Nok var dæmonen voldsom, men Evelynn havde været vandt til mange forskellige klienter igennem tiden, men Kohen havde alligevel været den, der havde gået mest til den. De fleste ville nok være temmelig intimiderede over den tårnhøje mand, men hun selv var klar på at møde ham igen, om det var samme omgang som denne eller blot for en enkelt time.
Evelynn passede godt i hans favn som han lå armen omkring hende og strøg hendes talje. Nok var kæmpen voldsom, men han tog sig på samme tid også af hende, tog sig tid til at ligge med hende efter den hårde omgang han havde udsat hende for, hvilket var meget få der faktisk gad at bruge deres tid på, det var ofte bare agten, betaling og slut, men dette var anderledes og var faktisk rart. Hendes ene hånd placerede sig på hans brystkasse og hun lod de grønne øjne søge hans mørke, gennemborende blik, ordene fik hende til at trække let på smilebåndet
"Mhm, det betvivler jeg slet ikke" svarede hun og strækkede sig lidt op for at placere et kys mod hans kæbe. Nok elskede Evelynn at have sex, ellers havde hun også valgt den forkerte profession, men det gjorde ikke noget at have en pause imellem, nu hvor det var så voldsomt, plus så havde hun også muligheden for at heale eventuelle skader hun havde pådraget sig under akten, dog virkede det ikke til hun havde fået de værste skader, så det var bare en smule overfladisk, så det tog ikke alverdens for at heale. De havde ikke travlt, Kohen havde trods alt betalt dyre domme for at have hende hele natten, så han havde faktisk en mulighed for reelt at nyde englen til fulde og prøve en masse ting af, hvis det var det han ønskede.
Hun hævede et øjenbryn og trak let på smilebåndet
"Mhm, du holder dig godt til at være sådan en gammel herre" svarede hun kækt og havde endnu et smil på læberne, hun håbede bare ikke det trådte ham over tæerne med den kommentar, for det var bestemt ikke for at fornærme ham, for det ville hun sikkert ikke få meget ud af alligevel. Evelynn lyttede til hans fortælling og lod fingrene glide let over nogle af de ar hun kunne se og nå og rettede da blikket mod ham igen
"Jeg er ked af du skulle udsættes for det, Kohen. Jeg ved godt hvordan det er at være slave... Jeg stak dog af fra min herre, så jeg er i virkeligheden nok lidt i problemer" svarede hun og bed sig let i underlæben. Bare tanken om hendes gamle herre gav hende myrekryb, for hun håbede inderligt at han aldrig fandt hende igen, men det var mange år siden nu, så mon ikke han havde opgivet og regnede med hun var død? Hun smilede let til ham og rakte sin hånd op og strøg hans kind
"Du er altid velkommen hos mig, så mange gange du lyster kæreste" svarede hun og smilede varmt til ham. Nok var han ikke en god mand, men hun var ikke skræmt af hans barske ydre, for var det sådan her han behandlede hende hver gang, ville det være det hele værd. Hånden der kælede det ene bryst, fik hende dog til at sukke let, hvilket også fik hånden fra kinden til at finde op i hans mørke lokker, som hun strækkede sig lidt op og lod sine læber mødes med hans.