Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 30.03.2023 13:52
Serafina nikkede roligt og smilede over hvordan denne unge kvinde smilede "det sker ikke så tit at jeg sige noget jeg ikke mener... måske vi kan lave en aftale, jeg hjælper Dem igang med Deres galleri, og Deres salg af malerier eller hvad end De ønsker for Deres kunst.... og så finder vi ud af betaling hen af vejen, og jeg køber gerne nogen af Deres malerier til mit kunst værelse... det ville være mig en ære at have nogen af Deres værker hængende der" sagde hun roligt og smilede roligt til kvinden.

Serafina rakte roligt en hånd frem mod hende "hvad siger De, lyst til at starte en forretning?" spurgte hun roligt og holde roligt hånden frem mod hende så de kunne give hånd på forretningen hvis den unge kvinde var interesseret i det selvfølgelig.
Serafina ignorerede hugtænderne, så længe de ikke sad i hendes hals så havde hun ingen problemer med dem.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 09.04.2023 19:14
Som den lange tale blev fremsagt, borede hun sine sylespidse tænder ned i sine læber, mens hun overvejede om det her var virkeligt eller en hallucination. Det var jo virkelig et drømmescenarie og alt hvad hun kunne tænke sig, det ville virkelig være godt at komme i gang med det her projekt, men ville denne kvinde hende det virkelig kun godt? Først tænkte hun, at hun ville komme til at sidde i gæld i hundrede år, men da Serafina så snakkede om at købe hendes malerier, slappede Quenyeve mere af.

Hun tog et skridt nærmere Serafina og tog så hånden og trykkede den bestemt. "Det vil være mig en ære, De aner ikke hvor meget jeg drømmer om det her." Quenyeve var egentligt ikke så formel, men hun kunne ikke tillade sig andet, når denne kvinde snakkede så fint og fornemt til hende. Det var virkelig vidunderligt, tænk de stod og snakkede om det her her og nu.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 16.04.2023 18:51
Serafina så på kvinden og ventede roligt på at hun tog sin beslutning, hun smilede roligt som kvinden sagde ja til hendes tilbud "Det vil være mig en ære at hjælpe Dem" sagde hun roligt og smilede til hende "det er selvfølgelig ikke noget der sker over en dag, men vi kan starte med de malerier som jeg selv vil købe, og derefter snakke om hvad drømmen og planen er.... hvad syntes De om det?" sagde hun roligt og smilede stadig venligt til hende.

Serafina kunne ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne hjælpe denne kvinde, hvis hendes mand kunne bruge deres penge på forskellige ting så kunne hun vel også.
Serafina så roligt på kvinden og ventede roligt.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 16.04.2023 19:31
Et let nik kom fra hende, som hun smilede til Serafina, det var et stort tilbud, mere end nogen nogensinde havde tilbudt hende og hun kunne måske starte et helt nyt liv på det, det var stort og noget hun kunne lære meget af, så hun nikkede stolt og smilede. Egentligt havde hun lyst til at give hende et kram, men så ville hun ikke kunne styre sin blodtørst, så det var ikke nogen god idé.

"Jeg lover jeg nok skal få malet noget mere, også hvis der er noget tema du kunne tænke dig. Jeg vil gerne gøre noget godt for dig, når nu du vil gøre dette for mig." Hun smilede let og skævede mod sit maleri, alting behøvede jo ikke være blodtørsten.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 16.04.2023 20:00
Serafina smilede roligt og venligt til hende og nikkede roligt "jeg tænker hvis De laver noget forskelligt, så som en start kan vi holde et åbent galleri for en lille gruppe folk jeg kender, og der ved kan De få flere købere end bare mig" foreslog hun roligt og smilede til hende.

Serafina kendte nok nogen adelige som hun kunne få med til et åbent galleri så hun kunne få flere købere som var inetresseret i hendes kunst, men det tog selvfølgelig noget tid at stable på benene, men så havde hun også tiden til at male dem.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 21.04.2023 21:52
Quenyeve smilede så stort, at hun blottede sine hugtænder for alvor, men hun kunne ikke lade være. For en gangs skyld følte hun sig set og hørt, nu kunne hun faktisk gøre noget med sin kunst og det var måske hendes vej videre efter den nat hvor hun blev forvandlet? Måske hun faktisk havde en fremtid for hendes liv forevigt?

"Det er en aftale, jeg har en masse liggende og kan sagtens lave mere, jeg vil gøre det med ære i sindet, det her er virkelig stort, tak, tak, tak!" Hun nærmest jublede og smilede stadig stort, det her var hendes fremtid som Serafina i den grad gjorde noget ud af.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 19.05.2023 18:27
Serafina smilede stort over den glæde hun kunne se i Quenyeve, det gjorde hende glad at hjælpe andre, hun nikkede roligt "det lyder som en god aftale, men lad nu hver at stresse Dem selv for meget, vi skal nok nå det hele" sagde hun roligt og smilede til hende, at kunne hjælpe hende og sikre hendes fremtid var en fantastisk ting for Serafina og en rigtig god følelse, selvom hun ikke helt havde vendt den med sin mand endnu, men mon ikke det nok skulle gå.

Serafina så på hende "jeg tror jeg vil finde et sted for natten, men er det her jeg kan finde Dem eller har De en adresse?" spurgte hun roligt og smilede venligt.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 11.06.2023 21:03
Et skævt smil kom fra Quenyeve, som hun pegede op mod en lejlighed lidt længere nede af gyden. "Jeg har ikke råd til mere," sagde hun roligt og trak på skuldrene, inden hun på sit maleri skrev adressen og rakte hende maleriet. "Bare du ikke sælger min adresse til andre." Hun lo let og kunne lige forestille sig en banke på med det maleri i hånden, det ville alligevel være lidt akavet.

"Jeg kan anbefale dig kroen nede af dalen, det er en hyggelig kro uden for mange vampyrer." Hun smilede lidt flovt, hun havde trods alt næsten lige prøvet at bide ud efter hende.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 12.07.2023 19:30
Serafina flyttede blikket mod den vej hun pegede på og nikkede roligt "ikke endnu i hvert fald" sagde hun roligt og smilede venligt til hende.
Hun så på maleriet og grinede lidt "oh bare rolig, dette maleri bliver ikke solgt... men nu vi taler om det, hvad skal De ha for det?" spurgte hun roligt og smilede til hende, hun ville gerne betale for maleriet, og så ville hun nok dække adressen på det så hun kunne hænge det op.

Serafina nikkede "mange tak, jeg skal prøve at finde det" sagde hun roligt og smilede venligt til hende, hun skulle rejse tidligt dagen efter, så noget mad og søvn ville nok ikke gøre noget.
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.11.2023 02:16
"En safir og tre jadestykker," sagde hun beskedent og så flovt ned i jorden, hun var meget beæret over nogen ville betale for hendes værker, men hun ville heller ikke være for krævende. Hun var ikke vant til at føre handler med nogen, men det ville betyde meget at kunne få dækket nogle af udgifterne, så hun kunne købe mere og virkelig få gang i malerierne. Hun smilede så godt hun kunne og nikkede let. "Du må virkelig tro mig når jeg siger, at alt dette betyder så meget." Hun kunne ikke være andet end taknemmelig, det var stort det her og det betød meget for hende.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 08.12.2023 12:56
Serafina nikkede roligt, hun så lidt på maleriet inden hun tog sin taske og fandt en fin lille pung frem, hun så lidt i den inden hun lå 4 safir i hånden på quenyeve "lidt og starte på" sagde hun roligt og smilede roligt til hende, Serafina ville gerne hjælpe denne kvinde, selvom hun nær havde bidt hende.

Serafina smilede til hende og rakte hende et stykke papir "min adresse, hvis du skulle få brug for hjælp en dag, så er du mere end velkommen, og så vil jeg kontakte dig med hensyn til galleriet... Men ha tålmodighed, det kan tage tid" sagde hun roligt og smilede venligt og roligt til hende, hun skulle snart videre men hun ville sige ordenligt farvel først. 
Quenyeve Edeborg

Quenyeve Edeborg

Kunstner

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 09.12.2023 19:48
Det var med en måben hun tog imod safirene, det var virkelig alt for meget og mere end hun kunne bede om, hun havde ikke forventet at få så meget for det maleri og hun kunne ikke lide at forvente for meget, men hun smilede anerkendende og tog imod hendes adresse med et blik af taknemmelighed. "Tusinde tak, jeg skal nok prøve og have tålmodighed, det her betyder så meget." Hun lavede et let buk med hovedet og stirrede bare glad på safirene, det her kunne gøre så meget og om der så gik et år, så var hun på vej i den rette retning.

Serafina Thorne

Serafina Thorne

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Aria 14.01.2024 23:13
Serafina smilede over reaktionen der kom fra den unge kvinde, eller ja hun vidste godt at hun var vampyr, men hun så ung ud så det var sådan Serafina så hende.

Serafina smilede til hende "selv tak, jeg vil lade dig arbejde, men vi ses nok snart igen" sagde hun roligt og lod Quenyeve svare inden hun så småt ville begynde at gå, hun skulle finde frem til et sted at sove så hun kunne sove lidt inden hun skulle hjem igen.
Serafina var bare glad for at kunne hjælpe.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 10