Har jeg ikke hørt om dig?

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 17:07
Han var glad for at hun kun ser det sjov i det eller det gik han ud fra at hun kun, da hun grine af det han sagde, han havde dog ikke mere af sige til det, medmindre hun havde men det måtte han ser om hun havde eller ej, han nikke kort til det næste hun sagde, "ja det har vi" sagde han og kiggede på hende, han rulle sine ærmerne op på hans skjorten, så han var klar til at slagte vildsvin, "ja det vil være det bedst at de holder den i ro og det er også hele fri at de holder mig med selskabet" sagde han og kiggede på hende, han tog en rulle læder op fra sin rygsæk, hvor han bandt den fat til sit bælte, inden han gik udenfor, hvor han gik over til vildsvinet og åbne læder rulle, hvor der kommet forskellig knive frem og en lille sav til knogler.

Han tog den en kniv ud fra rulle, hvor han skære vildsvinet op, et langt snit op af dens mave, for at åbne den, hvorefter han tog dens indvolde og mavesæk ud af den, han lod det ryge ud på jorden, så sne omkring ham blevet farvet rødt, efter han havde tager det ud, begynde han af skære kød ud, engang imellem skar han i skind for at kom bedre til, han passer ikke så godt på dens skind da det ikke rigtig var noget vær, han vidste dog at dens kød var en del vær og smagt også på en bestem måde, kun på den god måde.

"Er de menneske eller snyde det" spurgte han og kiggede kort på hende, bare for at snakke om et eller andet mens han stod og slagter vildsvinet, det var nem at ser på hans arbejde at han havde prøvet det før som han så også havde.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 17:18
Sky nikkede roligt af de ting han sagde og fulgte med ham ud, hun tog jakken over sig så hun kunne holde varmen.
Hun stod lidt på afstand så hun ikke blev ramt af blod og indvolde, men de kunne sagtens snakke sammen.

Sky så på ham og nikkede "jeg er ganske almindelig menneske... Dem?" sagde hun roligt og studerede ham en smule for at se om hun kunne finde nogen træk på ham der ikke var menneskelig.

Sky viste at nogen racer kunne snyde, men man viste jo aldrig.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 17:33
Han stod og arbejde i stillehed da hun ikke sagde noget, før hun svaret på hans spørgsmål, så havde han gætte rigtig på det område, han smiler svagt ved hendes spørgsmål om hvilke race han er, "jeg er halv elver, derfor kan jeg klar det her" sagde han og kiggede kort på hende, han havde jo ikke tager noget overtøj på da han gik ud, han stod i sin rejse bukser der var lidt tykke i det og hans skjorten, som var åbne i de to øverste to knappe, det skulle heller ikke være meget kolde før han vil fryse hvis han ikke havde mere tøj på.

Hvis han havde tør eller ren hænder vil han viser hende, hans en øre så hun kun ser at de var spide, ikke lige så meget som en elver men de var det, "har te tager sin virkning" spurgte han og kiggede kort på hende, det så så ud på hende men det kun stadig snyd og så meget kiggede han så set heller ikke på hende, lige nu hvor han var i gang med at slagte et vildsvin.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 17:41
Sky nikkede lidt, halv elver, det forklarede hvordan han kunne holde kulden ud, ikke at hun frøs, men hun ville nok hvis hun ikke havde ret meget tøj på.

Sky nikkede "ja tak, den er begyndt at virke" sagde hun roligt, hun havde ikke så ondt længere, hun kunne godt godt mærke kulden i sin arm.

sky så på ham "jeg går ind igen, kulden går i min arm, De kommer bare ind når De er færdig" sagde hun roligt, hun ventede selvfølgelig på at han svarede eller reagerede så hun viste han havde hørt hende inden hun gik inden for igen. Hun satte sig i en stol og lå sit hoved på sin ene arm på bordet, hun var lidt døsig så hun kunne godt slappe lidt af imens hun ventede.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 18:01
"Det er godt af høre og de må sige til, kan laver noget mere hvis det er" sagde han og kiggede kort på hende, hun skulle dog ikke har for mange gang af det i løbe af en dag men hun kun godt få noget inden hun gik i seng, han stoppe med sit arbejde og vendt sig halvt om mod hende, "det er bare iorden og jeg kommer ind, når jeg er færdig herude" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han vendt sig tilbage til sit arbejde og begynde at fortsætte med det.

Der gik nogen timer inden han kom ind i hytte, det var blevet tide på aften, kamin var nok gået ud medmindre hun havde holdt liv i det, han havde fået rydder op ud foran hytte og smidt indvolde og mavesæk væk ud i skov, så dyre ikke blevet tiltrukket til hytte, han havde fået pakke alt kød ind, som han lad ud i rummet til opbevaring, inden han var kommet ind i hytte havde han prøvet at vasker sin hænder så godt som mulig i søen som lå op til hytte, han var dog nød til at slå hul på isen inden han kun gør det, han smiler svagt da han ser at hun ligger ind over bordet og sove, eller det ligner det at hun gør, han gik over til kamin og prøver at få gang i den igen, der gik lidt tid med det men det lykkes for ham at få gang i den igen, efter han havde fået gang i den gik han rolig over til hende, hvor han lad sin en hånd på hendes skulder og ryste let i hende, "de faldt hvis i søvn" sagde han og kiggede ned på hende.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 18:42
Sky nikkede som han sagde at han ville komme ind når han var færdig. Hun kunne få noget te når hun skulle sove, men ellers behøvede hun ikke mere lige nu.

Sky lå og slappede af, men ente med at falde i søvn, selv i kulden. Hun vågnede lidt da hun mærkede en hånd på sin skulder og nikkede lidt "ja, det gjorder jeg vist" sagde hun roligt og gned sine øjne lidt inden hun så op på ham "har De tænk på nogen med hensyn til mad?" spurgte hun roligt, hvis de skulle blive der hele natten så skulle de jo også gerne spise.

Sky havde ikke spist længe så hun ville da gerne ha noget at spise på et tidspunkt, hun havde vist noget tørt brød i tasken, men hun ville helst ha noget rigtigt mad i stedet.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 18:54
Han smiler svagt af hende da hun vågne, "ja det gjorte de hvis" sagde han til at hun var faldt i søvn, han kiggede på hende da hun spurgte ind til noget mad, "nej det har jeg enlig ikke rigtig tænke på men kan godt varme noget kød fra vildsvinet, har ikke så meget andet inden det og så har jeg noget brød, det er det jeg kan tilbyde" sagde han og kiggede på hende, han havde så set ikke tænk på noget mad, da han ikke selv spise så meget når han er på farte, han gik ud i rummet til opbevaring, hvor han tog noget kød ud og lukke dør bag side, hvor han frem en forme for pande frem, hvor han lad kød på og stille derefter pande ind i kamin.

Han sat sig ned foran kamin og kiggede lidt ind i ild, det var for at få varm mens også for at holde øje med kød, han havde tager en stege gaffe med over, så han kun vende kødet, "hvordan kan de bedst lide deres kød" spurgte han og kiggede på hende, han kun selv lide kødet let steg, så det stadig var rød men ikke råt.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 18:57
Sky nikkede lidt "lidt er bedre end ingenting" sagde hun roligt og smilede lidt til ham. Hun satte sig lidt mere op og så på ham som han gik rundt for at lave noget mad over ilden.

Sky træk lidt på skulderne "jeg er ikke kræsen, så De steger det bare som De syntes" sagde hun roligt og smilede lidt. Sky rejste sig og gik ud i køkkenet og fandt tallerkner, bestik og den slags og begyndte at dække bord i stedet for bare at sidde stille.

Sky havde intet i mod at hjælpe til, selvfølgelig skulle hun passe på sin arm, men mon ikke hun kunne klare at dække bord.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 19:13
"Ja det må man sige at det er" sagde han og kiggede kort på hende, det havde hun da hele rart i at det var bedre inden ingenting, nok ikke fordi at det brød han havde var vild spænde men det var ikke hele tørre ud, han nikke som svar på det næste hun sagde, at han bare skulle stege det som han havde lyst til, det gjorte det kun nemmer at han bestem det, han smide lidt mere brænde på mens han stadig sat foran kamin, ikke fordi den var ved at gå ud men for at få noget varm hurtigt rundt i hytte, han vende kød efter lidt tid, så den også kun få på den anden side.

Han lad godt mærke til at hun fat de forskellig ting i det lille køkken der var eller hvad men skulle kalder det for, så hun fik dække bordet så det var klar, til når kødet blevet færdig, han skulle også bare lige finde brødet men det kun han gør når han alligevel skulle rejse sig for at stille kødet på bordet, der gik ikke længe før han rejse sig op og havde kød på stege gaffe, han lad kød på en tallerken som hun havde fundet frem til det, hvorefter han rydde lidt rundt i sin rygsæk og fandt noget brød, han det ud af det stof det var pakke ind i, hvorefter han begynde at skære kødet ud, inden han tog plads.

"Håber det kan spise" sagde han og kiggede kort på hende inden han begynde af tager af kødet og noget af brødet, inden han begynde rolig af spise af det, kødet smage godt men det gjorte det fra den race vildsvin, det havde været bedre med lidt krydderurt til men han havde ikke nogen og han kun nok heller ikke rigtig finde noget med alt det sne.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 19:24
Sky gik rundt og dækkede bord, hun gik udenfor i skoven og fandt nogen få bær og noget som hun tog med tilbage til hytten hvor hun pressede bærende og blandede op med lidt vand (saftevand) noget hendes mor havde lært hende, det smage faktisk rigtig godt, men det var også kun noget man lavede en gang imellem. Hun hældte det op i to glas og satte til dem.

Sky satte sig til bords og tog lidt mad som hun begyndte at spise af, hun nikkede roligt "Det smager fint" sagde hun roligt og smilede til ham.
Det var enlig meget hyggeligt det her, mørket udenfor, varmen i hytten, bare to folk som nød roen og noget mad. Sky syntes det var rigtig hyggeligt, men hun sagde ikke så meget mens hun spiste.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 19:39
Han så godt at hun forsvandt ud af hytte og væk i lidt tid, inden hun kom tilbage med nogen bær, det var enlig meget godt gået at hun fandt nogen i det her kold vejr og samtid med sne, gjorte det heller ikke nemmer, han kiggede kort på glas hun blande bærer og vandt med, ikke lige noget han havde prøvet før eller ikke noget han lige kun husk, men han skulle da smager på det.

Han spise rolig af kødet og af brødet han havde tager og tog en tår af sit glas, det smagt så set fint nok, det var lidt surt i det men fint nok, "det var godt at de synes om det" sagde han og kiggede kort op på hende, han spist videre i stilhed medmindre hun sagde noget til ham, efter han havde spist færdig og tøm sit glas, læner han sig tilbage i stol og kiggede kort over på kamin, som der stadig var godt gang i, der var også begynde at bliver varm efter han mening, men heller det inden der var kold i morgen tidlig når de skulle op, han rejse sig op lidt efter og begynde at tager af bordet og pakke kødet ind så godt han nu en gang kun og stille det ind i det kold rum til opbevaring, så måtte de spise af det når de bliver sulte, så det ikke bliver for gammel, efter han havde fået rydder op sat han sig ned overfor hende og smiler svagt.

"Nogen forslag til hvad vi skal laver, for tænke det er for tidlig at gå i seng, jeg har et kort spil" spurgte han og kiggede på hende, han skulle ikke i seng i nu og regne nok heller ikke med at hun skulle det, de behøver ikke at spiller kort hvis hun ikke vil eller hvis hun havde en bedre ide til noget.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 20:04
Sky nikkede roligt, hun spiste enlig bare i stilhed. Da hun havde spist og drukket sit glas færdig, tager hun sine ting af bordet. Det smagte fint, og det kunne spises, og det mættede så det var vel de vigtigste.

Sky så lidt på ham da han spurgte om hvad de skulle lave "vi kan godt spille kort... har De mjød?" spurgte hun roligt og smilede lidt. 

Sky viste ikke hvad de ellers skulle lave, hun viste ikke hvad der rigtig var at lave, med mjød var da altid godt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 20:19
De hjælp hinanden med at fået tager af bordet, så det var hurtigere overstå, han nikke kort til at de godt kun spiller kort, han gik over til sin rygsæk og fandt et kort spil frem, "mjøl er ikke lige noget jeg rejse rundt med, men hvis vi er heldig er der måske i kølerummet" sagde han og kiggede på hende, han kun godt rejse rundt med det men det vil være besværlig at rejse med, men hvis de var heldig var der nogle andre som havde efterladt noget hytte, han lad kort spillet på bordet og gik ud i køle rummet, da han åbne dør derinde til kom dufte af kød ud i hytte, han lukke den bag sig og der gik noget tid, hvor man kun høre der blev flytte rundt på ting og sager, men til sidste åbne han dør og havde en lille tønde under den en arm.

"Jeg tror at jeg fandt noget, ved bare ikke for godt det er men hvad skal vi spiller og hvad spiller vi om, hvis vi spiller om noget" spurgte han og stille tønde fra sig på bordet, der var nok omkring 10 liter i den tønde han havde fået frem, han fandt to ny krus frem og stille på bordet, inden han gik over til kamin og smider lidt mere brænder på, "de må sig til hvis det bliver for varmt" sagde han og kiggede på hende, men kun godt ser på ham at han synes at det var lette varm, han tog hul på tønde og hælder derefter op i begge krus, inden han sat sig ned overfor hende, det dufte lidt hen af mjøl og det var næste hele sort, det havde nok ligger der i noget tid, hvis ikke år.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 19.12.2022 20:28
Sky nikkede som han ville gå ud og se efter mjød, hun ryddede lidt op på bordet, tændte lidt stearinlys så de kunne se noget mens han var væk.

Sky satte sig ned som han kom ind igen, hun smilede lidt "jo ældre det er, jo bedre er det" sagde hun roligt og smilede til ham. Hun tænkte lidt "det ved jeg ikke, for at være ærlig så ved jeg ikke meget om kortspil" sagde hun roligt og smilede som hun tog i mod kruset han havde hældt op i og smagte på det, det var lækkert, stærkt.

Sky nikkede "Det skal jeg nok, ellers må man jo bare smide tøjet" sagde hun roligt, men med et drilsk smil og en lille latter, hun mente det selvfølgelig i sjov, men det kunne man jo gøre hvis der blev for varmt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.12.2022 20:40
"Det er rigtig nok" sagde han som svar på at mjøl bliver bedre med tid, men det kun også havde stå for længe men det fandt de nok ud af, han smiler svagt af det næste hun sagde, han sat og tænke lidt over et nem spil at starte med, han tog også en tår af sit krus, jo den var god, den var godt krydder og stærke i smage, men kun næste tror at det var dværg mjøl, men det jager ikke rigtig hvad han ved af, han lo kort af det næste hun sagde, der gad hun en ide om hvad de kun spiller om, "vi tager nogen prøve runde så de kan lærer det men tænke når vi gå i gang rigtig med spillet, tænke jeg den som taber en runde smide noget tøj" sagde han og lad kort ud på bordet, hvor han fortælle og peger på de forskellig kort, for at lærer hende spillet.

"Har de forstået spiller og er de med på af taber smide noget tøj" spurgte han og kiggede på hende, han kun lige så godt gør det lidt sjov med at skulle smide tøj, for ellers vil der nok ikke gå længe inden han vil smide sin skjorten, fordi han har det varm, hvis hun havde forstået spillet, vil han tager nogen prøver runde med hende, inden det rigtig begynde af spiller om noget, godt nok var det ikke penge eller noget andet af værdi de spiller om, de vil kom til at ser hinanden med mindre tøj på, han tog en tår mere af sit krus og kiggede på hende og afventer et svar fra hende.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 20.12.2022 11:31
Man kunne godt smage at mjøden havde stået længe, men Sky syntes kun den var blevet bedre af det og hun tog en tår mere.
Hun nikkede til det med at han ville lære hende spillet, det virkede som en god ide. Hun så lidt på ham da han foreslog at taberen smed tøjet "lad mig lige tænke over den" sagde hun roligt og smilede til ham.

Sky lyttede og kiggede på det han lærte hende og fangede det ret hurtigt, hun så på ham da han talte til hende, hun nikkede til at ha forstået spillet "jeg har forstået spillet, og jeg går med til det med at taberen smider tøjet på en betingelse" sagde hun roligt og smilede til ham "at vi to skal være dus i stedet for des, det virker så formelt, og hvis vi skal til at smide tøjet foran hinanden så er der intet formelt i det længere" sagde hun roligt og smilede lidt, inden hun tog sit krus og tog noget mere mjød mens hun ventede på om han gik med på hendes betingelse.

Sky syntes det lød som en fin ting at spille om, og det gjorder det vel også lidt sjovere, hun så lidt på ham mest for at bedømme hvor meget tøj han mon havde på i forhold til hende, men så op på ham igen.
Sky tog noget mere mjød fra sit krus.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 20.12.2022 13:12
Han nikke kort til det st hun vil tænke over at taber skal smide noget tøj, det var finde nok at hun vil det, det var jo en måde hende som var kommet med ide, han lad godt mærke til at hun lytte og følger med i det han sagde til hende og viser hende, det var kun godt nok at hun gjorte det, så var der en chance for at hun fanger det hurtigt, "godt at høre og lad mig høre den betingede" sagde han og kiggede på hende.

"Det har jeg ikke noget prøve i at vi er det" sagde han og kiggede på hende, han havde det så set bedst med at være dus, men han var jo høflig og tiltale fremme på den rigtig måde, han tog en tår af sin mjøl og begynde derefter af blande kort, så de kun tage nogen prøve runde, han lad godt mærke til at hun kiggede nærmere på ham, han sad ikke i sindsyg meget tøj, da han ikke fryse lige så nem som andre, så han havde sin skjorten, bukser, strømper og støvler på.

"Er du klar på det rigtig spil, for nu gælder det" sagde han og kiggede på hende, inden han tog en tår af mjøl og begynde af blande kort, inden han gad dem ud, prøver runde var gået mest til hans side men hun skulle også lige lærer det og det virker til at hun havde efter prøve runde.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 20.12.2022 13:19
Sky nikkede roligt da han sagde ha til at være dus "okay, jamen så lad os prøve" sagde hun roligt og så på hvordan han gav kort.
Sky var glad for at det var prøverunderne for hun var da ikke særlig heldig, men det kom hen af vejen som hun lærte spillet at kende.

Sky nikkede "jeg er klar" sagde hun roligt og smilede til ham inden hun tog noget mere mjød af sit krus mens han gav kort ud, det virkede ikke til at han havde så meget tøj på som Sky selv havde, men hun kunne selvfølgelig ikke vide hvad der var inden under endnu.
Sky var klar på at spille, hun var både klar på at vinde ligeså vel som at tabe, hun var heldigvis ikke en dårlig vinder eller en dårlig taber, så mon ikke det nok skulle gå.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 20.12.2022 15:50
Han nikke kort til han havde hørt hende, at hun var klar til at spiller rigtig, så måtte de ser hvem der ender med at sidder nøgen overofr den anden, hvis de ikke var starte med de prøve runde vil han være foran med at havde mest tøj på men så ondt var han ikke at bare smide hende lige ud i det, efter han havde blade korte, begynde han af giver dem ud imellem dem, efter han havde del dem ud, tog han sine kort op og kiggede på dem, han havde fået nogen god kort på hånd, men han vidste ikke hvad hun sad med af korte, spillet gik lidt frem og tilbage hvor det viser sig at hun sad med kort inden ham, så det gik til hende denne her sejer, han tog sin en støvle af, det skulle jo heller ikke gå for stærke med at smide det hele.

Efter han havde tager sin støvle af, samle han kort sammen og begynde af blande dem og gad dem ud bagefter, hvor han tog sine kort op og kiggede på dem, så måtte han ser om han var mere heldig den her gang eller om hun bare havde held med sig, han tog en tår af sit krus og hældet derefter noget mere mjøl op i sit krus.
Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 20.12.2022 15:54
Sky sad og så på sine kort og spillede spillet som det skulle, hun smilede lidt da hun vandt, hun havde intet i mod at han startede med en støvle, det ville hun nok også selv ha gjort.

Sky havde i anden runde fået ret dårlige kort så hun blev ikke overrasket da han vandt denne omgang. Sky smilede lidt inden hun spændte sin ene støvle op og tog den af.

Sky tømte sit krus og tog selv noget nyt mjød i sit krus, hun gav ham kortene igen "blander du igen?" sagde hun roligt og smilede til ham.
Det var da enlig meget hyggeligt det her, men gad vide hvad de skulle gøre når en af dem ikke længere havde mere tøj at smide, skulle spillet så bare stoppe eller fandt de på noget nyt? Sky var nysgerrig, men hun sagde ikke noget, hun spillede bare som kortene blev blandet og givet ud hver gang.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 2