Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 18.05.2023 15:52
Rosalind knyttede sig ikke til sine kunder, hun havde lært at holde egne følelser væk, for det kunne gøre ende på hendes karirre men var heller ej klar til at indgå i forhold. Han så ud til at nyde det, hun red ham hårdt også for selv at få nydelse ud af det, hendes krop bevægede sig elegant over ham. Hun lod ham gøre som han ønskede, mærkede ham imod sit bryst en smule sært. Men dog havde hun oplevet sære ting end dette, ting der fik hende til at smide folk ud, hun havde også naturlige grænser. 
Hun lod et par støn slippe, som hun mærkede ham komme i sig, blev siddende lidt før hun dog kravlede af ham og satte sig ved siden af. Ikke sikker på han var helt klar til mere allerede, det var ikke alle mænd der var så hurtige, hun lod dog en hånd kæle for hans lem " det bliver du nød til min kærer Draco, jeg tilhører kun mig selv, og er kun til låns" svarede hun ærligt, før hun kravlede ned og satte sig ved hans lem, for så at lade sine læber omslutte det, for at få gang i ham igen, imens blikket hvilede intenst på ham,....
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 22.05.2023 21:23
Draco forsatte med sine små og blide kærtegne og grinte  lidt mod hende han kysset hende blidt på kinden og kysset hende ned af kroppen dog hadet han ikke tænk over om det skulle forsætte så længe i nu han kunne mærke han var ved at være træt Draco kikket ned af hendes krop hans var der nok nogle ar på som han hadet foget efter en  slås kamp eller to han lod tungen gribe sig om Rosalinds bryst vorte og grinte lidt igen af hende men sukket blidt han bevæget hovedet blidt og forsatte med kroppen blidt han mærkede godt hvordan det hele  gav lyn dog kunne han heller ikke holde nogle suk ude som førte til at han måtte åbne munden lidt af og til an smilte blidt han ville godt lære hende beder at kende ind kun det her han lod ryggen bygge og skubbe sig længer ind i Rosalind han forsøgte at gøre det godt men kunne ikke holde det tilbage meget mere og skød sin ryg og lod en nyde suk komme fra hans læber blidt 

Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 22.05.2023 23:28
Rosalind lod ham kysse hende som det passede ham, imens hun forsatte med at ride ham for han kunne få sin forløsning, det var tydeligt at mærke han var på vej. Selv havde hun langt igen men hun kunne godt undværer, det vigtigste var at han nød det, nu hvor han havde betalt for hendes selskab. Rosa stønnede kort som han lod sig komme dybt i hende, lod blev på ham et par minutter, før hun trak sig af ham igen og satte sig op. 
Hun betragtede ham ved siden af sig, lod en hånd køre let hen over hans overkrop, før hun sendte ham et varmt smil " brug for en pause kære?" spurgte hun en smule drilsk. Ikke at hun selv var træt, men ikke alle mænd kunne holde til flere timer, desværre for hun nød det ellers, men ham her var ikke helt en af dem, hun regnede med at se igen, han var ikke dårlig men heller ej god. Men det fortalte hun ham selvfølgelig ikke, hun bukkede sig ned for at søge hans læber i et roligt kys.  
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 03.08.2023 21:07
Draco vendte sig mod Rosalinde og smilte svagt til hende mens hans hånd kørte stille over hendes kind blidt han vidste ikke hvorfor nogle kvinder fandt det interessant og bruge sin krop på den her måde men det var ikke fordi det var dårlige. han grinte og nikket lidt og lage hovedet tæt ind til Rosalind med et varmt og stille og smil. " ja det længe siden jeg har kørt så hårdt så unskyld " svaret han med et grin og vendte sig om på Ryggen og kikket op i loftet han sukket lidt hans far ville blive sur  vis han vidste hvad hans søn gik og lavet med unge  dødlige mennesker han sukket lidt igen og lage armen omkring Rosalind blidt.   han vidste godt han måske hadet spurt om hvordan det kunne være hun var faldte for den her lyst på den måde 
Draco tænke tit over om disse kvinder bliv behandlet lige godt altid han så ind i hendes øjne blidt og kysset Rosalinde men det var også så hun kunne mærke at han godt ville hende 

" jeg er glad for jeg rendte ind i dig Rosalind ikke kunne på grund af det her " svaret Draco med et stille og rolige smil på læben 

og var ærlige omkring det han førte sin kys ned af hendes krop og ned mod hendes mave blidt og op igen med små kærteng her tog hans godt af hendes bryst blidt mens han sølv hår var lidt vådt af sved men ikke meget han kunne lide hendes duft alt ved hende 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 04.08.2023 21:51
Han var en meget nærgående mand, som de begge lå ned var han hurtigt tæt på hende, hans kærtegn var en fin tanke men det var heller ikke noget hun tog sig meget af. For hende var det vigtig at holde egne følelser ude af disse akter, for ikke at knytte sig til folk, selvom der var enkle kunder som alligevel betød noget for hende. Hun lod ham dog kæle for sig, sendte ham et varmt smil " det helt okay min kære, vi har ikke travlt, så slap endelig lidt af" erkendte hun venligt og kort lod et kys placere sig imod hans kæbe. Mærkede hvordan hans lagde en arm om hende, og hun rykkede sig tættere på ham, han havde trods alt betalt for hendes nærvær så det skulle han nok også få rigeligt af. 

Hun lod sig kort følge med i hans kys, det virkede til han lagde en del i det, men det stoppede hende ikke fra at give ham igen. Som deres læber skiltes hørte hun hans ord, og betragtede ham en smule undrende, hvad var det præcist han ønskede? " de er vel ikke ved at falde for mig ?" spurgte hun roligt, blinkede let til ham. Mærkede hvordan han kærtegnede hende med kys før han kælede for hendes bryst, og hun sukkede en smule. Hendes hånd strøg igennem det let fugte hår han havde sig, før hun roligt trak ham ind til sig, så han kunne hvile imod hende. 
Draco

Draco

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 300 år

Højde / 160 cm

jack 12.08.2023 12:25
Draco kunne ikke lade vær med at le lidt han holdte hendes hånd til sig blidt da hun nusset ham og lage hovedet for at slappe af på hendes bryst han sukket self lidt nyde og måtte ind rømme han var faldet for hende  han rødmet lidt over kinderne blidt " det svært ikke at falde for dig Rosalind " svaret han blidt og løfte sit hoved lidt for at se med sine smukke Elver øjne mod hendes  han tænke lidt og så med blide øjne mod Rosalind han sukket lidt og mækrede varmen i mod ham det hadet ardlige faldet ham i om han skulle falde for nogle det meste hadet bare været sjovt med nogle kvinder ikke noget seriøst som sådan  men hans far så ham vel helst blive gift med en Elver kvinde han sukket lidt og strøg hånden over Rosalinds bløde kind det var ikke svært at falde for en smuk kvinde som hende selv men han var også sikker på t  hun måske helst ville være fri for en binde mand eller sådan noget men man kunne ardlige vide  men han turde næsten ikke spørgere om det sammen til ros men han strøg stille sin anden hånd over  den anden bryst og  tænke lidt " hvad med dig " visket han næsten 

det var senfølge rat at våge op med en anden ind kun en self om morgen men det  hadet han ikke tænk over i lang tid  der for var det også  noget nyt for ham alt det her men han ville da blive glad vis rosalind mund hadet  på sammen ,måde lige nu 

Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

snapefan 14.08.2023 15:01
Rosalind lod ham putte og kæle, som han afslørede han var ved at falde for hende, måtte hun slippe et let suk og sende ham et blidt smil. Det var sødt på mange måder, men nej hun skulle ikke have en fast partner, for hvem ville leve med en der lå med andre? Og han var mest draget af hendes ydre, kendte ikke meget til det indre så der var ikke meget at komme efter. 
Hun betragtede ham en smule, og strøg ham ned ad overkroppen " jeg kan ikke binde mig, du kan finde langt bedre kvinder end mig, jeg kan ikke stoppe mit arbejde og du er en sød mand, men stadig meget fremmede for mig" prøvede hun at forklarer ham, en smule nervøs for hvordan han mon tog hendes afvisning? 
Hun kyssede hans kind let " men for nu har du mig stadig, blot til låns" sagde hun ærligt, det var dumt at falde for hende, det ville ikke fører til andet end at han, fik knust sit hjerte. Hendes læber søgte hans for at starte et kys, den ene hånd søgte ned for at kæle for hans lem. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1