04.07.2023 10:28
Tankerne om hvordan man kunne bruge en kvinde var altid mange når det kom til stykket, for begæret for kvinder var stort hos Edgar. Han elskede og nød dem og var draget til deres former, deres sind og den sensuelle holding som mange havde. Han var fascineret af dem og derfor ville han også bruge og nyde Rosalind på alle de måder som han ønskede - samtidig så var det også ham som betalte, så han kunne tillade sig det.
Han nød allerede den kemi som var i mellem dem og selvom at han forslag instruerede hende i at træde væk fra ham, og at han derfor ikke kunne mærke hendes skød og varme indre omkring sig, så så han frem til at modtage det show som han havde opfordret hende til at give - endnu en måde at nyde kvinde kroppen på, hvis hun var dygtig nok.

Han fulgte hende som hun bevægede sig væk fra ham, fandt vej til sæben og hun langsomt startede op og lod sin krop sæbe ind. Det fascinerede blik gled langsomt frem på hans ansigt, som han nød hvordan hendes hænder bevægede sig hen over hendes krop og hun nød sig selv, med de stønnede små lyde. Hun bevægede sig sensuelt foran ham og lod hver en centimeter at hendes krop bedække af den hvide skum, i mens hun nød sig selv og hendes små folder. Lysten til hende steg stød og han kunne mærke hvoradn ivrigheden efter hende blev større, men han måtte bide det i sig for nu.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 04.07.2023 19:28
Rosalind lod sig rive med af stemningen imellem dem, hun nød at få hans opmærksomhed fuldkommen, overvejede om det ville være klogt at tage ham med sig hjem efter badet? eller måske til hans hjem? Men det var et spørgsmål der kunne vente til senere. For nu var kroppen travlt optagede af at bevæge sig for ham. 
Hun var tydeligvis selvsikker omkring sin krop, bevægede den smidigt og sensuelt, imens hænderne sæbede kroppen grundigt ind, lod endda et par fingre trænge op i sig, efterfulgt af suk selvom sæben sveg en smule i det indre. De grønne øjne fokuserede på ham, men lod sig dog lukke som fingrene lege med sig selv, den frie hånd kærtegnede eget bryst i et fast greb. 
Efter lidt gled fingrene ud af sig, for at slikke dem rene med tungen før hånden gled over kroppen igen. Hun lod sig snurre en smule rundt så det lange hår svang rundt som et slør. Før hun igen stod med retning imod ham, og nappe sig frækt i læben " de vil måske have mig til, at sæbe dem ind?" spurgte hun lokkende, rakte en hånd frem og gav håndtegn til han skulle komme til hende, de kunne vel dele sæben ikke sandt? 
Lod sig forsat bevæge sensuelt imens hun afventede et svar, lod sin hånd igen finde det ene bryst og stønne frækt....
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 05.07.2023 10:31
Rosalind vidste hvordan hun skulle bevæge sig foran hende. Den dansende krop var dragende og sensuel. Edgar kunne ikke lade være med at lade sin hånd ligge om sig selv, nyde sig selv i et langsomt tempo som hun gjorde det samme ved sig selv. Han vidste hvad han skulle gøre med sig selv, og hvad han ikke skulle gøre. Han ønskede ikke at ende dette hurtigere end nødvendigt, så hans berøring af sig selv var ikke krævende, men blot med rolige bevægelser. 
Edgar stønnede lavt over sin egen berøring, og nød den kemi og det syn som han havde, som hun stod der og lod sig lege og mærke sig selv. Det var opstemmende på så mange måder.
"Kom" Det virkede bestemt som en god idé, som hun kom med der. Edgar rejste sig dog og bevægede sig igennem vandet, for at komme over til hende. Han pressede sig op ad hende, lod hans erigerede manddom ligge sig op ad hende, som han pressede sig op ad hendes krop og mærkede hvordan sæben smittede af på ham, "Rør mig og sæb mig ind"
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 05.07.2023 12:08
Rosa trak en smule på smilebåndet, som hun bemærkede han rørte sig selv, det var et tegn på hun gjorde et godt arbejde og lod sig fortsætte med at danse for ham. Som han erkendte at det var en god ide, betragtede hun ham som han kom hen til hende, mærkede hvordan han krævende pressede sig imod hendes krop, ordene var næsten kommanderende men det gjorde legen frækkere. Det var vist meget godt de var alene, nu hvor de stod til åbent skue for alle, selv hvis der havde været andre ville hun ikke stoppe igen. 
Hænderne fandt vej til ham, den ene lagde sig imod hans lænd imens den anden snuppede en smule sæbe fra hendes egen ryg, før den vandre om på hans øverste del af ryggen. Her lod hun sine fingre glide over huden, imens hendes læber søgte imod hans hals for at kysse den, nappe i huden og var ligeglad med smagen af ham og sæben blandede sig. Vejtrækningen påvirket af af lysten til ham, som voksede sig større. 
Rosalind lod sig trække en smule tilbage, for så at kunne lade sine hænder løbe over hele hans krop, tøvede ej med at give hans ene balle et klem, og at lade sin hånd sæbe lemmet ind. "mhh de er en meget fræk mand" lod hun kælent lyde som de brune øjne kort søgte hans. Hun lod sine hænder glide fra overkroppen og ned for at tage om manddomen, lod hånden kæle for det, imens hun rykkede sig nærmere igen " hvis jeg er slem, tager de mig så bagfra?" lød det lokkende, som hun gled på knæ foran ham for at lade sine læber omslutte hans indsæbet lem, for at bevæge hovedet op og ned imens fingrene fandt frem til klokkeværket igen for at tage et lide mere fast greb for at pirre ham..
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 11.07.2023 12:10
Hans ord var næsten en ordre, men det var også det han nød ved det, at befale hendes næste træk. Han nød hvordan hendes hænder søgte hans krop. Hun lod hendes hænder bevæge sig over hver en centimeter af hans krop, i mens han blot stod og tog imod og mærke sæben smøre ham ind, som han havde ønsket det. Hendes handlinger var bestemt og målrettede, og lige nu var lukkede han alt udenom dem ude, for blot at koncentere sig om deres leg; at de tilfældigvis var alene var kun en god ting. Hendes hånd gled om det stive lem, som hun trådte et skridt tilbage og lysten til at tage hende blev kun stærkere for hvert bevægelse hun tog. Det skulle nok komme. "Ja?" Han kiggede ned på hendes hænder, som gled op og ned ad ham. "Der er mange måder De kan blive brugt på, men det er måske det som De ønsker?" Om han tog hende bagfra, forfra eller på en helt tredje måde ville de finde ud af når de kom dertil. Det var hans lyster som skulle tilfredsstilles og det var ham der betalte.
Han nød hvordan hun gik på knæ foran ham og lod hånden glide om lemmet, inden hun langsomt lod sine læber glide ned over ham og lod hånden flytte sig mod pungen under. At hun ikke vaskede ham ren inden forstod han ikke og ville han ikke have noget imod, men det var hendes valg. Han nød blot følelse af læberne omkring ham endnu en gang og vidste hvad han nu gik ind til.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 11.07.2023 14:13
Rosalind så måske lidt mere løst på det hele, ofte med hende betalte man for oplevelsen, og hele pakken hun var ikke typen man altid kunne regne helt med. Hun havde også lyster der skulle stilles, det var ikke noget hun lagde skjul på, hans ord fik et skævt smil frem imod hendes læber " jeg vil have dem på alle måder, og jeg så bliver nød til at tage dig med hjem efter dette" erkendte hun ærligt. Hun tog sig ikke af sæben, men lod sine læber arbejde omkring ham igen, denne gang måske en smule mere tempo på, imens fingrene legede med klokkeværket. Hendes bagdel svingede en smule for at lokke ham mere, imens hun lod sin tunge glide op og ned ad skaftet i munden, imens den frie hånd gled op for at lade neglene glide op af hans mave til brystkassen. 
Hun lod sig forsætte på denne måde, men som han ville nærme sig en udløsning ville hun stoppe, for at pirre ham mere og bevægede sin krop dansende op af ham, før hun lænede sig frem og nappe ham i øret " mhh hvor ønsker du mig?" hviskede hun frækt og nappe en gang mere, før hendes læber løb over hans hals, hånden slap kuglerne for at lægge sig imod hans skulder. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 11.07.2023 15:10
Edgar var bevidst om at han var en mand som af og til kunne være og virke egoistisk, og at han ofte blot tog hvad han ville, når det kom til hudløst og der med ikke lade tankerne ligge på den anden person, men blot ham selv og hans egen lyst. Han elskede kvinder og deres begær, og det satte en lyst i ham som kunne være svær at gøre op med og slukke. 
Han var godt klar over at modparten altid havde egne lyster som skulle stilles, og ofte skete dette også i takt med at deres leg ville udvikle sig, men han havde en trang til at styre showet på sin egen måde - det ville hun nok finde ud af. 
"De vil have mig med hjem? Det bliver de vidst nød til at uddybe kære" Kom det fra ham, som han nød hvordan hun tog ham i munden med en anden tempo end før og nuldrede hans pung nedenunder. Hans vejrtrækning var tung som hun tog for sig og gav ham en oplevelse. Han havde intet imod hånden og neglene som gled ned ad hans overkrop og satte de velkendte kradsemærker. 

Der var ingen grund til at nå enden allerede nu, som Edgar trak sig ud af hendes mund og fik hende op at stå foran ham endnu engang. Hendes spørgsmål var godt og påfaldende, for hvordan ville han have hende? Hvordan skulle de starte? Edgar tog fat i hende og tvang hende over mod marmor kanten og lod hende glide ind over den med overkroppen og hovedet først, så den dansende bagdel hang imod ham. Han lod sin hånd smælde mod den nøgne bagdel et par gange, inden han trak tæt nok på hende så han kunne presse sit lem op mellem hendes våde læber.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 11.07.2023 19:55
Rosalind skulle nok få som ønsket, de fleste bemærkede ikke engang, når hun snoede dem om sin lillefinger. Han stillede spørgsmål og et smil spredte sig imod hendes læbe " jeg tilbyder dig, at tage mig hjem, efter dette? du ved der er mange flere ting at lave i et hjem end her, men vores veje kan selvfølgelig også skilles. Mit tilbud behøver du dog ej at betale for" sagde hun ærligt. Måske fordi hun også havde det bedste i selskab med andre, og det ville give hende en bedre søvn, selvom han nok ikke havde det store behov. Men det var ikke sikkert han ønskede at komme med hjem, men nu var tilbuddet givet. 

Hun fulgte med som han førte hende til kanten, lagde sig ned som han ønskede sig, lod sig støtte på sine underarme og albuer for ikke at få mast sin barm for meget. Gispede lidt som marmoren var kold imod hendes nippels, hans hånd imod ballen fik hende til at slippe et nydende suk, hun nød smerten ønskede næsten mere men mærkede hvordan han trængte op i hende og hun måtte gispe. Hun kunne ikke se ham, men måtte lade kinden hvile imod gulvet, nappe sig i læben og mærkede hvor meget dette tændte hende "mhhh tag mig" tiggede hun bedene om. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 13.07.2023 14:57
"Du er lidt af en speciel glædelsespige, er du ikke?" Det var de færreste som ønskede at invitere en person hjem, uden at denne skulle betale for det. Hvorfor så man sig fri for lidt ekstra mønt? Alt efter havde hun havde at byde på, så ville han med glæde have betalt. Det var en del af den lille tur han var rundt på, som skulle give ham de informationer som han havde brug for. "Hvad har du af specielle ting, som du kan lokke med derhjemme?" Han var bestemt nysgerrig på hvad hun gemte og hvad hun kunne tilbyde ham - hvad der gjorde det specielt at tage hjem til hende. 

Gispet som kom fra hende som den nøgne krop lagde sig mod marmoren, tog han ikke større hensyn til. Han havde sine egne lyster og tilfredsstillelse for øje, og nu var hun den som skulle give ham det. Han var grådig og voldsom i hans stød, som han endelig fornede dem og han tog hende bagfra. Hun behøvede slet ikke at tigge om at han skulle tage hende, det ville komme helt af sig selv. Han var helt opslugt af hende og hendes krop, som hofterne fik deres hud til at smælde hver gang deres kroppe ramte hinanden på grund af de hårde og krævende stød. Han lænede sig mere ind over hende og lod en hånd bevæge sig op for at gribe et af brysterne, og masserede det hårdt i den hule hånd.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 13.07.2023 16:33
Rosa trak på smilebåndet ved hans ord, i en by som denne skulle man jo helst kunne noget som skilte sig lidt ud, så man ikke forsvandt i mængden af andre på dette område. Hun havde så fordelen ved at være selvstændig " man er nød til at skille sig ud, her i byen" svarede hun ham ærligt, og blinkede til ham før hun overvejede det næste spørgsmål, ja der var jo mange ting at lave i hendes hjem. " jeg kan lokke med mange forskellige overflader, men jeg kan også udfordre dig mere i mit hjem, få dig til ikke at glemme mig, men det ville jo være synd at afsløre alle de muligheder der er, så der ikke noget at overraske dem med?" sagde hun legende, prøvede at lokke ham desuden ville de sikre ham et sted at være når lyset brød frem, så det var måske også endnu en fordel?

Han vågnede så sandelig op til dåd, som han nu begyndte at tage hende hårdt og krævende, men hendes krop tog glædeligt imod ham. Måtte stønne som han fortsatte og hørte, hvordan deres lyde blande sig med hendes åndedræt, det var jo ren musik og hun lod sine øjne glide i, sikrede sig at hovedet ikke ramte gulvet, som hans stød fortsatte. Prøvede at vrikke lidt med røven, og lod sig svaje i ryggen for at han kunne komme endnu dybere, sukkede som den ene hånd fandt hendes bryst. 
Hvor ville hun dog ønske han ville sætte tænderne i hende nu, det ville gøre denne oplevelse endnu bedre, det var godt de var alene fordi lydende kunne hun ikke holde inde lige nu. Han gjorde et rigtig godt arbejde, jo længere de blev ved, jo mere nærmede hun sig en orgasme men holdt sig for hans skyld " Åh det jo fantastisk, mhhh brug mig" fik hun fremstønnet til ham, for at rose hans arbejde. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 15.07.2023 00:18
Skille sig ud gjorde hun bestemt, selvom han endnu ikke havde været i byen ret længe og ikke vidste hvem der ellers arbjedede i området og i byen, hvis nu alle sammen var som hende? Det skulle dog være første gang at flere kvinder arbjede på denne måde. "Du kan udfordre mig mere i dit hjem?" Hun vidste da hvilke knapper hun skulle trykke på for at vægge hans nysgerrighed, for det gjorde hun. "Du ved bestemt hvordan man trykker på en kundes knapper, ikke kun fordi at du ønsker at give mig det uden betaling" Det var næsten noget han skulle holde hende op på og drage med hende hjem og opleve, det ville alligevel give ham noget at bruge aftenen på og dermed opleve lidt mere af byen, "Selvfølgelig vil det være kedeligt at ødelægge overraskelsen" .

Der var noget som tog over ham, så snart at han stod bag Rosalind og nød hendes krop. Hans tempo var hårdt og krævende, som han underliv stødte imod hende. Han stønnede dybt og kraftfuldt, hvor hendes støn var lyse og hurtigere. Hendes bevægelser var professionelle og lignede noget som hun ofte havde gjort før, som hun svejede i ryggen og positionerede sin krop, så han kunne støde dybere og mærke hende på den helt rigtige måde. 
Der var ingen grund til snakke, så han svarede hende ikke men lod hans stød tale for sig selv. Tempoet steg, ligesom hårdheden i de stød som han satte ind.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 15.07.2023 13:06
Rosalind gjorde blot sit for at beholde interessen, og for at holde på de faste kunder hun ofte fik skaffet sig, selvom der altid var plads til flere kunder. For ikke at tale om de stunder, hvor flere brugte hendes krop på samme tid, det var nok noget af det mest intense at underholde flere på samme tid, nogle mænd ønskede sådan underholdning. Hun smilede tilfreds til ham " man lære med tiden, og jo mere man kan tilbyde, jo flere muligheder er der, folk vil også gerne prøve nye ting af" forklarede hun sig. Han ville ikke være den første eller sidste, hun tog med sig hjem selvom der altid var en farer ved dette, dog havde hun lært at sikre sin dør ordenligt efter enggang at være kommet hjem til en kunde, der havde siddet i hendes stue og ventet. 
" men tænk over det, jeg skal nok overraske dig skulle du gå med mig" sagde hun selvsikkert...

Hun lod sig tage imod hans hårde stød, det sendte en varme igennem hende og hele kroppen skreg på ham, hun nød det selvom han var en del voldsom ved hendes underliv. Men hun lod selv sine lyde få frit spil til at bryde stilheden, lyden af ham der nød det og deres kroppe der blev forenet gang på gang, ville få alle til at vide hvad der forgik, men de var heldigvis alene. 
En hånd sneg sig ned under hende, for at lade egne fingre gnide sig imod perlen, for at tænde endnu mere og nyde denne stund. Hendes støn blev klart mere hyppige som hun opbyggede en kommende bølge, måtte nappe sig i læben for ikke at skrige af ren lyst. Kroppen arbejde så meget med ham hun kunne, lod sig endda presse imod ham når han trængte dybt op, gjorde alt for at give ham hvad han trængte til og for at sikre sig en god løn. 
Rosa næremede sig bølgen " må jeg komme Edgar?" spurgte hun stønnede om, skævede imod ham så meget hun nu kunne, imens fingrene gnubbe mere intenst imod det ømme punkt. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 19.07.2023 07:36
Det var klart at man som kvinde på gaden skulle gøre sit, for at holde sig selv interessant og skabe en interesse for det produkt man havde, men ligefrem at give sig selv gratis og dermed en kunde sit produkt gratis, det var ikke noget han så ofte - men gerne tog med sig. Så sparede han jo lidt. "Det forstår jeg. Det er bestemt også en måde at gøre det på" Det skulle hun selvfølgelig have, når det kom til stykket. "Bare rolig, jeg skal nok gå med dig" Kom det roligt fra ham, som han søgte hendes blik. Så måtte han på blot håbe på at hun havde noget at byde på, og gerne noget nyt. Det var hvert fald det hun lagde op til. 

Hun forstod hvordan hun gjorde det bedste for kunden, sådan som hun legede med og bevægede sig med ham og pressede sig selv imod ham, når han stødte dybt. Det hele var med til at gøre oplevelsen bedre og ikke mindst den akt som de var i gang med. Begges støn var høje og hans gennemslagskraftige stød satte ind igen og igen. Edgar tog for sig hvad han ønskede og sparede hende ikke som hans stød stødte ind hårdt. At hun lod sin hånd søge sig selv betød intet for ham, men det ville uden tvivl skubbe til hendes lyst og skubbe hendes orgasme tættere på. "Om du må komme?" Stønnede han som et undrende svar, "Hvis det er der din krop er på vej hen, så hold dig ikke igen" Så kunne han altid komme hjemme hos hende. 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 19.07.2023 19:38
Rosa var sikker på hun nok skulle kunne overraske ham, derhjemme var hun på hjemmebane og kendte, til mange stillinger og alle møbler kunne bruges hvis man vidste hvordan. Selvtilliden var i hvert fald sikker på det skulle gå, og blev han imens hun sov var det vel blot et plus? " mhh jeg skal nok sørge for det er din tid værd" kælede hun for ham, blinkede kort og smilede til ham.
Når hun tog ham med gratis betød det, også hun kunne bede om at få mere igen...

Hun ville have ham til at komme med, det var bare noget særligt og hun kunne godt holde sig til han nærmede sig "mhh jeg vil komme med dig" lød det frækt fra hende, som hun begyndte at lade sin hofte vugge mere med, for at lade ham komme endnu bedre ind og ud. Sammen fyldte de rummet med lyde, hun måtte sukke flere gange som hvert et stød, sendte en varme igennem og kroppen sitrede næsten. Hendes fingre kælede for perlen blot for at gøre denne stund endnu bedre, og fordi han var optaget af at banke ind i hende. Rosa lod sin røv hoppe en smule for at giv sig endnu mere til ham, hendes støn blev mere hyppige men hun ville gerne sikre sig han, også fik hvad han skulle for lige nu betalte han for at bruge hende. 
"slå dig løs" tiggede hun ham om, tog med glæde imod mere af hans behandling, han måtte gerne være endnu hårde ved hende hvis han ønskede det, hendes ene hånd tog ved sig hår for at række det tilbage imod ham, næsten som en invitation til at holde fat i hendes hår. 

Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 20.07.2023 17:09
Det ville være ærgerligt at bruge sin første aften i en stor by som denne og spilde sin tid, på noget som denne kvinde ikke kunne leve op til. Lige nu havde hun levet godt op til forventningerne, men de var slet ikke færdige med at være her i badet endnu. "Det håber jeg, når du siger det sådan. Jeg vil så nødig blive skuffet" Det kunne hun lige så godt vide. Men nu havde hun lovet en masse, og så måtte han se om hun overholdt det.

Om hun kunne holde sin orgasme tilbage ville han ikke blande sig i, hun kunne også bare lade den slippe og han kunne give hende endnu en, i mens hans kørte videre. Det var frækt at mærke en kvinde komme flere gange, når man tog hende på den måde som Edgar lige nu var i gang med. Han tog for sig at retterne som hun gav ham og havde ikke brug for at udvikle dette videre end hvad det lige nu var, når de begge to var så tæt på at komme og hun ville hive ham med hjem for at vise hvad hun havde at byde på der. 
Edgar havde ikke brug for at kommentere på hendes ord, men hørte dem blot og arbejdede videre. Han fokuserde blot på de to som de sad der i karret og han tog hende med den kraft som han nu havde at gøre brug af og nærmede sig sin orgasme. 
Han rykkede hårdt i mod hende med hænderne mod hendes hofter og pressede sig op i hende og lod ham komme op i hende, og så handlede det om at hun kunne kontrollere sin egen orgasme. 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 21.07.2023 18:05
Rosalind blinkede til ham, hun skulle nok sørge for ikke at skuffe ham, om så hun skulle arbejde dobbelt så hårdt. Men mon ikke hun nok skulle kunne et par tricks han ikke kendte til ? " de skal ikke bekymre dem, jeg skal nok gøre alt jeg kan, for de får en god oplevelse" sagde hun roligt, der var ingen vej udenom.

Han fortsatte med at støde i hende, langsomt begyndte hun at lade ham klare arbejde, imens hun selv støttede sig på underarmene og albuerne for at sikre hendes barm ikke blev mast helt flad. Dog lod hun sig få den første orgasme sikker på den næste snart ville komme. Stønnede og lod lydende flyde, men valgte ikke at sige mere fra nu af var det deres kroppe der talte. 
Øjnene gled i imens hun mærkede ham hårdt imod sig, stød for stød opbyggede hun endnu en orgasme men holdt ud, til hun kunne mærke han trængte dybt ind, og blev i hende. 
Rosa sukkede dybt, som hun lod sig komme med ham, hele kroppen føltes varme indeni, langsomt begyndte hjerte at slå mindre drastisk. Men han rykkede ikke rigtig på sig, hun nappe sig en smule i læben og skævede imod ham, kunne ikke rigtig flytte sig når han maste hende op imod kanten " mhh næste stilling" bad hun ham, langt fra færdig med mindre han hellere ville hjem? Man kunne jo aldrig vide hvor meget han kunne holde til. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 22.07.2023 08:52
Der gik ikke lang tid før at deres bevægelser og leg kulminerede i at de begge lod deres orgasmer overtage deres kroppe. Hun havde ladet sin orgasme vente og holdt den under kontrol til hun selv ønskede at slippe den fri. Det var selvfølgelig imponerende gjort, fordi at de ofte blot kom rullende når det hele peakede. Han sukkede dybt som han havde trukket helt op i hende og ladet sig afsluttet. Hans kræfter var brugt, men der var mere i ham. Næste stilling? Det var svært at finde mange andre stillinger end de som de allerede havde været igennem; kanterne var hårde og skarpe og hans nysgerrighed på hvad hun havde ventede der hjemme havde langsomt taget over.

"Hvis du havde lidt forskelligt at hvis mig i dit hjem, så lad os bevæge os derhen ad" Kom det roligt fra ham som han vendte hende op og hjalp hende op og stå, så de stod overfor hinanden. Han lod sin hånd bevæge sig ned ad hendes krop og lagde hånden om hendes bryst og masserede det tungt. Han følte sig altid draget af disse kvinde kroppe. "Hvis du da er frisk på at tage det videre?"
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 23.07.2023 11:05
Rosa nød det som de begge fik deres udløsning, det var altid en skøn fornemmelse når det skete, på samme tid og hun nød hans dybe suk, smilede tilfreds for sig selv. Han var nysgerrig på at komme med hjem, det var nok også for det bedste så de ikke endte som rosiner, eller blev opdaget af bademesteren. Hun smilede til ham som han rette hende op, der var enkle røde mærker fra den hårde overflade hun havde ligget på. Et suk slap fra hende som han masserede det ene bryst, hovedet gled let på skår " jeg er mere end frisk, lad os komme afsted" sagde hun og kort lod sin hånd glide ned ad hans overkrop, han var i sandhed en pæn mand at se på....
Hun sikrede sig de begge fik skiftet til tøj, og at han fik betalt for hendes ydelse, bare for det ikke ville blive glemt senere. Herefter kunne hun med en hånd hvileden imod hans arm, vise vej hjem til hendes lille hyggelige bolig. 

Inden længe låste hun dem indenfor, og lukkede døren efter ham, før hun sikrede sig de mange låse blev sikrede, hun havde desværre lært at nogle kunder troede de kunne komme når det passede dem. Boligen bestod af en stue, et tekøkken, der var en sofa og et sofabord. Spisebord, en bogreol og en dør der førte ind til et soveværelse, derudover var der en spand ved hoveddøren da hun havde fælles toilet med de andre nede i gården. På den ene væg hang en flot tegning af hende, liggende nøgen på sin sofa.
Rosa satte sin sko i gangen før hun trådte længere ind og lod blikket vandre let, overvejede hvor hun skulle starte. 
Men lod sig gå hen til ham og lagde armene om hans nakke, de grønne øjne så på ham " mhh de er en flot mand" lød det kælent, før hendes læber løb ned ad hans overkrop, nappe en smule før de fandt hans hals som hun lod sig nappe i. Imens gled hendes krop tættere på ham, en hånd løsrev sig for at tage om manddomen, den skulle jo varmes op efter gåturen. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 399 år

Højde / 180 cm

Nao 23.07.2023 19:38
Edgar var selvfølgelig tilfreds med hvad der var sket og den oplevelse han havde fået i badehuset. Det var uden tvivl første gang at noget var kommet til ham så nemt, som dette her var. Hun havde bestemt lokket med ham og nu søgte han det som hun havde lovet ham, selvom han ikke vidste hvad de indebar. De kunne udforske hinanden noget mere, hvis han fik lov til at komme med hende hjem, men i hvilken grad ville komme an på hende. Han havde en lyst som var større end meget andet, og selvom han nu allerede var kommet så var det måske også fint med en lille pause i mens de gik hjem og han fik opbygget lysten til en ny tur.

Turen hjem til hende gik legende let og hun ledte dem ned igennem gaderne til de kom til hjemmet. Hun var hurtig med nøglen og førte dem indenfor, hvor hun efterfølgende låste døren efter dem og hans nysgerrighed blev kun større og større over hvad hun havde af muligheder her. Huset var som mange andre og indeholdte mange af de samme ting, som hans eget hjem - som dog var større. Billedet af hende på væggen i entreen var dog flot og fangede ens fokus.
Han lod sig føre ind i soveværelset hvor hun var hurtig til af afklæde ham endnu engang og han skilte sig af med hendes kjole, og deres nøgne kroppe stod endnu engang overfor hinanden igen. Han lod hånden mærkede hendes bryst endnu engang, som hun kyssede hans overkrop og tog hans manddom i hånanden og langsomt fandt den vej til sin form igen, "Du er bestemt også attraktiv, Rosa"
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 24.07.2023 13:57
Det havde været nemt at få ham som kunde, så naturligt når de begge havde været nøgne i badet, var måske ikke hvad hun havde forventet der skulle ske. Men på sin vis var det jo helt perfekt, ekstra penge var altid rart og hun hyggede sig jo på samme tid, fik dækket sin ege trang. Nu skulle de hjem og opleve endnu mere, hun håbede at kunne vise ting han ikke var van til, men det var jo svært at vide.

De havde igen tid at spilde, tøjet skulle af og det var nu, med hjælp fik de begge afklædt sig. Hendes blik gled igen over hans nøgne krop, hånden der gled kyndigt omkring maddomen for at vække liv igen, mærkede hvordan han voksede i hendes hånd. Rosa smilede ved hans ord, dem blev hun aldrig træt af at hører, hun overvejede lidt hvor de skulle starte, men begyndte at skubbe ham imod sengen. Hun slap hans lem for at lade hænderne puffe ham ned på sengen, fik ham til at kravle længere ind på midten. 
Rosalind så kort på ham før hun lod sig kravle over ham, hendes læber arbejde sig fra skulderen og ned ad hans krop, med kys og nap. Kort lod sig kæle for hans nippels før hun bevægede sig helt ned for at lade sin mund tage hans kugler, ind før tungen gled over dem. Efter dette lod hun tungen kæle for lemmet, nappe og suttede imod spidsen før hun satte sig på knæ over ham. 

Rosa lod sig glide ned over hans lem, med et tilfreds støn som hun lod ham komme helt i bund, før hun begyndte at ride ham starte roligt. Men tempoet steg langsomt, kroppen dansede en smule for ham, lod ham se barmen der hoppe pænt med hovedet der gled tilbage og øjnene der lukkede, imens hun lod sig glide henover ham. 
Efter lidt tøvede hun en med at vende ryggen til ham, hun lod hans manddom blive guide til det andet hul, mere stramt men udvide sig med ham, og gled nemmere med fugten fra hendes våde jeg. Nu red hun ham på denne måde, svajede i ryggen og lod hans ene hånd blive ført op for at kunne tage fat i hendes smukke hår. Lydene kunne hun ikke holde inde. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2