Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 07.09.2022 13:19
Aqi kunne høre der skete noget men hvad var han ikke helt sikker på. lige indtil et sværd der blev svunget som en gal lige ved hans side, og når den ikke ramte ham måske det være Lilac tænkte han. han rystede lidt i arbejde og tog en beslutning. han rev bindet af  og så mændene lige i øjnene med hans klare blå øjne.
 de grinte om om de havde en change men nu kunne han forudse deres tænker om hvad de ville gøre. han skubbede bostaven op og med et ryg fik han sværdet ud af mandens hænder. og kastede det væk. "Lilac gik mig ikke i øjnene. det er en ordre" sagde han og så hvordan hesten var urolig så den ene mand måtte holde fast i tøjlerne for den ikke stak af.
han svang bestaven og donkede den lige ind i siden på den foreste mand.
han hørte hvad mændene tænkte om hvordan de ville angribe. det gjorde det nemt for Aqi, han parerede det angreb der kom fra den ene side. og sparkede manden der kom forfra i låret.
han håbede lilac passede på. for vis hun kom tilskade i hans nærvær ville han ikke tilgive sig selv. han var der for at beskytte hende lige nu.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 15:53
Lilac så ude af sin øjenkrog at Aqi rev bindet af sit ansigt. Vent hvad? Kunne han se hele tiden? Dog stoppede denne tankestrøm hurtigt, da hun fuldt fokuserede på situationen foran den. Okay, Aqi kan se. Måske var de ikke helt dødsdømte. Aqi råbte sin ordre af hende og i en hver anden situation ville nysgerrigheden (eller trangen for at være trodsig) have taget over hende. Nu var hun i en sitation, hvor det var bedre at lytte til, hvad der blev sagt. 

Lilac faldt igen i baggrunden i forhold til Aqi. Det var tydeligt at hun var det svageste led og han var den med kamperfaring. Som han svang sin bostav rundt lignede det næsten, at han kunne forudsige overfaldsmændendes næste handling. Hurtigt slog han fra sig, fra side til side. Intet de gjorde slog ham ud. Lilac havde dog ikke fordelen ved den evne og pludselig mærkede hun noget tage fat i hende. Manden hun selv havde hoppet på tidligere havde nu fat i hende og holdte en mindre kniv op til hendes strube. Aqi var distraheret af de andre to og større mænd, da den tredje havde grebet fat i hende. “Aqi!” skreg hun af sine lungers fulde kraft idet hun kunne mærke at kniven var ved at penetrere hendes hud.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 07.09.2022 16:25
hans navn blev råbt og det fik ham kortvarigt ud af koncentrationen om kampen. han så hurtigt mod hende og så på manden der holdte en kniv ved hendes strube. Aqi bed tænderne sammen og  med et kunne hans koncentration være væk og de slå ham lige i hovedet og i ryggen så han faldt på knæ. han havde set det komme men vis han gjorde noget kunne det skade Lilac.
han lukkede øjnene og mærkede slå på slag ramme ham i ryggen med deres næver. han prøvede at koncentrere sig om at finde en måde at rede hende, men han kunne høre hvad mændene var ude efter. en masse krystaler var deres ønske. han ejede ikke rigtigt noget.
"vis i for de krystaller jeg har slipper i så pigen" mændene havde ikke sagt et ord om krystaller så de blev lidt konfuse over at han pludselig sagde hvad deres tanker var. ham der holdte Lilac skulle slippe hende før han ville gi de krystaler han havde. han mærkede slagene ophøre efter han havde sagt det. mændene anede ikke hvor fra Aqi vidste hvad de ville ha når de ikke havde sagt noget. "hvor fra vidste han....." de gloede på hinanden i stor forvirring. hans blå øjne så ned i jorden imens han prøvede at finde på en plan så hun ikke kom til skade. et lyn ned i manden ville klare ham men.... hvad med Lilac, hun ville også blive ramt.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 18:51
Interaktionerne mellem mændene og Aqi var som en forhandling om en gidsel. Måske var det faktisk en ret korrekt betegnelse. Lige nu var hun trods alt holdt fast i en position hun ikke kunne komme ud af. Hun prøvede at vrikke sig ud, men lige lidt hjalp det. Jo mere hun bevægede sig, jo tættere kom knivens blad blot på hendes strube. Hun vidste, at hun var fanget og Aqis tilbud nok var hendes sidste håb. Som hun stod der kunne hun dårligt nok få dårlig samvittighed. Hendes liv kom foran alt andet, så måtte hun betale Aqi en ordentlig sum når de nåede byen - hvis de altså nåede byen. 

Lilac fulgte stadig Aqis ordre om, at hun ikke måtte se ham i øjnene og fokuserede derfor på hans sko. Måske ville den dårlige samvittighed også boble op, hvis hun så den situation hun havde sat ham i. Frygten ville nok overskygge den. Hun følte hun nærmest kunne tisse i bukserne af skræk. Hun indså nu, at det ikke blot var en talemåde. Manden holdte stadig fast i Lilac, hvor han så svarede Aqi: “hvor mange krystaller har du på dig?” spurgte han noget mistroisk, som om det ikke længere var nok. De skulle bare have flygtet, de skulle bare have givet alt frem for at tirre mændene.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 07.09.2022 19:15
Aqi håbede inderligt at hun stadig holdte øjnene fra hans øjne. hn tog hånden forsigtigt op og lod sin stav falde, han tog den ene hånd ned i bæltet og tog sin pungpose og lagde den foran sig stadig med en hånd på den. "slip hende og i for alle dem jeg har" han havde ikke mere og han vidste at det var bedre hun kom fri end at han havde krystaller. han måtte bare tjene lidt på små jobs.
mændene bag ham så på hinanden og og kunne høre ders tanker om at det måske var alt de kunne få ud af dem. og at det måske var nok. Aqi så op på manden der holdte Lilac og holdte øje med om han slap hende. vis han gjorde det slap han grebet om pungen. men KUN vis han slap pigen. ingens liv var værd at beholde krystaller for. Aqi håbede det ville ende nu. lige nu havde han mest af alt lyst til at tage fat i hende og hive hende til byen. hun skulle ikke udsættes for mere idag. og Aqi kunne mærke at de slag han havde fået nok skulle plejes lidt. men det kunne han jo gøre når hun var i sikkerhed, dog håbede han ikke dette havde skræmt hende fra at komme på besøg en anden gang.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 22:52
Røverne kiggede mistroisk på posen, hvorefter de uden ord kommunikerede, at det nok var den bedste ide bare at tage posen og gå. De var jo alligevel ikke deres tilsigtede mål. Der var mange flere krystaller inde i byen og tid var penge. De havde allerede brugt for lang tid på dette lille kup. Manden, som man måtte gætte på var lederen, nikkede til Aqi og rakte hånden ud. “Krystallerne først,” sagde han og kom med et ubehageligt smil. Lilac vidste ikke om hun kunne stole på hans ord, men hvilket andet valg havde de? De vidste jo ikke om de reelt set havde i sinde at befri hende, hvis de kom af med krystallerne, men det var en risiko de måtte løbe.

Lilac var stadig i chok over, hvilken situation de var sat i. For blot ti minutter siden gik de fredfyldt gennem skoven og her stod hun nu. Hun vidste hendes liv kunne blive tage fra hende når som helst. Hun græd dog ikke. Hendes krop var sat i en overlevelsesmode, hvor følelser blev sidepriorieret. Hun kiggede ned på sine sko igen for nervøs til at se, hvad der nu ellers ville ske.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 12.09.2022 19:43
Aqi prøvede at finde ud af om han ville snyde men han kunne læse deres tanker. de tænkte alle sammen på at komme videre før de kom for sent. Aqi tog fat i posen kastede den mod lederen og da han slap sit tag i Lilac skyndte Aqi og tage hendes hånd og hive hende hen til sig. han bakkede imens de talte krystalerne. og imens de talte skyndte Aqi at skubbe Lilac afsted mod dianthos. bare igennem skoven istedet for stien.
"undskyld vis du kom tilskade. det var virelig ikke meningen at du skulle udsættes for noget af dette." sagde han imens og da de var langt nok væk skubbede han ikke mere. han så om bag sig. de fulgte heldigvis ikke efter.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 20:24
Endelig slap manden hende fri og hun løb mod Aqi. Sammen flygtede de væk fra mindende, væk fra stien og væk fra den livstruende situation. Snart var de nået så langt væk, at de tvivlede på mændene ville komme tilbage. I det samme situationen blussede en smule ned, begyndte tårerne lige så stille at trille ned af hendes kinder. Da Aqi talte til hende kunne hun ikke holde sine hulk tilbage. Hun havde aldrig i sit liv været i sådan en situation. Hendes gråd var en blanding af, hvor hjælpeløs og skræmte hun følte sig, men samtidig græd hun også, fordi hun var taknemmelig for der ikke var sket dem begge mere.

“Det hele er min skyld. Hvis jeg ikke havde trukket dig med ind i det, ville du ikke have mistet dine krystaller,” hulkede hun og tørrerede sine øjne, men lige lidt hjalp det. Det var også den mindste pris han havde betalt ved at give krystallerne væk, men hun kunne ikke nænne at sige, at hun havde bragt ham i livsfare blot for hendes skyld. Krystaller kunne hun altid betale tilbage, men denne oplevelse ville følge hende resten af sit liv.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 13.09.2022 15:35
"mine krystaller... de er ved isaris da lige meget, så længe vi begge er i live" sagde hn fast og vidste godt det var hendes chok der nok talte for hende nu. men Aqi var sikker på at krystaller var meget mindre værd end hendes og hans liv.... faktisk bare hendes liv. han ville kunne nok ha smadret dem vis ikke de havde taget hende som gidsel. Aqi vidste at hun var i chok og derfor hulkede, han vidste at hun nok skulle komme sig. han tog fat i hende og hev hende over til sig og krammede hende lige så stille. "dit liv er vigtiger end krystaller, de er døde ting." sagde han roligt og strøg hånden igennem hendes hår for at trøste hende. og på samme tid sørger for hun ikke så ham i øjnene. for så ville hele hans hoved fuldes med hendes tænker.

Aqi havde ikkke brug for at blive trøstet han havde det faktisk udemærket når man tænkte på de havde slå løs på hans ryg. ja lidt øm var han jo nok.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 13.09.2022 16:00
Lilac satte pris på at Aqi tog hende ind i et kram. Har lod hun tårnene løbe, da hun vidste han alligevel ikke kiggede på hende. Efter noget tid stilnede det endelig af og hendes tårer blev taget over af små snøft. Hun var nu overbevist om, at hans skulder var gennemblødt af tårerne, men dog beklagede Aqi sig ikke en eneste gang. “Hvad med dig? Er du okay? De slog dig ret hårdt, ikke?” Spurgte hun bekymret og trak sig fra krammet. Hun havde endnu ikke fået set ham i øjnene, også selvom hun var meget fristet. Det var svært at læse ham, når man ikke kunne kigge på ansigtets spejl. I stedet analyserede hun hans krop. Der var ikke meget at se, udover beskidte mærker efter hvor han var blevet ramt af en sko. Stadig var hun nu opmærksom på ikke at presse han nogen steder på kroppen i frugt for, at der var slet noget alvorligt. Var det bare chokket der gjorde, at han kunne løbe uskadt væk? Hun havde engang hørt, at man først registrerede smerte efter faren var væk. En overlevelsesmekanisme af en slags. Selv opdagede hun først nu, hvor ondt hendes egen krop gjorde. Hun var godt nok ikke blevet slået, men kniven havde stadig ramt hendes strube og lavet et lille snitsår. Dog var det så overfladisk, at det næppe kunne skade hende på længere sigt. Måske ville hun få et ar.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 13.09.2022 18:23
ja han var blevet ramt af nogle hårdeslag. men det var bare sådan det var lige nu. Aqi mærkede hun slappede mere og mere af. han tog den ene hånd ned i lommen og trak et bind frem. da hun trak sig fra ham bandt han bindet over øjnene og trak hovedet ned med skuldren. "jeg er da øm. men det går nok over" han løj men det kunne man ikke se på hans kropssprog. han havde vold mange smerter i ryggen og sikkert også et par bukkede ribben.
Aqi følte lidt at han havde ført hende i armende på de røvere. bare fordi han havde hørt en hest og en vogn. han vidste dog at her hvor de var kunne man se bymuren. "skal jeg følge dig helt hjem så du ikke føler dig utryk" han ville gerne følge hende hjem vis hun havde brug for det, og til at få snakket om hvad der var sket og hvad der kunne være sket. han lyttede gerne. men kun vis hun havde brug for det. aqi var ikke sikker på hvad han skulle sige, ja hun havde fået set at han kunne se. men hun havde været så sej ikke at se ind i hans øjne. så han hørte ikke hendes tænker. det var dejligt. for så betød det ro i sindet hos ham.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 13.09.2022 18:46
Noget ved hans svar sagde hende, at gan løj, men dog var der ingen hints når det kom til hans kropssprog. Hun valgte derfor at stole på hvad han sagde. Hvis han var kommet slemt til skade, ville hun have hjulpet ham - eller finde en der kunne, da hun højest sandsynligt ikke var til meget hjælp. “Jeg er ikke lyst til at være… alene,” indrømmede hun da de begyndte at gå. Normalt havde gun intet problem med at være i sit eget selvskab. Tjo hun foretrak at være med en anden, men lige nu følte hun som om, at hun havde brug for at have Aqi ved hendes side. I det mindste vidste hun nu, at han var til at stole på. Han var ikke bare rendt væk mens han havde chancen.

Igen tog han det mystiske bind for øjnene. “Så øhm… hvorfor har du bind for øjnene?” Spurgte hun forsigtigt. Det var nok i tråd med, at han ikke brød sig om at hun kiggede ham i øjenene. Hvordan hun ikke havde fået det gjort var hende en gåde. Normalt var hun meget kontaktsøgende og øjenkontakt var for hende let at holde.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 13.09.2022 19:21
han forstod hende godt. at være alene efter sådan noget var ikke det bedste og vis hun havde brug for det blev han hos hende. han gik roligt afsted sammen med hende. han hørte godt hendes spørgsmål og vidste det ville være svært at forstå. men han ville da gerne forsøge at gi et svar men hvordan. "jeg har en evne, en evne som har skabt mange problemer for mig, ikke kun psykisk men også fysisk." sagde han til at starte med. og kløede sig lidt i nakken. og tog begge arme om i nakken "jeg blev smidt ud af min klan pga min evne. kun min mester har ville hjælpe mig, og det var så et bind for øjnene der skulle gøre uderværker.... men ved Isaris navn hvor jeg savner at se på folk og se folks udtryk" sagde han og tænkte sig lidt om. jo det måtte være rigeligt. til at forklare det. 

han tog hænderne ned i lommerne på hans bukser efter lidt tid. han manglede virkelig at se folks udtryk. men han ville jo ikke ha folk tænker i hovedet som var det en storm af stemmer i hovedet på ham.
Aqi havde glemt sin bostav ved skurkende og derfor gik han nu rigtigt i binde. så han måtte føle med fødderne om der var noget foran ham og hænderne vis han gad tage dem op fra lommerne.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 13.09.2022 20:13
Lilac var forvirret over hvilken evne han mons tro havde. Det lød alvorligt siden han havde mistet så meget ved at have den, og det var nok til, at han ville gå blind for at være den foruden. Hvor måtte det være sørgeligt, ikke at kunne se mange af livets goder. Alene kunne han nyde at have sit syn, men den menneskelige interaktion var begrænset for ham. Ordren med at hun ikke måtte kigge ham i øjnene var også så seriøs, at hun havde adlydt den til punkt og prikke. Ja, det måtte være meget slemt. Gad vide om det var med til at skræmme røverne væk?

Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svare. De gik i lidt stilhed, hvorefter hun spurgte: “hvad er din evne?” De gik yderlige i stilhed efter hun havde luftet spørgsmålet. Hav havde let og elegant undgået at nævne præcis hvad det var, som gjorde han havde forvoldet sig selv så mange problemer. Måske var det en fin hentydning til, at det var et emne man ikke talte om. Hun lagde derudover mærke til, at han ikke havde sin stav med sig. Måske burde hun finde en stor gren han kunne bruge, indtil han fandt en ny stav? Indtil videre holdte hun blot øje med, at hun ikke gik ind i et træ eller huk i jorden.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 14.09.2022 10:47
ja han havdemistet meget og hans syn havde forvoldet det. han savnede ærligtalt at kigge ind i folks øjne og se deres skønhed. men at man så skulle høre alt de tænkte også hemmeligheder var ikke lige det hans hoved kunne klare. han hørte jhendes spørgsmål og gik videre uden at sige noget til at starte med.
"jeg har to. men den der skaber problemer er at jeg.... jeg læser folks tænker vis de og jeg ser hinanden i øjnene."
han havde mistet sin familie fordi de var trætte af ikke at kunne holde noget hemmeligt. ikke kunne tænke en tanke uden at han sagde hvad de tænkte, og værst af alt. at han vidste fortrolige ting om dem. noget de ikke sagde til andre.
"ja det lyder ikke at noget men det er det...." BANG .... han gik ind i et træ han ikke havde fornemmet. han tog et skridt tilbage. "av kom der bare fra ham og han rystedet det hurtigt af sig igen.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 14.09.2022 11:54
Han virkede meget tøvende da han begyndte at åbne lidt mere op om sit problem. Tankelæsning? Hun vidste ikke helt, hvordan dette kunne ødelægge så meget for ham. Det var da en evne alle ønskede de kunne gøre nytte af i ny og næ. Hun tænkte videre over det. Okay, måske var det ikke altid rart at kunne høre andres sandheder. Måske var uvidenheden bedre der. Sandheden stak og gjorde ondt. At høre andres tanker ville blot skade en selv. “Oh, så det er derfor, at du ikke ville have vi fik øjenkontakt,” konkluderede hun stille. 

Inden der gik alt for lang tid var Aqi pludselig ikke ved hendes side længere. Hun kiggede sig over skulderen. Hov, hun havde vidst ikke holdt godt nok øje med ham. “Er du okay?” Spurgte hun en anelse bekymret. Det ville ikke være aå godt, hvis hendes vejviser havde fået en hjernerystelse og ikke kunne kende forskel på højre og venstre. “Vil du have jeg finder en.. lang gren? Bare indtil du får din stav tilbage?” Foreslog hun.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 14.09.2022 15:04
Aqi forstod godt at hun havde spørgsmål til det. men øjenkontakt og han så bare hørte stemmer her og der og alle vegne. det var bestemt ikke rart. han svarede stille. "jeg vil hellere ha vi ikke fik øjenkontakt til noget som det der skete. det er ikke alle der er glade for man ved ALT om dem selv det usagte" sagde han lige inden han bangede ind i træet. han begyndte at grine. "det gjorde ikke rigtigt ondt, det er mere... det gjorde jeg også første gang jeg fik bind for øjnene." hun skulle ikke bekymre sig for ham for sådan noget som et lille træ. da hun sagde hun gerne ville finde en gren til ham sendte han hende et lille smil.
"det er nok en klog idag. vis jeg skal følge dig hjem. med mindre...." han tænkte lidt over hvad han skulle sige. hun kunne holde i hans arm og føre ham. men hvad så når han skulle hjem igen. hmmm det var svært lige at finde en god løsning. måske var grenen det bedste løsning. Aqi kunne jo bare lytte til alt imens han gik men det var anstrengene i byen.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 14.09.2022 21:00
Hun havde regner med at han kun ville kunne høre, hvad man tænkte i øjeblikket. Pludselig kunne hun godt forstå, at det var en træls oplevelse på begge parter. Hun så sig selv som en åben bog, men der var dog få ting hun helst ville holde for sig selv. En del når man tænkte yderligere over det. Bekymringen over om Aqi var okay forsvandt hurtigt da han begyndte at grine. Hun smilte af ham. Det var en gen egenskab at kunne grine af sig selv. “Ha det kan jeg godt forestille mig. Hvis du ikke havde din stav ville du jo også vade rundt i blide. Det virker knap så praktisk,” sagde hun med et lille smil. Sætningen Aqi var i gang med blev stoppet inden han fik sagt det hele. Hun kiggede nysgerrigt på ham og vendte holdet en smule på skrå. “Vi kan ikke have at du går ind i to træer på en dag. Jeg kan finde en god gren, men ellers vil du også kunne holde fast i mig, så lover jeg, at jeg nok skal styre dig væk fra de farlige træer,” sagde hun. Humøret var lettet efter den lille episode.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 136 år

Højde / 207 cm

Mong 15.09.2022 16:15
var hun tanke læser? han smilte til hende og nikkede. "jeg tænkte bare. jeg kunne jo gå med dig i armen men... hvad med når jeg skal tilbage" sagde han tænkene, han tænkte lidt over det mest praktiske. "måske er en gren en god ide."  sagde han med et smil og tog sig ikke af slaget fra træet. han havde gået ind i så mange igennem sin blinde træning at han ikke lagde mærke til det mere... med mindre træet begyndte at forfølge ham. men det skete næppe.
han havde da godt kunne holde hende på skuldren hjem til hende. men at skulle tage bindet fra øjnene i byen. det turde han ærligtalt ikke med den evne han havde.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mee 15.09.2022 22:37
Hun nikkede til hvad han sagde og var enig. “Okay vent her. Jeg finder den bedste gren hele skoven kan tilbyde,” sagde hun og kiggede sig omkring. Hm, for tyd, for kort, for stor. Det var lidt af en opgave. Mens hun ledte holdte hun øje med om Aqi stadig var i nærheden. Hun brød sig ikke om ikke at være i sedistance - eller høredistance for hans vedkommende. Hun raflede lidt rundt med nogle forskellige grene indtil hun fandt en hun bedømte for at være god nok. Den var måske lidt bred i forhold til hans normale stav, men dette var skovens fineste udvalg. “Avanya skænket os denne fine gren lige til lejligheden,” sagde hun og rakte ham grenen. Det så en anelse spøjst ud, at han følte sig frem med den. Dog ville han trods alt ikke kunne se andres undrende blikke.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11