Svigermor ÅH Svigermor

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 12.05.2023 22:13
Blueberry smilede frækt til Jack og bed sig i læben, imens hun legede lidt med sin croptop og lidt sensuelt gik over mod ham igen da han havde sat sig på en halmballe og langsomt trak hun trøjen over hovedet og så på ham med et sulten blik, før hun langsomt gik ned på knæ foran ham, sprædte hans ben og kyssede hans lem blidt, før hun med en kærlig hånd, lagde hans lem ind mellem hendes to store bryster og blinkede frækt til Jack.
"Nyd dem før de bliver lidt mindre" hviskede hun frækt til Jack og begyndte at massere hans lem frækt med hendes bryster og sørgede for at lade hendes lange tunge glide ned og kærtegne hans lems hoved blidt og lidt sultent. Han skulle vide at hun virkelig hungrede efter ham, og især nu hvor stressen egenligt havde lagt sig, så var hendes liderlighed som en syndflod der kom over hende igen. Blueberry var effektiv og sørgede for han kunne mærke hvor meget hun faktisk hungrede efter ham. Efter kort tid hvor hun havde fugtet ham godt op, rejste hun sig igen, men sørgede for at Jack ikke også rejste sig. Hun vendte roligt rundt, og langsomt parkerede sin runde hesterøv lidt foran ham, før hun langsomt gled ned mellem hans ben og med sit underliv samlede hun langsomt Jacks våde og ganske erigerede lem op og pressede ham helt i bund i hende. Hun måtte holde sig for munden for at drunke sit nydende støn så kun Jack ville kunne høre det, og igen i huset ville. 
"Åååååhh Jaaaah Jack" hviskede hun nydende ført hun langsomt og frækt begyndte at bevæge sig op og ned om hans lem og sørgede for at virkelig ride Jack i rytme så han kunne mærke at hun havde tænkt over hvordan hun skulle gøre, ikke kun ham men også hans krop, meget meget glad. Og hun havde tænkt at hvis Jack ikke skulle banke hende igennem, så måtte hun gøre det stille men så sensuelt at han kunne absolut nyde det uden de høje klaskelyde som hans mor HELT sikkert ville høre. Plus hun så heller ikke ville have friske markerings mærker på halsen, som også ville være ret afslørende. Hun tænkte lidt kort på da hun var 6 år yngre, og hvor meget hun egenligt havde udviklet sig på de få år. Hun havde jo gået et par gode størrelser op i brystmål, og blevet højere og længere, mere muskuløs frem for de bløde slanke former hun havde haft før. Måske ville Jack faktisk nyde hende også som ung, det håbede hun inderligt på. Han ville i hvert fald have MEGET nemmer med at smide hende rundt i sengen, den del var klart! Hun så tilbage på Jack for at se om han også nød hendes næsten dansende hofter over hans underliv, og sendte ham igen et sultent blik.
"Jeg elsker dig Jack" hviskede hun varmt og lagde sine hænder på sin hesterøv og virkelig gjorde sig til for Jack, og KUN Jacks øjne og krop.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.05.2023 00:29
Jack mærkede varmen fra de bække to han lage hovedet stille ned til hende og skubbet hovedet så langt ned som han kunne han mærkede hvordan hun hadet haft lyst til ham og han sagde ikke noget for at stoppe hende han var selv til bule efter så lang tid uden noget han tænke lidt på sin søster og hende om de overhoved kunne sammen han stønnet dog højt og var lige glad med om hans mor kunne høre ham han sukket lidt og lod poteren glide over hendes røv da hun vente sig for at tage sig af hans leme han sukket lidt og lage sig tilbage det gjorder lidt ondt men ikke på en ondt ondt måde øren bliv også lagt tilbage han mærkede hvordan hun hadet savnet hans nærvær hun kunne tydlige vis ikke styre sig som hun kunne før men det gjorder ham nu kun mere gald for det viste hun virkelige Elskede ham han kysset hende dybt og ville ønske han kunne tage hende forfra og se hende i ansigtet

han lod fingeren leget med hendes andet sted og smilte svagt han hadet ikke haft den mulighed i nu men han var sikker på hun ville kunne lide det han sukket lidt og slikket hendes røv noget mere men han stoppet dog op da hun sagde hun elskede ham han sukket lidt og sagde med tændt stemme ”  jeg elsker også dig blue ” han trykket sit hoved helt mod hendes og grab fadt om hendes formet bryster og massert dem hårdt mens hans leme kørte hårdere og hårdere i hende han mærkede ikke  han ville komme lige med det samme han tænke om hans søster mund ville komme en af dagene også men han var ikke sikker hun var ikke en som der normalt rejste rundt som sådan men måske vis  hun savnet sin stor bror nok måske han lage tungen ud og mærkede varmen fra kroppen

tog dog fadt om håret og hev det til bage mens han så en  rundt og kikket lidt det var en stor lade hun hadet og han var kun glad for at  hans mor ikke kunne høre dem " kooom så beby " sagde han lidt højt men tændt han rystedei  hele kroppen og puste som det galt livet men det var kun af ren Nyedlese i Kroppen han sukket lidt og slog hende lidt i røven så den  måske kunne bliv ldit rød 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 13.05.2023 00:44
Blueberry var virkelig glad for at høre hans ord, og hun måtte bide sig let i fingeren for ikke at stønne alt for højt, skønt hun godt kunne høre at han ikke holde tilbage. Hun kunne mærke at han lige så stille tog over og støde hårde og hårde op i hende, så det blev sværre og sværre at gemme klaskelydende der kom fra da han bankede sit lem op i hende. Hun mærkede også hvordan han legede med hendes andet hul og syntes det var yderst frækt, og stod det til hende så måtte han meget gerne skifte frem og tilbage og tage hende over det hele. Hun tænkte på hvordan det vil være at have en mindre krop pludseligt, og hvordan hun faktisk ville kunne ligge på ryggen og se ham i øjnene.. Det var helt mærkeligt at tænke på syntes hun.
Blueberry gav et lidt højt støn da Jack så tog fat i hendes hår og hev hende tilbage og bankede sig hårdt op i hende.
"Fyld mig op skat, jeg vil mærke det hele!" stønnede hun så pludseligt en smule højere og hun tog hurtigt hænderne for munden imens hendes kinder blev meget røde og stønnene blev sværre og sværre at holde tilbage. Hun greb tilbage og tog fat i hans håndled, og førte hans hænder om hendes store bryster og så tilbage på ham med et frækt blik.
"Jeg kan godt lide når du bruger dine klør" gispede hun drillende men også tydeligt tændt til ham.
Blueberry slap hans håndled og bed sig selv i sin finger, imens hun blev rokket hårdt til hans stød og bad til guderne for at Jacks mor ikke ville komme ud for at lede efter dem, de havde trods alt kun lige skulle fodre dyrene, men det var overstået, og hun var sikkert færdig med opvasken nu? Hun vidste ikke om hun havde lyst til at se sin svigermor i øjnene hvis hun opdagede deres tur sammen, siden Blueberry ikke var helt overbevist endnu om at hun var godkendt af hans mor endnu. Hun havde i hvert fald sin frygt for at de ikke kunne lide hende som den hun var.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.05.2023 01:04
Lemet bliv forført godt inden i blue han mærkede hun tog hans poter og lage dem på hendes bryst  og da hun godt kunne lide kløren lod han det ikke sig e sig to gange han satte dem ud og ramte hendes  bryster han bed hende lidt i nakken som sidste gang og begyndte at føre sig længer ind han vidste hun ikke kun blive gravid nu så han håbet  når de kunne gøre det og inde dag ville han måske fri til hende hun skulle være den første mage i flokken og det var han sikker på han vidste ikke hvem der skulle komme bag efter dog tænke han lidt på  hendes mor måse men det ville virke underlige  han mærkede hende med hans kløre han  kunne godt mærke hun bliv mere tændt over det og det følte også godt for ham han kysset dybt og mærkede hvordan hendes underliv ikke kunne slippe hans leme det var svært da hun var lidt højre med heste delen men han gjorder det så godt han kunne ”Hmme beby giv mig hvad du kan ” svaret han med tændt stemme han gik stille ud af hende og lage stille sit leme over hendes anden gode sted  bed han sig lidt i læben hun var stram der nede og vidste ikke hvor  hvadan det ville føles efor hende i nu det hele var stadige nyt for ham lige der men han ville prøve det

jack stønnet hendens navn også " blueberry du føles godt der nede " svart han og bed han  kikket rundt og tænke på hvad han skulle gøre for at  hun kunne blive beder behanldet af ham lemte trykket sig sammen inden i varmen og lage tungen ud og så rundt  hvad skulle han stille op han bed hende i øret og slikket d en blidt 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 13.05.2023 01:38
Blueberry stønnede nydende da hun mærkede hans klør om hendes bryster og begyndte at klemme godt og stramt om hans lem, imens han støde hårdt op i hende. Hun gav også et gip fra sig da han igen nappede hende i nakken, og lod sine hænder kærtegne hans ansigt blidt, mens hun følte hans tænder blidt markere hendes nakke og kunne mærke hvordan hun dryppede ud af sit underliv fordi hun var så tændt over alt det Jack gjorde ved hende. Hun mærkede da han så slap hende igen med kæberne og vendte hovedet lidt og kyssede ham dybt igen, og smilede stort da han snakkede til hende med sin lækre tændte stemme.
"Du kan få alt" hviskede hun tilbage, og mærkede hvordan han gled stille ud af hende, og at han lagde sit lems hoved ved hendes bagdel. Hun bed sig hårdt i læben, for skønt hans lem var gennemblødt af hendes væsker, så var det stadigvæk dejligt stramt. Hun havde lagt sine hænder om sine baller og spredte dem godt for ham. Hun smilede lidt kækt tilbage på Jack da han sagde at hun føltes godt der nede.
"Sådan er det, når man har en rigtig mand, der kan fylde en ud ordenligt" svarede hun ham med en tændt stemme og gav et højt støn da han så bed hende i øret først for dernæst at slikke det. Hun sukkede dybt og greb rundt om hans nakke og hviskede så i hans øre.
"Tag mig dit handdyr, jeg vil mærke hvor meget du vil gøre mig til din kvinde.. overbevis mig" og sendte ham så et super tændt blik med et frækt og kækt smil. Hun ville gerne nyde Jack så meget som muligt, og nu hvor han havde besluttet sig for at gennembore hendes røv så var det en ubeskrivelig god følelse. Især fordi han var så hård som han var mod hende. Hun nød han rykkede hende rundt, og nød når hun følte sig udsat for fare fra ham, det tændte hende umådeligt meget. Det føltes som at være på kanten mellem bytte og jæger, og elsker og elskerinde. Blueberry begyndte at hjælpe Jack med at støde, ved at støde rytmisk med ham, så hver gang han hamrede op i hendes røv, hamrede hun sin røv tilbage så det blev endnu hårde.
"Kom med mig min skat!" stønnede hun højt efter lidt tid, og mærkede sin egen orgasme rulle ind over hende som en flodbølge og det endte også med at hendes underliv udskilte væske i en hård omgang. Han havde virkelig gjort det godt for Blueberry følte hun. Blueberrys forben lagde sig stille ned, og hendes overkrop lagde sig selv ned over høet foran hende og flade stille ud, mens hendes bagben og røv struttede flot op i vejret.
"Åh gud Jack, hvordan kan du blive ved og ved og ved.." sagde hun super liderligt imens hun så tilbage på Jack og hans lækre krop, og endnu lækre lem der lige havde gennembanket begge hendes huller. Hun slikkede sig lidt om læberne og løftede sin overkrop op fra jorden og så på Jack.
"Kom lige her over skat, så gør jeg dig lige ren" sagde hun og åbnede stille sin mund, med lidt savl ned af hagen, og tungen hængende lige ud, og pegede med en finger på hendes villige mund, der var næsten ikke det hun ikke ville gøre for ham nu. Hun kom lidt til at tænke på det Jack havde sagt med sit forhold til søsteren.. gad vide hvor tæt de egenligt kom til hinanden? Blueberry smilede stort til Jack og ventede stille på ham, skønt hun ud af øjenkrogen kunne se der var blevet hængt et skilt på indersiden af ladens port, men kunne ikke læse andet end den nederste lige 'fra din mor'. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.05.2023 12:16
Jack mærkede hvordan hun tog styren også han nød heden fyldt ud og lod sig komme som hun også gjorder han sukket nynnede af hende og lod blikket glide ned af hendes krop da hun sagde at hun ville tage godt af ham lod hun ham gøre det han satte sig stille på  pallen og ledte hovedet tilbage da hun tog godt kære  af hans leme  han sukket lidt og da hun spurte om hvordan han kunne blive ved på denne måde lod han en suk komme frem ” hehe det kun fordi det dig skat ” svaret han med et svagt med nynde suk og da hun var færdige  sad bare og slappet af han puste sig lidt  men kikket overasket på blue da hun sagde hun hadet fundet noget fra hans mor han lod hånden glide over hendes nøgne røv og  under hendes hale blidt mens han så kysset  kinden ” hmme fra min mor siger du ?”  han så stille og rolige ned og tænke lidt over  hvad hun mund hadet hørt eller set  han grinte lidt og tænke over det  hadet måske været  et chok at se  hendes ældste søn  gøre noget voksen for en gang skyld han tog blidt i mod brevet og begyndte stille at læse det

han vidste ikke helt hvorfor hun hadet stille en bræv eller noget på håndtaget af inder porten men han hadet også sagt til hende at han ikke var bange for at vise hans kærlighed til blue selv  vis bule var der han mærkede hendes krop mod sin og lage hovedet ind mod hendes nøgen bryst og sukket lidt over den mens han kærtegnet over hendes bryst lidt  han så på bogstaveren  hvad mund hun ville dem siden hun ville komme helt ud til laden  ? 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 13.05.2023 13:11
Blueberry smilede stor til Jack og lagde sig ned mellem hans ben og begyndte at lade tungen gøre hans lem rent før hun kørte den en gang helt ned i halsen for at vise ham hvad han havde i vente senere, før hun så trak sig op og så på brevet selv med et undrende blik.

~Kære Jack Choie Anniko Demon
Det glæder en mor at se sin søn så frisk og sund. Jeg kan også allerede se at i har et sundt forhold til hinandens fysik. Men vil du ikke nok lukke porten næste gang, hvis din far var her ville han få et føl eller det der var værre. Og når i kommer til byen så hold det måske et toneleje lavere tak. 
Og til Blueberry Cherry.
Jeg er meget glad for du gør Jack glad på måder en moder ikke kan og bør… Husk at en høj krave kan også skjule bidemærkerne, når der ikke er pels til det.
Med Venlig Hilsen Mor~

Blueberry gloede lidt på brevet og knipsede let med fingrene imens hendes anden hånd kærligt nussede Jacks kind imens hans hoved hvilede på hendes bløde bryst.
”Selvfølgelig, høj krave, så vil der måske ikke være underlige blikke som der havde været hvis jeg havde halsbåndet på” sagde hun og smilede ned til Jack, det var også en god ide for så skulle de ud og shoppe igen! Og hun var sikker på at Jack ville eeeeeeelske den ide. Hun var ikke helt sikker på hun dog ville have hans mor med ud og shoppe, da de sikkert ikke havde samme mening om tøj? 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.05.2023 11:53
men blue tog  sig af ham stønnet han lidt og lod hånden glide gennem hindens hår han  nød hende stadige som den gang og i dag han lod kysset gå over hendes pande lidt  og læste brevet han rullet med øjne lidt "  for pokker da også more " stønnet han og lage brevet lidt væk han hadet håbet på hun var blevet men det gjorder hun ombar ikke  mens han lod sig komme i hendes hals og  faldt helt tilbage i Højet han lå med  poten over panden og op på blueberry med et varmt smil han lod hånden glide over hendes heste bryst og kysset  den blidt med at tænke lidt på det det var rat bare at sidde her og slappe af lidt og puste ud dog tænke han hvornår de skulle tage hjem til ham det ville være en lidt lag tur for hende  og noget anderledes men igen hun var en sump kenutaver han tænke også lidt over dan hun ville kunne komme ud af det med hans børn 

jack lå der og kikket på brevet igen mens han hørte blueberry  snakket og vendte sig om for at se på hende lidt og grinte lidt  da hun knipet med fingeren  han kunne mærke at  de skulle ud og shoppe igen han vidste ikke helt om  hans mor ville med men han var sikker på en ting og det var at det nok skulle blive en god aften med de to han sukket lidt og gik hen for at tage tøjet på igen han  kikket lidt hen mod blue med et varmt smil " hør jeg tænke på om vi skulle tage med min mor hjem når vi har  gjort det vi skulle og så se  de ander  af famillen jeg kan self ikke love noget med  med mine børn men.. resten kan du jo få at se " svaret han blidt mens han strøg hende over kinden lidt han  brugt også selv efter den lange tur som de hadet været gemmen han sukket lidt igen og lod tungen gliden hen over hendes bløde mave og over hendes hals 

han kunne lugte hvor de hadet været og tænke det ville blive et Problem overhovet han mærkede hendes varme krop mod sig de kunne nyden aften ved døren mens de kunne snakke om  det 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 14.05.2023 13:26
Blueberry så på Jack der tog tøj på, og slikkede sig let om munden da bukserne kom over bagdelen, og gemte hans ædler dele foran. Hun ville gerne lege mere med den, men vidste hun måtte vente til de var lidt mere alene end de åbenbart havde været nu. Hun smilede stort og sukkede nydende da han så kom over og snakkede først til hende men så derefter lod hans ru tunge glide hen over hendes menneskemave og over hendes hals.
"Det... det er ikke okay det der Jack, jeg bliver jo bare opstemt igen" sukkede hun nydende, før hun så på Jack med et varmt blik. Hun vidste ikke om hvordan de skulle rejse sammen med hans mor, siden hun havde hestevogn og de.. havde ikke? Jack kunne dog godt sidde i vognen med sin mor, men Blueberry var tvunget til at løbe ved siden af. Det føltes lidt underligt at skulle gå ved siden af en normal hest.. Men igen, så ville det nok også gå langt hurtigere end hvis Jack og Blueberry skulle gå selv begge to, for Jack ville nok ikke være så hurtig og udholden som Blueberrys hestekrop. Hun gav et let suk fra sig og krammede ham ind til sig.
"Lad os det, men.. jeg kan jo ikke sidde i vognen, så du kommer til at sidde alene med din mor" sagde hun og smilede lidt drillende til ham og lod sine hænder glide af hans mave og ned om hans buksekant, og lod sine fingre dykke lidt ned under buksekanten før hun trak hænderne til sig igen og gik roligt ud af laden, med en nydende svingende hale og svingede den nogle gange så højt op så han tydeligt ville kunne se hvordan hans hvide stads dryppede lidt ud af hende imens hun gik langsomt med vuggende hofter tilbage mod huset med trøjen i sin hånd, som hun langsomt trak på igen før hun nåede vinduet til køkkenet og åbnede så vinduet ude fra hvor hun lænede roligt sin overkrop ind over vindueskarmen. 
"Anilia! Jeg har et spørgsmål" sagde hun med et stort smil.
"For jeg er ikke så trænet i spyd, skønt det er mit eneste våben jeg kan finde ud af, så kunne du ikke tænke dig at træne din svigerdatter en smule?" spurgte hun med et stort smil. 
"Jeg ved godt det måske er lidt mærkeligt, når vi ikke helt har samme atonomi, men jeg vil virkelig gerne lærer noget mere, og især hvis jeg skal passe på din vogn fra tyve og banditter" sagde hun og lod Anilia lige tykke på det hun havde sagt, for Blueberry virkelig gerne lade Anilia selv finde frem til at Jack og Blueberry ville rejse med hende når hun skulle hjem på et tidspunkt. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 14.05.2023 14:57
jacks mor stod og læste stille og rolige i en bog og løfte hoved op da hun kom gående ud foran vinduet hun løfte et øjne bryn lidt og lage bogen fra sig lidt mens hun stod og kikket mod Blue som hun spurte om hun kunne træne med spyd var hun da ikke selv god nok til det " hmme tjo men det nu mere jack som er ekspert på det område det har været år siden jeg har kastede med et spyd " svaret hun med et stille grin og rejste sig op for at gå hen til hende  hun lage poten mod hedes kind og grinte lidt 

men satte sig så stille  ned i stolen igen " men jo jeg kunne godt lære dig det som jeg kender til " svaret hun blidt og åbnet sin bog  igen

Jack selv kom stille ud og så at Blue stod ved vinduet han smilte skævt og gik hen for at kysse hende over hendes røv men også slikke den blidt for stille at gå hen over hendes gode sted men stoppet så  for at kikket op mod Blue han vidste han mor var der men hun dufte så godt at han ikke kunne lade vær og han håbet han forsatte stille og blidt mens han lage øren ned men satte sig så stille ved vinduet for at høre hvad de snakket om han tog sig lidt til hagen da  hans mor snakket om spyd træningen han så ned mellem blues krop og nikket til det hun sagde  han lod som om han ikke var der men  smilte svagt op mod Blue og satte en finger på hans læbe for at sige hun ikke skulle af sløre ham for meget dog kikket Jacks mor mod hende igen og smilte blidt 

han forstille sig lidt blue og hans søster sådan her sammen men han rystede den tanke på hvodet  igen og tænke det ikke ville ske overhovet selv om hun var kælen  og næsen på blues alder efter hånden så kunne han ikke gøre sådan noget mod sin søster eller kunne han gøre det han smilte skævt og kysset hende over de første ben 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 14.05.2023 15:15
Blueberry smilede stort til Anilia og så lidt tænkede på hende.
"Joo det ved jeg nu også godt, men jeg er bare bange for at hvis jeg skal træne med Jack, så vil jeg ikke kunne koncentrere mig i hvad han gør, men bare stirre, så jeg har brug for en jeg faktisk kan lærer af uden at savle" sagde hun med en let latter, før hun stoppede bræt og mærkede tydeligt at Jack havde sneget sig om bag hende og kærtegnede hende. Hun sank en dyb klump, og så kort ned til der hvor han havde hørt Jack træde under hende, og sendte ham et meget stramt men også lidt ændt blik, hans mor stod jo lige der og snakkede med hende!!! Hvordan skulle hun holde masken hvis han kælede sådan for hende!? Han var en bisse var han!!! Hun lænede sig lidt længere ind over vindueskarmen, så hendes krop dækkede lidt mere af hvad der skete under hende. Hun lod dog hurtigt sin hånd glide ned og prikke Jack på næsen, og pegede så længere ned mellem hendes ben, før hun gav Anilia sin fulde opmærksomhed med et smil. 
"Og med alder kommer erfaring, jeg tror stadigvæk du kan give Jack kamp til stregen" sagde hun med en drillende tone, og kunne mærke den røde farve stige op i hendes kinder. 
"Men jeg tænkte også, nu hvor Jack stadigvæk er over i laden, hvad er den mest pinlige historie om Jack du kan?" spugrte hun og hvilede roligt sine albuer på vindueskarmen og hvilede hovedet på sine hænder. Hun ville gerne trække det her så langt ud som hun kunne, nu hvor Jack havde besluttet sig for at være så modig. Men hun tænkte også at det var godt at det kun var hans mor som var her, og ikke også hans søster, for hun kunne sikkert hurtigt lugte deres gemte lidenskabelige lege, og det kunne hun mærke ville være vildt pinligt. Især fordi hun ikke vidste om hvordan lillesøsteren var.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 16.05.2023 10:46
jack forstod godt blues hentydningen og førte stille sin læber mod hendes hænde og tog sig Kærlige af den mens han stod bag hende og hørte hende og  hans more snakke han bed hede lidt da Blue godt ville vide nogle pinlige ting om ham det var ikke helt fir for han kunne jo ikke vide noget om hende syntes han han lod dog poteren klemme sig lidt om hendes røv og da hun sagde noget omkring hendes spyd træningen smilte han bare for sig selv han stoppet overhovet med at kærtegne hende der nede 

" hamme der måske hans søster hun er en god spyd kaster også " svaret  Jacks mor svagt og kikket lidt mod hende som hun lændte sig mod døre kammen hun hævet et øjet lidt og smilte svagt som hun spurte  hende om jacks mor kunne nogle pinlige historier  Jacks mor kikket lidt over på hende og tog en tå af sin kom the hun lod læberen glide sig hen over dem mmens hun så kikket lidt mod Blue igen " ja det kan jeg godt men jeg tror jeg ville vente med at fortælle dem lidt i nu " svaret hun dog stift  det kunne godt være Blue ville kende nogle pinlige historier men hun ville fortælle dem så længe hun ikke helt kendte sin sviger datter som sådan  så han var redet lidt i nu tænke han blidt og stoppet sit kærtegn for hende omme bag ved det var også ved at være sent måske de skulle gå lidt i seng så de kunne være klar til dagen efter 

jack gik hen mod døren og kikket med et stille smil på blue han åbnet dåren  stille  ind han tog sig en god skyller og satte hele hovedet ned i balgene  for at gøre sig kold og ren så han ikke lugte for meget at sved og hvad de hadet haft gang i jacks mor fandt  hendes soveværelse og lage sig stille i sengen mens hun lage sig stille for hun var jo en ælder dame som  ikke kunne holde sig alt for vågen til  jack tænke på de skønne tider de hadet i vente men han ville også være der selv om de hadet nogle dårlige dage jack sukket lidt og kikket hen mod døren for at se om blue også kom   

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 17.05.2023 02:13
Hun smilede stort til Anilia imens hun lod Jack kravle om bag ham og gøre hans ting på hende. Anilia skulle bare vide hvor meget 'spyd træning' de faktisk fik til dagligt. Men hun ville også have noget rigtigt spydtræning. Hun lagde hovedet lidt på skrå da Anilia nævnte Jacks søster og var egenligt lidt undrende og nysgerrig omkring hvem hans søster egenligt var. Hun lød spændende, men også en hun skulle have et halvt øje på hele tiden, hvis søsteren kom nær Jack.
Hun forstod så godt hvorfor Jacks mor måske ikke ville svinge sin søn under bussen endnu, da de sikkert lige skulle kende hinanden en smule før de delte pinlige historier. Men det stoppede ikke hendes nysgerrighed, og hun skulle til at spørge om andre ting da hun mærkede Jack stoppe, og snige sig lidt hen til døren før han fik rejst sig helt op igen. Hun så på Jack i døråbning og gik som en lydig hund efter ham og fik badet lige ved siden af ham, men helt uden at det endte i en hed sammensmeltning. Hun fik gjort sig helt færdig efter Jack og kom glad og nøgen ind i soveværelset til Jack. Hun vidste at Jacks mor havde lagt sig så hun frygtede ikke at hans mor pludselig poppede hovedet ind til dem. Hun gik roligt op til Jack og lagde sig ned ved siden af ham og puttede sig godt om ham.
"Jeg elsker dig Jack, og du har en skøn mor" sagde hun med et varmt smil, før hun stille døsede hen.

Næste morgen havde startet ud roligt, med at Blueberry faktisk havde formået at stå super tidligt op og havde ordnet alt fordring af dyr, før hun havde galoperet til den nærmeste by, købt sig en trøje med høj hals, og stormet tilbage igen, så hverken Jack eller hans mor skulle trækkes med Blueberrys meget særlige smag i tøj der viste mave, hals og bryster. Hun havde smilt stort til Anilia med sin nye trøje på og gav hende to tommelfingre op. Nu kunne Anilia se hvor meget hun gik op i at Jacks familie skulle kunne lide hende og at de to sammen, var en god ide. Dagen havde ellers gået uden de store problemer, Blueberry og Jack havde fundet de mærkeligste steder de kunne knalde, imens de underholdte hans mor, til den næste dag kom og det var den store rejse dag. Blueberry havde formået at hyre sin gode kuskeven, som havde før kommet med den rige snoppede mand, og fået ham overtalt til at køre Jack og hans mor i en god vogn, imens Blueberry så gik ved siden af og holde dem begge to underholdt. Hun kunne de verse historier om sin ørkenvandring og Hr Hjørnetand der jagede naboer og sælgere væk med økser og sin kone der var næsten et våben i sig selv. Hun forsøgte at vælge de mest hjertevarmende historier af sit liv, og glimse lidt over de rædderligheder hun oplevede imellem det hele. Hun havde nemlig ikke lyst til at Jacks mor skulle få et forkert billede af Blueberry. 
"Det er egenligt overraskende godt vejr" sagde Blueberry med et stort smil, som glæde sig nu til at komme hjem og se hele sin høst høstet. Hun vidste at det her ville tage noget tid, så hun havde aftalt med en af de gode naboer om han ville se efter majsene og høste dem hvis de var klar, men også for at fodre hendes dyr hun havde bagved huset. 
"Jack, hvordan har du det med at tage mig med dig hjem til dit hjem?" spurgte Blueberry så og var faktisk lidt nysgerrig om han var vild med ideen, eller om han syntes det var lidt anstrengende. Hun havde selv sørget for at have nogle flere højt halsede trøjer med sig, dog stadigvæk med sexet læder bh under, bare så Jack havde noget at se frem til når det var han var alene med Blueberry og de kunne hygge sig bare en lille smule.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2023 15:38
Jack lå der og nusset hendes heste mave og lag hovedet så tæt på hendes som overhovet mulige og da Blue sagde hun elskede ham kikket han lidt flovt ned han  kysset hendes kind " jeg elsker også dig min enge Blue " svaret han blidt og lage tæppet over dem Jack sov godt den nat men men det bliv næsten for varmt for  ham så han trak dyne blidt over blue det var vildt mærkelige faktisk at have en at våge op til på nær hans søster hun holdte meget af det vidste han godt selv men lige nu var det underliget 

Næste morgen hadet Jack valgt bare at sove længe kroppen var træt oven på dagen i forvejen  og han kunne også mærke han tænkte til at være Jack selv lige pt  så han hadet været gået ud i skoven mens Blue Berry hadet taget sig af dyrene  men dog hadet hun fundet ham nogle gang hvor de hadet haft et god tid sammen. ikke fordi Jack ikke hadet i mod det slet ikke hun var jo hans mage nu Jack hadet været ude og jage også så de hadet noget mad når de skulle holde pause undervejs til rejsen hans mor selv hadet pakket og sovet godt i sengen hun kikket dog lidt på den kusk der skulle komme det faldt ikke helt i hendes smag men Jack satte sig med glæde ind  han sad og lytte mens de kørte  om blues historie noget af det hadet hun fortalt noget af det var han blive  overasket over men han bedømte ikke Blue for hun hadet ikke selv valgt det  på nogle måde mens jacks mor lå og tog sig en lur hadet jack fundet en bog frem der var en lang tur til Amazon skoven mens han bladeret videre kikket han dog op da blue snakket til ham han kikket op og så hvordan vejeret det var et stille og rolige smil kom frem " jaa det Fantastisk vejer at Rejse i jeg håber dog ikke på at støde ind nogle problemer alt for hurtige jeg er vand til at vendere og ikke tage heste våge de er for usikker nogle gange " svaret han og kikket lidt ned i sin bog igen og bladeret igen  blikket faldt dog lidt på hans mor mens han  rejste sig stille op og lage et tæppe over hende så hun kunne sove  lidt mere  da blue så snakket til ham igen kikket han over på hende og lage sin hånd på hendes skulder blidt og nusset hendes kind " jeg har det lidt underliget... ikke fordi det er dig.. men mere " jack kikket stille hen på sin famille og kikket lidt med usikker øjne om han skulle fortælle det når hans mor var i nærheden han var så bange for at gøre det hele forkert igen han sukket lidt og sagde så med blid tone " jeg er bange for hvad min far ville sige til det og rejsten af Famillen. jeg mener min far slog mig næste ihjel da han fadt ud af det med mine børn  hfurry og Rosalyn så hvordan han ville reagere den her gang ved jeg ikke  "han knytte stille sine hænder sammen og begyndte at bide sig hårdt i læberen for at holde verden inden 

men jack vendte blikket mod blue lidt og så stille hen mod igen mod sin mor han ville godt vise sit værd over for sin famille og også at han kunne blive en god leder af hans enge om det så var hans enge klang han skulle stille op så ville han gøre det det han kysset hende blidt mens de gik og sukket lidt mens de gik 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 18.05.2023 16:48
Blueberry smilede stort til Jack, hun lyttede godt efter når han nu endeligt fortalte hende om hans bekymringer og kunne godt forstå at efter sådan en omgang, så var ville han være MEGET mere vagtsom over sin far og hvem han tager med hjem. Blueberry lagde blidt sin hånd på hans knyttede næve og nussede pelsen blidt imens hun så på ham med et varmt blik. Hun gav ham et blidt kys igen før hun spændte sin overarm for ham.
"Bare rolig, hvis din far prøver på noget, så skal jeg nok rede dig" sagde hun i en positiv og varm tone, så han kunne være sikker på at han i hvert fald ikke stod alene med det hvis hans far prøvede på noget.. eller hvis nogen anden i hans familie prøvede på noget i sin forstand. Hun ville ikke lade Jack komme noget til hvis det stod til hende. 
"Desuden har vi din mor, for som jeg har hørt før, 'bag en hver stærk mand, står en endnu stærkere kvinde'" sagde hun og blinkede til Jack imens de roligt travede videre. Hun så lidt over på Jacks mor og smilede varmt, hun håbede på de kunne blive som familie på et tidspunkt, hun krydsede i hvert fald meget fingre for det, for det med ikke at have en far eller mor, det kunne hun mærke nu efter at havde mødt Jack, det var noget hun savnede. Hun tænkte sig lidt op, og prikkede så Jack på næsen.
"For det hele ikke skal gå alt for galt, kunne du måske fortælle mig om jeres måder og jeres regler og sådan?" spurgte Blueberry med hovedet lidt på skrå.
"Det ville jo være best med et godt førstegangs indtryk." sagde hun og hev lidt halsen på sin langhalsede trøje op imens hun så på ham med røde kinder, da hun stadigvæk bar hans mærker på hendes hals, og måske ville have dem når de mødte op. Hun var lidt glad for at hun ikke havde mødt Jack før hun havde blevet kidnappet, for så var hun ganske sikker på at hverken han eller hans familie havde godkendt en altid-nøgen kentaur pige der havde hovedet alt for langt oppe i skyerne med kæmpe tanker om hvad hun skulle når hun blev voksen og hvor mange børn hun skulle have og at det eneste hun tænkte på var sin kentaur drengeven fra den gang. Nu hvor hun tænkte over det, så undrede hun sig faktisk en smule over hvor han var blevet af, for hun vidste at han havde formået at flygte, men mere vidste hun faktisk heller ikke om ham. Og hvorfor han ikke så overrasket ud da det hele gik for sig.. Hun rystede på hovedet og gav Jack et stort smækkys på læberne og gik tæt på ham, hun var virkelig lykkelig for at have Jack i sit liv nu! 
"Jeg er så glad for jeg er mage til en der har så meget pels som du har, altid så blød og dejlig og dejlig varm" sagde hun med et stort smil, imens at man kunne se at solen var kommet ganske langt, og selv Blueberrys mave var faktisk begyndt at give små lyde fra sig. Hun kunne lidt ønske sig at være en hel hest på det her tidspunkt, for så kunne hun bare stikke hovedet ned i græsset og begynde at æde løs, men med en halv menneskekrop så var det ikke nok til hende. Der skulle mere til at fodre sådan en kentaur krop. 
"Hvad fik vi pakket af mellemmåltider?" spurgte hun lidt lavt og nysgerrigt imens hun så på Jack med et sultent blik og havde lagt overkroppen lidt ind over vognen, imens hendes krop blev ved med at gå i takt med vognens fart. Hun slikkede sig stille om munden og bed sig lidt i læben. Hun skulle til at stikke sin tunge helt ud og før den ned mod Jacks bukser, men kunne høre at Jacks mor begyndte at røre på sig og lod i stedet blikket hvile på deres proviant, med en smule røde kinder. Hun havde ellers lige håbet på hun kunne drille Jack, men det måtte vente til en anden gang.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2023 18:47
Jack kikket stille og rolige mod hende mens hun red/gik?  han så hun trak lidt op i skjorten og førte sin hånd gennem hendes mave og op til hendes bryst hvor han kærtegnet dem blidt  uden nogle helt så det han smilte dog støre da hun så valgte at ligge sin hånd over hans poter og smilte svagt ved synet det betød meget for ham at hun forstod det da hun snakket lidt om hvordan det er så trak han sig lidt på hagen dog " altså der ikke så meget.. vi tror på natura guden  og når du kommer til byen skal du skrive under på en formular som gør at du ikke kan sige hvor vi ligger... det noget vi alle skal i gennem selv mig " svaret han blidt og  og nusset hende for sat på bryste lidt mens han kikket over på sin mor da hun sagde noget om ham han sukket lidt og nikket han mærkede  hendes varme krop blidt mod sin pote og smilte svagt til hende  mens hun gik 

jack tænke lidt over tingen igen og kikket mod sit hjem  som ikke så meget ville komme på den vej de  de fulgte Jack vendte sit hovde igen da hun  sagde noget med mad tog han stille noget brand kanin kød op og noget brød og ost han gav hende det stille i hånden og tog selv noget af det også " jeg har lidt Harre kød og brød og self noget vand " svaret  Jack med et stille og rolige grin jack smilte svagt  og kikket på sin smukke more hun var smuk lige som hendes datter også et svagt smil kom frem for ham og han lod blikket glide hen moid blue igen " så  nu hvor jeg har sagt så mange om mine kærester og så videre så må jeg altså høre dig hadet du en da du var minder " sagde  Jack blidt og tykket lidt på Kanin foden som smagte godt godt grillet og sprødt lige som  han selv kunne lide det 

vågen gav et hop og jack fløj lidt høj men det vækket ikke hans mor overhovet  han var ved at falde over vognene der kørte dem men noget at gribe fadt i blue inden han satte sig op igen han måtte også snart få stykket sine ben lidt de hadet kørt langt og han var ikke bygget til at sidde i en vågen han så sig lidt igen mod blue  tænke at hun var  smuk det hadet han altid syntes lige fra dag et af 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 18.05.2023 19:23
Blueberry smilede nydende da hun mærkede Jaks pote på hendes mave som så fandt sin gode vej op til hendes bryst og lod han fuldt ud kærtegne hende med ren glæde. Hun tog hurtigt imod kødet og brødet og var ikke et sekundt i tvivl om hvor det skulle hen og begyndte at tykke på kanin kødet. Det var umådeligt lækkert og saftigt, selv som koldt. Hun så på Jack dog med store øjne da han sagde at hun skulle skrive under... Hun sank det stykke kød hun havde i munden og man kunne se hun virkelig begyndte at svede. 
"S... skrive?" sagde hun så let nærvøst.. 
"Jeg.. kan ikke skrive.. det er ikke noget jeg har lært" sagde hun og sank en klump. Det var aldrig noget hun havde haft brug for, det var kun at læse der var nødvændigt i hendes fag. Hun løftede dog et højt øjenbryn da han snakkede om at han havde fortalt om alle hans kærester, og han nu gerne ville høre om hun havde haft en før i tiden. Hun gik lidt og tænkte over det, det var ikke fordi hun ikke havde haft en, men det var mere om hvad det helt præcist havde været. 
"Jo, jeg havde en, en grand.. grand.. langt ude fætter, som jeg havde været barndomsvenner med" sagde hun og kløede sig let på hagen.
"Min flok var lille, og folk kom og gik, men min mors fætters et eller andet, havde en dreng på min alder, og vi rendte rundt sammen, og vi var.. ved at blive en ting, men så skete det med jægerne, og han stak af" sagde hun og pressede øjnene lidt sammen. 
"Han var aldrig overrasket over overfaldet.. og det trykker mig lidt må jeg nok indrømme. Men jeg nåede aldrig at stikke af, ellers havde jeg sikkert ikke været her men stadigvæk en underlig nøgen kentaur med en anden underlig nøgen kentaur.. DOG var min far ved at sætte mig op med en af krigerne i flokken som var dobbelt så gammel som mig, fordi han mente at der skulle stærke gener til, og ikke slappe gener fra min næsten-kæreste, Jason Cappé" sagde hun og tænkte så det knagede over situationen hun havde været i den gang. 
"Hvor vil jeg ikke se ham igen.. Jason Cappé.. For et par dage siden huskede jeg nemlig pludseligt delen med at Jason havde stået og været helt rolig omkring overfaldet, som om.. han havde noget at gøre med overfaldet.. men hvorfor.." sagde hun stille imens hun travede virkedere og smilede så stort til Jack.
"Er enden ved at være godt øm min skat?" spurgte hun Jack med et stort smil, og trak et frit tæppe over sin heste-ryg.
"Hvis du vil ligge lidt ned og slappe af, kan du altid ligge på min ryg, jeg skal nok gå ordenligt" sagde hun og blinkede til Jack med et varmt smil.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2023 19:46
 jack kikket lidt efter tænk som og lytte lidt til det hun sagde ja det lød mærkelige at der  med ham det han tog sig lidt til hagen og så på blue som måske godt hadet regnet det ud lidt selv han  sukket lidt" ja det lyder mærkelige  meget ind da " svaret han mistænksomt det lød næsten som om de to  hadet af talt et eller andet sammen for at ryde hele Hyrden af vejen dog var han glad for hun var hans og han ville skabe en folk af sin enge  hun skulle dog være føre hunnen i den  og han ville dog gøre noget vis det passer af  hendes to personer der holdt af hende. gjorder sådan noget men penge kunne gøre  hvad som helst ved den som var svagest  og kunne forråde selv den bedste 

jack kunne dog ikke lade vær med at grine lidt med at hun ikke kunne skrive det underet ham ikke helt. men det var godt hans mor måske kunne lære hende det vis det var " tja min mor " svaret han og nikket over til hende mens hun lå og sov " ville nok godt være god til at lære dig det der hun underviser også de unge i byen den er jo ikke så stor men det også helst meningen " svaret han blidt og rejste sig blidt op han postet stille sin busker  og hoppet ned for at hoppe op til Blue han førte sine poter ind under blusen  på hende og  lod sit hoved glide ned mod hendes  skulder blidt " det ville være nok bare at sætte dit heste hov på paipert " svaret han og sukket lidt i hendes øre mens hans poter gled rolige op mod hendes bryster igen han vidste hun kunne lide det 

jack kikket så hen på den gammel mand som ikke lod til at se noget andet ind vejen overhovet  han snoftet lidt han brød sig ikke om at skulle tage et helt menneske ind i landsbyen han måtte stoppe ude for Amazonskoven selv om han hadet  hjulpet med det så stolet han ikke helt på mennesker  men det var også bedst sådan han så hen mod sit hjem dog lod han poteren glide lidt rundt og grinte blidt 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 45 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 18.05.2023 20:25
Hun nikkede til Jack om at det var meget underligt, men så igen.. det var fortid, og hun havde en meget lys fremtid i møde.. så længe Jacks far i hvert fald ikke myrdede dem før de kunne nyde deres fremtid sammen. Hun så lidt undrende på ham da han sagde at hun bare havde brug for at sætte hendes hestehov på papiret. Hun syntes det lød mærkeligt, men så igen, det var en god ide til folk som ikke kunne skrive eller stave, så hun kunne se ideen med det. Blueberry så spændt på Jack da han hoppede ud af vognen og hoppede op på hendes heste-ryg og bed sig hårdt i læben da han med det samme førte sine poter underh endes trøje og gribe godt fast om hendes bryster. Hun gav et suk fra sig da han sukkede i hendes øre og nød at føle hans pote op om hendes bryst og gribe brystet godt. 
"Jeg vil prøve at høre efter så" sagde hun med en sukkende stemme og trak sin trøje lidt ned, mens hendes øjne var lidt på den gamle mand som styrrede hestevognen, men ikke så mod dem. Hun ville dog ikke lade Jack slippe hende bare sådan lige, og derfor holde hendes hænder om hans potter der var begravet godt under hendes trøje. 
"Undgå kløerne lige nu, ellers går det bare ud over trøjen" hviskede hun meget stille i Jacks øre, og for så ville alle kunne se hullerne og der ville være noget at skulle forklare så. Skønt hun vildt gerne ville føle hans klør mod hendes bare hud. Hun så tilbage på Jack og smilede stort, gav ham et hurtigt kys, før hun måtte se fremad igen. Hun var trods alt selv gående, og skulle nødigt falde over sine egne ben. 
"Hvor langt tror du vi har igen? Vi har trods alt gået i en del timer nu og... "sagde hun og pegede lidt på deres kusk, da hun godt vidste at der var noget med Amazonskoven og mennesker, de var ikke helt dus med hinanden så vidt hun havde hørt. Men hun vidste dog ikke om det var noget som stadigvæk galte, det hun havde hørt var trods alt tusse gammelt og af gamle sladerkoner, så hun var ikke helt sikker på hvor troværdig de informationer var. Kusken gav et nys og et host fra sig som gav chok i Blueberry og hun klemte sine hænder godt om Jacks poter i ren chok og pustede så ud af han ikke så ud til at give dem det mindste form for opmærksomhed, for ham var det vel bare ham og vejen og sin hest der trak vognen. Til gengæld så kom der et host fra siden af dem og Blueberry var hurtig til at trække Jacks hænder ud af hendes trøje og rømmede sig stort med sine knald røde kinder, og valgte BEVIST ikke at se til sin side hvor hun kunne mærke Jacks mor stirre på dem med lidt sammenknebne øjne. Blueberry rettede lige så stille på sin trøje og foldede så sine hænder foran sig imens hun lige så fint gik fremad og kunne mærke hvor pinligt det havde været at blive opdaget sådan, skønt hun godt vidste at Jacks mor allerede havde set Jack gå løs på Blueberry i laden, så der skulle ikke være noget nyt der, men bare blikket fra hende fik det til at løbe koldt ned af ryggen på hende.
"S-s-så d-u-u e-e-er vågen Anilia?" spurgte hun med et meget forsigtigt smil men undgik stadigvæk den direkte øjenkontakt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.05.2023 22:08
Jack masseret hendes bryst godt mens de gik han nød varmen der fra mens han kysset hende tilbage men trak hurtige porteren væk fra hende da hans mor vågnet han sendte hende et lige så stift blik som han gjorder om hans mor kikket så lidt rundt og vendte sig så rolige for at se mod stede  hun kendte noget af det nu Jack hoppet ned fra Blue og gik ved side af hende " vi lige ved at være der kan jeg se ! "  sagde Jacks mor og kikket lidt hun løfte halen lidt slev så de kunne se hendes røv blidt  jack lænd te sig  stille ind til Blue og forkalet hende om hende og hans far hvordan de gjorder det i de unge dage men det var ikke noget som hans mor hørte og Jack grinte lidt af  hende mens han gik over og slog sin mor  lidt bag i Jacks mor var ved at falde af heste vågen og gispet og var lige ved at løfte en finger for sin søn men Jack grinte bare og løb videre  han ville se om kysten var klar han så sig ikke tilbage dog og stoppet først over en bakke top  og foldet poteren ud nu kunne man se ulven i jack for han hyldet mod skoven og de ander i skoven hyldet tilbage som om der varr 100 ulve rundt omkring ørne stivet  hurtige om og hørte efter om hans bor var der et høg hyld ligsom jack kom frem og han løb tilbage mod blue og tog hende i armen lidt " det min lille bror der hylder og  kysten er klar til vi bare kan til byen inden i amazonskoven " svaret jack  mens jack mor hoppet stille af heste vågen stille og tog nogle af sine ting   hun vendtet mod skoven og gik ind jack tog blidt blue den sammen vej og vente sig mod manden og sagde "tak for Hjælpen men det her er ikke et sted for mennesker " sagde han lidt højt 

Amazonskoven virkede som et mørk og dyster sted men jo længer de kom ind i skoven jo smukker bliv det med gammel træer og væsner som gik forbi dem uden nogle problemer jack kendte kun vejen sammen med hans mor han kendte skoven ud og ind han dufte og kunne lugte sommeren var her han smilte skævt det hadet været et års tid siden han  hadet været hjemme sidst og nu var det så med en mage i hånden han sukket dybt og lage hovedet ind mod blue han håbet hun kunne lige det lige som ham selv 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2