Nogle gange lummer man også betale

Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 30.06.2023 22:02
Kohen havde vel været kærlig nok nu? ellers var det ej hans problem, for hans lyster skulle stilles og de var ikke blide. Han greb beder fat i hendes hofte, for at sikre sig hun ikke gled væk fra ham, som stødende blev hårde. Det efterlod en tydelig lyd som deres kroppe ramte sammen, og han måtte stønne imens et skævt næsten spooky smil gled over læben. 
De mørke øjne der betragtede den nøgne krop som kunne han spise hende, det kunne han så teknisk set også eller i hvert fald hendes sjæl, men nej det var ikke hvad han var kommet for desværre...
Han lod styrken og tempoet gå en tang op, hvilket betød det nok var på grænsen til smerte for hende, men for ham ramte det præcis den følelse han nød så meget. 

Han knurrede nærmest som han så småt nærmede sig en forløsning, men holdt igen for at nyde hende mere, den ene hånd slap sit greb for at glide ned og tage om det ene bryst. Klemte det i sin hånd og lod sine fingre let masse brystvorten, imens han sendte hende et frækt smil " kan du holde til det?" spurgte han næsten drilsk, ikke at han havde tænkt sig at stoppe skulle hun sige nej, de var jo først lige begyndt på det sjove. 
Evelynn

Evelynn

Lystpige

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 51 år

Højde / 168 cm

Nyxx 12.07.2023 17:31
Hele Evelynn’s krop sitrede efter mere og hun var sikker på hun nok skulle få, for det virkede til den anden havde fået en smule blod på tanden, som han greb bedre fast i hendes hofte for at være sikker på hun ikke smuttede nogen steder. Dette fik også hendes greb om hans skulder til at gribe hårdere fat, hvilket naturligvis betød neglene borede sig mere ind i huden på ham. Som tempo og styrken bag hvert stød blev mere intens, måtte hun igen læne hovedet bagover med et støn, nok påførte dette hende også en smule smerte, men nydelsen kunne sagtens komme igennem og gjorde blot hele agten mere intens, i hvert fald efter hendes mening.

Hele hendes krop sitrede og hun mærkede hvordan hun begyndte at nå et klimaks, dog havde hun på fornemmelsen at han ikke ville lade hende få den nydelse endnu, så hun gjorde sit bedste for at holde tilbage. Hånden der greb hendes ene bryst, fik hende til at bide sig i underlæben og et dybt suk undslap hende som han kærtegnede hendes brystvorte. Hendes blik hvilede på ham som han talte og hun nikkede let ”Mhhm” sukkede hun blidt og begyndte at skælve mere, han ville sikkert også kunne mærke hun var ved at nærme sig, som hun strammede let omkring ham ”J.. Jeg kommer… Snart” stønnede hun og så på ham med nærmest tiggende øjne.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 13.07.2023 09:37
Kohen var ej nogen blid mand, det var måske også derfor han øgede sit tempo som han selv nærmede sig sin udløsning, han kunne tydeligt mærke hvor meget hun strammede sig omkring ham, men kunne hun holde bare lidt, ville de nå det sammen og han måske kunne give hende en lille pause, de havde trods alt hele natten. 
Et bredt smil gled over hans læbe som hun indrømme at være tæt på, han selv nærmede sig" du må godt" lød det brummende fra ham, imens et par dybe støn slap. Sveden let gled ned ad hans nøgne krop, han var i sandhed en stor mand på mange måder.
Som hun ville komme, kom han selv kort efter og måtte sukke men lod dog bølgen blive reddet ud før han begyndte at trække hende af sig. Kohen lod sig ligge på sengen halvt lænede op af hovedgærdet, kunne betragte hende en smule han nød dog synet af hende " kom her op og put lidt, du kan få en lille pause, jeg er godt klar over jeg måske et større end de fleste" sagde han lidt brummende. Han var ikke ligefrem den mest kærlige mand, men han kunne da godt ligge bare lidt tæt. 
Lagde hun sig ved ham, ville en hånd let stryge over den nøgne hud, smilede en smule tilfreds ved at ligge her med en smuk kvinde og følte at han kunne eje verden " mhh mere de vil vide om mig?" spurgte han, de mørke øjne rette imod hendes. 
Evelynn

Evelynn

Lystpige

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 51 år

Højde / 168 cm

Nyxx 16.07.2023 01:07
Hans skulder blev grebet hårdere som hun hurtigt nærmede sig klimaks. Nok påførte han hende smerte, men med alle de endorfiner og adrenalin der pumpede rundt i hendes krop, så gjorde det blot det hele så meget mere intenst. Ordene der forlod ham, fik hende til at lade et suk undslippe, hun havde fået accept på at lade sig selv nå et klimaks og der gik heller ikke længe fra hun havde fået lov, til det faktisk skete. Hun lænede hovedet bagover med et støn og begyndte at skælve som hun lod sig nå et klimaks og mærkede hvordan han også gjorde. Som han trak sig og lå sig op sengen, semi lænene op af hovedgærdet, trak hun let på smilebåndet og kravlede op til ham og puttede sig ind til ham med hovedet på hans brystkasse ”Gør det blot meget bedre, kæreste Kohen… En smule skal man lide for skønheden, trods alt” svarede hun med et kækt smil på læberne som hun lænede sig let ind mod ham og lod sine læber presse let mod hans kind, for blikket rettede sig op i mod ham da han stillede et spørgsmål. Evelynn trak let på skuldrene ”Hmm… Hvad er de for en? Jeg kan trods alt ligge to og to sammen og gætte du ikke er menneske” svarede hun med et lille glimt i øjet og så på ham, stadig med lyst i blikket.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 18.07.2023 01:49
Der var bare noget ved at komme næsten samme tid, og de fik da reddet begge deres orgasmer ud, hun tog ham alligevel ret godt når man tænkte på han var 2 meter høj og havde lidt af en kalorius det fyldte godt i landskabet. Han var ikke en mand man ønskede at have sin først stund med, så ville man da få ar på sjælen eller udenpå for han havde måske en tildens til at markere hvem han havde været sammen med. Dog på steder som dette måtte han nøjes med sugemærker fordi, ellers risikerede han ikke at måtte komme tilbage og han ville da gerne se denne kvinde igen. 

Hun lagde sig op til ham, hans ene arm gled omkring hende, lod sin hånd let stryge imod hendes talje, imens hans selv fik sænket sin vejrtrækning igen. De mørke øjne studerede hende nøje, næsten som kunne de se igennem hende, han gik ikke glip af noget som helst altid god til at observere, læberne trak i et smil " mhh jeg kan give dig både smerte og nydelse, min egen Eve" brummede han tilfreds, lysten også stadig i hans blik men de havde ikke travlt.  
Hun havde også godt af lige at få en pause fra hans voldsomhed, skulle hun holde til ham hele natten, for søvn blev der nok ikke meget af. Kohen måtte smilede slesk som hun lod sine læber kysse hans kind, før hendes ord lød og han så en smule tænksomt på hende, men han turde godt afslører sig der skete ikke noget, så længe hun ikke kendte han sande navn. 
" jeg er en dæmon på 1240 år" starte han ud, det var nok en del at forholde sig til, for det var mange år for et menneske han havde oplevet meget, for meget... " hvis du vil vide hvor mine ar kommer fra, var jeg engang selv en slave, min herre torturere mig for egen underholdnings skyld.... Nu gør jeg det imod andre fordi ingen skal have samme magt over mig igen... Jeg er på ingen måder en god mand min kære Eve.... var du ikke her havde jeg taget dig med mig og du ville langsomt knække det gør de alle... men du er sikker her " fortalte han roligt, selvom det var en noget voldsomt emne. Men det gav hende lidt en ide om hvem hun lå og knaldede... Hans hånd gled ned for at kæle om det ene bryst.  
Evelynn

Evelynn

Lystpige

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 51 år

Højde / 168 cm

Nyxx 09.08.2023 21:24
Nok var dæmonen voldsom, men Evelynn havde været vandt til mange forskellige klienter igennem tiden, men Kohen havde alligevel været den, der havde gået mest til den. De fleste ville nok være temmelig intimiderede over den tårnhøje mand, men hun selv var klar på at møde ham igen, om det var samme omgang som denne eller blot for en enkelt time. 

Evelynn passede godt i hans favn som han lå armen omkring hende og strøg hendes talje. Nok var kæmpen voldsom, men han tog sig på samme tid også af hende, tog sig tid til at ligge med hende efter den hårde omgang han havde udsat hende for, hvilket var meget få der faktisk gad at bruge deres tid på, det var ofte bare agten, betaling og slut, men dette var anderledes og var faktisk rart. Hendes ene hånd placerede sig på hans brystkasse og hun lod de grønne øjne søge hans mørke, gennemborende blik, ordene fik hende til at trække let på smilebåndet "Mhm, det betvivler jeg slet ikke" svarede hun og strækkede sig lidt op for at placere et kys mod hans kæbe. Nok elskede Evelynn at have sex, ellers havde hun også valgt den forkerte profession, men det gjorde ikke noget at have en pause imellem, nu hvor det var så voldsomt, plus så havde hun også muligheden for at heale eventuelle skader hun havde pådraget sig under akten, dog virkede det ikke til hun havde fået de værste skader, så det var bare en smule overfladisk, så det tog ikke alverdens for at heale. De havde ikke travlt, Kohen havde trods alt betalt dyre domme for at have hende hele natten, så han havde faktisk en mulighed for reelt at nyde englen til fulde og prøve en masse ting af, hvis det var det han ønskede. 
Hun hævede et øjenbryn og trak let på smilebåndet "Mhm, du holder dig godt til at være sådan en gammel herre" svarede hun kækt og havde endnu et smil på læberne, hun håbede bare ikke det trådte ham over tæerne med den kommentar, for det var bestemt ikke for at fornærme ham, for det ville hun sikkert ikke få meget ud af alligevel. Evelynn lyttede til hans fortælling og lod fingrene glide let over nogle af de ar hun kunne se og nå og rettede da blikket mod ham igen "Jeg er ked af du skulle udsættes for det, Kohen. Jeg ved godt hvordan det er at være slave... Jeg stak dog af fra min herre, så jeg er i virkeligheden nok lidt i problemer" svarede hun og bed sig let i underlæben. Bare tanken om hendes gamle herre gav hende myrekryb, for hun håbede inderligt at han aldrig fandt hende igen, men det var mange år siden nu, så mon ikke han havde opgivet og regnede med hun var død? Hun smilede let til ham og rakte sin hånd op og strøg hans kind "Du er altid velkommen hos mig, så mange gange du lyster kæreste" svarede hun og smilede varmt til ham. Nok var han ikke en god mand, men hun var ikke skræmt af hans barske ydre, for var det sådan her han behandlede hende hver gang, ville det være det hele værd. Hånden der kælede det ene bryst, fik hende dog til at sukke let, hvilket også fik hånden fra kinden til at finde op i hans mørke lokker, som hun strækkede sig lidt op og lod sine læber mødes med hans.
Kohen

Kohen

Slavehandler

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Rubinien

Alder / 1242 år

Højde / 200 cm

snapefan 25.08.2023 20:42
Kohen tog sig tid til at ligge med hende, det var en sjældenhed men hun var ikke en af hans og derfor kunne han heller ej ødelægge hende for meget, derfor var pauser en god ting og de havde rigeligt med tid sammen. Der var også noget ved at have hendes spinkle skikkelse ved sin side på denne måde, at føle sig endnu større og han nød synet af den nøgne kvinde, hendes engle gener var meget lokkende men på en måde andre nok ikke mærkede. Hans store hånd strøg over hendes ryg, imens brynene løftede sig en smule ved hendes ord, dog måtte han slå ud en latter og prikkede lidt til hende i siden " jamen tak? nogle fordele skal der vel være, ved at leve evigt" sagde han, betragtede hvordan hun kælede for hans ar, nogle dybere end andre men alle med en historie han gerne ville glemme, han var stærkere nu og ingen skulle kende hans sande navn igen. 
Som hun fortalte hun selv havde været slave, betragtede han hende mere nøje ærgerligt hun ikke havde været hans " de har været slave? trist det ikke var hos mig min kære, men måske godt for jeg havde ødelagt dig langsomt" sagde han imens blikket gled over hende og hånden fandt det ene bryst for at kæle.  Som hun fortalte han gerne måtte komme igen, trak han i et slesk smil, han kom med glæde tilbage og kælede for hende, sjovt for de færreste ønskede at se ham igen, med mindre de vare ligeså syge i hovedet som ham? 

Han trak hende ned ovenpå sig, for at løftede hovedet og søge hendes læber, imens hænderne gled ned ad hende og greb ved ballerne, lod sig presse en smule imod hende, lemmet halvt rejst som det let gnubbede sig imod hende, som hans læber brød kysset så han på hende " er der noget du har lyst til at prøve? noget du ikke får lov til så ofte?" brummede han og nappe i hendes ører pausen var ikke lang, men den havde da været der i 15 minutters tid. Kohen var nysgerrig på om hun havde et par ønsker, de havde tid nok og han ville gerne opleve så meget af hende som muligt. Den ene hånd gav den ene balle et godt klap før den gled op for at søge til hendes smukke hår. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12