Augustus Junior
Godsejersøn ( dvs. bruger krystaller og laver ingenting)
Selvfølgelig ved jeg hvad en mand af Deres status fortjener.. Ordene fik Augustus' bryn til at presse sig sammen i en overvejende grimasse, og hans skridt blev tøvende. For et øjeblik formåede den tykke, ubegavede mand at have en sammenhængende og måske endda velovervejet tanke.
Hvis hun vidste hvad en af hans status fortjente, betød det så hun rendte med mange mænd af højere status? Var hun alligevel ikke den drømmepige han troede om hende? Var hun bare ude på at snyde ham?
Det endte dog blot med at være en flygtig tanke, da hun roste hans sangstemme og opfordrede han til at synge endnu en serenade mens de gik. Alt han funderede over et simpelt øjeblik forinden forsvandt, og han kunne kun tænke på hvilken sang han skulle synge. Ryggen var blevet ranket op og han gik og følte sig stor
. Almægtig. Og så begyndte han at synge, en arm om hendes liv, som han klemte hende godt ind til sig.
"
Due hvid, due hvid,
pigen min, som er blød og blid,
Kinden rød, indre glød.
Som en sommerdag - varm og sød!
Mødes vi denne sommernat, vil jeg håbe, du husker, at
du har i mine drømme bo!
Jeg har slet ingen ro." Augustus holdt en ganske kort, vejrtrækningspause, hvor han hev vejret tungt ind - for det var hårdt at gå og synge samtidigt!
"
Kæk og kåd, kæk og kåd
Mellem lårene er du våd
Gyldent skind, æblekind
Rank og smidig som grønnen lind
Vender hjem til min bondegård, til mine heste og køer og får
Vender hjem til min bedste pig'
Min sortbrogede kvie! " Ved de sidste par linjer var Augustus stoppet med i sin gang, for at vende sig mod hende, med et slesk og sultent blik på hende - lige så meget fordi han næsten ikke have pusten til at synge og gå imens. Det var en sang, specifikt dedikeret til hende.
Til dem. Kluntet viftede han hånden foran sig, mens han bukkede for hende, færdig med at ærer deres forhold med hans fantastiske sang.
Og med at fortælle alle omkring hvad der skulle ske når kom indenfor lukkede døre.
// Lukket på grund af inaktivitet, send mig en besked, hvis vi skal åbne tråden op igen, jeg er frisk 8D