Aria nikkede lidt da Lynn siger vampyr, hun ved ikke hvorfor det er så svært for hende at sige, hun nikkede lidt og det giver jo enlig god mening på sin vis, men hun ville ikke til at spørger mere ind til hendes forvandling, det kunne måske være et samtale emne til en anden dag.
Aria nikkede lidt og fik øje på hendes hugtænder i bålets skær og gik et kort øjeblik i stå, ikke i frygt, hun gik bare i stå som om hun blev fanget af en tanke, hun fik den rystet af sig og fokuserede i stedet på Lynns øjne, selvom Arias blik til tider røg tilbage på hendes hugtænder, men hun svarede dog stadig
"det er der også, men kromutter giver ikke lige frem fri dage hvis hun kan slippe for det" sagde hun roligt, men lød også lidt træt af det, hun ville helst gerne arbejdet et andet sted, men det var det job hun kunne finde lige i øjeblikket.
Aria så på hende og kunne ikke lade vær med at rulle en smule øjne af det hun sagde, det havde hun hørte så tit
"jeg er 16, så nej jeg er ikke så gammel, og jeg har lovet Leo det, hun er som en mor for mig, så hun vil bare gerne passe på mig" sagde hun roligt, hun fik tit af vide at der var mange ting hun burde som kvinde, men Aria var ikke altid helt enig i de ting hun burde gøre, men mere i hvad hun selv havde løst til at gøre.
Aria smilede lidt som hun talte om ikke at ville efterlade hende alene i skoven
"jeg har nu tit vært her ude alene, men da du virker til at være ret faststående på hvad du siger, så vil jeg ikke engang prøve at overbevise dig om andet, men jeg burde være klar igen før der bliver lyst, jeg skal bare slappe lidt af og så er jeg klar" sagde hun roligt og tog sin sammenkrøllet læderjakke og lå sig med hovedet på den.
Aria lyttede og så lidt på hende
"hvis du stoler på mig til det, så kan jeg godt passe dit hus her... hvis du vil selvfølgelig, jeg bor alligevel i byen" foreslog hun roligt og lå og så på hende, hun forsøgte stadig at fokusere på Lynns øjne selvom Arias blik blev ved med at glide ned til hendes hugtænder.