Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 23.12.2022 22:49
Det gav et sug i maven, at det var hendes sidste krystaller, de ord bordede sig ind i hende som en pil der var blevet skudt direkte mod en af hendes lunger. Det gjorde ondt bare at tænke på det, hun sank en klump og så alvorligt på Aria, for en gangs skyld vidste hun ikke hvad hun skulle sige. Hun sukkede og genovervejede situationen et par gange, inden hun trøstende lagde hånden på Arias skulder.

"Jeg er ked af det er dine sidste krystaller, du må virkelig sige hvis jeg kan hjælpe på nogen måde." Det kom fra hendes mund, i en meget alvorlig tone. Der var ingen tvivl om det var hendes vigtigste holdning. Hun ville så gerne hjælpe, hun vidste bare lige nu ikke hvordan, hun kunne selvfølgelig give biletterne til teatret, men det gav hende ikke mange skilling på hånden, hvad med alle andre dage? Kunne Aria overhovedet klare sig? "Er der noget som helst jeg kan gøre?" Røg det ud af hende, uden rigtigt at tænke over det, hun ville så gerne gøre et eller andet.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 23.12.2022 22:55
Det gav et lille ryk i Aria da hun lå hånden på hendes skulder og Aria skulle lige til at slå hende som refleks, men hun stoppede sig selv inden hun slog hende.
Aria sukkede lidt og rystede på hovedet "det skal du ikke tænke på, jeg klare mig nok, det plejer jeg... jeg skal bare ha ordnet min fugl til min søster" sagde hun stille og blev overrasket over det hun sagde, hun kløede sig lidt i nakken "øhm...jeg mener, jeg er ked af den gik i stykker, den skulle ha stået i mit vindue" forsøgte hun at rede den, hun snakkede aldrig om sin søster, det havde hun ikke gjort i rigtig mange år, men nu dummede hun sig og kom til at nævne hende, det var ikke en del af hendes plan, men forhåbentlig så ville Karma ikke tænke videre over det, forhåbentlig redet hun den lige.

Aria klarede sig som regel, godt nok ved at stjæle for at få mad og den slags, men hun klarede sig da. Aria så på Karma, hun var overrasket over at hun overhovedet stadig var der, hvorfor var hun ikke gået endnu? hvorfor ville hun overhovedet omgås sådan en som Aria, hun forstod det ikke.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 23.12.2022 23:41
Karma bed sig selv let i læben, var det noget Aria ville snakke om? Hun lagde godt mærke til redningen, men hun tænkte også der var en grund til den redning. Hun bed sig i læben, hun ville ikke komme til at pisse hende af, ikke igen. Hun havde nærmere lyst til at give hende et kram. Det var måske ikke lige den rette tilgangsvinkel, og dog var det sådan hun havde det. Hun sukkede let og så bekymret på Aria, uden helt at vide hvad hun skulle gøre.

Tankerne summede lidt omkring hendes hoved, mens hun studerede Aria, hvad skulle hun gøre? Hun sank en klump og så bekymret på hende. "Om det er til dit vindue eller din søster, så er det en sød gestus." Hun smilede let og vidste ikke rigtigt om det var det rigtige at sige, men hun prøvede.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 23.12.2022 23:50
Aria så lidt ned på sin taske hvor den ødelagte fugl lå i, hun så dog op på Karma da hun snakkede, og hun kunne godt mærke det stak i hendes hjerte det hun sagde.
Aria sukkede lidt "hvis jeg skal være helt ærlig...så er den til min søsters....." hun stoppede sig selv kort og tog en dyb indånding da dette var noget hun aldrig havde sagt før "gravsted" sagde hun stille og så ned i jorden, det gjorder ondt at sige højt, hun var enlig kommet okay videre fra hendes søsters død, det var trods alt mange år siden, men det var jo også derefter alting var gået galt.

Aria tog den ødelagte fugl op i sin hånd og så på skårene "tror du den kan laves igen?" spurgte hun roligt og så på fuglen i sin hånd der var i flere stykker, den kunne nok godt laves, men den ville ikke være ligeså pæn længere, så meget viste hun i hvert fald, men hun håbede lidt den kunne laves helt selvom det var et lille håb.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 24.12.2022 00:36
Karma sank en klump, hun havde ødelagt noget virkelig værdifuldt, ikke at det var sikkert den kostede mange krystaller i hendes optik, men den havde en betydning for Aria og det var det der gik lige i hjertet på Karma, hun stod med noget som virkelig betød noget, den skulle på et gravsted og derfor handlede det ikke så meget om at købe en ny, men om at den bare skulle kunne lappes.

Efter lidt eftertænksomtid nikkede hun stift og så på hende. "Vi prøver at lappe den, hvis den ikke kan lappes, så køber jeg en ny, det lover jeg." Hun sank en klump igen, men nikkede anerkendende Hun ville virkelig gerne gøre det for Aria, hvis Aria ville lade hende. Hendes blik studerede Aria let og prøvede at finde ud af hvad Aria ville synes om tilbuddet.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 24.12.2022 00:42
Aria så på fuglen i sin hånd, men hendes blev så hurtigt op på Karma med undring "vi?" sagde hun undrende, det hørte hun sjældent "virkelig?" sagde hun stadig meget undrende, hun var ikke van til at folk ville hjælpe hende på den måde. Aria var van til at blive råbt af, skældt ud eller jaget væk, hun var bestemt ikke van til at folk ville hjælpe hende, og da slet ikke med noget som det her.
Aria så nærmest helt målløs på Karma, ville hun virkelig gøre det for hende? selv efter at hun næsten havde fået en på hovedet af Aria? Hun kunne slet ikke forstå det og hun var meget forvirret over det der foregik lige nu, hvorfor ville hun hjælpe hende efter det der var sket før, og de kendte jo heller ikke hinanden.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 24.12.2022 01:35
Det var et let smil og et nik der kom fra Karma, som hun rakte hånden frem for at give Aria den, igen, hun ville ikke tage for meget fat i hende uden hun var villig til det, det skulle nødigt ende galt igen, men hun ville gerne være der for hende. "Vi." Gentog hun stålfast og så alvorligt på hende. Der var ingen tvivl, Karma ville gerne hjælpe hende og det skulle hun. Hun smilede let og håbede hun ville tage hendes hånd så de kunne give hinanden et klem.

"Vi skal bare finde et sted hvor vi kan gøre det i ro og ikke i denne gyde, der kunne... komme nogle skræmmende mennesker." Hun sank en klump, hun var vant til at befærdes blandt mange mennesker, de finere stræder og generelt hvor der var god ro og orden, hun var ikke tryg i denne gyde, men hun ville gerne være der for Aria, de skulle bare finde et sted de kunne gøre det.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 24.12.2022 01:42
Aria så lidt undrende på hendes hånd, og så lidt op på Karma og tilbage på hånden, hun tøvede lidt men tog hendes hånd og nikkede lidt som at hun accepterede hendes tilbud om at hjælpe hende.

Aria grinede lidt af det hun sagde om gyden "bare rolig, hvis nogen prøver på noget så skræmmer jeg dem væk" sagde hun roligt, men ærligt. Karma havde trods alt set og mærket hvor gal Aria kunne blive.
Hun lå fuglen tilbage i sin taske og tænkte lidt "jeg aner ikke hvor vi kan gå hen, jeg kommer sjældent i denne del af byen" sagde hun lidt stille og kløede sig lidt i nakken, hun så lidt rundt, hun kendte virkelig ikke stedet særlig godt så hun anede ikke hvor de kunne gå hen for at fikse fuglen, de skulle vel også ha fat i noget de kunne fikse den med, men det viste hun heller ikke hvor hun skulle skaffe.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 25.12.2022 14:58
Med et let smil trykkede Karma Arias hånd og smilede til hende, inden hun tog hånden til sig selv igen. Hun havde det ret godt med tanken om Aria ville skræmme dem væk, alligevel ville hun gerne havde de tog ind på en kro eller noget, så hun smilede let og trak nogle krystaller op af lommen. "Jeg giver en drink på kroen få blokke herfra og så kan vi arbejde på den der?"

Med et smil bukkede hun sig ned for at stramme hendes støvle, inden hun igen rejste sig op og så alvorligt på Aria. "Jeg giver det hele, det er det mindste jeg kan gøre, så kan vi være der i ro og mag." Hun smilede let og håbede sådan at Aria ville tage imod tilbuddet.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 25.12.2022 20:08
Aria nikkede lidt til at hun ville give en drink på kroen, det lød da ikke helt dumt, Aria tog sig selv i at se på Karma som hun skulle spænde sin støvle og kiggede derfor hurtigt væk igen indtil Karma snakkede til hende, Aria så på hende "det behøver du altså ikke" sagde hun roligt, ikke at noget mad og drikke ikke ville hjælpe, Aria fik trods alt ikke mad hver dag, men det behøvede Karma ikke at vide.

Aria så lidt rundt om sig hun havde vist det hele, hun så på Karma "så hvor siger du kroen ligger?" spurgte hun roligt, Aria var ikke sikker så Karma måtte nok hellere vise vej, ellers ville Aria nok bare fare vild.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 25.12.2022 22:35
Det fik Karma til at smile af glæde, at Aria ikke mente hun behøvede at give, den tilbageholdenhed kunne hun egentligt godt lide, men hun ville ikke give efter for det, men nikkede blot da spørgsmålet kom, inden hun pegede hånden ud af gyden og sagde; "Kom". Hun viste vejen mod kroen og holdt døren åben for Aria da de kom frem.

"Du vælger bord," sagde hun bestemt og så afventende på Aria, hun ville gerne have det var et sted hvor Aria følte sig komfortabelt, der var ikke mange på kroen endnu, de fleste var ude og købe gaver så det var måske et meget godt tidspunkt de var kommet på?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 25.12.2022 22:40
Aria nikkede roligt og fulgte med Karma, hun viste ikke helt hvorfor hun gik med en fremmet, men samtidig følte hun sig tryg nok ved Karma.
Aria stoppede kort op da Karma holde døren for hende, det var hun ikke van til, men hun gik alligevel ind.

Aria så rundt da Karma mente hun skulle vælge bordet og gik over til det bord der var længst væk fra alle andre i et hjørne, hun satte sig selv inderst i hjørnet så hun kunne se hele kroen, det gjorder hun altid, så vidste hun at folk ikke kunne snige sig op på hende bag fra, men hun kunne også godt se det ikke just var en kro hun normalt kom på, og hun passede heller ikke rigtig ind, hvilket blikkene hun fik også fortalte hende.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 25.12.2022 23:55
Det skabte et smil på hendes læber, at Aria gik ind, hun var måske hård på ydersiden, men hun var virkelig samtidig en hun godt kunne lide at være sammen med, hun virkede så rolig nu og som en man virkelig kunne snakke med, hvorfor hun blot fulgte med og satte sig over for Aria. Det kom ikke bag på hende hvor de skulle sidde, Aria virkede ikke ligefrem som en der mængede sig med for mange, så det gav mening.

Roligt rettede hun sig på stolen og smilede til Aria. "Var det noget med et krus mjød eller er der andet du vil have? Du skal ikke være beskeden." Hun smilede roligt, der var et eller andet ved Aria der gjorde, at hun havde lyst til at gøre mere for hende.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 26.12.2022 00:04
Aria var ikke vild med en masse folk, men der var heldigvis ikke så mange inde på kroen. Hun så på Karma da hun talte og nikkede stille "mjød er fint" sagde hun roligt og lod sit blik kigge lidt rundt, hun fik hurtigt aflæst rummet og set hvilke typer der sad der inde, hvor mange der var og hvordan de så ud.

Aria så på Karma igen efter hun havde læst rummet og folkene i det. Hun syntes det måtte se underligt ud at se en som Karma med en som Aria. 
Aria var ikke ligefrem typen fra de finere dele af byen, hun var fra den nedre del af byen og det var man ikke i tvivl om når man så på hendes tøj og væremåde.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 26.12.2022 05:28
Karma nikkede ubekymret og gik op for at bestille to krus mjød, som hun kom ned og satte ved dem, hun smilede stort som hun igen tog plads og tog en tår af sit krus. For hende var der ingen bekymringer overhovedet, så hun opfattede slet ikke blikkene omkring dem, hun var fuldt fokuseret på Aria og hvordan hun havde det, hvordan hendes fugl havde det og hvordan hun kunne gøre det hele godt igen. Det var ikke sjovt det der var sket, men nu skulle de arbejde sammen videre mod de nye tider.

"Lad os få kigget på den fugl!" Sagde hun stolt og gjorde plads på bordet, så de kunne samle skårene på midten. Hun var ivrig efter at se hvordan de kunne få den sat sammen og var sikker i sin sag på, at de nok skulle finde ud af det på en eller anden vis.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 26.12.2022 14:18
Aria var meget fokuseret på alt omkring hende, hun var altid klar til hvis der skulle ske noget, i sær i den finere del af byen eller den centrale del af byen, bare enlig generalt over alt hun var, hun var altid obsavant på sine omgivelser.

Aria så på Karma da hun kom med mjød og tog i mod det ene krus "tak" sagde hun stille og tog en tår af kruset.
Hun fandt den ødelagte fugl frem og lå skårene på bordet "har du noget at sætte den sammen med, for jeg har ikke?" spurgte hun roligt, hun havde ikke lim eller andet til at fikse den med, men hun var blevet overrasket flere gange af Karma i dag så hvorfor ikke en gang mere, men hvis den ikke kunne fikses så måtte hun jo enten undvære ellers måtte Aria finde på noget andet.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 26.12.2022 18:59
For pokker... De manglede klister! Hun slog sig for panden og rejste sig hektisk. "To sekunder!" Sagde hun febrilsk og styrtede op til kromutter. Hun diskuterede nok lidt for længe, men efter et par minutter kom hun tilbage med noget lim, som de kunne bruge og det var endda noget der var egnet til porcelæn. Karma vidste de lappede skårene når der havde været slåskampe derinde, for hun havde før gemt sig i kromutters køkken af samme grund, men det ville hun ikke lige sige til Aria.

"Så måske hvis vi tager de store stykker først?" Spurgte hun lettere vurderende mod Aria. Hun vidste ikke helt hvordan de lappede den bedst, men det lød vel ikke helt dumt? Hun håbede Aria var med på idéen, det var vel forsøget værd?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 26.12.2022 19:32
Aria blev lidt overrasket over at hun rejste sig så hektisk og gik op til kromutter. Aria sad bare og drak sin mjød mens hun ventede.
Hun nikkede roligt og så på Karma, hun undrede sig over hvordan Karma vidste det, men hun sagde ikke noget til det.

Aria så på fuglen og nikkede "det virker fornuftigt" sagde hun roligt og tog de store stykker fra og lå over til Karma da hun havde klistret, så det virkede som den bedste ide.

Aria viste ikke om det ville virke, og selv hvis det gjorder hvordan mon det så ville se ud bagefter. Aria havde mange tanker om det, men hun sagde ikke noget højt, hun så bare til og håbede på det bedste.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 26.12.2022 19:55
Det gav en klump i halsen, at det virkede som om ansvaret lå på hendes skuldre, men to be fair var det vel også hende der havde smadret fuglen i første ende? Hun tog to store stykker, prøvede at matche dem sammen, inden hun puttede klister på og satte dem sammen.

"Jeg håber virkelig vi kan få den hel igen. Kan du tage det der stykke og klistre på?" Hun ville gerne blive ved det sentimentale, men hun kunne kun holde to dele samtidig og hun var bange for de slap, hvis hun ikke pressede dem sammen lidt endnu. Hun havde ikke en dyt forstand på sådan noget her, hun gjorde bare sit bedste og mest af alt for Arias skyld.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 26.12.2022 20:09
Aria nikkede og tog det store stykke og forsøgte at klistre det sammen. Aria var ikke van til at fikse den slags, men hun forsøgte at hjælp, selvfølgelig skulle Karma ikke sidde med det hele alene, så Aria forsøgte at hjælpe.

Så snart noget af det var tørt tog Aria det næste stykke og prøvede at klistre det på hvor det hørte hjemme.
Aria viste ikke om den ville blive pæn igen, men hun håbede da, og selv hvis den ikke gjorder så vil hun nok stadig ligge den på gravstedet, hun lå en ved gravstedet hvert år, i år skulle ikke være anderledes.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8