Er De sikker på det her er en god ide?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 23.12.2022 22:49
Sky smilede roligt til hende da hun tog hendes hånd og holde hende bare i hånden. Sky tog tasken over den anden skulder, hun lod sin tommelfinger diskret nusse Margaretas håndryg for at berolige hende lidt.

Sky nikkede "lad os" sagde hun roligt og smilede til hende inden hun roligt begyndte at gå oven på for at finde værelset, hun gik stærkt ud fra at Margareta fulgte med.
Sky åbnede roligt døren til værelset og tog en arm ud som gestus til at hun kunne gå ind.

Sky viste godt at Margareta nok tog folk med op på værelserne af andre årsager, men mon ikke hun også havde godt af at få snakket lidt ud, hun virkede til at ha en del på hjertet som godt kunne trænge til at komme ud, og Sky ville gerne lytte og hjælpe hvis hun kunne, hun ville i hvert fald gøre hendes for det.

Sky lukkede døren bag dem når de først kom ind på værelset, hun havde ikke bestilt drikkevare med op, men det kunne hun altid hente hvis de fik lysten til det.
Sky lå sin taske på stolen ved skrivebordet og satte sig roligt på sengekanten med ryggen op mod sengegavlen så hun kunne se Margareta helt, der var så meget mere ro her oppe.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 23.12.2022 23:29
Det var et roligt smil der formede sig, på Margaretas læber, som hun mærkede den rolige bevægelse på hendes håndryg. Det var rart at vide, at hun havde en at være sammen med og hun fulgte med som om det var helt normalt. Det var lidt akavet for hende, at det ikke var for at snave eller knalde, men på den anden side var det også rart, at det var af lidt andre grunde hun var sammen med Skyler. Var det sådan her man havde veninder? Margareta kunne slet ikke huske hvad det ville sige at have venner, alle var kunder eller befalere, hun var ikke vant til venskab, men for en gangs skyld var følelserne en anden snak. Det var som om de kunne snakke i timevis uden problemer, det var den fornemmelse hun havde, det var underligt.

Roligt fulgtes de sammen og Margareta gik ind i rummet, som hun blev ledt ind i, det var underligt behageligt, meget finere end hun havde troet og med den ro i maven, satte hun sig smilende på sengen og så på Skyler. Hun satte sig modsat Skyler og smilede let. "Tak fordi du gør det her," hun sank en klump, var det underligt at sige? "Undskyld jeg ved ikke helt hvordan man... snakker med folk?"

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 23.12.2022 23:38
Sky smilede til hende da hun sagde tak, og det at hun undskylde bagefter var enlig bare sødt hvis man spurgte Sky. Hun smilede roligt "jeg gør det gerne... alle har brug for en at snakke med på et tidspunkt, og det er nogen gange nemmere at tale med en som ikke er helt så følelsesmæssigt tæt på" sagde hun roligt, det var det i hvert for hende, hun havde det bedre med at tale med nogen hun ikke kendte ligeså godt, for så var der ikke følelser med i spil og det var altid en god ting.

Sky så på hende "og du behøver ikke undskylde, nu hvor vi kun er os, så kan vi gøre præcis som du har lyst til, om det er at snakke om alt hvad der foregår inde i dit hoved eller i din krop, eller vi ikke snakker overhovedet men bare er her så du ved du ikke står alene...eller noget tredje, det er helt op til dig" sagde hun roligt og smilede til hende. Sky var ikke en kunde, hun havde ikke betalt Margareta for at være på værelset sammen med hende, hun havde taget hende med op på et værelset så hun kunne få lov til at være sig selv, snakke hvis hun ville, sidde i stilhed hvis hun ville, om så det Margareta havde brug for var at ligge i sengen og putte bare for at mærke en anden persons nærvær så var det, det de måtte gøre. Det vigtigste for Sky lige nu var at Margareta havde det godt og blev mere rolig i sig selv igen, for Sky var ikke i tvivl om hvornår Margareta skiftede fra at være selvsikker til usikker, og hun kunne godt fornemme at det ikke var behageligt for hende at føle sig usikker, derfor havde Sky gjort som hun havde gjort.
Margareta havde hele styringen på hvad der skulle ske. Men nu hvor hun sad overfor hende og ikke ved siden af hende kunne hun også rigtig se hvor køn en pige Margareta var, det havde vært svært når de sad ved baren, men nu kunne hun se det, og hun beundrede hende da også mens de sad der i sengen overfor hinanden, og hun skjulte ikke hendes beundring af hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 24.12.2022 00:24
Det var virkelig en stor rødmen der kom på Margaretas kinder, som hun sad der og lyttede. Det var virkelig vildt at tænke på, at tingene var som de var. Der sad en som rent faktisk ville høre på Margareta og om hvordan hun havde det, der sad en der ville omfavne hendes problemer, en der ville lytte til alt det som hun var vant til at fortie. Det gjorde helt ondt indeni, bare at tænke på alle de historier hun havde lyst til at skrige ud og det gav hende tåre i øjnene igen. Hun sukkede og tørrede dem væk, som hun så taknemmeligt på Skyler. Hun havde lyst til bare at kramme hende, men hun lod være.

"Du aner ikke hvor meget det betyder." Hun sukkede igen og tørrede endnu en tåre væk, mens hun så på Skyler. "Det betyder virkelig meget for mig, jeg er bare bange for det vi snakker om forlader det her rum." Hun sank en klump. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle tænke eller tro, Skyler virkede reel, hun vidste bare ikke helt om hun turde sige ting som hun havde det svært med, tænk hvis der kom navne op som ville komme videre, tænk hvis hun fik problemer med bordelmutter eller med nogle af de andre på bordellet derhjemme.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 24.12.2022 00:34
Sky så godt tårene og det stak hende som en kniv i hjertet, hun fik oprigtig ondt af Margareta, men hun kommenterede ikke på tårene, hun lod i stedet som ingenting.
Sky lyttede til hvad hun sagde og rykkede sig roligt helt hen til Margareta og lå roligt en finger under hendes hage for at løfte hendes hoved lidt op så hun kunne se hende i øjnene, hendes bevægelser var rolige og langsomme så Margareta kunne stoppe hende hvis hun fandt det ubehageligt.

Sky så hende i øjnene "hey, jeg lover dig, uanset hvad du siger, hvem eller hvad du nævner, så kommer det aldrig videre her fra...jeg sværger på mit liv" sagde hun roligt mens hun holde øjenkontakten så Margareta kunne se i hendes øjne at hun talte sandt, og hun mente hvert et ord.
Sky havde rykket sig helt hen til hende så deres ben ramte nok hinanden, hun sad kun få cm fra Margaretas ansigt, og talte derfor heller ikke særlig højt, men hun kunne skubbe Sky væk hvis hun var for tæt på eller det blev ubehageligt for hende.

Sky så på hende "Det vigtigste for mig lige nu, det er at du har det godt okay?" sagde hun stille og smilede let til hende, det var alt sammen sandt og Sky mente hvert et ord, hun ville gerne se den selvsikker pige som kom op til hende i baren, med det selvsikker blik og den lette berøring, hun ville gerne finde den pige igen og hun vidste at hun var der inde et sted.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 24.12.2022 01:28
Det fik flere tåre presset på, som hun lyttede til hvad Skyler sagde og tilmed så hende i øjnene, hun lod hendes hånd rykke hendes ansigt uden problemer, hun var tilpas. Det var rart at høre hvad Skyler havde at sige, det var rart at fornemme det venskab det føltes som om de var ved at bygge op. Hun sukkede let, men smilte. Det var rart at vide, at hun bare kunne lukke en masse lort ud og det lettede hendes hjerte allerede, allerede nu følte hun sig lettere, selvom hun ikke havde sagt noget endnu, så vidste hun at hun kunne.

"Jeg blev hentet af bordellets ejer da jeg var 16 eller 17 år, det føles som om jeg har været der altid, jeg havde ikke et rigtigt liv før jeg blev taget, jeg har ikke haft et rigtigt liv som voksen, jeg har været i deres varetægt hele mit liv nærmest, min barndom stoppede." Hun sukkede dybt og så Skyler ind i øjnene, hun havde lyst til at fortælle det hele. "Jeg ved ikke rigtigt, hvad er jeg uden bordellet? Jeg har ingen familie, ingen at knytte mig til, de har overtaget mig." Hun så ned i sengens klæder, hun rystede, hun var slet ikke forberedt på det her skulle komme ud af hendes mund, og dog var det sandheden.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 24.12.2022 01:37
Sky lyttede roligt til hende, uden at rykke sig væk, hun sad bare roligt og lyttede. Da hun så ned og Sky kunne se hun rystede tog hun roligt Margaretas hånd i sin og nussede hendes håndryg med sin tommelfinger mens hun så på hende "Du er lige præcis den person som du gerne vil være, ud fra hvad jeg har set, så er du sød, sjov, smuk, god at snakke med, hyggeligt selvskab, og det er dig som person, det er ikke bordellet.... hvis du nogensinde vil prøve noget andet, så vil jeg gerne hjælpe dig, jeg siger ikke du skal forlade stedet, i hvert fald ikke før du ved hvad du vil efter det... og med hensyn til at familie og at knytte sig til folk... så har du en nu, hvis du vil" sagde hun roligt og smilede til hende. Sky viste ikke hvorfor, men en stor del af hende hvis ikke alt i hende, ville så gerne hjælpe Margareta, beskytte hende og passe på hende, give hende den familie, den ene person som hun aldrig havde haft i sit liv, den ene person som hun kunne komme til, som altid var klar til at lytte og give hende et kram, Sky ville ikke ha noget i mod at være den person, hvis Margareta selvfølgelig ville.

Sky holde stadig hendes hånd og nussede hendes håndryg.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 25.12.2022 14:54
Med et smil mærkede Margareta hvordan, at Skyler fik hele glæden i sig til at strømme igennem hende. Hun følte sig på samme tid godt og tilpas i Skylers selskab og det var som om hun var tryg. For første gang i lang tid følte hun sig godt tilpas. Det var som om hun var kommet hjem i familiens åbne arme, ud over hun ikke havde haft en familie i mange år, så var det den følelse hun fik. Hun smilede, hun kunne slet ikke lade være med at smile, Skyler fik hende virkelig til at føle sig godt tilpas.

"Tak, du aner ikke hvor meget det betyder." Sukkede hun let og smilede til hende. "Jeg ved ikke, det er bare..." Hun sank en klump og mærkede tårene presse på igen. "Det er som om man bare ikke rigtigt kan komme ud af det hele, som om bordellet bliver ens levevej. Jeg ved ikke engang hvad jeg skylder, om jeg bare kan, jeg har aldrig turde spørge." Hun rødmede let og så ned i sengen. Hun vidste ikke hvad man kunne og hun vidste egentligt heller ikke om hun turde kende svaret.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 25.12.2022 20:05
Da Margareta smilede kunne Sky ikke lade vær med at smile, det betød jo bare at det gik frem af.
Sky smilede til hende da hun takkede, hun mente hvad hun sagde, Sky ville gerne være en som Margareta kunne knytte sig til, hun virkede som en sød pige så hvorfor ikke.

Sky så på hende og kunne godt høre at den var ved at gå ned af igen, Sky lå igen en hånd under hendes hage for at få hende til at se op så hun kunne se hende i øjnene "hey, det er en ting man altid kan finde ud af hvis det endelig er" sagde hun roligt og så på hende "lige nu er det vigtigste at du mærker efter inde i dig selv om du vil fortsætte med det erhverv du har og så måske lavet noget andet ved siden af, eller om du gerne vil helt ud af det og leve på en helt anden måde eller om du bare vil fortsætte som det er nu... den beslutning kan du kun tag, jeg kan ikke og bordellet kan heller ikke... jeg kan kun hjælpe dig efter du har besluttet dig, men uanset hvad så hjælper jeg dig gerne okay" sagde hun roligt og smilede til hende, lidt mere beroligende.
Sky viste ikke hvordan det var at arbejde på et bordel, hun havde aldrig gjort det, hun havde faktisk aldrig vært på et bordel før så hun anede intet om det, men hun viste hvordan det var at gøre noget som man ikke viste om man havde lyst til at lave, og derfor ville Sky også gerne hjælpe Margareta.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 25.12.2022 22:30
Igen blev kinderne røde og en lille flovhed kom op i hende, hun kunne virkelig mærke at Skyler ramte hende helt inde i hjertet, det var lidt som hun huskede det var at snakke med ens mor, der bare ramte helt ind i hjertet. Hun kunne mærke der var noget imellem dem, om det var venskab eller mere turde hun ikke helt sætte ord på endnu, men det var som om Skyler var der for hende, mere end hun havde turde håbe på.

"Jeg ved ikke, jeg tror gerne jeg vil prøve at have noget ved siden af, om ikke andet bare prøve det."
Hun trak let på skuldrene og så vurderende på Skyler. "Jeg ved bare ikke hvordan man prøver noget af uden pludselig at stå i gæld til dem?" Hun sukkede og pillede ved sengens linnedklæder.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 25.12.2022 22:35
Sky smilede lidt over hendes rødlige kinder, det var lidt sødt på en del punkter. Sky så på hende og så hende i øjnene, hun viste ikke hvorfor hun havde fået denne beskyttende følelse overfor Margareta, men det havde hun, Sky ville gerne hjælpe hende, beskytte hende, være der for hende.

Sky nikkede lidt til det hun sagde "men det ved jeg, så mon ikke vi kan finde ud af noget, du skal jo bare finde ud af hvad du gerne vil prøve" sagde hun roligt og smilede til hende. 
Sky havde da efterhånden nogen kontakter, og ellers viste hun også hvordan man kunne forhandle med folk hvis det blev nødvendigt.
Sky ville gerne hjælpe hende med at prøve nogen ting så hun kunne se hvordan det var, men de havde jo også god tid til at finde ud af hvad det skulle være.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 25.12.2022 23:16
Rystende trak hun benene op under sine arme, mens hun så ned i knæene på sig selv. Det var ikke fordi hun var utilpas som sådan, men tanken om at prøve noget andet var farligt for hende, for tænk hvis hun ikke kunne finde ud af det? Tænk hvis hun ikke kunne finde ud af det der blev sat af? Tænk hvis hun ingen muligheder havde i livet. Det var ulideligt at tænke på.

Roligt sukkede hun og så op på Skyler. "Hvem ville ansætte en lystpige til andet arbejde? Uden at have sex i tankerne? Jeg har virkelig svært ved at se det for mig." Hun så bekymret på Skyler og vidste ikke helt hvad hun skulle sige, det var skræmmende det hele.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 25.12.2022 23:23
Sky så hvordan hun træk sig rystende sammen, hvilket fik det bekymret blik tilbage i hendes øjne, hun så på hende og tænkte lidt "de behøver ikke vide hvad du arbejder med, og der findes en masse jobs hvor du ikke nødvendigvis har en masse med andre folk at gøre, jeg har ikke rigtig noget med folk at gøre når jeg arbejdet" sagde hun roligt og så på hende, måske de skulle snakke om det på et andet tidspunkt, Sky så lidt på hende, gad vide om det var tanken om nye ting der skræmte hende sådan.

Sky så på hende "hvad er det der skræmmer dig lige nu?" spurgte hun roligt og så lidt på hende, hvis det var tanken om at gøre noget nyt, så havde Sky måske en ide eller to til at hjælpe hende lidt med det.
Sky så på hende og lå en hånd mod Magaretas ene skinneben og nussede hende med sin tommelfinger, bare så hun stadig kunne mærke at Sky var der.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.12.2022 05:20
Det gav en lidt roligere mine, at høre man ikke behøvede arbejde med mennesker, men det var alt hvad hun vidste, så hun var i tvivl. Som barn havde de altid snakket om hun skulle være stuepige og det var jo også med mennesker og man skulle ikke tvivle, Margareta var god til mennesker. Det var måske bare en smule skræmmende at skulle have noget at gøre med dem, hvis hun skulle gøre det ved siden af bordellet. På den ene side var hun helt klar på at komme væk, på den anden side var hun slet ikke klar på det og der var så meget.

Hun sank en klump, som der blev spurgt til hvad der skræmte hende, og det var det alvorlige blik hun sendte mod Skyler. "Jeg ved ikke, det hele?" Hun så ud som om det var en selvfølge. "Jeg har kun overvejet at forlade det fordi jeg er faldet for en af mine kunder, men det tør jeg slet ikke sige til ham, men hvad skal jeg dog gøre?" Hun begyndte at pille ved en sårskorpe, fordi hun blev usikker på sig selv.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 26.12.2022 14:14
Sky sad roligt og så på hende, og lyttede, hun tog hendes hånd så hun ikke kunne kratte sit sår op "først og fremmest så skal du stoppe det der" sagde hun roligt da hun tog hendes hånd. Sky så på hende "du er ikke selv herre over dine følelser, og måske du skulle fortælle ham det, hvem ved måske har han det på samme måde, og hvis ikke så ved du det og så kan du arbejde dig videre derfra" sagde hun roligt og holde stadig hendes hånd.

Sky kunne mærke en underlig ubehagelig fornemmelse i sin mave som de snakkede om det her, men hun sagde ikke noget, hun vidste ikke hvad det var, men hun ville gerne hjælpe Margareta og det var det hun prøvede på at gøre.
Sky så på hende "prøv og vend dig om, så du sidder med ryggen til mig" sagde hun roligt og så på hende, før de kunne komme videre i alt det her, så skulle Sky ha hende til at falde mere til ro, føle sig tryg og godt tilpas, hun kunne ikke få hende til at lytte og forstå hvis hendes hoved hele tiden gik hen til 'hvad nu hvis' senarierne så hun skulle ha hende til at slappe af.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.12.2022 18:54
Dét var en latterlig følelse! Som Skyler tog hendes hånd og kommanderede hende til at stoppe, var det som om der fløj gnister igennem hende, hvad var det her? Skyler var virkelig dejlig sådan at stoppe hende og hun kunne lide hvordan det blev gjort, det var virkelig en behagelig følelse og hun følte sig godt tilpas i det. Hun smilede let ved tanken, men sagde ikke noget højt, i stedet vendte hun sig rundt så hun sad med ryggen til Skyler uden egentligt helt selv at vide hvorfor. Det var sjældent hun stolede på folk til det, men der var et eller andet ved Skyler.

"Hvad så nu?" Spurgte hun usikkert og strøg sit hår over højre skulder, for Skyler ikke skulle få det i hovedet. Hun vidste ikke hvad hun ville nu? Der var kun en hun havde siddet med ryggen til nogensinde og det var Faust, det var så underligt det hele.

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 26.12.2022 19:25
Sky smilede roligt da Margareta vendte sig med ryggen til hende, det betød for Sky at Margareta stolede på hende, hun smilede lidt og rykkede sig en smule tættere på hende "nu skal du bare trække vejret og slappe af, prøv og tøm hovedet okay" sagde hun roligt, hun lå sine hænder på hver af Margaretas arme så hun ved de er der, hun bevæger dem roligt op til hendes skuldre som hun roligt begynder at massere, hendes bevægelser er rolige og blide for at det ikke gør ondt på hende, Sky ville bare gerne give hende muligheden for at slappe af og trække vejret.

Sky masserede hendes skuldre, og en smule ned af hendes arme, og tilbage til skuldrene, hun fortsatte til hun enten blev stoppet eller til Margareta virkede så afslappet at Sky kunne fortsætte med det næste hun havde i tankerne.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 26.12.2022 19:49
Den første reaktion var anspændthed, hun var ikke blevet masseret i over et år, men som hun fortsatte, slappede Margareta mere af og smilede for sig selv, som hun mærkede varmen strømme igennem kroppen. Berøringerne, den virkelige kærlighed der blev givet, det hele var så behageligt at hun ikke kunne andet end at smile for sig selv.

Det føltes som om hun var i gang længe, så da Margareta følte en hvis afslapning tog hun fat om Skylers højre hånd og nussede den blidt. "Tak." Hun mærkede en glædeståre presse sig på, hvilket fik hende til at fnise let. "Undskyld, det er bare, du går lige under huden på mig." Hun rødmede let, hvad var det her for noget?

Skyler

Skyler

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Aria 26.12.2022 20:03
Sky masserede hendes skuldre, arme, ned langs ryggen af det hun kunne nå og op til skuldrende igen. Hun fortsatte længe før Margareta sagde noget, hun smilede lidt "du behøver ikke undskylde, det er okay" sagde hun roligt og smilede til hende.

Sky masserede hende lidt mere inden hun stoppede, hun skulle nødig blive øm af det, men i stedet for at flytte sig lå hun roligt armene omkring hende for at trækker hende lidt ind mod sig, mens for at få hende til at slappe helt af stadigvæk, men også for at hun kunne mærke kærligheden, trygheden, det at nogen ville hende uden at det skulle være en kunde, men en som faktisk ville hende det godt.

Sky nussede hende lidt på armene og holde bare omkring hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 27.12.2022 10:45
Massagen var dejlig og Margareta kunne mærke det i hele kredsløbet, hun havde været anspændt meget længe, men det her hjalp og det hjalp mere end hun havde lyst til at indrømme. Hvornår havde der sidst været nogen der ville hende det bedste ud over Faust? Hun følte sig pludselig let og elegant og godt tilpas ikke mindst. Hun smilede let over det og lænede sig tilbage, som Skyler gjorde plads til det var det der skulle ske.

"Du er virkelig fantastisk," mumlede hun let og så ned på sine arme der blev nusset. Hun følte sig virkelig hjemme i det her selskab, som om hun havde et hjem, men det var rart. Hun kunne ikke lade være med at smile, det var en underlig følelse af glæde, som Skyler skabte inde i hende.

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8