jack så eftertænk som ud lidt selv det var underliget normal ville der nemlig på det her tidspunkt være folk der prøvet at tage alt deres jord men der hadet de været heldige Jack vendte blikket mod sin mor og mod Aurora han mærkede en mærkelige lille varme i maven igen
jack 16.01.2023 21:24
Jack udelukket stille et smil til Aurora mens hans mor gjorder det samme " tja vi gør vores bedste men der kan altid gøres meget mere i sær efter Jack har overtage nogle a posteren har der næsten ikke været nogle i nær vores by " svare hun lidt stolt og løfte gruset op for Jack lidt som et nik Jack selv kikket lidt ned i bordet og hen mod Aurora han vidste ikke hvad de skulle bag efter han kunne måske vise hvordan han boet og de kun sidde og nyde solned gagen lidt sammen måske spille noget musik Jack elskede at spille på Violinen han spillet som ung Jack sukket lidt og så på sin mor "hvordan står det til med hosten i år mor har den givet pote ?" Jacks hale vifte lidt hen over Auroras ene side ikke fordi han lage mærke til det men hun skulle vide han var der vis hun følt sig utryk ved hendes mor jacks mor rynkede lidt da hun var ved at sluge sin vin men nippet af gallset lidt " tjot tjoo både og har været har været hårdt men det har ikke påvirket os så meget som Ander skiven har hjulpet en del med at holde styr på vandet " svaret hun lidt og lage vinglasset fra sig hendes øre lytte eftertænk som rundt
jack så eftertænk som ud lidt selv det var underliget normal ville der nemlig på det her tidspunkt være folk der prøvet at tage alt deres jord men der hadet de været heldige Jack vendte blikket mod sin mor og mod Aurora han mærkede en mærkelige lille varme i maven igen
Nao 18.01.2023 10:31
Det var selvfølgelig spændende at lytte og høre om deres fortælling om denne by, og derfor havde det også været spændende at blive taget med rundt i byen, og få den vist frem af Jack. Aurora spiste roligt af tallerknen og det mad hun havde øst op, men de fortalte. "Hvis man gør sit bedste, så er det svært at gøre mere" Svarede hun med et roligt smil, "Men det lyder og virker til at i har gjort det helt rigtige i byen. Det virker til at folk er glade for at bo her" Nu havde hun arbejdet her i to dage, og hun havde følt at folk var glade for at være her. Aurora vidste ikke hvad Jack havde af planer efter deres mad. Det var for sent at gå i haven, og de havde næsten klaret det hele. Om der var mere han ønskede at vide hende, kunne sagtens være og Aurora ville skam gerne blive for at opleve mere af byen eller lærer Jack bedre at kende.
Aurora smilede roligt, som hun lagde mærke til halen som gled hendes vej. Hun regnede det ikke for noget, måske avde han ikke selv lagt mærke til det, og det var heller ikke sikkert at han altid kunne styre, hvilken vej den nu ville.
"Det virker da til at høsten har været god, for jer" Nu havde hun selv været med til at være i haven, så hun havde set hvor meget der var kommet og det ville da helt sikkert betyde meget for byen.
"Har du nogen planer for senere, Jack?" Spurgte hun nysgerrigt.
jack 18.01.2023 22:16
" Oo jeg kan sikkert godt finde på en par ting vi kan lave Aurora " sagde stille med et grin på læben og blinkede til hende mens han fyldte lidt mere øl op til hende og ham selv han rejste stille en sit krus og sagde " skål for en fantastiks høst og modernatur må befrugte høsten næsten år også" svaret han blidt hans mor gjorder lige så kom med en " og skål for en beder fremtid.. med nye allieret " svaret hun og blinkede mod Aurora lidt Jack tog stille en tår og satte sig ned han kunne godt mærke øllet stille summer i hans finger lidt men der skulle dog mere til at gøre ham fuld. Jack så lidt eftertænk som mod
Aurora " tja jeg tænke vi kunne slappe lidt af hos mig og kan måske spille noget violaen for dig vis du ellers kan lide musik " svaret han blidt og smilte varmt igen jacks mor grinte lidt og slog sig lidt på maven efter de hadet spist så meget selv jack måtte også slappe lidt af mens han mærkede hvordan øllet varmet hans krop lidt. " ja unskyld men jeg kan ikke få en bid mere ned jeg tror jeg gå mig en tur og finder din far jack " svaret hun stille og rejste sig selv for boret.
jack selv rejste sig som sin mor gjorder han smilte " det helt oki mor find du bare far og få slappet af hils min bor og søster " svaret han blidt og gik hen og gav hende et kram hun gik også hen for at kramme Aurora og smilte varmt til hende " pas godt på jer selv ind til dag oki " svaret hun og gik ud gemmen døren stille jack fulgte stille med sin mor og holdte døren åben for Aurora blidt med et varmt udtryk i ansigtet
Aurora " tja jeg tænke vi kunne slappe lidt af hos mig og kan måske spille noget violaen for dig vis du ellers kan lide musik " svaret han blidt og smilte varmt igen jacks mor grinte lidt og slog sig lidt på maven efter de hadet spist så meget selv jack måtte også slappe lidt af mens han mærkede hvordan øllet varmet hans krop lidt. " ja unskyld men jeg kan ikke få en bid mere ned jeg tror jeg gå mig en tur og finder din far jack " svaret hun stille og rejste sig selv for boret.
jack selv rejste sig som sin mor gjorder han smilte " det helt oki mor find du bare far og få slappet af hils min bor og søster " svaret han blidt og gik hen og gav hende et kram hun gik også hen for at kramme Aurora og smilte varmt til hende " pas godt på jer selv ind til dag oki " svaret hun og gik ud gemmen døren stille jack fulgte stille med sin mor og holdte døren åben for Aurora blidt med et varmt udtryk i ansigtet
Nao 19.01.2023 10:15
Hun kiggede over på Jack, som han hældt mere øl op til hende og sendte ham et smil. "Ja? Hvad har du af planer?" Spurgte hun interesseret og lod sit blik hvile på ham, hun var da interesseret og nysgerrig på hvad han havde af planer for dem, især når han kom med det lille grin.Hun lod nu blikket glide over på hans mor og Jack selv, som de begyndte at skåle for en bedre fremtid. Hun mente at de havde en god fremtid foran sig, de havde fået en god høst, så mon ikke at det hele nok skulle gå? "Skål" Hun ville ikke sidde der og føle sig udenfor, eller ikke tage en del af dette her, så hun løftede sit glas mod deres og tog en tår af øllen og drak en god mundfuld af det.
"Ja? Det kan vi sagtens" Svarede hun smilende, "Jeg kan godt lide musik. Jeg spiller selv fløjte, men jeg desværre ikke taget den med, så jeg må nøjes med at nyde dit violin spil" Aurora havde altid spillet musik og altid nydet det, men det var kun på fløjte hun kunne. Hun ville da nyde at høre ham spille violin. Alt musik var dejligt.
"Tak for maden. Det var meget lækkert. Jeg kan bestemt heller ikke spise mere nu" Der havde været meget mad, og hun havde spist mere end hun normalt gjorde, så lige nu var hun godt mæt.
Aurora rejste sig selv fra bordet, som de begyndte at tage afsked med hans mor. Hun havde været venlig at lave al denne mad til dem, og så var det kun Jack og Aurora tilbage. "Skal vi rydde op efter maden?" Spurgte hun roligt, alt andet ville da næsten være ondt overfor hans mor, men hun vidste ikke hvordan traditionen var.
jack 19.01.2023 20:12
jack kikket på boret han så efter tænk som ud men smilte så bildt han gik hen og lage blidt hans pote mod hendes kind og nuset den blidt " ja lad os det det er det mindste vi kan gøre for min more " svaret han blidt og begyndte at tage nogle af tinge det var længe siden han hadet måtte tage opvasken men det føltes nu godt at gøre hans øjne så ned på bestikket mens han tog det op i hånden han kunne renge med de måtte gå to eller 3 gange før de var heldfærdige blikket rette sig mod Aurora igen med et varmt smil mens de gjorder det var længe siden han hadet mødt en kvinde som lindet hans mor så meget i personlighed
det fik ham til at smile lidt over hans læber og begyndte at gå i mod køkkenet det var forholds vist stort og hadet så man kunne vaske op i han stilled det på køkkenet boret og heldet skidt og sådan noget ud i en skralde spand " så du spiller altså følte er du god " svare han og tog hænderen ned i vasken han stod tæt op af Aurora han kunne næsten mærke hendes varme mod hans
jack kunne godt mærke varmen fra vandet der fløj sæbebobler op han kunne ikke lade være med at puste lidt drillen små bobler hen mod Aurora der skulle også noget sjovt til en gang i mellem.
det fik ham til at smile lidt over hans læber og begyndte at gå i mod køkkenet det var forholds vist stort og hadet så man kunne vaske op i han stilled det på køkkenet boret og heldet skidt og sådan noget ud i en skralde spand " så du spiller altså følte er du god " svare han og tog hænderen ned i vasken han stod tæt op af Aurora han kunne næsten mærke hendes varme mod hans
jack kunne godt mærke varmen fra vandet der fløj sæbebobler op han kunne ikke lade være med at puste lidt drillen små bobler hen mod Aurora der skulle også noget sjovt til en gang i mellem.
Nao 19.01.2023 20:37
Det var det mindste de kunne gøre mod hendes mor, det ville hun nok blive glad for, nu hvor hun havde gjort så meget for at de kunne få noget lækkert at spise. Hun var opdraget godt, og opdraget til at skulle hjælpe til derhjemme. "Det vil hun helt sikkert blive glad for" Svarede hun med et smil. Det var fint at Jack havde samme tanker som hende, de kunne hurtigt klare den lille opvask sammen, så det var overstået og så kunne de jo forsætte med det som han havde af planer efterfølgende. Hun tog så meget hun kunne have i hænderne og bar det ud. De burde ikke skulle gå mange gange, før al var båret ud og de kunne få vasket op. Det var selvfølgelig ikke hendes yndlings ting, at vaske op, men det skulle bare overstås.
"Ja, jeg spiller fløjte" Det havde hun selvfølgelig sagt, men nu kom det igen, "Det ved jeg ikke.. Jeg spiller bare. Jeg er godt nok til at det lyder godt. Jeg laver selv nogle melodier, som jeg hygger mig med." Hun gik ikke så meget op i om hun var god. Hun mente selv at hun var god, for så længe det hun spillede lød godt, så gjorde hun det rigtige, "Jeg har spillet det meste af mit liv" Det var en ting i deres familie. De fleste spillede på et eller andet.
Hun kunne ikke lade være med at komme med et lille grin, som boblerne fløj rundt om dem, så hun pustede selvfølgelig tilbage og skabte lidt sjovt ud af situationen sammen med Jack.
På grund af deres lille leg med boblerne, så tog det lidt længere tid, men de fik hurtigt overstået opvasken og de kunne nu komme videre med noget andet.
jack 19.01.2023 21:04
jack kunne ikke lade vær med at grine lidt over de leget lidt med det og senfølge tog det også lidt tid for dem at komme til bunds med det han tørret hendes ansigtet men efter lod et stille kys på hindens kind mens han gik hen for at tørre sig selv også hans blæs bliv dog lidt stor på grund af det Jack kunne ikke lade være med at grine lidt og smed den han rystede sig selv lidt for at få det hele på plads igen " nå skal vi gå op og slappe lidt af hos mig og så skal jeg vise dig hvad jeg kan på en violin " svaret han og blinkede lidt med øjet mod hende
han følte sig godt tilpas med Aurora han vidste ikke hvorfor men det gjorder han altså det var længe siden han hadet følt sig så godt han tog der forhindres hånd igen men den her gang føltes meget mere rat at gøre han lod blikket glide ned mod hende og nikket med hoved for om de skulle gå jack fulgte Aurora ned af en lang gang de kom forbi en have som hans forfædre hadet lavet den gang de starte som en lille by det var inde i et bjerg men de hadet gjort så der kom lys som planeterne kunne over leve " min forfædre lage den have det kun os som bor her der få lov til at se den "
der efter åbnet han en stor dør hvor han hadet værelse eller lejlighed var det jo Nærmeste for dem jo der var en seng bøger og violin en altan som man kunne kikke ud over hele byen og en pejs som de kunne hygge sig ved der var tændt op stille gik jack hen for at samle sin violin op og begyndte at lave nogle lyde han spillet nogle smukke klare toner der gav æggo solen var gået ned og månen var stået op lyste stille ind
han følte sig godt tilpas med Aurora han vidste ikke hvorfor men det gjorder han altså det var længe siden han hadet følt sig så godt han tog der forhindres hånd igen men den her gang føltes meget mere rat at gøre han lod blikket glide ned mod hende og nikket med hoved for om de skulle gå jack fulgte Aurora ned af en lang gang de kom forbi en have som hans forfædre hadet lavet den gang de starte som en lille by det var inde i et bjerg men de hadet gjort så der kom lys som planeterne kunne over leve " min forfædre lage den have det kun os som bor her der få lov til at se den "
der efter åbnet han en stor dør hvor han hadet værelse eller lejlighed var det jo Nærmeste for dem jo der var en seng bøger og violin en altan som man kunne kikke ud over hele byen og en pejs som de kunne hygge sig ved der var tændt op stille gik jack hen for at samle sin violin op og begyndte at lave nogle lyde han spillet nogle smukke klare toner der gav æggo solen var gået ned og månen var stået op lyste stille ind
Nao 19.01.2023 21:27
Aurora blev en smule overrasket over kysset på hendes kind. Hun forstod godt at de hyggede sig, men havde ikke regnet med at han ville gøre det ved hende. Ikke at det gjorde noget, men de havde lige mødt hinanden. "Jack, det var pænt af dig. Jeg håber ikke at jeg har givet dig forkerte signaler, men vi har ikke set hinanden før, det er første gang vi møder hinanden" Det var ikke noget hun havde oplevet før. Hun havde ikke kysset med nogen, hun havde fået kind kys af hendes forældre før, "Det er ikke fordi at jeg ikke synes du er sød Jack, men jeg vil gerne lære dig bedre at kende" Hun var forvirret, for hun havde aldrig haft følelser for nogen før og det virkede til at Jack var helt inde i den slags."Det vil jeg gerne" Svarede hun alligevel roligt, selvom han havde gjort dette, så var han stadigvæk en rar fyr og det var næsten synd at stikke af nu, "Lad os gå ind og høre lidt musik"
Aurora fulgte med Jack, som han fandt vej ned igennem huset og uden for. "Hvorfor er haven hemmelig for andre?" Spurgte hun interesseret i haven. Hun forstod godt hvis man anlagde en have, men ofte var den jo tilgængelig så andre kunne se den. Det kunne man ikke med denne. "Det er en flot have, det er det" Kom det ærligt fra hende, som hun smilede til Jack og nød haven.
Hun fulgte ham med ind i det der lignede hans værelse eller lejlighed. Den var fin møbleret, masser af bøger og lignende. Hun satte sig på hans seng, og kiggede over på ham som han fandt hans violin frem og lyttede til det han spillede. Han var uden tvivl god til violinen og til at spille musik.
jack 19.01.2023 21:49
jack kikket lidt overaske på hende men ikke sur over hovet han hadet ikke ment noget ondt med det " jeg glad for du syntes jeg er sød og ved også godt vi lige har lært hinanden at kende også der for jeg tager det stille og rolige " svaret han blidt mens han spillet videre han smilte svagt til Aurora han ville ikke skramme hende væk ikke den her gang som alle de ander men der for kunne de flirte lidt " jeg syntes også der er rigtigt sød Aurora det skal du altså vide " svaret han med et stille smil
dog overasket han hende med hun ikke hadet haft følser før for nogle så det var ham en ære vis hun var begyndte lidt for ham " som Arldige arldige? " svaret han blidt
og svang violenen lidt i mod hende han lukket øjne og begyndte mere og mere at lyde smukke for vær gang han spillet det var næsten tryllebinde toner "jeg ville også lære dig beder at kende meget beder " visket han blidt i i tonerne hans hale og øre lage sig stille ned der var toner som hun nok ikke ville kunne høre men som han hørte det var en af de særlige evner med at være en ulv han bukket sig lidt vær gang han begyndte at spille hurtigere og hurtigere.
han ville godt lære hinde at kende det var skam sandt nok han mærkede de venner han hade mindste i tonerne det var nok der for han kunne gøre det så godt som han kunne stille åbnet jack sine øjne stille op og lod den sidste tone glide ud han stod lidt og så sig omrkig over hvor han var blive af han
dog overasket han hende med hun ikke hadet haft følser før for nogle så det var ham en ære vis hun var begyndte lidt for ham " som Arldige arldige? " svaret han blidt
og svang violenen lidt i mod hende han lukket øjne og begyndte mere og mere at lyde smukke for vær gang han spillet det var næsten tryllebinde toner "jeg ville også lære dig beder at kende meget beder " visket han blidt i i tonerne hans hale og øre lage sig stille ned der var toner som hun nok ikke ville kunne høre men som han hørte det var en af de særlige evner med at være en ulv han bukket sig lidt vær gang han begyndte at spille hurtigere og hurtigere.
han ville godt lære hinde at kende det var skam sandt nok han mærkede de venner han hade mindste i tonerne det var nok der for han kunne gøre det så godt som han kunne stille åbnet jack sine øjne stille op og lod den sidste tone glide ud han stod lidt og så sig omrkig over hvor han var blive af han
Nao 19.01.2023 22:22
"Jeg er glad for at du synes jeg er sød Jack" Hun mente blot ikke at det han kaldte stille og roligt, var stille og roligt, "Men at du kysser mig, selvom det er i en god tro, og at det var sødt af dig, så er det ikke stille og roligt" Aurora var en kvinde som var meget glad, udadvendt og ville folk det bedste, men hun flirtede ikke. Hun var bare åbne over for folk, og det havde hun altid været, fordi hun var interesseret i personer og deres historie, og hvem de var. "Hvad mener du med aldrig aldrig, Jack?" Spurgte hun roligt og kiggede over på ham, som han spillede.
Han var dygtig til hans violin spil, han var dygtig og hvis hun havde haft sin fløjte, så havde de helt sikkert kunne spil en flot melodi sammen. "Jeg vil også gerne lære dig og hvem du er, Jack. Men vi har lige mødt hinanden, og det har bestemt været nogle gode dage her i byen" Sagde hun med et roligt smil, som han forsatte med at spille på violinen.
"Tak for sangen, Jack" Komplimenterede hun roligt og kiggede over på ham, som sangen sluttede. Hun vidste ikke om der var mere, eller om var færdig, men det havde da være hyggeligt at høre hans musik.
jack 24.01.2023 12:02
jack grinte lidt og satte sig stille og rolige ned han sagde ikke noget til det hun sagde andet der kom et lille smil frem " jeg mente så ment at du ikke været forelskede før " svaret Jack stille og kikket i Auroras øjne han nikket lidt frem og tilbage i hovdet og tænke sig lidt om efter sit svar som om hun forventede han svaret om han hadet været forelskede " 3 gange har jeg være rigtigt forelskede " svaret han og så lidt ned med et stille smil på læben han sukket lidt
han ville sige 4 men det ville lyde dumt lige nu at gøre det han rystede på hoved lidt og kikket sig omkring det her var godt nok hans hjem pt men han vidste ikke hvornår han ville komme ud og rejse igen nok først nå vejeret bliv beder for lige nu kunne han ikke gøre noget stille der spredte sig et smil over ham som de sad der det var 2 gang nogle hadet set hans værelse hun var hyggelige at snakke med og han følte de kunne snakke om næsten alt
han lage sig stille tilbage i sengen og kikker op i lofet lidt og så efter tænk som ud " jeg er her ikke så tit men det rat at være hjemme nogle gang for bare at slappe af og se sin famille jeg holder meget af at tage ud og rejse " svaret han blidt mens han smilte svagt hans musklere kom stille frem så man kunne se det man ville godt kunne se at han var en vel trænet ung halvdyr.
han ville sige 4 men det ville lyde dumt lige nu at gøre det han rystede på hoved lidt og kikket sig omkring det her var godt nok hans hjem pt men han vidste ikke hvornår han ville komme ud og rejse igen nok først nå vejeret bliv beder for lige nu kunne han ikke gøre noget stille der spredte sig et smil over ham som de sad der det var 2 gang nogle hadet set hans værelse hun var hyggelige at snakke med og han følte de kunne snakke om næsten alt
han lage sig stille tilbage i sengen og kikker op i lofet lidt og så efter tænk som ud " jeg er her ikke så tit men det rat at være hjemme nogle gang for bare at slappe af og se sin famille jeg holder meget af at tage ud og rejse " svaret han blidt mens han smilte svagt hans musklere kom stille frem så man kunne se det man ville godt kunne se at han var en vel trænet ung halvdyr.
Nao 25.01.2023 08:22
Kærlighed, familie og mand og kone var endnu ikke noget som Aurora var kommet til eller havde gjort nogen tanker. Det betød ikke noget for hende, endnu. Man kunne selvfølgelig aldrig vide sig sikker på om der kom en fyr, som ville vække sådan en lyst I hende, men det var endnu ikke sket. "Nej, det har jeg ikke, Jack. Jeg har altid været meget optaget af skoven, planterne og dyrerne, så det har aldrig været noget jeg har tænkt over" Det kom vel nok en dag, når hun var åbnet mere op for det."Mmh okay, dejligt Jack" Svarede hun roligt til at han fortalte at han før havde været forelsket i flere kvinder. Det havde hun ikke meget at sige til, det var jo meget normalt.
Hun kiggede på ham som hun sad i sengen ved siden af ham og han lænede sig tilbage og kiggede op i loftet. Hun løftede sine ben op under sig, så hun sad i skrædder stilling og lyttede til ham.
"Hvorfor har du valgt at rejse så meget Jack? Ville det ikke være bedre at blive hjemme og være i byen?" Spurgte hun nysgerrigt
jack 28.01.2023 11:24
jack smilte dog og rykket lidt med skulderen for at finde beder plads og ligge beder han smilte lidt stort " det en god fornemsle at have i maven. kærlighed altså. man føler man kan flyve og gøre alt når man først hr fundet den rette " svaret han med et varm tone halen bliv lagt stille omkring Aurora mens de sad der og hugget sig blikket vendte sig igen mod Aurora og smilte mere bredt af da hun spurte om hvorfor han ikke bare kun bliv i skoven rejste han sig lidt op " jeg har altid været sådan blive lidt det ene sted og så tag ud og se verden med sin enge øjne ind kun de lukket mure omkring en. jeg har altid haft en lidt eventyr lyst i øjnene "
det var sandt nok han hadet altid følt en trang til at rejse møde nye mennesker væsner op det var da også sandt nok at man måske kunne komme ud for noget som måske ikke var så rat men det modens man jo bare af han kunne efter hånden ikke tælle hvor mange gange han hadet i livs fare og hvor mange gang han måtte finde sig selv farevild i men det gjorder at han var mere afslappet når det skete igen han smile varmt igen over til Aurora han kunne dufte hende høre hendes hjerte
Nao 28.01.2023 19:12
Hun kiggede smilende på ham, som han lagde sig bedre til rette. Hun lyttede til ham, for det virkede til at han havde god erfaring med kærlighed og forelskelse, "Ja? Men hvis du har været forelsket flere gange, så har du vel ikke fundet den rette endnu?" Spurgte hun ham nysgerrigt. Aurora vidste godt hvad kærlighed og forelskelse var, så dum var hun ikke. Hun havde bare aldrig haft følelsen før, fordi at hun stadigvæk var ung og virkelig ikke gav det nogen tanke. Det betød ikke noget for hende endnu, hun havde ikke travlt med at en kæreste eller mand. Det skulle nok komme."Jeg kan selvfølgelig godt forstå dig. Der er rigtig meget at kigge på når man kommer ud fra skoven af. Tænker jeg hvert fald" Aurora havde aldrig selv haft tanken eller lysten til at rejse væk, endnu.
jack 29.01.2023 14:15
jack vendte hoved mod hende da hun snakket til ham han tænke sig lidt om men vidste ikke helt han hadet fundet den ratte en gang men da det med ulve og hans far ikke var så god en kompy hadet hun vlagt at stikke af han vidste ikke en gang om hun hadet et barn med hende på grund de ture de hadet haft han lukket stille øjne og nød at Aurora nu var her " måske " visket i en blid under tone og kikket op igen mod Aurora med et stille smil på læben han vidste hun godt kunne lide at naturen det var ved at være sent hun kunne måske sove her det ville være rat vis hun hadet lyst
halen nusset hendes ryg blidt mens han smilte og mærkede hvor træt han Enlige var blevet " men person skal også kunne med børn.. jeg ville ikke begå den fejl igen at lade min far bestemme hvem jeg forelsker mig i " svaret han blidt og lage poten over Auoras hånd lige som før han kunne mærke vamrnen igen
han grinte lidt men det var nok mere et navøs grin ind noget andet han lukket stille sine øne i mens han mærkede Auroras varme mod sin hale hun var Dejlige varm
halen nusset hendes ryg blidt mens han smilte og mærkede hvor træt han Enlige var blevet " men person skal også kunne med børn.. jeg ville ikke begå den fejl igen at lade min far bestemme hvem jeg forelsker mig i " svaret han blidt og lage poten over Auoras hånd lige som før han kunne mærke vamrnen igen
han grinte lidt men det var nok mere et navøs grin ind noget andet han lukket stille sine øne i mens han mærkede Auroras varme mod sin hale hun var Dejlige varm
Nao 29.01.2023 22:17
Hun kiggede over på ham som han lå i senge og slappede, med hende ved sin side siddende i skrædderstilling. Hvis han havde været forelsket flere gange, så havde det jo ikke virket siden at han ikke var sammen med nogen, eller det vidste hun jo egentligt ikek om han var. "Måske?" Måske var et stort ord, men hun vidste ikek hvad der lå bag det, "Men du har hverken kone eller kæreste lige nu?" Det var noget hun gerne vilel have besked på, især sådan som han havde flirtet med hende idag. Ikke at hun havde lagt noget i det, eller givet igen. Det var ikke derfor hun var her. "Personen skal kunne med børn? Har du børn?" Spurgte hun overrasket, det vidste hun slet ikke, hvor skulle hun også vide det? "Din far kan vel heller ikke bestemme hvem du bliver forelsket i, det er ikke sådan kærlighed eller forelskse virker. Så er det jo bare to personer som er tvunget sammen" Det var ikke noget hun fandt særlig rart.
jack 30.01.2023 00:03
jack vendte sig lidt og så mod hende med hånden mod hans kind an trykket hende lidt på maven med et smil på læben " nej jeg har ikke nogle hverken kone eller børn. børne kom som en overraske fra et gammel forhold jeg hadet jeg vidste ikke noget om det før nogle år tilbage. og da jeg fandt ud af det var min far ved at slå mig ihjel " svaret han med lidt rysten underlæbe han sukket lidt og så ned mod madrassen den Episode gik ham stadige på for han hadet ikke ville der ud hvor han ville såre hende på nogle måde men på grund af det kom han i tilv på sig selv han vendte dog blikket op igen da hun sagde det andet og smilte bredt " nej han skal ej og det sagde jeg også til ham den gang det er en af grunden til jeg også rejser så meget som jeg gør " svaret han ærlige og trak sig på skulderen med et smil på læben de var jo så længe siden efterhånden og han prøvet at få et godt for hold til sine børn " jeg prøver at få det bedste ud af det med børne selv om deres mor ikke helt ville snakke med mig men det går godt jeg træner den ældste lidt mens den yngste bliver trænet i at jage lidt " svaret han med et stille smil og grinte
han så dog lidt på Aurora og nikket lidt forstånde til hende der var nok plads til hun kunne ligge ved siden af vis hun hadet lyst til det det var trosalt sent og måske var hun blive træt
han så dog lidt på Aurora og nikket lidt forstånde til hende der var nok plads til hun kunne ligge ved siden af vis hun hadet lyst til det det var trosalt sent og måske var hun blive træt
Nao 30.01.2023 08:53
Aurora lyttede roligt til hans fortælling, så børnene var hans fars? "Så børnene er din fars, men med en kæreste som du havde?" Så kunne jo egentligt godt forstå at han ikke brød sig om sin far, hvis han havde gjort den slags. Det ville hun selv aldrig kunne tilgive. Men det lød også som en vild historie.Hun kunne godt se at det var noget som gik ham på, hvilket var helt forståeligt, det måtte jo have været voldsomt at opdage og måske heller ikke noget som var det bedste for familien.
"Det forstår jeg godt, er en grund til at du rejser, hvis du ikke ønsker at være tæt på ham. Men hvad sagde din mor til at din far havde fået børn med andre?" Hun kunne da ikke have været tilfreds med den handling.
"Det er jeg selvfølgelig glad for at høre, at du kommer godt ud med børnene, på trods af omstændighederne"
Det var måske ved at blive sent. Normalt ville hun blot gå hjem, men når natten var faldet på, følte hun sig ikke helt tryg i det. Hun kunne godt se på ham, at han måske ønskede at hun skulle ligge i sengen, mem det var måske også lidt for hurtigt.
"Jack, du har vel ikke en madras jeg bare kan låne?"
jack 31.01.2023 16:03
jack bed sig lidt i tungen han hadet måske ikke formuleret sig rigtigt siden hun troede det var hans far og hans x der hadet foget børn "ummm " svaret han stille og peget på sig selv stille for lige som at hentyde til det var ham han snakket om " det er altså mig der har de to bøn Rose og Furry " svaret han med et stille grin på læben men han rejste sig stille op og kikket lidt rundt han hadet et ekser madras men hun kunne jo også sove ved siden af ham vis hun hadet lyst til det " tjoh det har jeg da tror jeg jeg skal lige finde d et et eller andet sted " svaret Jack uskylden han rejste sig stille og rolige og strøg hende over kind og hen over panden mens han vendte sig om for at gå han ville finde et ekster madras til hende eller seng han sukket lidt mens han gik ud af værelset
mens han gik ude på gagen tænke han lidt over hvor glad for han var blevet for Aurora han smilte svagt på læben der var mørkt men det var ikke noget problem for ham han kikket lidt rundt han kendte de gang han gik i lige pt hans mor hadet lavet noget aften the til dem han sukket lidt med et stille smil da han så det på et rolle bord han rystede på hoved og gik hen for at finde noget af det
mens han gik ude på gagen tænke han lidt over hvor glad for han var blevet for Aurora han smilte svagt på læben der var mørkt men det var ikke noget problem for ham han kikket lidt rundt han kendte de gang han gik i lige pt hans mor hadet lavet noget aften the til dem han sukket lidt med et stille smil da han så det på et rolle bord han rystede på hoved og gik hen for at finde noget af det
Nao 02.02.2023 16:57
Enten så havde hun misforstået stået ham og ellers havde han måske ikke formuleret sig korrekt, uanset hvad så betød det ikke så meget for hende, for han forklarede sig nu. "Oh, så det er dine?" Hun var overrasket over at han havde børn. Nu vidste hun jo ikke hvor gammel han var, men han så ung ud, "Jack, hvor gammel er du siden at du allerede har børn?" Spurgte hun nysgerrigt. Hun skulle ikke have børn før om mange år, hun var slet ikke kommet til den salgs. Lige nu havde hun slet ikke lyst til en kæreste eller havde brug for det som kærlighed kunne give hende."Jeg vil gerne overnatte, for det er ved at være mørkt udenfor og så føler jeg mig ikke så sikker når jeg skal gå igennem skoven. Men jeg vil føle mig bedst tilpas med en madras, så jeg bare kan ligge på gulvet. Det bliver lidt for utilpas, hvis jeg skal ligge tæt med andre" Det var ikke fordi at det var ham, men det var bare sådan generelt. Hun var slet ikke komme til den slags endnu.
Hun kiggede efter ham, som han gik ud for at lede efter en madras til hende.
Chatboks
IC-chat▽