Må Mørket Omslutte Hjertet

Neron

Neron

Slave af mørket

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1051 år

Højde / 183 cm

Sparks 10.05.2023 12:42
Neron lavede en teatralsk bevægelse og bukkede dybt for Lazarus med den ene hånd mod hans brystkasse, og den anden dansede elegant ud til siden.
Jamen så må min herre have en fantatisk aften, og jeg vil komme tilbage, når jeg har noget mere konkret som du kan bruge” da lukkede han døren, og begav sig ned af gangen. Ikke om han selv ville bevæge sig ud, men heldigvis havde han mange omkring i slottet, som nok skulle hjælpe ham og sikre at de skulle finde information på Sidka og finde ud af hvorfor hun var forsvundet fra mørket. Eller retter, hvad der havde fået hende til at stikke af, på den måde som hun havde gjort.

Neron har forladt tråden.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 165 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 10.05.2023 19:59
Neron var bestemt en bestemt slave at have under sig. Han var til en kæmpe hjælp, når Lazarus havde brug for det og selvom han ofte virkede ugidelig, så gjorde han arbjedet. Nok mest af alt fordi at han netop var en slave af mørket. 
"Jeg ser selvfølgelig frem til at høre, hvad du finder ud af, Neron" Han havde selvfølgelig ikke tænkt sig ikke at lade Neron være alene med jobbet, det var ikke fair, så Lazarus skulle nok gøre hvad han havde brug for, for at finde den information som de skulle bruge til at finde Sidka.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 11