Nao 28.03.2023 07:32
Det var et interessant spørgsmål som Lilac kom med, for det var måske ikke et spørgsmål som han før havde dvælet ved, men måske blot kørt igennem sine tanker få gange. "Sådan, helt?" Kom det spørgende fra ham, som han kiggede over på hende med et smil på læberne, "Jeg forstår dine tanker, kære" Lød det nu roligt fra ham, som han forsatte sine ord, "Nogen gange har jeg tænkt på det. Det ville jo give mig muligheden for at komme væk fra mit miljø" Men i nogens øjne, ville det nok også ligne at han løb fra sine problemer. Hvilket han skam også havde lyst til af og til. 
Han havde ingen grund til at bekymre sig for sin familie, hans søskende var allerede flytte. Godt nok boede de stadigvæk i Dianthos, men han kunne sagtens se ham selv ende et andet sted.
Han havde endnu aldrig været uden for byen, men havde da læst lidt om resten af landet, og vidste at der var andet godt en bare Dianthos. 
Der var rigtig mange spørgsmsmål og svar, ved dette ene spørgsmål som hun havde stillet ham. 

"Jeg tror slet ikke at du tager fejl, Lilac" Svarede han og lagde armen bedre om hende og trak hende ind til sig, som de gik ned igennem de svagt grønne områder i templehaverne. "Der er masser derude som bare venter på os, hvis det skulle være det" Var det fordi at hun ville tage ud og rejse med ham? Eller direkte flytte med ham? Han vidste godt at han muligvis ikke var en del af de planer hos hende.