Lily kom med et lille grin over hans ord, om at han gerne ville blive kidnappet af hende. Det virkede slet ikke realistisk, for hun havde ikke mulighederne eller viden til at kidnappe noget andet person - det ønskede hun slet ikke. Men tanken var selvfølgelig sjov nok. Isaac var også en stor og muskuløs person, og derfor ville det da slet ikke være nemt for hende at gøre noget ved ham, som han ikke brød sig om. Det var nemmere at overvide ham til at gøre noget, som de begge ønskede. Det skulle hun nok få igennem, "Jeg har slet ikke den forståelse eller styrke der skal til at kidnappe nogen" Grinede hun roligt og sendte ham et smil.
Hun var meget glad for at han fandt stedet lige så smuk, som hun gjorde. Det betød meget for hende, for det var noget som var vigtigt for hende og det ville være ærgerligt hvis det skulle være anderledes. "Jeg er glad for at du synes det samme, Issac" Indrømmede hun ærligt og kiggede igen på ham, betaget af hans smukke ansigt. "Ikke så tit som jeg gerne vil" Svarede hun ærligt igen, "Jeg kom her meget som barn. Det var her jeg søgte hen, når jeg havde brug for at være alene, mens mine forældre var ved at blive skilt og især når jeg havde dårlige dage. Det var som om at stedet her gav mig kræfter til at komme videre" Hun blottede sig selv for følelser overfor ham, hvilket hun sjældent havde gjort før. Der var mange ting som havde ændret sig om hendes person på det sidste. Hun vidste godt at det snart var på tide at finde en mand og skabe sig en familie.
Hun fulgte ham med helt ned til vandet og kiggede ud over det. Hun nød synet af de smukke omgivelser, de mange fugle som fløj omkring dem og hen over vandet. Hun var tydeligvis ikke den eneste der kendte til stedet. Lily vendte sig om mod ham og tog begge hans hænder, "Er du frisk på at hoppe i?" Hun kiggede drillende og kækt på ham, og håbede selvfølgelig på et ja. Han virkede jo meget frisk generel.