Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 24.06.2023 16:34
Furry smilte til tigeren der virkede helt rolig ved hende. hun tog haren over sig og hun klappede tigeren på halsen og den lagde sig ned og hun kom op på den. den store tiger rystede hovedet og hun hviskede i dens øre hvor de skulle hen. tigeren spandt lidt før den begyndte at løbe. "det er denne vej" sagde hun glad for at han ikke tvang hende op på hesten. hun holdte fast i tigerens nakke skind imens. hun så rundt på skoven imens for at se om der kom nogle eller noget mod dem.
det så ikke sådan ud. det var en lettelse. "vi skal lige over en bakke " råbte hun bag ud til ham, imens tigeren satte farten op op af bakken, da den nåede toppen hoppede den elegant og fint over  og kom langt frem ved det hop. tigeren landning var blød for Furry og hun elskede dennes løben. det var virkelig en dejlig ven at ha. sådan en tiger. 

da de nærmede sig et kryds stoppede furry tigeren. der stod Dianthos på det ene skilt på krydset og Furry der ikke kunne læse så godt var nød til at sige og stave hvert bogstav. til hun fandt ud af det var den vej. hun pegede mod dianthos stien for tigeren og Eamon skulle vide hvor de skulle hen.
de løb igen og da man begyndte at kunne fornemme støj og en bymur stoppede Furry. hun så mod Eamon,  "der over er Dianthos, jeg tror du kan finde det nu, jeg skal dog den modsatte vej nu for at komme hjem." sagde hun med et smil og håbede det var langt nok for Eamon. for furry var ikke god byen for mange mennesker. og for stor change for at få  kopiret evner.
Eamon

Eamon

Stalddreng

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 188 cm

snapefan 25.06.2023 18:26
Eamon var ikke helt sikker på, om han kunne stole på tigeren, men der var ikke rigtig noget valgt fordi mester Martin ville blive rasende hvis han skulle komme for sent. Han sørgede for at holde hesten på afstand, og red efter hende dog kunne han ikke springe så elegant som de kunne. Det tog lige lidt længere tid for ham at komme over bakken, kort betragtede han udsigten før han red ned til hende, og sendte et smil afsted. dog kunne han alligevel ikke helt lade være med at beundre tigeren foran sig, det var ikke et syn man så ofte. 

Som de nærmede sig byen, kunne han kende alt igen sænkede farten på sin hest, for at stoppe op nær hende " mange tak for din hjælp, jeg håber i får spist og du passer lidt på ikke? Måske vi ses igen en dag" han sendte hende et varmt smil, et havde været rart at møde en person, der ikke som sådan dømte ham og han havde faktisk hygget sig. Han ville blive stående for at se dem ride væk igen bagefter. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 25.06.2023 18:41
at hesten ikke spring over bakken var ikke underligt vis han ikke bad den om det. tigeren gjorde det automatisk med furry på ryggen. hun så han kom efter dem og standsede ved udsigten til Dianthos. hun smilte da han sagde tak. hun smilte lidt og kløede tigeren på nakken. "jeg skal prøve det. men hele mit liv har jeg været uheldig så kan ikke love jeg vil passe på" sagde hun med et sødt smil. hun så hans lysegrå aura over ham og smilte. han var et godt menneske, også selv om han stjal fra en bager.
hun krammede tigeren og hviskede "hjem" i den ører. hun rettede sig op igen og tigeren drejede rundt og begyndte at gå. hun vinkede til Eamon med et smil. "håber vi ses engang i fremtiden" sagde hun og mærkede at tigeren tog fart på for at Furry kom hjem inden Rose ville blive sendt ud efter hende, det skete desværre tit.

Furry har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6