Augustus Junior

Augustus Junior

Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 02.12.2022 19:59
 Smilet blev bredere og bredere for hver ting hun sagde, og da hun begyndte at snakke om han senge-evner blev smilet en hel del mere slesk. Det var da fantastisk at høre, at folk endelig var begyndt at respektere ham og se ham for hvem han virkelig var. Nu hvor de sad på hver deres stol, og lidt væk fra hinanden måtte Augustus jo aktivt flytte stolen tættere på hende så han hånd kunne finde tilbage til hendes lår.
 " Ja så? Så det har De hørt? " Augustus ville da gerne hører mere om hvad der blev fortalt omkring hans magiske evner i oveværelset, men nu var han også blevet lidt mere ivrig. Og han følte efterhånden han med sikkerhed kunne sige at hun altså ikke var en skøge.
 " Og De ser måske Dem selv som heldig? " Han løftede signende det ene bryn og lod et mere sulten blik glide ned over hende. Hånden gled ned over hendes lår og til hendes knæ hvor han så trak hånden til sig, for at tage om kruset der var blevet sat ved bordet. Først her flyttede han blikket fra hende og ned på kruset som han førte det op til læberne. Det hele havde selvfølgelig være ganske seksuelt i Augustus hoved, sådan som han havde rørt ved hende og langsomt trukket sig væk igen uden at give hende hun tydeligvis gerne ville have.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 03.12.2022 18:16
Jo mere hun sagde, desto større blev smilet på mandens læber. Hvis det smil blev endnu bredere, ville det nå hans ører. Rory havde håbet, at hvis hun bare blev ved med at plapre løs om hans såkaldte rygte, ville han ligesom før glemme, at han faktisk sad foran en kvinde. Det skete ikke. I stedet for rykkede han sig en anelse tættere på hende, ved at skulle stolen frem i små kluntede ryk. Så! Nu burde hun have smørret den tykt nok på. Nu skulle de bare hjem til ham i en fart. Det var netop derfor, at hun havde bragt snakken om hans omdømme op. Mænd plejede at skynde sig hjem med en kvinde, hvis de blev lovet en omgang lagengymnastik. 

“Heldig nok til at være i Deres selvskab,” svarede hun i sin forførende stemme, mens han tog kruset til munden. “Men om jeg er heldig nok til at De tager mig med hjem, er alt i dine hænder,” forsatte hun og gav ham nogle næsten tiggende øjne. Man skulle tro, at hun talte til en konge, så fint hun tiltalte ham. Det ville ikke undre hende, hvis han følte sig som en i denne situation. Det manglede lige, at hun satte sig ned på knæ og bøjede sig for ham.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 04.12.2022 22:38
 Man skulle tro at Augustus var nem at få med i seng, og det var han så sandelig også! Men sådan som hun talt ham op, pustet til hans ego og rigtig poleret hans værdighed, var han jo blevet helt høj, og ville da gerne lige vise sig selv og hans skønherlige fan frem! 
" De er da så sandelig ivrig, min egen! " lo han, vældig smigret og en smule tændt over hendes ivrighed. Kruset blev sat på bordet, og Augustus tog fat i kanten af hende stol, og trak hende hen så deres stole var så tæt på hinanden som de kunne komme. 
 " Det går jo ikke vi går tørstige her fra! " Nu havde han jo købt deres mjød!  Det ville være spild af krystaller ikke at drikke dem inden de gik. Augustus fulgte sit eget forslag og førte kruset op til munden og tog endnu en slurk. Da kruset var sat ned igen, lænede han sig mod hans lille fan, så han kunne hviske i hendes ører.
 " Men hvis De er så utålmodig skal De da endelig ikke holde Dem tilbage, " Augustus havde da bestemt intet imod at blive varmet lidt op inden de ramte sengen!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 06.12.2022 00:25
Ja selvfølglig var hun da ivrig! Rory ville bare gerne have, at mareridtet snart holdte op sådan hun kunne komme hjem og få en god nats søvn. Var det virkelig for meget at forlange?
“Selvfølglig er jeg ivrig, når jeg sidder med en mand, der bliver tilbedt som en Gud for hans evner i sengen,” spillede hun tilbage og blinkede med det ene øje. Hallo hallo, hvornår blev manden liderlig nok til, at han bare trak hende med hjem. Normalt var de da ikke så besværlige. Hvis man blot blinkede en smule med øjnene burde det være nok. Denne mand skulle tales op og det hele. Hun havde da aldrig løjet så meget, som hun havde i dag.
Okay, de skulle bare drikke op. Rory tog kruset op til læberne og fik sig nogle ordenlige slurke, da hun bestemt ikke skulle være den, der holdte dem tilbage. Tænk hvis han besluttede sig for, at de skulle have en omgang mere. Nu gik manden endda tættere på og lavede anvisninger til, at hun skulle til at rykke den af her på offentlig grund! Hvad havde hun dog bildt sig ind i med denne gamle stodder. “Jeg er utålmodig for at få Dem alene. Menneskerne herinde fortjener ikke at få det show som vi ville give dem.” Ved at sige disse ord prøvede Rory at spunne situationen. Om han bed på krogen kunne hun ikke bedømme endnu, men hun krydsede sine fingre.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 14.12.2022 22:40
 Augustus spandt ved hendes ord - eller.. det lød nok mere som en ucharmerende brummen. Hun vidste præcist hvad hun skulle sige og selvom han virkede upåvirket, så var han det bestemt ikke. Han var høj på alle de fornemme ting hun havde sagt om han, følte sig som en verdens mand hvor der ikke var det han ikke kunne klare!
 Han så til son hun drak til og løftede imponeret et bryn. Det var sjældent man så ungmøer drikke så ukvindeligt. Augustus nikkede derfor lidt for sig selv, anerkendende.
 " Som De da kan drikke! En lille yndig en som Dem skal da passe på hvad hun indtager! " Det var selvfølge ikke et problem hvis hun gik kold, men Augustus foretrak nu hvis han ikke skulle gøre alt arbejdet!

Augustus skulle til at tage den sidste tår af sit krus da hun sagde det næste. Noget der fik ham til at stoppe op, lade ordene synke ind og helle vejen ned gennem kroppen til underlivet. Han rømmede sig, rettede sig lidt op på stolen inden han lænede sig lidt frem.
 " Ja så? " Augustus sank langsom inden han hurtigt tømte kruset og rejste sig om, med en ekstra bule end da han satte sig ned.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 21.12.2022 00:06
Argh, og så skulle han også kommentere på, hvordan hun valgte at bunde sin drink. Kunne hun ikke gøre noget i fred, når hun havde charmeret sig så godt ind på ham. Vidste det ikke bare, at hun var utålmodig efter at hoppe i kanen med ham? Eller, det måtte være hvad han troede. Faktisk var hendes utålmodighed forbundet med, at hun egentlig bare gerne ville hjem og i seng med en kæmpe pose krystaller. Dog havde hun regnet med, at han ville have taget hende hjem i det samme han lagde øjnene på hende. Nu havde hun brugt sin dyrebare tid på at få ham godt marineret, så kunne han da også bare springe i hendes fælde med det samme!

Det virkede til, at hendes ord havde ramt plet. I hvert fald var han hurtig til at få bundet sit krus og rejst sig op. “Siden jeg så Dem i dag har jeg ventet på dette øjeblik. Jeg regner ikke med, at det vil blive en hurtig omgang,” forførte hun ham og drak selv bundsjatten af sin mjød, hvorefter hun rejste sig op ved mandens side. “Tag mig hjem kære. Lad mig vise Dem alle de fantasier mit hovede bærer på,” lokkede hun og efter det hun kunne bedømme, hoppede han på krogen.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 29.12.2022 14:18
 Pigebarnets ord fik det til at spænde hele vejen ned gennem en tykke krop, og Augustus flyttede sig uroligt, da bukserne var begyndt at sidde godt trælst mellem benene. (U)Charmerende som Augustus var han ikke bleg for at rette på udstyret offentligt, og hånden blev ført ind under dellen for at få det hele til at ligge bedre. 
 Samme hånd blev efterfølgende lagt mod hans ledsageres lænd, for en smule ivrigt at føre hende ud. Nu var han altså mere end klar til at få tøjet af hende! Helt gratis! Som de gik ud af døren, lænede han sig en smule ned for at brumme i hendes øre.
 " Bare rolig,  min ildflue, vi har en lang nat foran os! Hmmm, " Med den tilfredse brummen til at slutte sætningen af med, trak Augustus sig tilbage, og drejede hende ned af gaden mod Barthsmelo-boligen i Den Centrale Bydel.

Dog, midt i den ivrig trak stoppede Augustus brat op. Han var blevet en smule forpustet af at gå så ivrig, men det var nu ikke derfor han var stoppet. Endnu en gang lænede han ned så hans mund var ved hendes øre, og hviskede:
 " Hvis De har så svært ved at vente, så skal jeg ikke holde Dem tilbage fra at tage en smagsprøve af mig, " Et slesk smil spillede under overskægget som hans blik var vendt mod gyden han var stoppet ved. Hvis hun var så ivrig efter ham, kunne hun da godt få lov at tage ham i munden før tid!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 18.01.2023 22:38
Nu havde hun aldrig. Hvem gik bare og gramsede på sig selv i offentligheden! Aldrig havde hun set sådan et fælt syn. Der var sikkert ikke engang noget at rette på dernede. Hun havde så sandelig ikke tænkt sig at tjekke efter. Hvor ville hun bare ønske, at dette ville gå hurtigere, men Rory tvivlede på, at manden nogensinde havde haft travlt i sit liv. Det lignede da ikke, at han lavede mange fysiske aktiviteter.

Inden længe brugte han selvsamme hånd til at føre hende ud. Godt der var et stykke stof mellem dem som hun kunne vaske derhjemme. “Jeg er spændt, min kære,” svarede hun lige så forførende tilbage. Ja, hun så frem til at alt dette ville være ovre, og hun bare kunne tage hjem og få en god nats søvn. Hun skulle i hvert fald ikke være nogens ildflue. Tsk tsk.

Endelig var de i den rigtige retning. Rory tvivlede på, at der var langt hjem til ham. Så langt ville en mand af hans størrelse ikke kunne gå, en inden de nåede målet stoppede han op. Argh, var guderne virkelig mod hende!? Først vidste hun ikke, hvordan hun skulle reagere. Hvordan kunne han bare sætte hende i sådan en position. “Når jeg tager en bid, tager jeg hele kagen. En mand som Dem kan ikke blive set med en simpel pige som mig på gaden. Når vi når Deres hus giver jeg den fulde omgang. Flere, hvis De vil have mig.” Hun håbede på, at det ville virke.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 07.02.2023 18:12
 Hendes ord var på ingen måde nok til at få Augustus til at trække sig og hive hende med hjem. Tværtimod. Han brummede som var hendes ord som sød musik i hans ører, måske fordi han kun hørte det af det han ville høre. Hele kagen og flere turer med hele omgangen. Hvordan trak man sig fra det? 
 " Mmm min egen, " nærmest sang hans for hende, som han lagde fingrene under hendes hage og vendte hendes ansigt op, så deres læber næsten mødtes. Han var så klar på at tage hende lige her, midt i det hele, hvis det skulle være! 
 " Så er det heldigt jeg er en stor mundfuld, " åndede han tungt ud, og lod blikket flakke ned på hendes læber og lod tungen glide let over hans egne læber. 
 " Hvis De har mange omgange at give af, er der vel intet problem. Desuden, det er godt at slå mave mellem... måltiderne," Brummede han. 

Augustus lod hånden fra hendes hage køre ned over hendes hals og videre ned over hendes bryst, for til sidst at tage fat i hendes hånd. Blikket havde fulgt hans fingre hele vejen ned over hende, men nu vendte han blikket mod gyden, og begyndte at trække hende med sig mod gyden. Han gik ikke ud fra han havde brug for at sige noget, hun burde vel vide hvad de skulle nu. Augustus skulle dele ud af sin kage.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 20.02.2023 23:20
Som de stod nu var de så tæt, at den ene blot skulle læne sig en smule frem før, at deres læber ville mødes. I enhver anden situation ville pigen være spændt på om manden faktisk tog initiativet og lænede sig ind, hvorefter deres læber ville finde hinanden i et magisk kys. Den spænding havde Rory ikke. De eneste spændinger hun havde i kroppen skyldtes, at hun kæmpede med ikke at trække sig væk og tage benene på nakken. Hold op hans ånde stank af en blandning af alkohol og dårlig hygiejne. At Rory satte sig igennem den her form for tortur måtte tælle som selvskade til trods for, at hun ville modtage krystaller til slut. Hun måtte være stærk og forsætte.

Inden hun nåede at sige ham imod blev hun trukket med ham ind i gyden. “Men kære, vil det ikke ødelægge deres rygte, hvis andre fik at vide De tog kvinder i gyderne? Sådan en anstændig mand som Dem selv skal ikke associeres med sådan en gerning pøblen gør sig i. De er meget, meget, MEGET, bedre end det,” prøvede hun som et desperat udråb på, at han burde stoppe. Hvis ikke den sunde fornuft ville rede ham, så ville hans ego måske komme ham i forkøbet. Rory regnede med, at manden ikke ville associeres med underklassen, der jævnligt tog kvinder ind i gyder og gjorde… deres ting. Hvis dette ikke virkede måtte Rory for alvor overveje at opgive eller finde en ande måde hvorpå, at hun kunne skifte hans mening. Lige nu så det helt sort ud og alt blev mørkere, da de gik ind i gydens skygge.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 28.02.2023 10:57
 Målrettet, stædig og besluttet som Augustus var, fortsatte han mod gyden en kende døv for hvad hun sagde. Og dog. Da hun begyndte at snakke om at blive associeret med pøblen stoppede han alligevel op med panden rynket i en overvejende grimasse.Det fik ham dog mest til at se uvidende ud. En dyb brummen forlod ham og man kunne se han tænkte meget over hendes ord. For hun havde vel egentlig ret... Augustus skulle i hvert fald ikke ende med at blive forveksles med en eller anden ussel pøbelmand! For som hun sagde, var han meget bedre end det! 
 Det var nærmest et helt forelsket suk der forlod Augustus, da han accepterede skæbnen. Han havde aldrig været specielt tålmodig, men det her var vel et øjeblik hvor han måtte være det. Selvom han nu mente han da godt lige kunne få en lille smagsprøve.. 
 " De kender mig så godt, min egen.. " sukkede han og hang lidt i skuldrene. En lille smule modløs begyndte at han føre hende med sig hjem igen. Der var også bare så langt, syntes den unge godsejersøn. 
 " De er heldig De ser så godt ud.." mumlede Augustus, inden han sendte hende et skævt smil, han forsøgte at få til at virke charmerende. 

En tanke slog Augustus som de gik i gadernes stille ro. Læberne bredte sig i et stort smil, mens han overvejede hvilket nummer der ville passe til dette øjeblik.
 " Hvad siger De til en lille serenade til at underholdes os mens vi går det sidste stykke, min lille ildflue?" Augustus så ned på han lille fulg og smilte stort. Det var jo en fænomenal ide!
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Mee 03.03.2023 23:07
Han lytter ikke. Han lytter ikke! Stemmen i Rory talte højere og højere, hvorefter den begyndte at råbe, og hun kunne næppe på den til at tie igen. Alle instinkter sagde, at hun burde tage benene på nakken og løbe. Nej, hun burde tage sin kniv, true sig til alle de sidste krystaller og så løbe væk. Problemet var, at hun var nået så langt, hun kunne ikke give op nu. Det var først da hun nævnte pøblen, at ordene endelig trængte igennem til peanuthjernen.

“Selvfølglig ved jeg hvad en mand af Deres status fortjener,” sagde hun med en lys og lettet stemme. Langt om længe bevægede de sig atter mod rigmandens hus. Rorys bedrifter var ikke gået til spilde. Senere i nat ville hun forkæle sig selv og glemme sig væk i euforien, og derved glemme hele dette handlingsforløb. Aldrig ville hun lade tankerne falde tilbage på denne hæslige mand, der lige nu prøvede at spille charmerende. Hvis han bare havde en lille grad af selvindsigt ville han indse, at en kvinde af Rorys kaliber aldrig ville gå efter ham med rene intentioner.

“At de vil dele deres talenter med mig. Det ville være en ære at høre deres guddommelige sangstemme.” At mænd virkelig troede på de ord, som forlod hendes mund fortalte alt hvad hun behøvede at vide om det modsatte køn. I det mindste kune hun zone ud mens han sang, og hvis han var distraheret med at ødelægge hendes trommehinder, så kunne han ikke lade tankerne flyve andre veje. Rory troede næppe på, at en hjerne som hans kunne multitaske.
Augustus Junior

Augustus Junior

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 178 cm

Que 19.03.2023 08:02
 Selvfølgelig ved jeg hvad en mand af Deres status fortjener.. Ordene fik Augustus' bryn til at presse sig sammen i en overvejende grimasse, og hans skridt blev tøvende. For et øjeblik formåede den tykke, ubegavede mand at have en sammenhængende og måske endda velovervejet tanke. Hvis hun vidste hvad en af hans status fortjente, betød det så hun rendte med mange mænd af højere status? Var hun alligevel ikke den drømmepige han troede om hende? Var hun bare ude på at snyde ham?

Det endte dog blot med at være en flygtig tanke, da hun roste hans sangstemme og opfordrede han til at synge endnu en serenade mens de gik. Alt han funderede over et simpelt øjeblik forinden forsvandt, og han kunne kun tænke på hvilken sang han skulle synge. Ryggen var blevet ranket op og han gik og følte sig stor. Almægtig. Og så begyndte han at synge, en arm om hendes liv, som han klemte hende godt ind til sig.
 " Due hvid, due hvid, 
 pigen min, som er blød og blid,
 Kinden rød, indre glød.
 Som en sommerdag - varm og sød!
 Mødes vi denne sommernat, vil jeg håbe, du husker, at
 du har i mine drømme bo!
 Jeg har slet ingen ro." Augustus holdt en ganske kort, vejrtrækningspause, hvor han hev vejret tungt ind - for det var hårdt at gå og synge samtidigt! 
 " Kæk og kåd, kæk og kåd
 Mellem lårene er du våd
 Gyldent skind, æblekind
 Rank og smidig som grønnen lind
 Vender hjem til min bondegård, til mine heste og køer og får
 Vender hjem til min bedste pig'
 Min sortbrogede kvie! " Ved de sidste par linjer var Augustus stoppet med i sin gang, for at vende sig mod hende, med et slesk og sultent blik på hende - lige så meget fordi han næsten ikke have pusten til at synge og gå imens. Det var en sang, specifikt dedikeret til hende. Til dem. Kluntet viftede han hånden foran sig, mens han bukkede for hende, færdig med at ærer deres forhold med hans fantastiske sang. Og med at fortælle alle omkring hvad der skulle ske når kom indenfor lukkede døre.

// Lukket på grund af inaktivitet, send mig en besked, hvis vi skal åbne tråden op igen, jeg er frisk 8D
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Fisk
Lige nu: 2 | I dag: 9