Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 10.01.2023 22:29
Det var jo det emne, som de havde siddet og snakket om ubevidst, selvom de ikke havde været i dybden og præcis i deres sprog, omkring emnet. Men de havde snakket om hvordan det i fremtiden ville være for Raniya, når hun blev en ældre kvinde og skulle til at være en kone og en moder, et ansigt udadtil. Det var klart at det skræmte hendes lillesøster, men hun havde ingen grund til at have den frygt. Aaliyah havde siddet med den samme i hendes alder, selvfølgelig sad der stadigvæk noget tilbage i hende, men hun havde lært at leve med det, lært at vise sig udadtil og gemme de tvivl hun havde indvendig.

Aaliyah fulgte blikket på sin søster, som det bevægede sig ned mod bogen. Hun forstod godt alt det der stod, alt det som hun tvivlede på. "Det kan være rigtig mange ting, ja" Svarede hun roligt og smilende, "Det skal du nok lære, Raniya. Du kommer til at lære, at navigere i de følelser og hvordan du skal være udadtil. Nogen gange så er man nød til bare at finde det smukke smil, udadtil og så gemme de dårlige følelser, til du er tilbage i dit kammer" Det var klart, at man her i familien blev gjort klar til at være den bedste version af sig selv udadtil, og så kunne man gøre lige så meget når man var alene.
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 21.01.2023 13:09
Raniya blinkede et par gange og rettede blikket tilbage til sin søster. "Kan jeg også det, hos min mand? Eller er det kun når jeg er alene?" spurgte hun en smule forvirret. Det var hendes plads at være der for sin mand og ære ham. Det var hvad hun havde fået at vide. Hun skulle adlyde hans mindste vink og give ham stærke arvinger.

Tanken om arvinger, fik det da også til at trække sig ubehageligt sammen i maven. Selvfølgelig anede Raniya intet, som i absolut intet, om hvordan børn blev skabt. Hun vidste at det var en følge af at sove i samme seng. I starten troede hun også, at det kun var når man var gift. Nærmest som var det et magisk bånd, men hun var trods alt blevet klogere af at observere sine omgivelser. Deres fader holdte heller ikke skjul på at han havde børn udenfor ægteskab.
Nej, det Raniya var bange for, eller nervøs omkring, var tanken om at blive med barn i en alt for ung alder. Hun ville gerne have børn! Og gerne ære sin mand ved at give ham talrigt mange og stærke. Men hun var stadig et barn selv. Var hun ikke?
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 21.01.2023 19:08
Det var så et spørgsmål som Aaliyah måske ikke rette til at svare på, i hvert fald ikke 100%, for hun var endnu ikke gift, men samtidig så havde hun været med mænd. Ikke at Raniya behøvede at vide det. Men hun ville nok selv finde ud af disse ting, med mindre at fader sørgede for en mand til hende i en tidlig alder, så var der ikke tid til at fjolle rundt. Aaliyah tvivlede dog på at fader ville nyde at vide at hun havde gjort det. "Hmm.. Ja" Svarede hun kort som en start, "Det er jeg ret sikker på. Nogen gange skal man finde det smukke smil frem i mange situationer. Selv over for fader" Det var måske ikke noget hun burde sige, men Aaliyah havde selv gjort det, hun var ikke altid glad for de beslutninger som deres fader tog, "Du vil lærer det når du bliver ældre, Raniya" 

Generelt var der mange ting som Raniya ville lære når hun blev ældre, hun havde hele livet foran sig. Hun ville blive en smuk kvinde og en smuk kone, når hun voksede op. Det var hun sikker på. 
Aaliyah vidste ikke hvor langt Raniya var og hvor meget hun kendte til sin krop og det der kom med, når hun blev ældre og skulle giftes. Det var ikke en samtale man fik med ens fader i denne familie. Måske var hun stadigvæk for ung til at vide den slags?
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 21.01.2023 19:26
Raniya havde ingen anelse om hvorvidt Aaliyah kendte til mænd på andre måder end hvad dde så ved deres brødre og ellers blev undervist i. De måtte ikke være alene med mænd for længe! Det havde far givet tydelig utryk for ikke gik.
Det trak let i siden af munden på hende. En lille grimasse, måske lidt utilpas over at hun ikke helt følte sig mere klar over hvad hun kunne forvente.
Tanken om en mand hun var nødt til at skjule ting for, gjorde ondt i maven. Hun kunne ikke lide at skjule ting. Raniya var en pige med følelserne helt uden på huden og elendig til at lyve. Hun kunne smile, men aldrig få det til at nå øjnene med mindre hun mente det.

Raniya åbnede munden for at sige noget, men fortrød og lukkede den igen med et rynket bryn i panden. Det var nogen gange en forvirrende verden kun at have sin lærer og tjenestefolk at snakke med, og man spurgte ikke de sidste til råds! Ikke hvad Raniya havde fået at vide i hvert fald.
Ubevidst begyndte hun at vende en blå krystal i sin halskæde mellem fingrene. Hun tænkte på hvordan det ville have været, hvis hendes mor stadig havde været der. "Tror... Tror du jeg kan spørge Florence?" ærligt var Raniya bange for sin stedmor. Intimideret og nervøs. Men hun kunne vel også give nogle råd? Hun var trods alt gift med deres far. Hun havde jo ikke sin egen mor at spørge.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 24.01.2023 09:06
Det var slet ikke let at være kvinde I denne familie, med de regler som deres fader kontrollerede dem med, men man måtte blot finde smuthuller og tage konsekvensen.
Aaliyah var en voksen kvinde, hun vidste mere om livet end Raniya gjorde, men derfor behøvede hendes lillesøster ikke at vide at hun før havde lagt med mænd, det var noget de kunne tage når søsteren blev ældre.
Aaliyah ville gerne være der for Raniya, være der som den søster som hun kunne tale med, for der var ikke mange andre at tale med, om disse ting.
Raniya var ung og uskyldig, så derfor kunne hun muligvis ikke se logik i mange af de ting som Aaliyah fortalte, men hun var sikker på at det nok skulle gå op for Raniya.

"Bare spørg, Raniya" Hun kunne se at hun skulle til at sige noget, men fortrød. Hvad søsteren lå inde med og ville spørge om vidste hun ikke, men Aaliyah ville gerne vide det og skulle nok komme med et svar på hvad hun havde på hjerte.
"Om hvad, Raniya?" Stedmoren havde selvfølgelig deres faders parti, men selvfølgelig burde Raniya kunne gå til Florence med spørgsmål om livet.
"Jeg ved godt at det kan lyde besværligt og forvirrende, men bare tag det ro, så skal det hele nok komme"

Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 24.01.2023 20:57
Raniya forventede ikke at hun fik indsigt i hvad det indebar at ligge med en mand, før hun var gift. Hun skulle kun ligge med ham, og ud fra hvad hun kunne forstå på deres fader, så fik drengene at vide hvordan det skulle foregå! Det var ikke så meget hendes bekymring. Det var mere alt det andet i ens fremtidige samliv hun var bekymret omkring.

"Bare.. Generelt. Florence er jo gift med far, og ved hvad det indebære at være en god hustru." hun var fyrstinde oven i det! hvis nogen vidste hvad det indebar at være en god hustru, måtte det være hende.
"Tror du?.. Der er virkelig meget.. Jeg er så bange for at træde ved siden af" svarede hun med et nervøst grin og sukkede. Aaliyah havde ret. Det hele skulle nok komme. "Undskyld, jeg bekymre mig for meget.. Jeg skal vidst bare forsøge at høre ordentlig efter og så går det hele nok" tilføjede hun, stadig med et nervøs grin. Hun ville ønske hun var bedre til at tale med andre mennesker. Hun kunne sagtens med Aaliyah! Det var hendes søster. Men større mængder, og fremmede mennesker. Hun fik det helt skidt ved tanken.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 26.01.2023 11:28
Raniya havde så meget at lære og var så uskyldig i hendes tanke gang. Hun havde meget mere at byde på, og det skulle nok gå op for hende når hun blev ældre og ville få en interesse for mænd. Hvis Aaliyah skulle have ventet til at hun blev gift, med at ligge med en mand, så var hun blevet tosset. Det var derfor at hun havde trodset de uskrevne regler. 
Men hun havde ikke lært meget om det at ligge med mænd igennem familien eller læring, det var kommet når hun lå der. 

"Selvfølgelig kan du det Raniya" Svarede hun smilende. Der var ingen grund til at holde sig tilbage, men Aaliyahs tanker gik mere på om Florence ville være ærlig og fortælle Raniya det hun ønskede at høre. Aaliyah var ærlig over for sin søster, men der var bare nogle ting som hun ikke kunne svare på. Især det med at være gift. 
"Hvorfor skulle du træde ved siden af? Det er blot spørgsmål som du mangler svar på, Raniya. Ikke noget større" Hun forsøgte at berolige hendes søster, så godt som hun kunne. Hun havde intet gjort forkert. 
"Jeg forstår dig udemærket, Raniya. Du skal ikke undskylde, det er forståeligt at du har så mange spørgsmål. Hvis Florence giver dig nok svar, så kan du altid spørge mig, ikke? Du kan komme til mig" Selvfølgelig kunne hun det. Det var måske nemmere at tale søster til søster.
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 29.01.2023 16:34
Selvom Raniya ikke ville tænke det, kunne far ikke være den nemmeste mand at være gift med. Ekstremt mange punkter, som Raniya ikke tænkte over, og egentlig heller ikke bemærkede, men formentlig ville kende til når hun var ældre. Listen af ting der ville gå op for hende senere, blev længere og længere.

".. Florence.. skræmmer mig" grinede hun usikkert og kunne ikke helt lade være med at fortsætte med at grine lidt af situationen og klø sig i nakken. Hun var sådan en standhaftig dame! Hvilket man nok også skulle være for at kunne håndtere fyrsten.

"Virkelig? Ellers.. kan vi vel være lidt uvidende sammen" fortsatte hun med et grine lidt usikkert. For Raniya gav det nemlig mening at Aaliyah vidste lige så lidt om samværd med mænd, som Raniya selv. Naivt og ganske ukorrekt, men det vidste hun jo ikke! og gik forhåbentlig heller ikke op for hende før hun var lidt ældre. Nok var hun 14, men stadig meget ung af sind.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 29.01.2023 22:35
Aaliyah havde uden tvivl selv haft samme tanker, deres fader kunne slet ikke være nem at være gift med. De regler som han satte op for børnene og hans hustru, var ikke altid nemme at leve efter. Elskede han sine koner, eller brugte han dem bare til egen tilfredsstillelse og nydelse? De var uden tvivl gode hustruer, fordi at de lystrede ham. Undtagen hans sidste.

Hun kiggede over på Raniya med et lille smil, "Du skal ikke føle dig ensom i den følelse, Raniya. Florence kan være en skræmmende kvinde" Florence og Aaliyah var af samme alder, hvilket var det der skræmte hende mest, fordi hun var længere i livet end hende. Hvilket hun også misundede. Men hendes person, hendes træk skræmte hende på en eller anden måde. Hun kunne slet ikke drømme om hvordan Raniya havde det. 

"Selvfølgelig, kære søster." Hun svarede varmt tilbage og fangede hendes blik. Der var ingen grund til at sige mere om sit eget privatliv til Raniya endnu, hvilket nok ville skræmme hende mere. Når hun blev ældre 14-15, så kunne de sagtens tage den snak, nu hvor Florence var for skræmmende. Men hun forstod det godt, "Jeg vil hellere end gerne være uvidende sammen med dig" 
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 07.02.2023 20:32
Måske det bare generelt var svært at være i nærheden af mænd. Sephyran havde et hidsigt temperament og voldsomme meninger, men han var far. Det var nu engang sådan en mand skulle være. Så var der deres brødre. Lige så forskellige som ædelsten. Hun havde stadig en øm plet i panden efter Dains smølfespark og han gjorde virkelig ikke livet ret nemt. Men han var hendes bror! Så det var vel bare sådan det var.

"Meget. Jeg tror bare ikke jeg helt har fundet en god vinkel ind" og hun havde heller ikke rigtig prøvet. Hun var virkelig bange for den anden kvinde, og frygtede virkelig at få skæld ud. Det var et generelt tema, men hun så nødigt at hendes stedmor råbte af hende.

"Forhåbentlig er vi det ikke alt for længe!" lo hun lidt mere opløftet. Hun var trods alt stadig et barn! Der var bare ting hun ikke behøvede at vide endnu. Desuden, der var intet at bekymre sig om, når man intet vidste! Hun valgte at fastholde troen at far fandt hende en god og retfærdig ægtemand, forhåbentlig i sydens luner, og hun ville ære ham.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 09.02.2023 09:40
Kazimi var ikke nogen nem at vokse op i for kvinderne, der var voldsomme meninger og holdninger til hvad de skulle og ikke skulle, hvad de måtte og ikke måtte. Mændene havde uden tvivl større beføjelser end kvinderne havde, og det havde været svært at vende sig til. Aaliyah ville gerne have været mere indvolveret i forretningerne omkring familien, hun fandt ikke altid det rimeligt, at det kun var mænd som kunne være arving. Der var mange ting. Ting man ikke sagde højt.
Hun frygtede den dag at Dain eller Darkhan skulle tage over, hvis det skete.

"Det forstår jeg godt, Rainya" Aaliyah havde selv svært ved hendes stedmor, men det var nok af andre grunde end Raniya. Det var der nok ikke nogen tvivl om, "Du kan intet gøre forkert i at tale eller spørge ind om de ting, Raniya. Men du må endelig sige til, så skal jeg nok være ved din side og du kan tale med mig" 

"Forhåbentligt ikke" Grinede han sammen med hende. Raniya var en stadigvæk et barn, men det ville ikke komme bag på Aaliyah hvis Sephyran allerede var i gang med at kigge efter en mand til hende.
Han vidste at han havde været tidligt ude med hende, og efter at ingen havde hoppet på, var frustrationen blevet større og hun vidste nu hvor meget han egentligt havde smidt over som værende hendes skyld, af ting der var gået galt for familien. 
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 12.02.2023 21:30
Raniya var stadig ung og vidste ikke engang halvdelen af hvad der var forventet af kvinder. Hvad hun vidste, var blot daglig dag. Hun tænkte ikke over om det var retfærdigt eller ej, for det var sådan verdenen var. Deres far havde gjort meget ud af at forklare hende at hun ville gøre sin familie ære og havde vigtige pligter i det private, hvorimod deres brødre skulle ud blandt folk og vise familien frem. Det havde hun godtaget og ikke fundet underligt.

"Det er nok ikke alting jeg bør vide endnu" tilføjede hun en smule bestemt for sig selv og med en let løftet finger.
"Tak, Aaliyah. Jeg er glad for at jeg har dig" de delte ikke samme mor, men det betød intet for Raniya. De var søstre! Og det varmede at vide, at Aaliyah ville hjælpe hende og passe på hende. Hun ville gerne give det samme tilbage, men stod nok ikke rigtig i en situation hvor hun kunne. Endnu.

"Det hjælper nok også en smule, at vi ikke står til at arve titler" åndede hun lettet op og smilede. Hun havde virkelig ikke et behov for at skulle vise sig frem på den måde!
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 13.02.2023 08:50
Selvfølgelig var der meget Raniya ikke skulle vide eller havde behov for at vide lige nu, for hun var stadigvæk et barn og havde ikke helt bevæget sig over i den næste del af livet, men det lå lige om hjørnet.
Aaliyah var heller ikke personen der skulle tage de her samtaler med hende, for det lå slet ikke i hendes skød.
Hun håbede at Florence eller Sephyran ville tage snakken med hende, når det endelig kom til stykket, selvom de uden tvivl ikke ville sætte hende i første række men nok mere tænke på det overordnede billede. Sådan var det sket med hende.
"Selvfølgelig Raniya. Du kan altid komme til mig og så kan vi tage en snak" Hun ville da altid stå til rådighed for søsteren, så hun havde en person som hun følte sig mere tryg ved.

Det kunne hun selvfølgelig sige, Aaliyah var dog sikker på at det ikke var alle søstrene som var lige glade for at det kun var drengene som fik arvetitlen. Aaliyah var ældre end Jontar og Aaliyah havde selv en ældre søster som ville stå før hende i rækken, hvis det var kvinder der kunne stå i arvefølgen.
Aaliyah kom med et lille grin, for Raniyas udtryk kom slet ikke bag på Aaliyah, "Nej, det behøver du slet ikke tænke på søster. Jeg tror vi har nok i bøgerne lige nu" Bøgerne virkede til at give hende nok af tanke stof, så ingen grund til at sætte mere i hendes hoved.  
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 09.03.2023 11:44
Der var ikke nogen det havde taget en alvors snak med hende. Som sådan i hvert fald. Sephyran havde selvfølgelig fortalt om at kvinders pligt var at føje deres ægtemand og gøre ham ære. Såvel som Kazimi slægten. Det blev svært at junglerne æren for begge familier, men det lød til at det var en nødvendighed for en Kazimi. Florence havde heller ikke fortalt i detaljer. Faktisk var det begrænset hvor meget Raniya havde med sin stedmor at gøre. Hun vidste hun ville blive overrasket, forhåbentlig en god en af slagsen.

For Raniya var det verdens største befrielse at hun hang så langt nede i rangstigen. Der var stadig høje forventninger til hende, som der var til alle adelige børn, men hun vidste også at presset var mindre for unge hende. I hvert fald lidt endnu. 
Desuden, kunne det skade at drømme om en mere rolig tilværelse. En mand der ikke havde alt for høje og vilde amitioner, som nød ro så meget som hun selv gjorde. “Aaliyah?.. hvis du selv kunne vælge…” det var en farlig tankegang, for hun følte i hvert fald et sug i maven af at hun talte ord hun ikke burde. Derfor talte hun også meget afdæmpet. “hvis du selv kunne vælge din fremtid. Hvordan ville den så være?” 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 12.03.2023 22:40
Det var virkelig ikke fordi at kvinderne i Kazimi familien fik den helt store alvorlige snak, når den alder kom. Man fik selvfølgelig enkelte ting at vide, hvordan man skulle være overfor en mand og hvad der var forventet af en, men ellers var beslutningerne lagt i hænderne på fyrsten og han bestemte. 
Hun tvivlede på at der var lavet meget om, fra da hun selv var i Raniyas alder og skulle igennem dette show, og det virkede til at Raniya var mindst lige forviret som hun selv havde været. Der var ingen der fortalte dem noget eller gjorde dem klar, til det der ventede dem.

Raniya behøvede ikke at være presset over hvordan hun ville fremstå, når hun var så langt nede på listen som hun var. Aaliyah forventede ikke at hun ville ende i samme situation som Aaliyah selv stod i nu. Hun følte presset fra alle sider af og hun følte at hun ikke kunne ret meget andet, end at skuffe de folk omkring hende. Det havde hun jo ofte gjort. 
Hun lod blikket glide over på Raniya, som hun nu kom med et meget interessant spørgsmål. Hvordan ville hun have sin fremtid? Lige nu havde hun jo blot en drøm.
"Det er et godt spørgsmål, kære søster" Svarede hun roligt med blikket hvilende på hende, "Lige nu drømmer jeg jo blot om at finde mig en mand, og nå at skabe den familie. Men samtidig en mand som vil elske mig" Det var nemmere for Raniya. hun havde livet foran sig.
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 13.03.2023 16:20
Raniya trak det ene af sine ben op på stolen og lod sit hovede hvile mod knæet, som hun betragtede sin storesøster. Deres aldersforskel var markant, og hun vidste at Aaliyah havde været på Raniyas egen alder, dengang Raniya kom til verden. Det var mange år siden nu. Gad vide om hendes tanker havde været som Raniyas selv, dengang. Var hun også forvirret, bange og nervøs? Glædede hun sig også til sin fremtid og havde høje håb?

"Det er en god fremtid." En som Raniya virkelig godt kunne forstå at hendes søster ville have, ud af alt hun kunne vælge mellem himmel og jord. Det var ikke kun en del af deres opdragelse, men også en drøm. Det var også nemmere, når man havde drømmen om at stifte familie. "Elsker alle mænd ikke deres koner?" spurgte hun pludseligt, naivt og en smule overrasket. Måske ikke med det samme, det var svært når det var arrangeret. Men derefter, ville det vel være kærlighed. Ville det ikke?
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 14.03.2023 08:43
Da Aaliyah var på raniyas alder havde hun glædet sig til fremtiden, hun havde glædet sig til at opleve det at få en mand, men hun havde samtidig haft mange af de samme følelser, som søsteren nu havde over at hun skulle ind i den verden. Aaliyah vidste præcis hvordan hun havde det.
Hun håbede dog på at Raniya kunne se forbi disse, når hun blev ældre og ville glæde sig over den tid der ville komme, for hun skulle nok finde en mand og få et liv, som hun gerne ville have det.

"Det er det bestemt, søster" Svarede hun med et varmt smil. Selv troede hun ikke så meget på det længere. Hun havde endnu ikke opnået noget af det, og tiden var ved at rende ud. Hun vidste at hendes far var skuffet og det var hun da uden tvivl også selv. 
"Det håber jeg da de gør, Raniya" Endnu et varmt smil blev sendt hendes retning. Men nu var hun ældre, hun vidste hvordan det foregik. At blive givet væk til en mand, blot for at få børn, virkede ikke som kærlighed. Hun tvivlede inderligt på at der var kærlighed mellem fyrsten og Florence. Hun vidste ikke med Jontar og Pompeia. Men tvangsægteskaber havde sjældent noget godt på sig. "Men hvad med dig selv?"
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 15.03.2023 22:01
Hvad fremtiden bragte. Raniya var naiv nok til at tro på, at selvfølgelig vidste hun præcis hvordan hendes fremtid ville blive. Der var kun en vej, og hun ville følge den i bedste stil. Det var det bedste og vigtigste hun kunne gøre for familien. For at gøre deres far stolt.
Specielt nu hendes mor havde valgt at skuffe og ikke mindst forråde fysten på det groveste. Det var ikke underligt at Raniya følte hun havde noget ekstra at leve op til.

"Jeg håber min mand elsker mig" kom der forsigtigt fra den unge pige, som gned sine fingre mod hinanden. Hun ville gøre alt for sin ægtemand, så selvfølgelig ville han slet ikke have nogen grund til ikke at elske hende. Hun ville være alt det rigtige og alt han behøvede. Præcis som alle Sephyrans døtre selvfølgelig ville!
Raniya blinkede et par gange og fortsatte med at gnide hænderne nervøst mod hinanden. "Jeg kan godt lide at danse. Måske danser.. Altså, selvfølgelig vil jeg jo langt hellere opfylde mine pligter og gøre familien stolt!" skyndte hun sig at tilføje, næsten som var hun nervøs for at væggene havde øre og ville sige noget til Sephyran. Men, hvis hun havde været født i en anden familie, havde hun danset. Måske rejst rundt med sin dans. Raniya sank en klump i halsen og fik det helt dårligt ved tanken. Nej, det kunne hun ikke og den tanke måtte hun aldrig have igen!
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 16.03.2023 17:13
Når man var født i en familie som Kazimi, så var man indskrevet til forpligtelser og regler, og dem kunne man ikke slippe udenom. Man kunne ikke gå ud og blive noget som man selv ønskede at gøre, ens fremtid var næsten allerede skrevet; lige så snart man var gammel nok, ville man blive gift væk til et passende match og så havde man nye forpligtelser og det var forventet at man ville føde børn og blive mor. Alt det var selvfølgelig helt i orden, det var også noget Aaliyah ønskede, men hvis man som barn ønskede en anden levevej, så var det ikke muligt.

"Alle vil elske dig, Raniya" Hun var en ung kvinde, som havde det reneste hjerte og hun var godt opdraget, havde en fantastisk personlighed og et ydre som var smukkere. Hun ville kunne give alt hvad en mand kunne ønske sig, og dermed også gøre ham og ikke mindst deres fader stolte. Aaliyah var sikker på at det var en vigtig ting for Raniya. 
"Bare rolig, Raniya. Ingen lytter her" Grinede hun lavmælt, og forsikrede at der ikke var noget forkert i at snakke om sådanne drømme. Hun havde selv haft dem som barn. "Danser er smukt, Raniya. Jeg ved du er glad for at danse" Hun smilede varmt til søsteren, "Da jeg var yndre end dig kunne jeg godt tænke mig at lave store og fantastiske kjoler" Men det var slet ikke hende værdigt, det var hun for vigtig til.
Raniya Batul Af Kazimi

Raniya Batul Af Kazimi

Prinsesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 17 år

Højde / 156 cm

Hobbit 17.03.2023 19:20
Ingen af Kazimi døtrene havde kendt til andet, end det liv som Sephyran havde planlagt for dem alle. De havde forpligtelser og vigtigst af al, måtte de gøre alt for at ære slægten. Selv drengene havde deres forpligtelser, omend der var nogle områder de fik flere frie tøjler en pigerne gjorde. De var altså også nogen gange nogle lømler! Raniya elskede sine brødre, men især Dain elskede at drille hende.

En kraftig rødmen gik hen over Raniyas kilder og hun skuttede sig lidt forlegent sammen. Det var dog umuligt for hende ikke at grine lidt og pille ved det flettede hår også. "Ej, det.. tror du?" der var noget bedende i de store blå øjne som de kiggede op igen.

Hendes øjne blev større og hun åbnede munden i let overraskelse. "Oh, det ville du være god til! Du har sådan en god sans for detaljer!" påpegede Raniya og kunne næsten godt unde sin søster at få lov at følge en sådan drøm. Ligesom en lille del af hende, også gerne ville unde sig selv at få lov at følge en dansers vej i livet. Men, det var ikke deres lod. Og det lod var også af de bedre! Raniya var i hvert fald ganske udemærket tilfreds med hvad der var forventet af hende! Forhåbentlig kunne hun også klare det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 12