Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 21:00
"Ja det gør jeg" sagde han og smiler rolig til hende, så det var altid noget at han ikke behøver at tænke over at hun eller nogle af hendes ansatte holdt øje med ham, om der var andre som gjorte det ved han af god grund ikke, hvis der var vil det være nemmer her i byen frem for ude i natur hvor han var på hjemme bane.

Han nikke kort til det næste hun sagde og smiler svagt, "det var da dejlig at de har den mulighed at de kan det" sagde han og kiggede på hende, han gik stadig lidt rundt i hendes butik, han havde fået blod til sine ben igen men der var bare så meget af ser af urter og planter som han ikke havde set før, han rette sit blik over på hende da hun snakke igen, "ja så by livet er mere dem kan jeg høre, jeg er selv født og opvokset oppe i norden, har altid rejse rundt, da jeg er opvokset som nomade" sagde han og kiggede på hende, så på det punkt var han født i natur godt nok oppe i nord og så som nomade.

Han nikke kort til det næste hun sagde, "skal jeg så ikke kommer tilbage i aften når de har lukke, så kan jeg prøve at lærer dem at læser et kort" sagde han som et forslag, det var endnu nemmer når hun selv har et kort, så behøver han ikke at låne et, for han havde ikke selv noget kort, for det bruge han ikke når han rejse rundt.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 21:38
Hun smilede blidt tilbage til ham. Hun håbede bare på han ville huske det, når han nu var ude og rejse og der sikkert gik længe før han var tilbage i Dianthos. Leonore svarede ham dog ikke, men nikkede blot en enkelt gang.

Hun nikkede til hans ord ”Naturligvis for lidt gratis urter og den slags. Hvilket jeg også syntes er helt fair.” svarede hun. Aldrig om hun ville gå med til de skulle arbejde gratis. Det kunne godt være de var familie og ikke forlangte noget som betaling, men der var Leonore stædig og gav dem altid en lille pose af en eller anden urt med hjem. Nu var både hendes mor og søster også healere, de gjorde det dog bare ikke til deres profession, men de sagde aldrig nej til at hjælpe Leonore, hvis hun havde brug for det. Hun smilede skævt og nikkede ”Bliver ofte som regel i byen. Årh, er det ikke hårdt at leve som nomade?” spurgte hun. Hun kendte ikke til livet som nomade, hun vidste blot de rejste meget.

Et blidt smil kom frem på hendes læber som han talte ”Virkelig? Der går lige nogle timer endnu. De kan banke på her, baglokalet har en trappe op til mit hus.” sagde hun med et smil på læberne og hun ville alligevel være i butikken et stykke tid efter den var lukket for at feje og gøre den fin.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 22:09
"Ja selvfølgelig lidt betale hjælp altid på at man kan få hjælp en anden gang" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han hjalp godt nok også sin far og gjorte det da gratis men han fik altid et eller andet af ham som tak for hjælp, han sagde da heller ikke nej til det for det vil være uhøflighed at gør det, han nikke kort til det næste hun sagde, "det kan jeg godt forstå at de gør og jo det er det vel, er opvokset i det så tænke ikke rigtig over det" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, det var sikkert hårdt at være nomade men så huske han det ikke, men han var også kun et barn dengang.

"Det gør ikke noget at der gå nogen timer, jeg har selv nogen ting jeg skal klar, så det passer fint ind" sagde han og kiggede på hende, ikke fordi han havde mange ting han skulle gør men lidt havde han da, han rette sig op da han havde bukke sig for at ser på en planter, "så vil jeg smutte, men vi ses i aften" sagde han og smiler rolig til hende og nikke kort til hende, inden han gik rolig ud af hendes butik og videre ud i by i retning af markedsplads, hvor han håber på at kun finde de sidste ting han mangle.

Nogle timer senere var han på vej over til hende fra kro af, han havde været heldig at finde de sidste ting han mangle på markedsplads, og endda også været heldig at få finger i en flaske elver vin, ud det var sindssyg dyrt, person som solgte den vidste hvis ikke rigtig hvad det var, så var det godt at han vidste det, han banke på dør hun havde peger på til baglokalet, han var klædt i nogen lette løs rejse bukser i brun farve og en hvid skjorten hvor de øverste knappe stod åbne.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 07.10.2022 23:25
Hun nikkede med et smil på læberne ”Det er netop det. Kan ikke lide at folk arbejder gratis ved mig… Så hellere give dem et eller andet.” svarede hun. Selv hun fik små takkegaver for at hjælpe sin familie når hun healede dem, hvilket hun dog ikke syntes var nødvendigt, de var jo familie… Det kunne godt være det var hendes profession og hun normalt tog betaling for det, men når det var dem, blev det ikke gjort i healer huset alligevel. Som han igen talte, trak hun på smilebåndet ”Nårh ja. De kender naturligvis ikke til andet.” svarede hun. På den ene side måtte det være hårdt at skulle tilbagelægge så mange kilometer, men på samme tid måtte det også være rart at være fri.

”Alletiders. Jeg sørger for at have fundet kort og det hele frem til når De ankommer.” sagde hun med et blidt smil på læberne. Hun vidste heldigvis hvor kortet var, så det ville ikke tage alverdens tid, men hun havde også noget at tage hånd om i butikken og healerhuset lige ved siden af. Hun nikkede let til hans næste ord ”Det er helt fint. Pas på Dem selv så længe… Ellers kan jeg godt lappe Dem sammen.” sagde hun med et lille grin i stemmen, hvis han nu skulle komme til skade.

Nogle timer gik med at rengøre healerhuset og butikken og sørgede for at alt var fyldt op. Leonore havde også gået op i huset og sørget for at det så fint ud og fundet kortet frem. Hun hørte der var nogle der bankede på og hun kom ned og åbnede og nejede foran ham. Hun var selv iført en lys kjole der havde løse ærmer, samt et korset ”Kom indenfor, Faust.” sagde hun og trådte til siden så han kunne gå inden for.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 23:51
"Det lyder godt at de vil det" sagde han som svar på at hun vil havde fundet korte frem til når han kommer tilbage, han smiler svagt af det næste hun sagde, ja det kun hun selvfølgelig, "skal prøve at passer på mig selv og det ved jeg at de kan og pas også på dem selv" sagde han og kiggede kort på hende inden han begynde at gå ud af hendes butik, det vil være køn at han skulle lappe hende sammen, en af byens healer, han fik købt de sidste ting han mangle da han kom til markedsplads, og var også heldig at få fandt i en flaske elver vin, og så endda til en særlig god pris da sælger hvis ikke vidste hvad det var for en flaske vin.

Han stod og venter rolig da han havde banke på dør, han havde flaske med elver vin i den en hånd, om hun havde lyst til et glas her til aften vidste han ikke, man så måtte hun beholder den og smager den på et andet tidspunkt, han smiler rolig da hun åbne dør, "godaften og jo takke" sagde han og kiggede på hende og smiler, han gik forbi hende indenfor, han rakte flaske frem mod hende, "jeg var heldig at finde den rigtig flaske med elver vin, hvis det var noget, ellers må de beholder den til en anden gang" sagde han og smiler, han håber da at hun vil nyder et glas sammen med ham, han blev stå efter han var gået indenfor, da han ikke vidste om de skulle op i hendes bolig eller om de skulle være i butik, han gætte nu på at de skulle ovne på i hendes bolig men det var hende som viser vej.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 08.10.2022 15:01
Hun smilede blot til de første ord der forlod ham, da hun ikke følte der var noget at svare. Hun trak på smilebåndet over hans næste ord og nikkede ”Jeg forlader alligevel ikke butikken mere i dag, så jeg er i sikkerhed.” svarede hun. Det var nu ikke fordi hun følte sig usikker ved at gå i gaderne, der var trods alt byvagterne hun kunne gå til hvis der skete noget, hvilket hun endnu ikke havde været udsat for.

Som han trådte indenfor, lukkede hun døren bag dem og låste, så der ikke var nogen der kunne komme ind, butikken var trods alt lukket for nu, plus hun havde en anden dør i baglokalet, hvor han kunne gå ud når han skulle hjem igen. Hun tog imod vinen og studerede den. Som han talte, blev blikket rettet mod ham og hun smilede kækt ”Ser man det. Jamen jeg har nok også nogle vinglas ovenpå. Men bliver det ikke svært at læse kort med alkohol i blodet?” sagde hun med et lille grin i stemmen. Hun ville gerne smage den, men hun vidste ikke hvor hårdt den ville ramme hende. Hun rakte armen mod baglokalet ”Denne vej.” sagde hun og begyndte at gå mod baglokalet til trappen.

Da de kom op ad trappen, var der ikke en dør, men et fint forhæng af nogle perler og med fjer på. Bag forhænget var det hyggeligt indrettet, ikke noget med overflødige møbler her og der, dog manglede der intet. Hun vendte sig mod ham med et blidt smil ”Tag endelig plads. Kortet ligger på bordet ved sofaen. Så får jeg vinen åbnet og finder to glas.” sagde hun og gik ud i køkkenet for at gøre netop dette. Der gik ikke længe før hun kom tilbage i stuen.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.10.2022 00:20
Det var godt at høre at hun var i sikkerhed resten af dag, så behøver han ikke at tænke på at han skulle lappe hende sammen, selvom hun sikker havde andre der var bedre til det inden ham men hun skulle have mulighed for det, samtid var der nok store chancer for at han kom til skade inden der var at det var hende.

"Det lyder godt af de har det og vi kan tager et glas efter vi har kiggede på korte" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han vil godt kun ser på et korte med alkohol i blodet men det var mere om hun kun, derfor var det bedre med at tager et glas efter de havde kiggede på korte, så håber han at han kun lærer hun noget om af læser et kort, han nikke kort da hun snakke til ham, han følge rolig med hende ud i baglokale og videre til en trappe som gik op af.

Han gik rolig med hende op og kiggede kort rundt da de var kommet ovne på, for af ser hvordan hun boer, det ser hyggelig ud og mangle hvis ikke noget, han lytte til det hun sagde og kiggede over mod sofa, han kun godt ser at der lå et korte, da hun gik mod køkken eller det ligner da hvad han lige kun ser, gik han over og sat sig i sofa og tog korte op for af ser nærmer på det, det var et gammel kort men det var holdt godt og der var mange dejligere på, han lad korte tilbage på bordet da han havde kiggede lide på det, han kiggede op da hun kom ind i stue, med to vin glas og flakse med vin i, han flytte sig lidt i sofa så der var bedre plads til hende, "hvor skal vi starte hen" spurgte han og kiggede på hende, han vidste jo ikke rigtig hvad hun havde tænke sig med at han kun lærer hende.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 10.10.2022 14:42
Hun nikkede let og sendte ham et smil ”Så kan det være enten vores fejring eller vores afstresnings drik, hvis jeg er helt fortabt.” sagde hun med et lille grin i stemmen. Hun havde lidt forstand på det, men afstande og sådan havde det altid med at drille hende, men hun håbede Faust havde tålmodighed, eller var god til at forklare hvordan det fungerede. Hun havde ikke lyst til at tage en risiko og drikke først, for hun vidste ikke om hun var i stand til at forstå forklaringen med alkohol i blodet, nu hvor hun nærmest aldrig drak.

Hun fik fundet det hun skulle inden hun kom ind til ham med et blidt smil på læberne. Roligt gik hun over til sofaen og satte flasken og glassene fra sig på bordet før hun satte sig i sofaen. Hun så på kortet og satte fingeren på Dianthos og en finger på Amazonitskoven ”Jeg er stadig lidt usikker på afstanden. Nogle siger fem dage hver vej hvis man går… Mens andre siger mere… På hesteryg tager det vel omkring tre dage hver vej eller hvad?” spurgte hun. Hun havde taget turen nogle gange, men hun havde aldrig rigtig tænkt over hvor længe hun havde været væk af gangen, hvilket nok havde været mest optimalt. Hun havde altid sørget for at have sine nødvendige ting med og rigeligt jerky, så hun var aldrig gået tør…
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 10.10.2022 19:55
Han lo kort af det hun sagde og smiler derefter rolig til hende, "det lyder som en plan, vin har også bedst af, at stå og trække lidt" sagde han og kiggede på hende, ikke fordi han havde den store vide om vin men han havde fået af vide for langt tid side, at den blev bedre hvis den stod og trak lidt, så galt kan det vel heller ikke gå at de havde bruge for noget afstresnings drik men det måtte han/de jo ser om det bliver det en eller andet årsag til af drikke noget vin.

Han kiggede på korte da hun peger et sted og et andet bare efter, ja Amazonitskoven var et godt sted at leder efter urter og andet planter, som hun sikker kun bruge i sin butik, for at hjælp andre, "lige den rejse tager omkring 7 dage til fod, så omkring 4 dage på hesteryg, og så de kan ser det, er ved at ser målestoksforhold her" sagde han og viser hende målestoksforhold ned i højre hjørne, han tog en lille snor frem som han plejer af bruge til sit hår, hvor han lad det mellem Dianthos og Amazonitskoven, for af få afsted imellem dem, hvorefter han tog snor ned på målestoksforhold, mens han stadig havde finger på snor så han stadig havde målet imellem de to stede, hvor man kun ser ud fra målestoksforhold hvor mange km de var imellem de to stede, "man rejse normal ca 30km om dage til fod, og ud fra hvor mange kliometer der er, kan man regne ud hvor mange dage det vil tager så ca" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.

"Hvis de så har mulighed for at flyve på noget vil de rejse tid kun være en tredjedel af den tid det vil tager hvis de er til fods" sagde han og kiggede på hende, han håber at det giver mener for hende, for ellers måtte han jo prøve igen eller på en anden måde, hvis hun forstod det vil han tager nogen prøve med hende, hvor hun skulle fortælle ham hvor lang der mellem to stede og lang tid det vil tager af rejse, på den en eller anden måde.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 12.10.2022 14:00
Hun smilede let ”Er det for at smagen bliver bedre?” spurgte hun. Leonore vidste ingenting om vin, så hun var oprigtigt interesseret. Sæt nu hun fik specielle gæster på besøg og de havde vin med og hun ikke vidste hvordan den skulle serveres.

Som han sad og talte, kunne man nærmest se hvordan tandhjulene tikkede indeni hendes hoved som hun forsøgte at forstå det. Hun så på ham med et skævt smil ”Så havde jeg næsten gættet rigtigt. Havde sagt fem dage til min søster.” sagde hun og lænede sig lidt ind mod kortet for bedre at kunne se og følge med i, hvad Faust viste hende. Som han løsnede en snor i hans hår og placerede snoren på kortet, så hun på ham med et hævet øjenbryn. Hun fulgte nøje med i alt han lavede og håbede blot det ville blive siddende så hun kunne bruge det i fremtiden. Hun nikkede til hans ord ”Så frem og tilbage mellem Dianthos og Amazonitskoven, tager det otte dage? Er det korrekt?” spurgte hun og så på kortet et lille stykke tid og regnede lidt på det, før hun rettede blikket mod ham.

”Flyve? Aldrig i livet om jeg skal på drage eller grif ryg… Så tager jeg hellere hesteryg, hvor der ikke er mulighed for frit fald gennem luften.” grinede hun lidt. Det var ikke fordi hun var bange for højder, men tanken om at en drage eller en grif kunne smide personen af hvis de blev bange, skræmte hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.10.2022 15:23
"Ja det har viser noget med smage, det er noget jeg har fået af vide" sagde han og kiggede på hende, det var ikke rigtig noget han havde gjorte sig så meget i at.lad vin stå og træk, han drak ikke så meget vin, han var mere til øl, mjøl og alkohol som ikke er vin.

Han kun virkelig godt derpå hende at hun lytte og tænke samtid over det han sagde, "ja de havde næste ret, det tager omkring 7-8 dage" sagde han og smiler rolig til hende, hun havde hvis ikke helt forstå det men så måtte han jo prøve igen eller prøve på en anden måde, så hun kommer til af forstå det, han smiler svagt af hendes spørgsmål, "ja det er korrekt, hvis det er på hesteryg eller vil det er kun den en vej som tager 8 dage, så det vil tager 16 dage frem og tilbage, hvis det er til fodes" sagde han og kiggede på hende, hun havde næste fandt den med hvor lang tid det tog 

Han lo kort af det næste hun sagde, "det er op til hver enkelt om men vil det en eller ej men har ikke haft mulighed for at flyve på ryggen af en god eller af en drage" sagde han og kiggede på hende, han havde jo prøvet af flyve, op af flere omgang men så var det at men kun forvandle sig til en ørn, "har de forstå det eller skal vi tager en mere" spurgte han og kiggede på hende.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 13.10.2022 11:37
Hun nikkede og lod et lille grin undslippe ”Så jeg er ikke helt alene med ikke at vide det. Perfekt.” sagde hun drikkende. Hun havde som nok også hørt at vin skulle stå og have lidt ilt, men hvad vidste hun.

Leonore smilede næstens stolt over hun faktisk havde beregnet næsten rigtigt. Hun kunne naturligvis have spurgt hendes papfar, men nu havde Faust jo tilbudt hjælp, det var også fint hun henvendte sig til andre end bare sin familie, plus det var rart med selskab. Hun lyttede til hans ord og nikkede let ”Så er jeg pludselig lykkelig over jeg har min hest. Trods otte dage på hesteryg også er en smule hårdt i længden.” svarede hun efterfulgt af et lille grin. Tanken om at skulle gå frem og tilbage gjorde næsten ondt i hendes krop, så hun var ovenud lykkelig for hendes mor og papfar havde købt den hest til hende for nogle år siden.

Hun smilede let ”Jeg har kun hørt historier om hvordan det er fra min nu afdøde fader. Han havde en grif da han var i hæren.” svarede hun. Hun savnede sin far hver eneste dag, men hun havde sin papfar, som var lige så god en mand. Hendes blik faldt på kortet og hun sad et kort sekund og tænkte og nikkede da ”Jeg tror jeg forstår.” sagde hun med et varmt smil på læberne.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.10.2022 14:47
Han lo sammen med hende, "nej det er de ikke, er ikke den store vin kender" sagde han og smiler rolig, det var ikke nogen hemmelighed at han ikke var det, han skulle jo heller ikke være god til det hele og hvis han var det, vil det være et kedelig liv hvor man bare kun det hele.

"det kan jeg godt forstå at de er, men som mig som rejse lang er det svært med en hest, for den skal også havde hvil og mad, så det kan giver lidt problem med mere oppakning så man også har med til hest" sagde han, han vidste godt at mange ting blev nemmer med en hest men han havde det fint med at rejse til fodes, eller en af sine dyre forvandling, han smiler svagt for selv sig da det næste gjorte ondt på hende, om det var tanke om den lang rejse der gjorte eller noget andet vidste han så ikke.

"Ja okay det må også havde været noget at havde så en, har godt nok prøve at flyve men ikke på ryggen af noget" sagde han og smiler rolig, det må også havde været spændende at havde en gif og kun flyve på den og sikker også bruge den i kamp, han havde da ser en gif før men heller ikke meget mere inden det, "det er dejlig at høre at de har forstå det" sagde han og kiggede på hende, det var kun dejlig at hun havde forstået det.

"Så lad os tager en prøve, hvor lang tid vil det tager mig at rejse her fra Dianthos til Dragorn, vil gerne vide det både til fodes og på hesteryg" sagde han og kiggede på hende, så måtte han jo ser om hun havde forstå det eller ej, han havde tænke sig at han skulle hjælp hende hvis hun ikke kan.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 19.10.2022 10:42
Hun grinede let ”Godt at vide, så behøver ingen af os at spille kloge.” sagde hun. Hun havde ingen ide om hvad man gjorde med vin, så han kunne sagtens bilde hende alt muligt ind, men han var lige så blank på dette område som hun var, hvilket var rart.

”Jeg tror bestemt heller ikke sådan en tur på hest er for alle, medmindre man er vandt til hest. Årh, så De er til fods? Er det ikke hårdt for benene?” spurgte hun og så på ham med et hævet øjenbryn. Hun ville ikke kunne forestille sig at gå hele vejen frem og tilbage, det ville tage for lang tid.

Hun trak let på skuldrene ”Han brokkede sig ofte over den, men nu er den vist en anden krigers. De har fløjet? Men ikke på ryggen af noget… Hvordan fungerer det?” spurgte hun en smule forvirret. Hvordan kunne man flyve hvis man ikke sad på ryggen af en drage eller en grif? Måske han kunne forvandle sig til et bevinget dyr?

Hun lyttede til hans ord og rettede da blikket mod kortet. Først fandt hun Dianthos, derefter Dragorn. Leonore lagde virkelig energi i at tænke over de måleforhold og rettede da blikket mod Faust ”Fra… Dianthos til Dragorn er der… to-og-tyve dage til fods. Hvilket så må betyde der er elleve på hesteryg cirka?” sagde hun lettere usikkert.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 19.10.2022 11:59
Han lo og smiler af det hun sagde, "der er nu meget heldig at vi ikke behøver det, ved dog om en vin er god eller dårlig ved at smag på den" sagde han og kiggede på hende, han vidste da godt alle kun det men bare for at laver lidt sjov med det, han smiler svagt ved hendes spørgsmål, "i starte er det hårdt for ben men derefter er de vant til det, lidt ligesom at ride på en hest i lang tid" sagde han og smiler rolig 

Han nikke bare til den første del af det hun sagde af giffe var en anden nu, "ja jeg har mulighed for at forvandle mig en ørn" sagde han og kiggede på hende, han kun godt forstå at hun synes at det er mærkelig at han har prøvet at fly men ude af sidder på ryggen af noget.

Han gav hende tid til af ser på korte og derefter tid til af tænke over, "det er rigtig at det tager den tid, det lyder til at de har styre på det, hvor lang tid tager det så fra Dianthos til Balzera hvis man flyver" spurgte han og og kiggede på hende
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 21.10.2022 19:30
Hun sendte ham et smil "Jeg tænker også det er nemt... Kan forestille mig det ændre smag, måske får smagen af råd eller gæring." sagde hun. Hun vidste det ikke, men sådan var det i hvert fald med så mange andre drikke. Hun nikkede en enkelt gang "Mhm, det kunne jeg forestille mig. Men så kan man trods alt altid tage et hvil et eller andet sted." svarede hun. Det kunne man da også hvis man var på hesteryg, men det var bare vigtigt at have et sted at spænde den fast, for at være sikker på hesten ikke stak af, når man sov.

Hun lavede store øjne og så imponeret på ham "Hvordan fungerer det? Er det sådan De skrumper ind til en ørn, eller hvordan?" spurgte hun en smule forundret. Aldrig havde hun hørt om at folk skulle være i stand til at forvandle sig til dyr, men det virkede spændende. Hun havde i hvert fald ikke hørt om et menneske der havde sådan en evne, men måske det havde noget at gøre med han også var halvelver? 

Hun smilede kækt "Se jeg kan godt." sagde hun og grinede let. Hun så igen på kortet da han spurgte om en ny distance. Igen fandt hun Dianthos og derefter Balzera og gav sig til at regne på tiden "Hvis dder er fyrre dage til fods, så må det tage mellem tretten til fjorten dage?" sagdde hun spørgende og rettede blikket mod ham. Det var i hvert fald det hun kunne regne sig frem til.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 21.10.2022 22:37
"Det kan godt være, ved det som sagt ikke, andet jeg ved at whisky, bliver bedre jo længe tid de stod på tønde" sagde han, udover de blev bedre jo længe tid de stod der, jo dyrere blev de også, han lytte til det næste hun sagde og smiler svagt, "ja det er altid noget at men kan det" sagde han og smiler rolig og kiggede på hende, han lo kort af det næste hun sagde og samtid hendes ansigt udtryk, "ja jeg skrumper ind til en ørn dog en store en af slags og an på hvor god man er til af forvandle sig kan men bruge nogle af fordel ude at forvandle sig hele" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.

Ja det var hvis ikke så normal at menneske kun forvandle sig til et dyr eller flere dyr, ikke samtid selvfølgelig selvom der nok er et dyr et eller andet som er en blanding mellem flere dyre, han holdt nu meget af det, det var en anden måde at få lidt fred på, når andre ikke ved at det er en fordi men er i en dyr form, "ja de kan godt" sagde han bare som svar på det hun sagde at hun godt kun, han kun igen ser at hun tænke over det og regne hvis også lidt på det, han smiler rolig til hende da hun svaret ham, "det er også rigtig, de kan jo godt, hvorfor skulle de bruge min hjælp" sagde han drille og smiler til hende.

"Hvor lang tid vil det tager at ride på heste ryg, hvis jeg vil fra Fredskilde til Elverlys og jeg holde en dag hvile i Dianthos" spurgte han og kiggede på hende og smiler, han behøver hvis ikke at laver for test på hende, det virker til at hun har styre på det nu, men nu måtte han ser om hun kun klar den her ellers må han hjælp hende lidt.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 25.10.2022 20:40
Hun hævede et øjenbryn som han talte og nikkede ”Javel ja… Er det fordi det får mere smag eller hvad?” spurgte hun interesseret. Hun sugede den viden til sig som hun kunne, ikke hun regnede med hun nogensinde ville bruge denne viden til noget, men hun elskede at få ny viden. Som han fortalte om hans evne hævede hun et øjenbryn ”Det har jeg aldrig hørt om før… Uden at forvandle sig helt? Altså så man bare får vinger for eksempel?” spurgte hun en anelse forvirret. Det virkede uvirkeligt at kunne forvandle sig til en ørn, eller blot få vingerne fra en. Hun kunne slet ikke se det for sig.

Leonore trak let på smilebåndet som han komplimenterede hende ”Jeg er ret lærenem. Jeg har bare haft en tendens til at fare lidt vild.” sagde hun med et lille grin. Det var sket før hun var endt et helt andet sted end hun egentlig havde tænkt sig, så derfor var det rart nok at have en der faktisk kunne fortælle hende hvordan man gjorde og hvordan længdeforholdene var.

Hun lavede store øjne som han hørte hans ord og rettede da blikket mod kortet. Først beregnede hun længden fra Fredskilde til Dianthos, så fra Dianthos til Elverly. Denne gang tog det dog lidt længere tid, men til sidst rettede hun blikket mod ham ”Fra Fredskilde til Dianthos er der seksten dage og fra Dianthos til Elverly er der syv dage til fods. Det vil sige tre-og-tyve dage i alt til fods, hvor halvdelen af det er elleve en halv dag, plus den dag du ville hvile i Dianthos… Det må være tolv til tretten dage på hesteryg?” sagde hun og hævede undrende et øjenbryn.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 25.10.2022 21:50
"Ja det er fordi whisky for mere smag, jo længe den ligger på fad som man kalder det" sagde han og kiggede på hende, ikke fordi han selv havde prøvet at laver whisky men han havde snakke med folk som prøvet eller lever af det, han lo kort af det noget hun sagde, "lige vinger har jeg ikke prøvet af få, men kløer i sted for negler, som en ulv er en mulighed" sagde han, han overvejer lidt om han skulle viser hende det, jo hvorfor ikke det kun ikke skade noget af viser hende det, han løfte sin en hånd, hvor han forvandle sine negler om til kløer, han forvandle dem om til sine negler kort efter, ikke fordi han brugt meget energi på det men han havde ikke bruge for det men samtid var det tid nok til hun kun når af ser det.

Han smiler af det næste hun sagde, "det virker også så at de er lærenem og at fare vild er de så også lærenem med" sagde han drille og smiler rolig til hende, han kun da også godt selv fare vild når han var i ny område hvor han ikke havde været før, men helt fare vild er han dog ikke i nu, han havde altid fået tilbage til noget som sagde ham noget.

Han rette sin opmærksomhed tilbage på hende da hun snakke, han kun godt ser på hende at den var svære at regne ud for hende, men hun gad dog ikke op og kom også med et svar efter lidt tid, "det er også rigtig, tror at de har lært det nu, eller det lyder så, har de nogen spørgsmål til det" spurgte han og kiggede på hende, for hvis hun ikke havde kun de smager på elver vin, den havde også fået lov til at stå og trække, han tog sin snor og bandt den i sin hår, så han havde det samle i en løs hestehale.
Leonore

Leonore

Healer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Nyxx 26.10.2022 22:10
 Hun nikkede, stadig en smule uforstående ”Nå, ja der kan man bare se.” sagde hun med et smil på læberne. Hun forstod ikke meget af alkoholsnakken, men nu vidste hun da dette og det var mere end før. Hun hævede et øjenbryn som han talte ”Kløer som… Negle? Nej nu har jeg aldrig.” sagde hun og forsøgte at gætte sig til hvordan det så ud. Hendes blik faldt på hans ene hånd som han hævede den og så hvordan hans negle kortvarigt blev til kløer. Et lille gisp undslap hende som hun så på ham med store øjne ”Vent… Hvordan…” hun løftede sine egne hænder og studerede dem, for derefter at se på hans igen. Det var virkelig underligt for hende.

Hun lod et grin undslippe over hans kommentar ”Nårh ja, men så får jeg vel bare set lidt mere af landet?” svarede hun og trak let skuldrene. Der var intet der var så skidt, at det ikke var godt for noget. Bevares så vidste hun også det kunne ende galt hvis hun endte det forkerte sted, men ind til videre var det ikke sket.

Nok havde dette taget hende lidt længere tid, men hun havde ikke givet op. Hun smilede kækt over hun havde ret ”Hah! Så jeg var ikke helt fortabt alligevel.” svarede hun efterfulgt af et lille grin. Hun rystede da lidt på hovedet ”Nej, jeg tror ikke der er nogle spørgsmål.” svarede hun med et lille smil  på læben.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7