Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 10.02.2023 10:56
Det var underligt at stå der, med en hånd der ikke blev sluppet og det fik ham til at hæve øjenbrynet lidt, som han kiggede på deres hænder, der fortsat var foldet om hinanden. Hvad var meningen med det her? Hvorfor ville han ikke slippe den og hvad tænkte han dog på?

"I lige måde, tror jeg nok." Han skævede igen til hænderne, han vidste ikke helt hvad han syntes om Kieran endnu, men han var da charmerende nok, måske?

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 10.02.2023 11:34
Med røde kinder, trak Kieran hånden til sig, og håbede hans mørke hud skjulte hans intense flovhed. 
"Så... Hvor kommer du fra?" Et eller andet skulle der jo siges, så den akavede tavshed drog væk.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 10.02.2023 20:57
Det var med en let rømmen han slap hånden og så op på Kieran. Det var lidt underligt bare at stå der, men han lagde ikke mærke til hvordan Kieran havde det med det, han tænkte bare det var helt normalt, hvorfor han bare smilede af det. "Tjoh, jeg kommer fra Topalis. Jeg er trods alt ild elemental og født af vulkanen. Hvad med dig er du herfra?" Han kiggede rundt, dunkelskov kunne vel også et eller andet?

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 11.02.2023 00:05
Kieran studerede Seeley mens han talte. "Ja, jeg bor her" Han nikkede og så lidt undrende på ham "Jeg håber det ikke gør noget jeg spørger, men jeg ved ikke så meget om din slags. Men født af vulkanen, betyder vel du intet familie har?" Kieran var klog, det var slet ikke det, men ærligt så havde han aldrig rigtig bekymret sig om andre, hvilket også gjorde han ikke rigtig huskede på de forskellige racer og typer folk der var.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 11.02.2023 08:51
Et hurtigt, men sikkert nik, kom fra Seeley, som han skulle svare på spørgsmålet. Hvad var der mere at sige? En ild elemental opstod af flammerne og døde hen i dem igen, man kunne ikke gøre noget ved det, sådan var det bare. Han sukkede let og så på Kieran. "Ja faktisk ved jeg slet ikke hvad det vil sige at have familie, det er nok også derfor jeg endte i det erhverv jeg gjorde." Han trak på skuldrene.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 11.02.2023 12:41
Pludselig forstod Kieran faktisk at Seeley var endt i det erhverv. I det mindste var han da ikke lejemorder. Seeley havde aldrig haft et forbillede, nogle at støtte sig til eller lærer af, det gjorde Kieran ondt, fordi han jo egentlig hellere aldrig havde haft det, på trods af han havde hans forældre, inden de døde. Han så sig om og spottede et stort væltede træ og satte sig "Kom og sid hvis du vil. Jeg vil gerne lærer dig at kende" De ord hørte man aldeles sjældent fra Kieran. "Jeg har hellere ikke haft så meget familie i teorien. Mine forældre var ikke gode mod mig... Og de er døde nu."
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 11.02.2023 13:50
Empati var ikke den største egenskab i Seeley, alligevel satte han sig og lyttede til Kieran, der tydeligvis havde noget på hjertet og af en eller anden grund ville han gerne lære manden endnu mere at kende. Han satte sig smilende ved hans side og holdt han hånd, som han lyttede intenst til hvad det var Kieran havde at sige. "Det... er jeg ked af." Han sukkede let og så dybdegående på ham. "Man må skabe sin egen familie." Sagde han så bestemt og så ud for sig, der var ikke noget ved alle de familier man var skabt i, man måtte skabe sin egen.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 11.02.2023 15:32
"Du har nok ret" Kieran følte sig underligt tilpas med at snakke med Seeley. Han så ned på deres hænder og smilede lettere kækt for sig, da han vendte sit hoved mod ham, og så på ham med et stille smil. Kieran var meget ligefrem, også i dette øjeblik, hvor han tog sin frie hånd og lagde på Seeleys kind, hvorefter han lændede sig ind for at kysse ham
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 12.02.2023 09:45
Af rent instinkt begyndte Seeley at trække sig lidt, han var skræmt over det her, hvad var det de havde gang i? Men da han havde skubbet sig lidt tilbage, tvang han sig selv til at trække tilbage til Kieran igen og der gengældte han kysset. Manden havde fyldige, men smalle læber. De var vidunderlige at røre ved også selvom man kunne mærke de var lidt sprukne her i vinterkulden. Han aede ham let på kinden, mens han holdt kysset, inden han til sidst trak sig fra det.

"Wow det er... du er... Wow." Han rødmede let, det var virkelig underligt så dejlig han var, det var slet ikke det her han havde skrevet sig op til, men nu kunne han ikke lade være.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 12.02.2023 15:54
Kieran nåede lige at se nervøst på Seeley, da han først trak sig, men mærkede smilet sprede sig, da han alligevel kyssede ham. Han lagde blidt hånden i nakken på ham og kyssede ham. Han kyssede virkelig godt. Kieran havde meget erfaring, men det var tydeligt at denne mand også havde det. 

"Jaer wow... Du er... woaw..." Han rødmede ved Seeleys ord, og forsøgte sig igen med et kys
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 12.02.2023 16:27
Endnu et kys var godt og endnu bedre fordi Seeley denne gang ikke trak sig, i stedet gav han sig hen og nød virkelig kærligheden mellem de to mænd, det var en fyr han sagtens kunne se sig selv sammen med og han kunne ikke lade være med at mærke glæden over det de havde sammen. Som han trak sig smilede han bare roligt og så på Kieran. "Du er virkelig smuk."

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 15.02.2023 08:41
"mig? Det får jeg ikke ofte at vide" Han smilede over det søde kompliment. Han vidste godt han var en pæn fyr, men det var ikke ofte en mørkelver som ham fik sådan et kompliment. Han var glad og så lykkeligt på Seeley. "Jeg kan transportere os et sted hen... Du ved... Hvis du vil lave mere?" Han håbede Seeley forstod hentydninger og mærkede kinderne blive varme
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 15.02.2023 20:45
Forslaget varmede kroppen op og gjorde ham virkelig flov, udstrålede han så meget at han gerne ville være sammen med fyre? Han havde godt nok været sammen med en træl for nylig, men det var ikke noget han havde fortalt nogen. Der kom en knude i maven på ham, han vidste ikke om det var et bagholdsangreb eller om manden faktisk ville ham det godt, alligevel nikkede han og så på ham. "Det vil jeg gerne... med dig." Han lagde meget tryk på dig, for det var ikke hvem som helst han ville det her med.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 15.02.2023 22:29
Da Seeley lagde ekstra tryg på dig kunne Kieran ikke styrer sin rødmen, han gav Seeley endnu et kys, og tog så hans hånd. Han kunne ikke forstå at han var så heldig at have sex med så smuk en mand. Det var en vidunderlig tanke, som allerede gav ham fantasier. "Klar?" Med hans hånd i sin, transporterede han dem til Azurien, hvor han havde været flere gange. Lige ved siden af en hyggelig kro, som man kunne leje værelser ved. Han slap Seeleys hånd og smilede udfordrende til ham. "Tør du?" Han bed sig i læben og vendte rundt for at gå ind og leje et værelse. Efterfølgende gik han retur til Seeley
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 16.02.2023 18:04
Det var mange indtryk at tage ind, mest af alt var det meget at skulle acceptere, at der var en mand som kunne lide ham for den han var, det var en sjældenhed. "Det er nok mere om du tør," knurrede han lidt, ved spørgsmålet, men han var ikke sur og han stod bare afventende, mens manden gik ind og bestilte et værelse. "Er det nu en kro der lader os være?" Spurgte han eftertænksomt, da han var ret sikker på de ikke ville forstyrres.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 19.02.2023 15:06
Han rødmede ved hans ord "Jeg er modigere end du tror" Han kom retur og tog Seeleys hånd uden at tænke over det og trak ham med op på værelset, hvorefter han lukkede døren og blidt trykkede Seeley op af væggen. "De skal nok lade os være. Bare rolig" Hans stemme blev mørkere og mere intens, sammen med han lagde hånden på Seeleys hofte. Han var virkelig spændt på at opleve ham på denne måde
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 19.02.2023 18:29
Det var med en chokeret mine, at han bare lod denne mand trække i ham, han havde lyst på en helt anderledes måde end han var vant til, var det virkelig det her det var kommet til? Det var så rart, han kunne ikke andet end at smile ved ordene, som han roligt lagde hovedet på hans skulder og hviskede Kieran ind i øret. "Såååh er du en giver eller en modtager?" Han var blid, men intens i stemmen.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 20.02.2023 11:54
Kieran bed sig i læben ved Seeleys spørgsmål. Denne mand kunne på en eller anden måde, nærmest få Kieran til at miste selvkontrolen. "Mmh med dig er jeg ligeglad" Hans hånd på Seeleys hofte gav et lille klem, da han begyndte at kysse ham på halsen. Han havde lyst til ham, mere end normalt, det var anderledes med denne mand. Han kunne noget særligt, og Kieran ville bare opleve det hele. Den fri hånd kørte han ned af hans mave uden på trøjen, og lod den blidt krybe helt ned, for at tage på ham uden på bukserne. Han selv var godt tændt og det var hans nedre regioner bestemt også. "Hvad er du mest til?" Han brummede af lyst.
Seeley Rolfe

Seeley Rolfe

Torturmester

Kaotisk Ond

Race / Elemental

Lokation / Topalis

Alder / 198 år

Højde / 193 cm

Emilia 23.02.2023 13:10
Et kækt smil kom frem på hans læber og han kunne ikke lade være med at sukke let i Kierans øre, da hans lem blev berørt. Det var ret stift, og i den slags tøj han gik i, var det ikke fordi noget blev skjult, så Kieran ville vide med det samme hvor tændt han var og som han blev rørt dernede, skubbede han Kieran op af væggen, kyssede ham på halsen og begyndte at klæde ham af.

"Hvis det er dig ligemeget, vil jeg tage dig hårdt og brutalt." Brummede han ind i hans øre og rev nærmest i hans tøj for at få det af ham. Han havde ikke spurgt om alder, så han vidste ikke noget om erfarenhed, men han var 198 år og kunne da i hvert fald lidt når det kom til samleje, han var bare vant til at tvinge sine partnere, det her var... nyt.

Kieran

Kieran

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Alder / 165 år

Højde / 195 cm

Tosobia 25.02.2023 16:18
Han mærkede som Seeley virkede til at have god erfaring, jovist havde Kieran også selv det, men at Seeley var så erfaren tændte ham noget så voldsomt. Seeleys stive lem gjorde Kieran ekstrem tændt, og selvkontrol var der bestemt intet af. Han lod ham rive tøjet af sig, og tog selv Seeleys tøj af ham. "Det... Ville jeg elske" Han nød at høre hans brummende toneleje, og vidste at det betød dette ville blive en vild tur.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 10