Er det med en fælles forståelse?

Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Selvfølgelig var der mening bag idéerne der blev bragt til samtalen, men han vidste det ikke og han havde ikke en jordisk chance for at finde ud af det. De var for længst døde og deres fortællinger havde i sidste ende alligevel vist sig være at uden retfærdighed for deres egen bror. Det kunne man da slet ikke byde sig selv eller sin familie. At vende historien som de var uskyldige. 

Selvom lyden af fodtrin stoppede op bag sig, var han længe om at stoppe og lod hovedet bukke frem over som han stoppede op. Han kontrolleret sine vejstrækninger og tænkte det hele igennem, men det hele var ingen ting i længden. "Ikke i starten, men han ved at det er dine visioner jeg har i sinde at støtte og bakke op omkring, at jeg vil have du får muligheden for at genoprette familien" - "Jeg ved det var selvisk," selvisk at ville sin bror det bedre, selvisk at forråde sine egne visioner til fordel for en med gode hensigter. Men han var gået bag om ryggen på sin bror. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 06.02.2023 15:09
At Chuwon formåede at fortsætte sin gang så meget lagde Mingyu godt mærke til. Men han kommenterede ikke på det. Han så blot på sin bror, nu med en relativ stor afstand, skønt de endnu havde en dialog sammen kun de to. Måske var det også for det bedste. Hvordan kunne Chuwon gøre det? Og så imod ham?
"Så nu er jeg en ubrugelige lillebror, der skal have voksne storebror til at snakke for mig?" Spørgsmålet var mere en spydig kommentar end noget, Mingyu ønskede svar på. "Det er mere end bare selvisk, for zalans." Havde Mingyu haft Chuwons evne, ville lillebroren have dampet og haft decideret røg sivende ud af ørerne. Dog var hans evne - ligesom brorens - styret af følelser, hvis disse var store nok. Derfor begyndte jorden under ham at fryse til, som om der var begyndende frostgrader under ham. Der var væske i græsset, hvorfor disse begyndte at fryse til hårdhed. Hvis man lagde mærke nok, ville man se den dampende ånde af frost stige svagligt op indtil anklerne. Chuwon ville nok næppe kunne mærke kulden, men bare vent. Hvis storebroren trådte forkert med sine ord, ville de meget nemt kunne befinde i et forfrossent område.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Hjertet slog sine stille slag og han fornemmede langsomt ændringer i klimaet omkring sig, men tog ikke den store notis af det. Det kunne snildt have vejret der blot ændret sig og lagde en dis tung omkring sig. Men han hørte, næsten modvilligt, sin brors ord. Det var ikke fordi, han ikke forstod hvor han kom fra. Uanset hvor meget de prøvede at se objektiv på det, så havde han handlet i sin brors navn og ære. Men han tog langt mere aktion end Mingyu gjorde, men hans handlinger havde fået broderen til at se svag ud. Ubrugelig og uden talent for at gøre handling af sine ord. 

Han ved sig i kinden og rynkede næsen opad med kinderne der fulgte trin. "Jeg ved det godt, Mingyu," der var ingen grund til at nægte følelserne broderen havde. 

Hovedet blev løftet og han vendte det mod sin bror. Han så næsten helt tom ud for ord, men et sted i ham, der skreg de for at komme ud. Det knugede som vilde heste i maven. "Jeg kan ikke ændre på mine handlinger, men jeg ville ikke risikere noget ved at lade dig tage der op alene, hvis historierne havde været sande," det var ikke en uselvisk ofring, men det var derhen ad. Men han kunne hverken tvinge Mingyu til at se eller forstå det han havde gjort. Han gjorde det for sin lillebror.  
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 07.02.2023 20:34
Chuwon prøvede at snakke fornuft til sine handler. Prøve at fremstå som en beskyttende storebror, der gjorde alt for beskytte sin kære, lille lillebror
jeg ville ikke risikere noget ved at lade dig tage der op alene, hvis historierne havde været sande
"Men du måtte gerne tage derop alene?" svarede Mingyu med det samme tilbage. At tale fornuft for sine handlinger virkede kun, hvis det rent faktisk var logisk fornuft. "Hvorfor skulle jeg ikke risikeres, men du kunne snildt helt alene og uden nogens viden?" For Mingyu tvivlede på, at forældrene havde fået det at vide inden. Eller nogensinde. Det virkede til, at lillebroren var den eneste. Og sikke en ære. Salt i såret som den første. Sikke en sød handling af hans bror.

Et enkelt skridt blev trådt nærmere imod Chuwon. Lyden af knasende, frossende græsblade kunne høres, da foden løftede sig. Den samme lyd kunne høres, da han satte foden igen. Den frøs græsset, inden der blev lavet kontakt. Nogen blev ildende sure, Mingyu blev isnende sur.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Tænderne var presset hårdt sammen og læberne blev en spidse. Det svar han havde at give, ville næppe hue hans lillebror, for det ville måske kun forværre det. "Mit svar vil du ikke bryde dig om," han tog nogle dybe indåndinger og lod blikket falde ned mod jorden som langsomt frøs til: "Nok er din is defensiv, men min ild er.." han ville gerne være fri for at sige det sidste, men ordet lå næppe helt usagt hen. Bedre

Øjnene fulgte med som lyden af knasende blade og kviste led under for lillebroderens brutale fod. Han vidste godt hvor de måske stod, men han måtte ikke lade følelserne løbe løbsk med ham, ikke her og ikke mod Mingyu. Det var svært at fortælle en, alt var baseret på følelser, når det næppe var hvad de ville høre. 

"Det er jo for os. En fælles fremtid hvor vi arbejder på de reneste visioner".
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 11.02.2023 21:15
"Din ild er, hvad? Afslut dine sætninger." sagde Mingyu, skønt han havde en relativ god ide om, hvad skulle afslutte brorens sætning. Is var hårdt og fast. Et godt forsvar. Men det var også skrøbeligt. Varme ville smelte forsvaret til forsvarsløst vand. Ild var hæmskoen for Mingyu, uden tvivl. Poetisk at det var brorens evne derfor. Chuwon var Mingyus hæmsko.

Et par skridt nærmere blev taget yderligere. De frosne græsblade under hans fødder blev kun ved, hvis ikke koldere ved hvert skridt. "Sjovt, hvordan det er os, når vi tydeligvis ikke er jævnbyrdige."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Munden var bidt sammen og han fjernet blikket fra Mingyu. Kulden lagde sig tungere for hvert skridt Mingyu tog for at komme i nærheden af sin storebror, og selv lod han sig selv dæmpe. Uanset hvad han sagde, var løbet næsten kørt og han kunne ikke rette op på det med noget. "Bedre, voldsommere, ukontrollerbart!" irritabelt lod han ordene forlade hans mund med en let hævede klang. Der var ingen anden måde at sige det på. Det var ikke forbi, at det var ens betydning med at hans evne var bedre, men den havde større chance for at få en form af sikkerhed omkring sig. 

Blikket kaldt mod de isne aftryk der blev lagt bag lillebroderen. "Jeg gjorde det ikke for at hæmme dig, men for at ligge vejen for dig... os! Du har visionerne, idéerne og teknikkerne,
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 13.02.2023 10:34
Kulden bevægede sig som en bølge med Mingyu. Jo tættere lillebroren kom på storebroren, jo mere ville denne mærke kulden. Mingyu kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet af Chuwons sidste valg af ord. 
Ukontrollerbart
Siden hvornår var mangel på kontrol det samme som bedre? "Jeg skal nok huske dig, når jeg skal brænde skoven ned." sagde Mingyu som en spydig kommentar. Det virkede til, at det netop var dette, storebroren havde været igang med hos Hyun. Prikkende kommentarer var en lillebrors forté.

"Men jeg har åbenbart brug for dig for at snakke for mig. Er det, hvad du mener?" Hænderne var knyttet sammen så hårdt, at isnende hvid var at se på knoerne. Meget passende til skiften af temperatur ebbende fra græsset under ham.
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Bedre var ikke bedre, ikke i alle hans valg af ord som beskrivelse, hvilket han godt vidste. Måske det var derfor at han lod kulden omklamre ham som den gjorde, han vidste at det ville langsomt kun blive værre, og han måtte affinde sig med det, for der var intet andet for sig. 

Øjnene trak ned i venstre side af krogen som han hørte den spydige kommentar, den var ikke spor rar, men han måtte affinde sig med det. Havde det været alle andre, var de ubetydelige og ikke noget han tog sig af, men dette var ikke alle andre, det var hans lillebror. Hans bedste og værste ven. 
Vejtrækningerne var kontrolleret, det var tydeligt at ses på ham, at han gjorde sit for at være i zen med følelserne. "Nej, det er ikke hvad jeg mener," hvordan kunne man sige, at han blot ville bane vejen som en start, for så efterfølgende at overlade det til lillebroderen og at man blot ville være hans støtte og muskelmand, selvom der nu ikke var mange muskler at prale af i Chuwons lille krop. 

"Det jeg gjorde, var for os, at det så har været en fejlagtig beslutning, skal ikke forhindre os i at gøre dét som du vil,"
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 13.02.2023 22:13
Skridtene blev taget. Snart var der under et halvt dusin skridt mellem brødrene. Hvis ikke Chuwon havde mærket kulden før, ville han nu. Det frosne græs var sågar ved at brede sig hen til storebrorens fødder. Ville han føle sig omringet? Kulde fra alle sider. Det var ikke, fordi Mingyu lagde op til kamp. Men han ville heller ikke nikke nej til det. Når han var kommet i det røde felt - var det blå felt mere korrekt? - kunne han blive ukontrollerbar. Temperamentsfuld. Chuwon anså sine evner som værende de overlegende. Hvilken bedre måde til at modbevise dette end en direkte kamp? Om så Mingyus evne var bedre eller ej. For hvad ødelagde is nemt? Varme.

Mingyu lod sin storebror forklare sig. Hullet kunne kun graves dybere. Mingyu var måske for langt ude for fornuft lige nu. Hvadend Chuwon ville sige, kunne lillebroren dreje ordene til at være imod ham. Om så det var de blødeste og varmeste ord, kunne Mingyu gøre dem skarpe og smertefulde mod ham. 
"Du tænker altid på dig selv," sagde Mingyu, tydeligt mere løgnagtigt end med sandhed, men det ødelagde ikke sandheden i ordene for lillebroren. I øjeblikket. "Er det lettere at spørge om forladelse end at involvere mig fra start?"
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Åndedragtene kunne ses, luften havde nu noget minus graderne omkring dem. Han bed det i sig, trods ånden af hans var tydligere end alle andres (trods de var alene). Han var en kernevarm person. Men hans blik ændret sig drastisk som han blev kritiseret for at være selvisk i sådan en grad, at han så advarende på sin lillebror. Varmen steg omkring ham, alt det som var blevet frosset til, tøet nu op som varmen forgreb sig om det. "Hold op," bad han ham. Næsten bønfald ham. 

"Det er lettere at bryde muren for dig, hvor du så kan lede vejen!" bed han, følelserne begyndte langsomt at gribe om ham som en kappe. Øjnene var store og klare. Det kunne ikke være anderledes. 

Så ville han hellere være selvisk og sikre sig, at Mingyu fik et langt liv foran sig. Uanset om den provokerende, snæversynet, uforstående lillebror ikke kunne forstå det. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 20.02.2023 09:54
Havde Mingyu ramt et ømt punkt for sin storebror? Sikkert. Var Mingyu ligeglad om dette? Sikkert. Lige nu havde han ikke just Chuwons følelser i forfronten af sin tanker. Faktisk var dette knap nok på hans hjerne lige nu. Der var alt andet i fokus end storebrorens dyrebare og skrøbelige følelser.
"Du forstår det slet ikke, Chuwon!" erklærede Mingyu endelig. Han stoppede med at tage skridt tættere. Hvis han kom for tæt på, ville han sikkert lange ud med de lange lemmer. Hvem ville ramme den anden først? Ham med det længste vingefang. Og med tyve centimeters højdeforskel var dette tydeligt at vide hvem. 

Et par sekunders stilhed lod Mingyu opstå. Han tog dybe vejrtrækninger. På ham kunne man ikke rigtig se kulden i lungerne. Det var behageligt for ham. Han følte sig styrket, for han var styrket. "For det første deler vi tydeligvis ikke samme tankegang. Ellers ville du ikke have gået bag min ryg på dén måde," Stemmen var mere fattet. Rolig. Tilbageholdende. "Sæt dig i mine sko. Hvis du ønskede at styrke slægten, ville du så gerne være den anden, der gik til den famøse vampyr? Eller som den første."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Der var ingen fælles forståelse for hvad den ene gjorde, såvel hvad den anden mente. Han havde handlet i en god tro og med gode intentioner, men var blevet mødt af negativitet og modstand. Det var irriterende, for som han kæmpede for at holde sindet i ro, lod lillebroderen sine isnende kulde krybe langs jorden og ligge hvad der var omkring dem i iskapper. 
Han lod blot varmen stige omkring ham, holdt ham lun og fra at mærke kulden. Kulden var som en infektion og ville ligge hans lunger ned med nemhed. 

Han hørte udemærket sin bror, forstod hvad han sagde. Det gjorde han, men hvad irriteret ham, var hvordan broderen ændret sin adfærd. Fremstod nu som den, der var logisk tænkende og kunne se længere end blot til næsetippen. Han åndede kontrolleret ud, men mærkede hvordan varmen steg i ham og fik håret til at lette let som en brise var omkring dem. Vejret omkring ham var i kamp med sig selv. Den koldeluft med den varme. "Jeg ville være ligeglad! Havde jeg en bror, som ville støtte mig trods vores forskellighed, ville jeg blot være glad for at kunne få mulighed for at gøre det med ham" det blev sagt med en hastighed der var ham unaturlig, ordene strømmede ud af ham og der var en fasthed i hvordan det blev sagt. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 27.02.2023 09:43
De var få skridt fra at kaste is mod ild. Brødre havde den evne, at de kunne komme op at slås om alt og intet. Me dette var noget for Mingyu. Hvad hans storebror havde gjort, havde gjort Mingyu mindre. Meget vel var han lillebroren, men at skulle have sin storebror til at gøre ting for sig. Ønskede Chuwon at lade Mingyu fremstå som en ubrugelig baby? Hyun havde endnu ikke mødt ham, men allerede havde dette vampyriske familiemedlem uden tvivl et billede af Mingyu i sit hoved. Et halvmalet billede, som meget vel var forkert fra den virkelige verden. For hvad havde denne Hyun at male sit billede på? Chuwon. Endnu en gang var Mingyu offer for sin brors 'storebroderlige' handlinger.

"Og det er nok der, vi to er forskellige blandt andet," sagde Mingyu hårdt og kontant. "Der er en forskel mellem støtte og gå bag om ryggen," Selv Chuwon ville kunne se denne forskel. Nok mere i bagspejlet end i øjeblikket. Ellers havde den mindre Jeungdo ikke gjort, som han havde gjort. "Hvis du støttede mig og ville arbejde med, ville vi gøre tingene sammen."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Dampen i ham osede ud som en ild der kæmpede for at komme ud, men han måtte gøre sin indsats for at holde den tæt og ikke give slip på det. Lillebroderens is ville ikke kunne kvæle noget så hidsigt, end ikke han selv kunne opsluge den.

Hårde ord og kontante udmeldinger. Deres højde forskel fik ham blot til at føle sig mindre, skønt det ikke var tilfældet for dem. Højde var blot et værktøj som blev udnyttet i en hånende tilgang mellem dem. Men han havde trampede sin bror ned i jorden, det var hvad hans sætninger fortalte ham. "Jeg er den som står i vejen for at du bliver den næste greve," hvorfor han ud udgangspunkt i det, handlede om at han havde handlet i god tro for sin bror og deres fremtid. Kunne han ikke blive greven, kunne han blive den med familieforetagen. "Vores historier skal ikke gå i ring, jeg agter ikke at ændre mine handler der er sket, men at vi i fællesskab udarbejder noget sammen. Vil du møde ham, så lad os opsøge ham," varmen forlod ham som en lun dun henover overfalden til de frosne græsstrå hos broderen. 

Skulle man agere som det kommende familieoverhoved, måtte man også tage konsekvenserne der opstod ved ens enerådige beslutninger for det bedre. Måske det kom til grundlag i at de var så unge, så uerfarne, at de lod sig køre op i en spids af dette. Men Mingyus vision var hans vision at bringe til livs. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 18.04.2023 10:45
Is og ild dansede ikke godt sammen. Og lige nu var Mingyu og Chuwon som en lidenskabelig ballet mellem to fjender. Hvis deres liv var en ballet, ville de være hinandens antihelte. Nogle gange ville de hjælpe hinanden. Andre gange ville de være som ærkefjender. Og lige nu var det nummer to. Selvfølgelig gjorde Mingyus oprevet tankegang ikke situationen bedre. Hvis han havde holdt sit hoved køligt som sin evne, ville han måske være mere forstående. Lytte til sin storebror. Men det var svært at se bort fra ens følelser og tanker, når Chuwon gik ham så meget på nerverne lige nu.
Alligevel valgte Mingyu at tage en dyb indånding, før han gav en respons. "Hvordan skulle vores historier gå i ring?" For hvad, der var sket, var sket. Ingen af dem kunne ændre på det, om de ønskede det eller ej. Historie var sat i sten. Fortiden kunne ikke ændres. Mingyu skulle måske bare lige lære det lidt bedre. Men han var også en ung og dum mand. Og mand kunne sikkert også diskuteres. "Tør jeg opsøge ham sammen med dig?"

Det var ikke et spørgsmål om at turde opsøge vampyren. Det var et spørgsmål om at turde at gøre det med Chuwon. Mingyu trådte et skridt tilbage, lod afstanden vokse mellem de to brødre. Var det mon både en bogstavelig og figurativ afstand? Eller blot bogstavelig?
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

Jordskælvede var sket og deres verdens billede var påvirket. Skår kunne ikke altid lappes, men værnede man om vasen kunne den holde livet ud. Men de havde byttet rundt, deres roller var modsat. Ilden holdte kulden og isen blussede op som et flammehav. Chuwon kunne dog ikke holde frustrationerne inde evigt, men selvom den osede af ham og holdt livet i live i græsset, var det alligevel mere som ville ud. Blusse op og vise et sandt flammehav. Men ro på, søn. Fader havde gjort sin pligt og kunne tøjle sin(e) søn(ner). 

"Jeg ønsker bare ikke at vi skal ende som familien, at vi undviger og fortæller usande historier for at skabe denne frygt" sukkede han tungt, som isen havde lagt en hinde på ham, helt uden at røre ham. 

Et tvivlsomt træk på skulderen blev givet og storebroderen så mod lillebroderen: "Hvis du ønsker at gøre det alene, skal du være velkommen til det, men jeg vil være i nærheden for at sikre mig dit velbefindende". 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 01.06.2023 09:00
Is var som et skjold for Mingyu. Jovist var is et angribende element. Det efterlod mærker og ar, der kunne til tider ses resten af livet. Men en tyk væg af is var et langt bedre skjold end en tynd hinde af ild. Den var sværere at komme igennem. Men selv med et defensivt element var Mingyu på den offensive side lige nu. Ikke direkte med isen. Med sig selv. Han angreb sin storebror, verbalt. Han anklagede ham. Hadet ham. Slog ham, mentalt. Han ønskede at få sin storebror ned at ligge og sidde oven på ham. Lade ham mærke, hvordan lillebroren havde det. Men ak, vold var ikke vejen frem, skønt Mingyu ønskede det. Han kunne nærmest høre sin mor stemme tale ham fra det. Ens mor var altid fornuftens stemme i en søn. Især i den yngre søn.

Chuwon snakkede, som om han vidste mere end Mingyu. Og det gjorde den ældre bror også, takket været sit individuelle besøg hos Hyun. "Alligevel valgte du at lade mig undvige vores forfader." sagde Mingyu blot, køligt og nærmest afsluttende. Brødre kunne skænes til verdens ende. Det lå i deres natur ikke at være enige om alting. Det var en del af beskrivelsen af det at være brødre.

"Åh, tak for det da. Jeg kan jo ikke overleve uden at have min store storebror bag mig altid."
Chuwon

Chuwon

Adelig

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 24 år

Højde / 167 cm

De trådte i vande, et flammehaft af ild og is der gik modstridende i mod hinanden og ikke syntes at se nogen ende på dette. Chuwon følte den indebrændende følelse rasle i sit indre og varmen fra ham steg lige så stille og gav mere luft fra sig. Det var en ting at holde sig selv i ro, men at holde varmen i ro - det var ham en kæmpe udfordring, specielt når følelser kom på spil og lå og rodet rundt som de gjorde lige nu. 

Hovedet tiltede en anelse frem og han så udover sine bryn mod sin høje lillebroder. Hørte hans afvigelser og afsluttende sætninger, kolde og uindbydende for ham selv til at gøre indsigelser. "Fint" bed han kort fattet og gjorden noget som aldrig før. Slog koldt vand i blodet, og trådte endelig fri og frem for at gå forbi lillebroderen. Han var bedre end det her, og han havde beklaget, undskyldt og forklaret på alle tænkelige måder. "Du viser mig blot, at far har gjort ret i sit valg" Mingyu var ikke titlen værdig, han så ikke øje til øje med omstændighederne. 

Skulle nogen ned og ligge, var det den som havde mest at miste. 
Mingyu

Mingyu

Adelig

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 22 år

Højde / 187 cm

Beanstalk 16.06.2023 09:32
Man skulle jo tro, at med tiden ville de naturligt tø op. Ild smeltede is jo. Men lige nu var begge af deres personligheder endnu stærke. Isen kølede endnu, ilden rasede stadig. Selvfølgelig ville de sikkert om timer, måske dage, tø ned og være sig selv igen. Ikke komplet rasende på hinanden. Men lige nu var deres individualiteter op at toppes. Sådan gik det med brødre. 
På en måde havde Mingyu sagt, hvad han ville sige. Han havde udtrykt sine følelser og tanker omkring det, hans storebror havde gjort. Eller rettere sagt ikke havde gjort. Han havde jo valgt ikke at inkludere sin lillebror. Og hvorfor? På grund af farerne. Chuwon ville ikke risikere at udsætte sin lillebror for fare. På en front var dette sødt - hvis Mingyu var otte og det var en mobber, de snakkede om. Men det var dette ikke.

Men med Mingyus ting sagt om dét emne valgte Chuwon at bringe andet på bordet. Eller rettere sagt på den frosne bund, for den højere brors reaktion var først synlig før hørbar. "Fordi du er jo så hævet over alle andre."
Du kan ikke engang nå øverste hylde uden at stå på tåspidser.
Mingyu kunne have tilføjet denne, men på en måde vidste han, at Chuwon blot ville bruge dette som endnu et bevis. Zalans til en bror, Mingyu har!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2