Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 07.02.2023 21:18
Sif åndede lettet ud, da det var tydeligt, at Jorah forstod børn nok til ikke at blive påvirket af Nannas udbrud. Det sidste, hun ønskede, var at Jorah skulle blive utilpas i slutningen af deres korte tid sammen.
Men smilet kom tilbage på hendes læber, og Nanna nikkede hurtigt ”ja! Hun smiler næsten ikke mere", og lige som det var formet sig på hendes læber, forsvandt det også igen. Det sidste, hun ønskede, var, at hendes børn lagde mærke til, hvordan glæden var begyndt at forlade Sifs hjerte.
Med en lille udånding begyndte hun at bevæge sig væk mod markedspladsen og gjorde sig, klar til at gå imod børnehjemmet, da hun hørte Jorahs stemme bag hende. Hun vendte sig imod ham og kunne tydeligt se, at han ønskede, at hun fortalte ham, hvad der skulle ske nu.
Det ville være hyggeligt, hvis du fulgte med, hvis du har lyst selvfølgeligt.” Nanna hoppede og sprang, så hun kunne tage fat i Jorahs hånd. ”Ja, så kan du også se min kanin!” fortalte den unge pige begejstret og trak afsted med den høje mand, mens Sif fulgte efter, og endnu et smil formåede at forme sig hen over hendes læber.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.02.2023 20:30
Børn havde en tendens til at sige hvad end der faldte dem ind, og ikke altid med den dybeste mening bag orderne. Asvard var hurtig til at tolke, at Nanna havde hentydet til at hun gerne ville se sin mor med en mand der behandlede hende ordentligt, og ja, det havde hun set et øjeblik fra ham. Det var en naturlig, omend noget forhastet parallel hun havde kørt.
Asvard kiggede op og så netop det smil som var kommet frem, forvinde lige så hurtigt igen, mens hinden af sorg stadig var tydelig over de blå øjne. Han vidste ikke hvad han skulle svare den unge pige, om han overhovedet kunne svare noget. Forståeligt nok, vidste børnene ikke hvilke rædsler Sif måtte gå igennem hver eneste dag, og det behøvede de heller ikke at vide.

"Det vil da rigtig gerne" svarede han med et varmt smil på læben. Han lod den lille hånd få fat om hans og lod sig uden indvendinger trække med. "Har du haft den længe?" spurgte han ind og lod pigen snakke begejstret om de bløde øre og den nuttede næse. For en stund, ville Nanna formentlig ikke spekulere over at hun snart skulle skilles fra sin mor igen. Distraheret et øjeblik - så meget kunne han trods alt give. Selvom det føltes som en alt for lille ting.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 09.02.2023 13:58
Som snakken gik omkring kaninen, fulgte Sif blot med. Det var svært ikke at blive sørgmodig, når tiden med familien sluttede. Især fordi man vidste, der ville gå nogle dage, før de igen kunne bruge hele dagen sammen. Normalt var det, blot morgner de kunne det, også skulle Sif tilbage på bordellet for både at hvile sig, men også for at sikre sig, alt var klar til om aften.

Da kaninen var blevet vist frem, og alle børnene var blevet taget ind, stod Sif et øjeblik og betragtede bygningen. Derefter gik det op for hende, at hun ikke var alene. Et lille suk forlod hende, før hun kiggede på mod Jorah og gav ham et lille smil. ”Tak, fordi du hjalp til i dag, Nanna elskede dig i hvert fald” hun undslap et lille grin og stod og så ham for en stund. Derefter sukkede hun igen og lod fingrene glide igennem de gyldne lokker.
Nu må jeg hellere lade dig slippe, jeg er sikker på, at du har andre ting at tage dig af nu", og hun skulle også tilbage til bordellet, selvom hun måtte indrømme bare for i nat ville hun ønske, hun kunne være alle andre steder.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 09.02.2023 19:55
Asvard lod Nanna tale og fortælle om sin kanin og holdte hele tiden et roligt smil på læben. Kaninen blev også hurtigt hentet, som de nåede børnehjemmet, og Asvard sad på hug og lod en hånd ae over kræets bløde pels. Det var tydeligt at se børnenes bedrøvelse over at sige farvel til deres mor igen.
Han lod dem have deres øjeblik, og mærkede hvor hårdt stilheden egentlig slog, nu der ikke var nogen der sagde noget som helst. I hvert fald ikke for en kort stund. Asvard kiggede på huset i stilhed, og lod efter lidt tid blikket glide til siden. Hen på Sif, som fortsat betragtede bygningen.

Et lille grin forlod ham, og han lod blikket glide tilbage på bygningen. "Selv tak. Det er nogle søde børn" det var mest Nanna som havde talt og ikke mindst hevet hans opmærksomhed til sig. Det var begrænset hvor meget han kunne kommunikere med Adrian, men det var et problem han godt kunne se løst. Den lille, var stadig meget frygtsom og påpasselig.

"Lad mig følge dig tilbage" hun havde ikke holdt ham mod sin vilje. Faktisk, havde han været bange for at han var kommet ind og forstyrret et privat øjeblik i en familie. Det var trods alt sparsomt, hvad tid de havde sammen. "Hvis du vil?" tilføjede han, som han kiggede på hende.
Det var ikke mørkt endnu, men årstiden gjorde at det kom hurtigt. Han havde ikke lyst til hun skulle gå alene. Det til trods for, at hun formentlig mødte mange farlige væsner, i forlængelse af sit arbejde.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 11.02.2023 06:09
Der var en lettelse, der pludselig bredte sig i hende brystkasse, som han sagde, han ville følge hende tilbage. En lettelse, der ændrede sig til en let latter, da han tilføjede, om hun ønskede det. ”Det ville være dejligt”, sagde hun med et forsigtigt smil og betragtede ham kortvarigt med lysende øjne. For en stund stod de blot der, før hun rømmede sig velvidende, at hun kortvarigt var faldet i staver. Mest af alt fordi det var så tydeligt, hvad han ønskede. Men der var også så stor end en del af ham, som var lukket væk, hvilket hun formåede, var hans måde at beskytte sig selv fra, hvad end der måtte ske i fremtiden.

Da de begyndte at gå ned af stræderne til bordelhuset, lod hun øjnene glide op mod himlen. ”Jeg har hørt, at andre steder står stjernerne meget klarer, end de gør her i Dianthos”, kom der med en blid stemme fra den blonde kvinde, som hendes øjne faldt tilbage mod Jorah, ”er der et sted, hvor du har set de smukkeste stjerner, Jorah?” spurgte hun, før blikket blev rettet tilbage mod himlen, som de langsomt fortsatte ned ad de snoede gader.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 12.02.2023 20:56
Det trak i kanten af hans læber, som hun lod en let latter lyde. En lyd han tog sig selv i at finde glæde i at høre. Han mødte hendes blik, og lod det blive ved hende lidt, før hovedet ganske let drejede på skrå, som hun syntes at være faldet i staver. Let løftede han et øjenbryn, undrede sig over hvad hun tænkte. Et indre spørgsmål han lod forblive tavst hos sig selv, som de begyndte at gå.

Asvards blik fulgte hendes eksempel op mod den mørkene himmel, hvis farve bar præg af solnedgangen. En sorgmodig hinde gled over de blå øje, men et lille smil var at finde på han læber. De smukkeste stjerner han så, var dem som funklede i andres øjne. Dem han så når Marion lo. Ariah drilske blik. Emilia. Han sank en klump i halsen, og sporede sin hjerne tilbage på de fysiske stjerner som begyndte at glimte frem på himmelen over dem.
"I Rubiniens oaser, har stjernerne et helt fortryllende farvespil. Som et hav af krystaller" svarede han stille. Det var ikke som her, hvor himlens mørke var dyb og stjernerne mest af alt hvide prikker. Smukke stadige, men ikke som i syden. Og ikke som i Norden. "Eller i Norden, hvor de danser over issletterne. Det må være nogen af de smukkeste" tilføjede han med et let smil på læben, velvidende at det i hans hjerte aldrig ville blive de smukkeste stjerner.

Roligt drejede han sit blik tilbage ned mod hende, klar til at spørge, om hun havde set andre stjerner end dem i Dianthos, men blev forhindret. Han mærkede en kriblende frygt i kroppen, ved synet af de blå øjnes funklen mod nattehimlen.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 20.02.2023 17:07
Det var frygteligt at noget så poetisk, som hvor stjernerne ville være smukkest, fik næsen til at svig og øjnene til at tø op. Hun ønskede ikke at græde, hun ønskede ikke at virke svag. Men tanken om at se Rubiniens krystaller og de dansende stjerner i norden. Den var bare så utænkelig, at det gjorde ondt. Især, når hun ønskede at være fri, at rejse verden og efterlade Dianthos.
Men hvem ville tage hende nu? Hun var en aldrende kvinde. Og selvom hendes mor, havde levet et langt og frugtbart liv, vidste hun også at mange i hendes branche ikke levede så længe som hun.
Det lyder fantastisk, hvor har de ikke været Jorah?” lo hun let, selvom det var tydeligt at spore den lette sorg i hendes stemme, som ordene flød over hendes læber.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 20.02.2023 20:16
Han så de funklene øjnes udvikling, som sorgen og smerten gled over dem. Følelser han ikke kunne skåne hende fra eller tage væk, trods han mærkede et brændende ønske om at gøre netop det. En irrationel tanke.
Asvard sank en klump i halsen og tvang sig selv til at kigge tilbage op i himmelen. Et lille træk i kanten af hans læber, afspejlede et halvhjertet smil. Mærkede den rare fornemmelse af illusionen af nærhed hun skabte ved at sige hans navn. En nærhed han havde nægtet så mange at få lov at gøre brug af, og i så mange år lagt så stor afstand til noget så simpelt som et navn, at det føltes uvirkeligt at høre det brugt.

"Alting ændre sig altid og hele tiden. Så jeg har været alle steder, og ingen steder" svarede han. Han havde været i Dianthos mange gange, og hver gang føltes ny og fremmed. Det samme med resten af landet. "Har du aldrig været udenfor byens mure?" en undrende rynke var at finde i hans pande, som spørgsmålet forlod hans læber. Han glemte et øjeblik at ikke alle var priviligeret nok til at rejse omkring efter eget ønske.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 04.03.2023 14:38
Alle steder og ingen steder.
Meget poetisk” sukkede hun og lod blikket glide væk fra himlen over dem. Derefter fortsatte hun langsomt fremad, men måtte stoppe op for en stund da han spurgte om hun aldrig havde været ude for byens mure. En let latter forlod hende, hvor efter hun rystede på hoved. ”Nej, været her, hele mit liv” hun skulle kort til at sige slummen, men der havde jo været et kort øjeblik. Bare et spædt minut af hendes lange liv, hvor hun havde oplevet noget anderledes. Men end ikke der, havde hun forladt byens mure.
På det her punkt er jeg næsten bange for at forlade byen” lo hun let, før hun begyndte atter at gå. ”Jeg har så mange drømme og forventninger, at jeg næsten tror, jeg ville blive skuffet hvis jeg nogen sinde forlod Dianthos” måske var det også blot Sif, der ikke længere troede på det gode i denne verden. Hvilket i sig selv, var en forfærdelig ting. At lyset bag de smukke blå øjne, for længst havde slukket sig: det var vel næsten det værste i alt det her.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 15:20
Asward havde ikke tænkt over om hans svar kunne havde været poetisk. Han løftede let det ene øjenbryn og lod blikket falde fra himlen. Måske var det alderen der gjorde det. Han havde levet alt for længe i forhold til hvad han havde forventet. Han havde endnu ikke vender sig til at forandringer var så markante når man havde længere livstid.
Langsomt begyndte han selv at gå igen. Følge med som Sif begyndte at fortælle. Et lille men roligt smil voksede frem på Aswards læber. “Det tror jeg du vil. Af nogen ting i hvert fald, men til gengæld overrasket over andre.” svarede han med tankerne på sin egen første rejse. Han havde været ung og fyldt med drømme. “Første gang jeg forlod templet, var mine forventninger til omverden umådelig høje. Eventyr bag hvert sving. Nye og interessante mennesker at møde og ja, ung som jeg var, troen på heroiske oplevelser.” der var en munterhed, næsten latter i hans stemme som han fortalte. “Intet var som jeg forventede. Og jeg var meget skuffet over nogen ting, men fascineret af andre jeg ikke havde forventet” Munterheden ved tanken om den unge knægt der var taget ud i verden, gav næsten de gamle øjne en ungdommelig hinde, omend for en stund. 
Det uventede kan ofte gøre op for skuffelsen over det man forventede
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2023 17:55
Det var tydeligt at Sif lyttede til hvad Jorah fortalte hende. Det var en gave at møde en mand, som der kunne være så nænsom om måden han fortalte det på. Hvilket måske også var hvad der gjorde, at hun mærkede den svigende fornemmelse som bredte sig i næsen, og øjnene der følte tåre der pressede på. Så meget, at hun mærkede noget varmt trænge ud af øjenkrogen.
Det uventet gøre op for det forventet” mumlede hun efter han sagde det sidste. Et lille smil formede sig over hendes læber, som de gik det sidste stykke hen til bordellet. Dog gik hun ikke hele vejen, og vendte sig i stedet mod Jorah og gav ham et stille smil.
For en stund stod Sif og betragtede ham, før hun lod et lille host forlade hende. ”I en anden tid, i et andet liv måske… så har min datter ret, så ville du have været den helt rigtige for mig” hviskede hun og formåede at holde tårerne tilbage, selvom de dannede en glinse hinde hen over hendes øjne. ”Tak fordi du fulgte mig tilbage” tilføjede hun bag efter, og bukkede hoved, før hun vendte sig om får at gå mod bordellets bag indgang.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 18:25
Asvard vidste ikke om det var noget godt eller frygteligt tegn at tårer fandt vej til Sifs øjne, når de var i hinandens selskab. Det var aldrig hans mening at fremtvinge dem hos hende, men det var heller ikke svært for ham at fornemme, hvor hårdt hendes liv var. Hvor mange prøvelser hun hele tiden var på og hvor meget hun måtte kæmpe. Han sank en klump i halsen og betragtede hende bekymret men tavst.

Hendes næste ord syntes at sætte et issyl ind i kroppen på ham. Uventet som ordene var, var de mindst lige så hårdtslående. Luften føltes fanget i hans lunger og en angstlignende banken, satte i gang i hans hjerte. Nannas ord havde han taget som et barns ord. Et barn der ønskede at se sin mor glad, og have en varm familie. Men var det kun et barn som ønskede det?
Den iltrede sjæl i hans indre skreg på at svare. Skreg efter at række ud og stoppe hende. Spørge, hvorfor denne tid og dette liv stoppede dem? Skreg efter at være naiv og fastholde et glansbillede af et eventyr, hvor alt endte retfærdigt. “Og du for mig” svarede han lavt og anerkendende. Både overfor sandheden i sine ord, men også overfor sandheden der var deres liv og omstændigheder.
Sif?” forsøgte han at stoppe hende fra at gå helt ind, uden at have lagt en plan for hvad han egentlig ville sige videre. “jeg er her, hvis du har brug for mig.” selvom han følte et nok endnu større behov for at have hende i sit. Det var bare stadig for svært at sige. Specielt med frygten der knugede i maven om misforståelser. Han kendte mænd, og det var det sidste han ønskede hun troede var hans agenda.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2023 19:00
Af alle ord Sif havde regnet med at høre. Så var det ikke ordene og du for mig. Det gjorde ondt, at en mand, en sjæl, kunne betyde noget så hurtigt. Men hvordan kunne man ikke føle sig forblændet af en mand, der udviste en form for venlighed og åbenhed hun aldrig havde oplevet før? Hun havde troet det hun fik, havde været det hun fortjente. Ikke hun ikke havde gode mennesker i hendes liv, men Fabian havde aldrig forstået det brændende ønske ikke at lave det hun gjorde.

Sif?
Det var uretfærdigt hvor pænt hendes navn lød med hans stemme. Hun stoppede op og vendte sig langsomt mod ham igen.
Jeg er her, hvis du har brug for mig.
Sekunderne føltes som timer, som hun stod der og betragtede ham. Hjertet der hamrede i hendes brystkasse mens hun blot betragtede ham.
Derefter sank hun mundvandet der havde bredt sig på tungen. Og før hun kunne stoppe sig selv, gik hun mod ham.
Hendes arme lagde sig omkring hans liv og hun lagde hoved mod hans brystkasse.
Hun havde ikke ord der kunne beskrives hvad der gik igennem hende lige nu. Men ønsket om at forlade dette møde, blev mindre for hvert øjeblik der passerede dem.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 19:25
Det var det sidste Asvard havde forventet ville ske i hans liv, som han trådte indenfor Dianthos mure. Men som han lige havde sagt, var det uforventede i ens liv, det som kunne betyde aller mest.

Han følte han ikke kunne mærke bunden. Han vidste ikke hvad han skulle forvente eller forberede sig på. Vidste ikke hvad tanker der gik igennem hende som de stod og kiggede på hinanden. 
Alligevel, føltes det som det mest naturlige i verden at lukke armene beskyttende om Sif, som hun overraskende trådte frem og ind i hans favn.

Han følte den underlige fornemmelse af et hjerte som hamrede hårdt i brystet, blandet med en stærk ro i kroppen. Med en rolig bevægelse løftede han sin hånd op og hvilede den mod hendes hår og nussede blidt. Han følte sig omhyldet af hendes duft og lukkede sine øjne for at fastholde det. 
Han vidste det var midlertidigt. Lånt tid. Alt imens han forsøgte at holde sin egen desperation for aldrig at slippe igen, i skak.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2023 20:07
Lånt tid.
Det var det mest hjerteskærende at tænke, men det var også desværre var. Fordi hun kunne ikke blive nogens, hun havde et ansvar, hun have en verden som hun ikke længere kunne forlade. Eller i hvert fald var det sådan det føltes.
hun trådte halvt ud af hans favn og kiggede op mod hans ansigt. Med en blid hånd lagde hun den mod hans kind. "Jeg sagde jo til dig, at jeg ikke kunne reddes Jorah" hviskede hun med en stille stemme, som var det kun for hans øre det skulle høres. På trods af at de var de eneste ude på vejen lige nu. 
"Du har givet mig en fantastisk dag, men for dit eget bedste bliver du nødt til at glemme mig nu" med de ord lod hun hånden falde fra hans kind, og trådte ud af hans favn. Det smertede helt ind i hjertet at hun var nødt til at gøre dette. Men hun vidste hans frygt var at miste flere i hans liv, hun var dødelig og en dag ville hun også blive gammel og dø. Det var uundgåeligt og han fortjente en i sit liv, som han ikke skulle se dø fra ham. Selvom tanken slog hende, ingen kunne love ikke at dø. Alle ville en dag forsvinde, selvom det ikke ville være alderdommen som tog dem. 
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 20:30
Selvom han vidste der var sandt, skar det stadig i hjertet at høre hende sige det. Så accepterende og overvundet. Hun kunne ikke reddes. Han vidste hun ville væk, samtidig med at hun ikke kunne komme det med det ansvar hun bar. 
Som hun trådte halvt tilbage lod hans hånd der lå mod det bløde hår følge hendes bevægelser og hvile ved hendes øre og nakke. 
Han blinkede langsomt. Accepterende over hendes ord. Han var blevet for gammel til at kæmpe imod hvad ham vidste var sandheden. Ændrede ikke på hvad han ønskede at gøre. Han kunne bare ikke, selvom han ville.

Han stoppede hende ikke, ej heller gjorde modstand, som hun trådte væk og ud af hans favn. Han kunne tydeligt mærke den manglende tyngde og dem manglende varme fra hånden mod sin kind. Men han ville aldrig tvinge hende til noget. 
Et smil kom frem på hans læber, et trist et af slagsen. "hvad med dit bedste?" han var mere interesseret i hendes bedste end sit eget. Trods den sammensnævrende frygt i brystet og panisk kendsgerning der gang i sindet. 

Han tog en dybt indånding og så ned som han bakkede et par skridt. "Undskyld. Det var ikke et retfærdigt spørgsmål." det gjorde ondt at trække sig. Ondt at vide at jo længere væk han trådte, kom han ikke tæt igen. "Du var uventet, Sif" det uventet gjorde op for det forventet. Og man glemte ikke det uventede.
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2023 21:16
Hvad med hendes bedste?
Det fik skridtende til at stoppe. Langsomt vendte den blonde kvinde sig mod ham igen. Stod der som han bakkede væk og undskyldte. Hvad med hendes bedste? Hvorfor puttede hun sig selv altid i sidste række? Tankerne begyndte at rumstere rundt inde bag de kornblomst blå øjne.
Det var næsten som om, at han havde skubbet til en storm der gik i gang med at vælte alt. Hvad hun følte og forestillede sig. Det værste var, at han fik tændt et håb, da hun mærkede oprigtigheden fra ham.
Før hun kunne stoppe sig selv, så begyndte hun at gå frem.
Hvert skridt med ny styrke, før hun greb hans hånd og trak ham mod sig mens hun trådte et skridt frem. Ved at presse sig op på hendes tæer og hånden bag hans nakke trak hun ham imod sig. Hvis det hele foregik som hendes krop ønskede det, ville hendes læber placere sig mod hans, ganske blidt og forsigtigt.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 22:19
Han var klar til at gå. Efterkomme hendes ønske, hvor ondt det end måtte gøre. De levede ikke i et eventyr og det var ikke retfærdigt af ham at forlange eller kræve mere af hende, trods han ønskede at hun tænkte noget mere på sig selv. Hun var der for alle omkring hende. Fiksede og lyttede til deres problemer. Fandt løsninger. Overtog byrder. Så meget, at hun brød sig selv ned. 

Han hørte hendes skridt, og løftede blikket tilbage til hendes klare øjne. Så hvordan hendes blik tog til i beslutsomhed og lukkede den nyskabte afstand. Han lod hende tage sin hånd og tog villigt skridtet frem som hun guidede ham. Lod hende tage styringen og føle hvad hun selv ønskede at gøre. I alt for lang tid havde hun været tvunget til at følge andres ønsker og vilje. Det var hendes tur. Som han mærkede de blide fingre lukke sig om hans nakke, fortalte suget i maven ham en anden meget vigtig ting. Han ville give hende alt hun ønskede sig.
Asvard lænede sig ned mod hende og udviste stor forsigtighed og mindst lige så meget blidhed, som deres læber rørte hinanden. 
Hans frie hånd lagde sig på hendes arm og fulgte den ned til hendes skulder og øvre ryg. Forsigtig og usikkert. Stadig nervøs for at krydse hendes grænser, men ude af stand til at bekæmpe det hele af sin egen trang til at holde hende tæt på og fortsætte. Han slap langsomt hendes læber, men lod sin pande forblive hvilene mod hendes. 
Sif Ahlström

Sif Ahlström

Mutter på Bordelhuset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Sparks 08.03.2023 22:37
Det var en farlig dans de begav sig ud i nu. For hvordan kunne hun gå tilbage til bordellet, velvidende at Asvard ville vide hvad der så ville ske. Hun kunne ikke love at der intet ville hænde, hvilket lige nu i dette øjeblik som deres læber mødte hinanden, ikke virkede vigtigt overhoved.
Sif var ganske sikker på, at der aldrig havde været nogen som havde kysset hende sådan. Med sådan en forsigtighed at det virkede som om, at han behandlede hende som var hun det dyrebareste i hele verden.

Kysset lakkede mod enden. Deres pander mødtes og pludselig væltede hele verden ned over hende igen. Hun kunne ikke tage tilbage nu, der var ingen mulighed for hende at tænke klart. Men hvordan skulle hun kunne gøre det, når hendes nye liv tydeligvis stod lige her og inviterede hende indenfor. Når hendes udvej til det hele, stod og holdt om hende.
Tag mig væk i aften?” spurgte hun forsigtigt, velvidende at hun ikke lovede ham et liv, men blot en aften. Væk fra bordellet, væk fra hendes forpligtigelser. Måske det kunne misforståes, men sådan tænkte Sif slet ikke i det givne øjeblik.
Asvard

Asvard

Aladrios' Vogter

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 193 cm

Hobbit 08.03.2023 23:23
Det var som at gå på line på knivens æg, hvor det var alt for nemt at falde til den ene eller den anden side. 
Han vidste hvad hun var og hvad hendes liv indebar. Som han havde vidst fra start af. Lige så vel at han vidste at han eget bar usikkerhed og uden et fast standpunkt. Men selv med den viden, stoppede det ham ikke. De havde aldrig løjet for hinanden og hvem var han at dømme hende for hendes liv. Hverken før, nu eller senere.

Måske en aften var alt de kunne få. Alt de kunne give hinanden. Han lod sine øjne hvile i hendes, inden han nikkede svagt. "Kom"
Han gav hendes hånd et klem, inden han trak hende med sig væk fra det bløde lys fra bordellet bag hende.
Væk fra det sted, han ikke var så naiv og tro hun aldrig vendte tilbage til. Men selvom det kun var for en aften, var det en aften hvor hun ikke behøvede opfylde sine pligter. Kunne gøre hvad hun ville. En aften hun var sin egen. 

"Hvor vil du hen?" spurgte han blidt, uden at kunne tage øjnene fra hende, mens de gik. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0