Emilia 19.02.2023 18:22
"Jeg kan betale!" Jamrede manden og det fik Seeley til at smile hånligt. "Sådan skal det lyde, slip ham Dercho," sagde han grinende og rakte ud efter den pose krystaller, som manden trak op af lommen, hvorefter Seeley snuppede glasfiguren. "Så vil vi sige tak for i dag og finde tilbage med denne," sagde han hånligt og vandrede afsted og forventede Dercho ville følge med.
Melonar 19.02.2023 18:50
Dercho sukkede som manden sagde han kunne betale. Det var jo lige så sjovt. Dog slap han som Seeley bad ham om det og så som manden betalte Seeley med en pose fyldt med krystaller "jeg håber du har lært noget af det her" hviskede han i mandens øre, hvorefter manden nikkede. Dercho trak sig fra ham og fulgte med Seeley "Det var lige blevet så sjovt" sagde han efterfulgt med et lille suk. Han håbede dog at Seeley også havde fået noget ud af det, selvom det ikke tog lang tid før manden havde knækket og sunget som en sangfugl Emilia 20.02.2023 12:27
Seeley lo og så på Dercho med et muntert blik. "Man skal stoppe mens legen er god, for så vil den mand række ud efter os, næste gang han skal have noget gjort." Seeley blinkede kækt og smilede frem for sig, det her var det bedste, at kunne torturere folk og få krystaller fra både dem der sendte dem afsted og dem som modtog skaden, det var det bedste. "Du skal nok få din andel, men lyt og lær."
Melonar 24.02.2023 11:37
Dercho rullede let med øjnene af hans ord. At stoppe mens legen var god, var ikke noget han var opvokset med, var legen god så fortsatte man, for hvis noget er godt for en selv og andre bliver pint så er det helt perfekt "hvis du siger det Seeley" sagde han dog alligevel med et lille grin og fulgte ham "Det sætter jeg pris på, jeg vil gøre mit bedste" sagde han ærligt og nikkede og var sikker på at Seeley sagtens kunne lære ham en hel del omkring at tjene krystaller og bruge torturen til at tjene endnu mere, det kunne sagtens være en levevej for ham, hvis det kom dertil Emilia 28.02.2023 18:25
Med et let klap på skulderen, førte Seeley dem afsted, han førte dem ind på en lille kro, hvor han bestilte to værelser og nikkede mod Dercho. "Få dig nu en god nats søvn og tag hjem i morgen." Han kastede en pose krystaller til ham og nikkede afmålt, inden han førte sig selv mod sit værelse.
Seeley Rolfe har forladt tråden.
Melonar 28.02.2023 18:40
Dercho fulgte med ind på kroen og lod ham bestille de to værelser og greb posen med krystaller og smilede skævt og nikkede "Det vil jeg gøre, tak for nu" sagde han og gengældte det afmålte blik og forsvandt op på sit værelse og begyndte at tælle krystaller op med et skævt smil og satte sig i sengen og kastede let et par krystaller rundt i hånden og havde et kækt og nydende smil, han nød det de havde haft gjortDerchorgon no Rath har forladt tråden.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet