Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Panderne lå tæt og selvom deres mund aktivitet at ophørt, var der alligevel en kort snert af at prøve igen. Det var ikke tit han havde med en ældre at gøre, var det erfaring eller bare måden Issac var på, som havde gjort oplevelse værdi til at lade det glide så langt som det var kommet. 

Oplevelsen sad som en knude i maven af ham, og han mærkede hvordan hånden der havde været på ham blev sluppet. Han havde kort overvejet, at tage et kys til sig selv før Issac ville rykke sig væk. "Ah, sikkert, du tager bare folk på røven som det mest naturlige for dig?" klukkede han lidt og fik bukket sig ned og lod kort hånden glide foran sig for at finde klædet. Han fik tørt de sidste vanddråber af sig og sne det på bænken, før han begyndte trække benene i benklæder. 

"Stadigvæk åben for øl eller skal du hjem ?" han kunne lige så godt sikre sig, at deres snak om øl endnu stod ved. Men selvom de nok havde brudt nogle grænser for dem selv, at indvolvere sig på den måde, så var det vel bedst bare at fortsæt som intet var hent, hvilket jo var en af Eskilds spidskompetencer. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 07.02.2023 20:25
Deres tunge åndedræt ramte hinanden som deres pander lå imod hinanden. Deres læber havde skilt sig fra den andens, og selvom lysten til at gøre det igen, lå så umådelig tæt på, men han måtte hellere lade være. Ham og Eskild var allerede kommet tættere på hinanden, end før nu og det nød han. Eskild havde erfaring med dette, det havde Issac selvfølgelig også, men Eskild havde erfaring med blot at gå i gang og bryde barrieren. 

Han ønskede selvfølgelig ikke at gøre det mere mærkeligt overfor Eskild, men lysten til at forsætte var stor. Han slap ballen som den anden talte om den, "Det var bare en naturlig reaktion, på vores lille udfoldelse, Eskild" Kom det smilende og roligt fra ham. Det havde bare været naturlig reaktion på det de lavede. 
Han havde da nydt at røre ved hans balle.
Han smed klædet som han krop nu var tør, det meste skyldtes nok luften omkring dem. 

Det virkede næsten som om at det de havde foretaget sig ikek var sket, ikke fordi at det gjorde noget, men de gik bare naturligt videre. "Selvfølgelig, lad os tage en øl" Kom det roligt fra ham, som han begyndte at tage tøj på.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Jeg må erkende, det er ikke just min stil, men det er måske mere kvinderne som er glade for sådan noget?" uanset hvor retorisk det faktisk lød, så var det også et grundlæggende spørgsmål til kollagen. Var det en kvinde ting at blive vild i trussen over at blive taget på røven og mærke mandens tag og dominans. 

Trøjen kom over hovedet og han fik sat sig ned og greb om håndklædet, lå præcis hos han havde efterladt det, og kørt det igennem håret, for han fandt en snøre og fik trukket sit hår op bag sig i en halvhjertetknold. Uperfekt, præcis som ham. "Nærmeste sted eller vil du ned til dit andet hjem, det halve svin?" de kunne vel lige så godt drøfte det lidt yderligere før han måtte vente på at Issac var kommet i tøjet. 

Men det gav vel egentlig også mulighed for at drøfte om noget andet, trods det ikke ved kom Eskild. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 08.02.2023 08:46
Han klukkede lidt over hans spørgsmål og kiggede over på ham, "Det er jo dem jeg har mest erfaring med" Kom det roligt fra ham, "Men om det er mig der godt kan lide det eller om det er en blanding, det kan jeg nok ikke give det helt rigtige svar på. Det er nok mest mig selv?" Det havde han nok aldrig rigtig tænkt over, så der måtte han måske blot ligge den del over på sig selv og så tage den, for det var jo noget han var glad for at mærke. Den bløde hud mod hans.

Tøjet kom på og han satte sig på bænken for at spænde og snørre støvlerne, som han trak dem på. Han lod blikket glide over på Eskild, Hans andet hjem? Han klukkede grinende over hans ord, "Er det så slemt?" Klukkede han videre, det var det måske? "For mig betyder det ikke så meget, lad os bare tage det tætteste?" Han orkede måske ikke at gå så langt, blot for en øl. Men hvis Eskild gerne ville derhen, så gjorde de det.   
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Så du er en røv-mand?" kunne han konkludere, men alligevel måtte han tage det et skridt videre: "Og her troede jeg, at du var en bryst-mand". Men kunne vel næppe tænke mindre om sin løjtnant end at han var glad for kvindernes fyldige barm, jo større jo bedre, var det ikke udtrykket man gik med omkring sådan noget? 
Selvfølgelig kunne en fyldig bagdel vel også noget. Men igen alt det kom vel mest til udtryk i, at man var til kvinder og derfor skulle lade sig friste af noget før man valgte at gå til dem. 

Eskild fik rejste sig og svang jakken over skulderen med den ene hånd som holdt jakken fra at falde ned. "Ja, du er der oftere end du er hjemme. Men lyder som en god idé at gå med det tætteste på," sagde han og begyndte at træde hen i mod udgangen af omklædningen. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 08.02.2023 22:11
"Det kan man vel gode sige" Svarede han rolig på spørgsmålet. Bryst eller røv, det betød måske ikke det meste, for ham. Han var glad for hele kroppen, men ofte så forventede folk at man havde en holdning, "Jeg er lidt til det hele, for at være ærlig. Det kommer meget an på kroppen" Men de behøvede ikke at være store, de skulle blot passe til kroppen. Alt for store kunne måske være for voldsomt. 
Han tvivlede på at Eskild havde mange fortrukne kropsdel på en mand, mon ikke det blot var hele kroppen, som han var tilhænger af? "Har du noget fortukkent hos en mand?" Kom det så nysgerrigt.

Var de parat til at gå? Det virkede sådan. De havde begge fået tøj på, rene efter badet og rige på nye oplevelser. "Det kan du vel have ret i" Klukkede han grinende, "Du ved jo at jeg måske ikke har verdens mest stabile ægteskab" Det var ærlig snak, "Lad os tage den tættest på. Det er også længe siden at vi har nydt en øl"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Først inde og så ude. Var det virkelig så kompliceret et spørgsmål. 
Det var det så åbenbart. Eskild rynkede lidt brynene sammen og spændt lidt i kinderne over det. "Okay så," med en form af forurolig fornemmelse bag sig. Hvis det kom an på kroppen, betød at Issac havde valgt at betragte ham fra begge sider. Kunne man snakke om uventet drejning. Uønsket hvert fald. 

Men Issac fortsatte og Eskild fik trukket jakken på og lagde armene over kors. Det var et bøvlet spørgsmål, for han kunne jo ikke få nogen af de samme indtryk, og hans valg af Samuel havde været baseret på stemme og vejtrækningsmønster. Personlighed kom jo ud på så meget. "Stemme," slynget han til sidst ud og trak på skulderen i sidste ende. 

Vejret ramt som en kold kuld i det fugtige hår og han slog rynker i panden og fik slået armene let tættere om sig selv. "Noget andet, foruden dit ustabile ægteskab, Issac," tonen faldt en kendelse mere til den seriøse side. "Du har i sinde at spørge Stian hvad der skete grundet hans optræden i dag, har du ikke?"
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 09.02.2023 21:56
Han kunne godt se at Eskild rynkede lidt på brynene over hans svar. Det handlede jo ikke om mænds kroppe, men kvinders krop. "Du behøver ikke det ansigtsudtryk, Eskild" Grinede han roligt, "Det handler mere om kvindernes kroppe, men jeg vil nok se mig selv som en fan af røve" Gjorede han det endegyldigt klart overfor Eskild.
Han havde ikke tændt på Eskild på nogen måder, det var blot ren nysgerrighed og hans reaktion på det der skete.

Han vidste godt at spørgsmålet ikke kunne besvares på samme måde som Issac kunne, for Eskild var som det første til mænd og for det andet var han næsten blind, og derfor var spørgsmålet også mere spændende at give til Eskild, fordi at det var så anderledes. "Jeg ved jo at du må se anderledes på det, og bruge dine andre sanser. Det er det der gør dig svar spændende, Eskild" Issac lagde jo dårligt nok noget i stemmen, som Eskild gjorde.

Aften kulden havde lagt sig omkring byen, hvilket var til at mærke da de kom uden for efter deres korte bad. "Ja?" Lød det fra Issac som han kiggede over på Eskild, "Det bliver nok min pligt, at høre ham ad hvordan han går og har det, som hans overordnede" Hvad skulle han sige? Han kunne jo nok ikke ignorere det. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Uanset hvordan det blev vendt og drejet, kunne Eskild dog ikke helt lade det slippe. Selvfølgelig havde Eskild lagde sin hånd glide ned i bukserne på Stian, men det var jo noget andet. Det var jo mellem en skabshomoseksuel og en åben homoseksuel. 
Men han lod Issac få ret og fred. Kend dine kampe. 

Måske han måtte accepter, at så snart Issacs hjerne var kørt over i et andet drive, var han bare dum som snot. Udseende er ikke altid, og han måtte trække på smile over sig selv. "Ved ikke om det er kalde det et spændende svar, men så lad da gå," klukkede han kort. For helvede

Fødderne førte automatik an, men alligevel blev de på sin vis alligevel slæbt en anelse afsted. "Held og lykke med at få noget ud af ham," det forlod ham med en svag undertone af trussel og hovmod. Han tvivlede ikke på, hvor vidt Stian ville snakke eller ej, selv hvis han gjorde skulle han nok selv minde ham om, hvad det kan have af betydning. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 10.02.2023 12:42
De kom nok ikke meget længere med samtalen her. Om Eskild havde forsøgt at fiske efter et bestemt svar eller bestemte lyster hos Issac, var han ikke klar over og i så fald var det røget hen over hovedet på Issac. 
Han havde jo blot fortalt ham som det var, Issac havde jo ingen interesse i Eskild, men det havde blot være et spørgsmål om nysgerrighed over for samme køn. Ikke at han havde forventet at det ville føles meget ander ledes end Serafina derhjemme.

Det var jo et anderledes svar end det som Issac var kommet med, hvis Eskild havde været til kvinder og svaret havde han nok stadigvæk ikke svaret bryster, eftersom at det måske også havde noget med synet at gøre. Selvom det altid føltes rart med et sæt bryster i hånden. "Det' fair" Svarede han blot og kiggede hans vej. De havde måske blot ikke fanget hinanden pointer. 

Gaden var mørk og kun oplyst af de små lamper, som han i pælene, som de slæbte sig ned ad gaderne. "Tja, det er jo så spørgsmålet, hvor meget han vil ud med" Kom det roligt fra ham. Han vidste det handlede om Eskild, og Eskild kunne være en bestemt mand og han så nok ikke noget godt i at man talte om ting, som han var impliceret i.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Kropssproget var afslappet, men hovedet lå tilbage og han skævede let mod Issac som han talte. "Han tør ikke sige hvad der skete eller hvordan det skete" han lagde ikke noget i mellem det som han sagde. Sproget og attituden var tydeligt, Eskild havde været overgrænsen og han var grænseløs med hvordan han udtrykte det. Men han trak skuldren let til hovedet og lod blikket falde frem for sig. "Men det var godt ..  så hvis du får ham til at tale, så hils endelig og fortæl jeg gerne kom forbi på ny," klukkede han for sig selv med et selvtilfreds udtryk i ansiget. 

Måske det var rart, at sneen som havde været der i vinteren langsomt faldt mere og mere hen, det var alligevel noget så besværeligt at gå på i længden. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 10.02.2023 13:27
Det afslappede kropsprog kom ikke bag på Issac, for det var lidt den måde Eskild var på. "Nej, tvivler nok også på at jeg får noget ud af ham" Erklærede han ærligt og kiggede over på Eskild. Issac vidste udemærket godt at Eskild var gået over mange grænser, han var grænseløs og det var uden tvivl det som Stian frygtede det.
Men Issac ville selvfølgelig ikke af med en byvagt som Eskild og de kvaliteter som han ellers havde, "For zalans da, Eskild." Han stemme var seriøs som han kiggede over på ham igen, "Du bliver nød til at styrer dig. Hvis Stian fortæller noget, så bliver jeg nød til at gøre noget seriøst ud af det" Som de traskede ned ad gaderne, blev kulden langsomt mere gennemborende, "Hvad du render og laver i din fritid og med Samuel, det ved du jeg ikke blander mig i. Men det er bare ikke smart, med en kollega"
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Der var intet at tage ilde op, han var ikke sådan, at han en udfordring i hverken at afholde Stian fra at tale eller Issac til at reagere og gøre noget ved det. Et eller andet sted, så var han jo alligevel ligeglad med hvad Eskild gik og lavede, så længe det ikke ville falde tilbage på ham. 

Et hånligt ånd forlod hans læber: "Genstridige uoverenstemmelse om hvad der skete den nat, mit ord igen hans," kommenteret han som modsvar til varslen om at hans løjtnant ville blive nødsaget til at lade sig involvere. Men linjerne var ikke tydelige nok, hvilket fik Eskild til at lade hovedet falde en anelse frem og lod hænderne finde vej til lommerne. "Det er heller ikke smart at knalde fangerne i arresten, men det sker alligevel" selv følt han, at det var en klar melding til Issac, at han skulle stige ned fra den høje hest, skulle den ene trækkes ned, skulle denne nok sørge for, at den anden faldt med ned. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 10.02.2023 19:37
For et par uger siden havde de sammen sat en udfordring op mellem Eskild og Samuel, og indtil nu virkede det meget stille og roligt, han vidste at Eskild og Samuel havde kysset, men fået det til at lyde til at det havde været gensidigt. Det med Stian og Eskild vidste han endnu ikke ret meget om, men indikationen virkede som noget andet. Issac kendte ikke meget til Stian eller om han var til fyre, men han kendte Eskild nok til at vide at han var en person som var den grænseløse af slagsen.

Der var ingen grund til at være hånlig i hans ord, men igen, det lå nok til Eskild, "Ja, det er ord mod ord. Men.. For zalans da.. Jeg har på ingen måder lyst til at skulle skrive en intern rapport over to kollegaer! Det eneste jeg siger, er at du burde styre dig overfor Stian!" Det var måske det der nagede ham mest, at skulle bruge tid på at skrive rapporter, når det måske ingen sag var. Han vidste det jo ikke. Andet end Stian havde haft Eskild i munden. 
Issac var da uden tvivl godt med på at de nu havde noget på hinanden, og at Eskild ville trække Issac med ned, hvis det skulle komme dertil, "Tja, sket er det hvert fald." Han tog ikke truslen så hårdt, som han kunne have gjort. Igen så var dette også blot ord mod ord. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

"Der er jo intet at skrive, hvis ikke han klager" påpeget han letter bidsk: "Så lad vær og udspørg ham, du giver bare dig selv unødvendig arbejde du alligevel ikke vil kunne gøre noget ved," det var som om at Issac var kommet i kontrovers med sig selv om hvad han skulle gøre. Skulle han passe sin egen butik eller faktisk tage sit job en anelse seriøst og vise at han støtter og beskytter sine kollegaer. Eskild havde ingen del i at vise det, hvis ikke det gav menig for sig. 

Det var jo ikke sådan, at han ikke udførte sit job, det gjorde han. Men når han kunne få noget bedre ud af det, end at smide ligegyldigheder i arresten, gjorde han det. "Men jeg skal se hvad jeg kan gøre," det var et vagt løfte, men Stian skulle jo gerne holde kæft. Så, burde han finde ud af om Issac opsøgte ham på et tidspunkt? 

Eskild lod kommetaren fra Issac falde til jords. De nærmede sig stille kroen for den ene aften øl de skulle have. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 179 cm

Nao 10.02.2023 20:36
"Det er jeg selvfølgelig godt klar over. Jeg tvivler selvfølgelig på at han vil sige ret meget" Han var jo Stians overordnede og derfor var det lidt hans job at tage sig af ham i denne sag, eller hvert fald give udtryk over for Stian at Issac havde en interesse, for der lå se selvfølgelig en oprigtig interesse overfor de menige byvagter fra Issacs side af. 
Men hvis der var sket noget voldsomt mellem de to, og Stian ikke havde haft meget at sige i situationen, så ville det måske være for pinligt for Stian at indrømme den slags. 

Eskild gjorde hans job, det gjorde Issac også selv. Der var ikke mange fingre at sætte på dem, det var også derfor at han ikke ønskede at skulle af med Eskild, hvis det skulle komme til det. "Jeg håber hvert fald at du tænker dig om" Det var et vagt løfte han kom med og han var ikke sikker på at han kunne bruge det til ret meget. 

De nærmede sig langsomt kroen, hvor de kunne få den ene øl.

Issac Thorne har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1