Adeline

Adeline

Bordel-ejer, Den Rosenrøde Hest

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 15.02.2023 21:07
Svedigt begyndte hun at massere sine egne patter, mens hun fortsatte tempoet, dette for at give ham så godt et show som hun overhovedet kunne, mens hun fortsatte i samme tempo. Hun masserede med den ene hånd, mens hun støttede med den anden og efter lidt tid skiftede hun. "Jeg håber du nyder showet," stønnede hun til ham, mens hun fortsatte lidenskabeligt.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 17.02.2023 13:29
Quinn kunne tydeligt mærke at der var noget med blikket, det var som om øjnene begyndte at brænde lidt med den tid han havde brugt i kragens syn, men han ville ikke stoppe, det så fantastisk ud, det at hun legede med hendes bryster fik ham til at smile kækt og nød synet at at hun begyndte at stønne og mærkede hendes lidenskabelige bevægelser og stønnede let med hende "det ser fantastisk ud, du er en virkelig smuk kvinde" sagde han som han fulgte hende med blikket som hun red ham
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 18.02.2023 11:56
Et kækt smil fyldte hendes læber, som hun fortsatte med at ride og massere sine bryster. Nu kiggede hun også lidenskabeligt på kragen, det virkede måske lidt underligt set udefra, men man skulle jo sammenligne det med hun kiggede Quinn i øjnene og med det i mente blev hun ved. Hun bed sig frækt i læben og blinkede til ham, mens hun blev ved, det var en dejlig følelse.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 19.02.2023 14:28
Quinn så hvordan hun kiggede på kragen og øjnene, ergo hans øjne. Det var vildt fantastisk. Han så hvordan hun kiggede lidenskabeligt til kragen og smilede også selv lidenskabligt og stønnede let "du er vildt god" sagde han stønnende og mærkede hvordan det hele begyndte at trække sig sammen i sig og lod sig komme i hende, med et dybt støn, alt imens han prøvede at få synet tilbage til sig selv "der er noget galt... Jeg er fanget i det her syn" sagde han
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 19.02.2023 18:19
"Hvad?" Chokeret lettede hun sig fra lemmet og steg af, hvorefter hun rejste sig og tog sin morgenkåbe på. "Hvad mener du med du er fanget i synet?" Hun ville ikke vide hvad hun skulle gøre og hun forstod det ikke, havde han ikke gjort det her før, vidste han ikke hvad han lavede? Hvad mente han med det her? Var det en af magiens begrænsninger eller lavede han sjov med hende? Hun så fortvivlet fra kragen til hans nøgne krop og tilbage på kragen. "Forklar mig hvad du mener."

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 19.02.2023 18:47
Quinn slap blikket fra kragen, som med det samme fik sin vilje tilbage og fløj op på en kommode. Dog havde han ikke selv fået synet tilbage. Så der lå han blind og forsvarsløs "Jeg kan slippe kragen fri, men jeg kan ikke se noget" sagde han en smule febrilsk og så i retningen af hende med de stadig mælkehvide øjne "Jeg har aldrig været i det, så længe" sagde han og fortsatte "Jeg tror jeg overbrugte det eller noget, jeg tror det er risikoen ved evnen"  sagde han lige febrilsk som før og tog hænderne til hvor øjnene var og dækkede øjnene med hænderne
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 20.02.2023 12:23
Nervøst bed hun sig i læben, det var bestemt ikke det her hun havde forventet at opleve med en kunde og hun var ikke meget for at hun nu skulle have at gøre med en blind, hvorfor overbrugte han også sin evne? Havde han været så forblændet af sex at det var bedre? En eller anden dag ville hun måske grine af det, men lige nu tog hun sig nervøst til hovedet og så bange på ham. "Hvad... hvad kan jeg gøre?" Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv eller hvordan hun skulle hjælpe ham bedst, han var jo hjælpeløs nu. Måske han kunne se ved hjælp af kragen, men det tog jo noget af motorikken, han skulle lære og leve på ny, skulle han ikke?

"Skal jeg hjælpe dig tøjet på?" Spurgte hun usikkert efter lidt tid, det var vel det mindste hun kunne tilbyde ham?

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 24.02.2023 11:33
Tanken om nu at være blind nåede ham ikke, eftersom chokket af hændelsen stadig sad i ham, dog fik han hurtigt kragen over til sig og brugte dens syn til at se på hende og lyttede til det hun sagde. Hvad hun kunne gøre? Kunne hun gøre noget? Han vidste ikke helt hvad hun skulle kunne hjælpe med. Det at være blevet permanent blind, gjorde jo at han skulle lære alt fra starten af igen, han skulle lære hvordan han skulle begære sig i en dagligdag og hvordan han skulle bevæge sig rundt. Dog kunne det være han kunne træne sig selv nok til at kunne bruge kragen til at være sine øjne med tiden. Da hun spurgte om hun skulle hjælpe ham med tøjet svarede han "Meget gerne, så må jeg se hvad jeg gør nu, jeg tænker ikke jeg kan blive her"sagde han en smule sørgmodigt og vidste han skulle finde vej til Nordvik eller noget i den stil for at bruge tid i hjemlige områder for at vænne sig til den nye tilværelse "Jeg tænker jeg tager til Nordvik. Tager hjem og finder en løsning på det her" fortalte han let sørgmodigt, og håbede at hun kunne hjælpe med transport
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 28.02.2023 18:20
Så roligt som hun nu kunne, samlede hun hans tøj op og begyndte at hjælpe ham det på, det var underligt for hende det her, ikke fordi der var noget galt i at hjælpe en blind, men fordi han for bare en halv time siden havde været velseende og uden problemer. Hun kunne ikke rigtigt lide han skulle igennem det her, men hun hjalp ham tøjet på uden at sige noget, hun ville ikke sige for meget, hun vidste ikke hvad hun kunne sige som vel og mærke ville være beroligende.

Da han var fuldt påklædt igen, satte hun sig på sengen ved siden af ham og så på ham med et alvorligt blik, selvom han godt nok ikke ville kunne se det. "Skal jeg ikke hjælpe dig på vej? Jeg kan godt tage fri i noget tid for at hjælpe dig den lange vej hjem, det gør jeg gerne for dig?" Hun smilede let, selvom han måske ikke ville se det kunne han vel fornemme oprigtigheden i hendes stemme? Det håbede hun i hvert fald.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 28.02.2023 18:37
Han følte det virkelig degraderende at lade hende give ham hans tøj på, men det hjalp ham meget eftersom han ikke selv kunne se det og finde frem til hverken eller, dog havde han jo kragen, men det at skulle manøvrere rundt på både sin egen krop og kragens var ikke noget han ligefrem var vant til, men han skulle helt sikkert arbejde på det, da det kunne være hans vej at komme videre og komme igennem det. Han synes at det var akavet at de ikke snakkede, men kunne også godt forstå at de ikke gjorde det, for hvad skulle man sige til en der var blevet blind under sex, det var ikke lige det man forventede.
Quinn lyttede til det hun sagde og nikkede let "Det ville være virkelig dejligt hvis du kunne det" sagde han let og så på hende med kragens syn og smilede inden han brød synet og lod sig blive helt blind, hvorefter han baksede sig op og stå 
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 28.02.2023 19:21
Roligt smilede hun og nikkede til ham, som hun så alvorligt på ham. "Hvor er du fra og skal du sove inden afrejse? Måske jeg kan låne en hestevogn, men selv der kan rejserne jo godt tage lang tid." Hun smilede let og så alvorligt på ham, mens hun vurderede hvordan hun lige skulle håndtere det hele, hun ville jo gerne have han fik en ordentlig oplevelse med at komme hjem og han ikke skulle føle sig svigtet her hvor han var allermest sårbar.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 01.03.2023 17:17
"Jeg er fra Nordvik, så det bliver en lang tur til fods. Jeg regner ikke med at du vil gå hele turen med mig derop, men hvis du kan skaffe en hestevogn vil jeg være meget taknemmelig" sagde han med en nedslået stemme. Quinn vidste udemærket at han ikke vandt nogle point vil at spille sej, for det var ikke noget at gøre, han kunne ikke finde hjem på den her måde, han ville gå ind i alle mulige ting på vejen ud alene. Quinn følte sig lidt frem og tog et skridt frem og lod hånden ramme væggen "Jeg er ked af at du skulle opleve det her, det var langt fra meningen at dette skulle ske, det var lige så fantastisk en oplevelse med dig" sagde han
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 03.03.2023 18:21
Et roligt smil faldt på hendes læber, som hun så roligt og alligevel lidt bekymret på ham. Han var så flink taget alt i betragtning, det var jo svært at vide hvordan han havde det indeni, men hun kunne forestille sig hun ville være flippet helt ud og have slået til ting, hvis det var hende.

Roligt og nøje overvejede hun situationen, mens hun så på ham med et roligt blik. "Hvis nu du sover her i nat på min regning, så kan jeg skaffe en hestevogn til i morgen? Det er jeg sikker på jeg har forbindelserne til." Hun lagde roligt en hånd på hans højre skulder og så ind i hans øjne, selvom han ikke kunne se tilbage på hende.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 07.03.2023 09:44
Det var en utrolig mærkelig følelse at være blind, det var som om at alt omkring ham bare var mørkt og goldt. Dog lyttede han efter alt og prøvede alt han kunne for at finde en måde at vende det til en positiv ting, hvilket der ikke var mange af. Kunne man se ind i hans tanker ville det være tydeligt at han var i vildrede om hvordan han skulle være og hvordan han skulle leve. At leve i en verden uden at kunne se verdenen.

Han lyttede til hvad hun sagde og nikkede og holdt hånden på væggen for at have et fast holdepunkt så han vidste hvor han sådan nogenlunde var. Dog kendte han ikke rummet godt nok til at kunne sige hvor alt var, men han havde en ide om det "Jeg vil meget gerne overnatte her, bliver du her i nat eller har du kunder du skal se til?" spurgte han og havde et skjult håb om at hun ville blive så han havde nogle ved sig så ikke han var alene, og så at han idet mindste havde nogen at sove med. Det var altid bedre at have en tæt på sig, samt så kunne han holde om hende. Han mærkede som hun lagde den rolige hånd på skulderen og smilede varmt i retningen af hende, hvilket han fandt grundet stemmen
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 08.03.2023 15:12
Et roligt, men anerkendende nik kom fra hende, skønt hun godt vidste han intet kunne se. "Alright, jeg bliver her i nat, men jeg håber du finder noget ro, du skal på en lang rejse i nat." Sagde hun bestemt og tog kåben af sig, for at ligge sig ved hans side igen. Der var ikke meget hun kunne gøre for ham, men hun ville gerne gøre hvad hun kunne for ham og det var det hun satte næsen op efter nu, hvad end hun kunne gøre, hvad end der skulle til, hun måtte bare gøre noget godt for ham nu han havde mistet den vigtigste sans af alle.

Quinn

Quinn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 182 cm

Melonar 09.03.2023 17:03
Quinn smilede varmt som hun sagde at hun blev i nat og sagde "Det er jeg glad for, det er rart at have en ved min side i det her" sagde han stille og kom ned at sidde på sengen og tog famlende tøjet af og lagde sig efter noget tid ned ved siden af hende og fik lagt hånden på hendes mave og lod den føle sig op til hendes kind og prøvede at rette hendes hoved mod sit, for at læne sig ind til hende i håb om at ramme hendes læber "Tak fordi at du vil være her for mig" sagde han og lagde sig let ind til hende og ville mærke hendes krop mod sin igen og håbe at det hele kun var et grimt mareridt og at det hele ville blive bedre når han atter ville åbne øjnene
Adeline

Adeline

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 58 år

Højde / 178 cm

Emilia 13.03.2023 20:43
Medlidenheden var stor, det var der ingen tvivl om. Et eller andet sted havde hun bare lyst til at nusse om ham og være der for ham, han havde mistet så meget på ingen tid og hun havde uden tvivl en skyldfølelse med i det, ikke fordi hun hverken kunne gøre fra eller til eller at det ikke var sket alligevel, men fordi det var sket imens han var sammen med hende.

Omsorgsfulgt så hun på ham, som han tog tøjet af og lagde sig igen og den første berøring fik hende til bare at trække ham helt ind til sig og kysse ham blidt på læberne. "Jeg har dig i nat, jeg vil altid have dig. Hvis du en dag kommer tilbage, så spørg efter Adeline, lov mig det." Hun så alvorligt på ham, velvidende om han ikke kunne se hendes blik.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 6