Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.11.2023 13:31
Det gav et sug i maven på Quenyeve, havde hun ikke bare en lille smule livsglæde? Det lød i hvert fald ikke sådan, når hun tænkte på hvad hun selv godt kunne lide at bruge verden på. Hun sukkede let og nikkede så. Hun kunne jo godt se hun ikke rigtigt kunne se, men hun kunne ikke forestille sig hvordan det måtte være. "Jeg må indrømme jeg ikke ville vide hvad jeg skulle få natten til at gå med, hvis ikke man kunne så meget, jeg elsker at bruge tid på mine kreating, så det lyder lidt tungt." Hun var dyster i ansigtet, det var en helt anden verden end den hun kunne forestille sig.

Batella Minikon

Batella Minikon

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 40 cm

Mong 29.11.2023 14:28
Batella var faktisk glad for sit liv om man ville tro det eller ej. hun savnede dog nogle gange at ha en at snakke med. hun mærkede en vind ramme hende i nakken og hun lukkede øjnene og nød den.
"det lyder måske mærkeligt. men jeg drømmer om at på hos en og hjælpe dem med hvad en lille flagermus som mig kunne være behjælpelig med."  Batella smilte og så på skikkelsen foran sig. hun kunne se omridset men ikke detaljer. så sådan noget som mimik kunne hun ikke se. Batella var lidt for naiv måske. for hun så det gode i alle.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.11.2023 18:46
Hurtigt spærrede hun øjnene op og så på Batella, det var noget af en drøm, men hvis det var det hun ville kunne hun da godt forstå det. Quenyeve var mere tilhænger af at knytte sig til drømmene om at opnå noget stort, så for hende virkede det lidt banalt, hun var dog ikke bleg for det hun skulle til at sige. "Hvis du kunne tænke dig det, ligger jeg gerne hus til, jeg er godt nok vampyr og det, men hvis du kunne leve med det, så er mine døre i hvert fald åben." Hun smilede let, til det gik op for hende Batella alligevel ikke kunne se det og så stoppede hun.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2