Hærværk på biblioteket

Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 08.09.2022 21:43
Hun forstod godt, hvorfor Dianthos blot var et stop på vejen fremfor endestationen. Hun var selv ved at blive træt af, at være fanget mellem byens mure. Dog var hun aldrig oprørsk og havde endnu ikke forladt byen endnu. Dog overvejede hun stærkt at tage et smut forbi Amazonitskovene, fordi hvorfor ikke? Det var ikke en lang tur i forhold til hendes andre rejsedestinationer. De rejsedestinationer Faust nu spurgte om. “Jeg har altid bare været her, men dog er der mange steder jeg gerne vil hen til i fremtiden. Azurien, Topalis, Toropolis Isla, listen er lang, men som tingene er nu, har jeg desværre ikke mulighed for at tage afsted,” svarede hun ham ærligt. Det var nok også det mest fornuftige valg af hende, ikke sådan forhastet at drage afsted. Hvis hun skulle rejse ville det nok være til hest. Gåafstandene til disse lokalisationer var alt for meget til hvad hendes sarte fødder kunne holde til. Hun ville ikke overbelaste sig selv ved at være overambitiøs med sine handlinger.

Efter en kort stund kom maden endelig på bordet. Lilac var overbevist om, at hun ville kunne spise alt op, da hun var hundesulten. Ja, det var indtil hun faktisk så maden på bordet. Det var næsten som tre måltider i et for hende. Der var da alt for meget! Spiste Faust normalt alt dette? Lilac kiggede en anelse forvirret over, hvor hun overhovedet skulle starte. Hun valgte at starte fra enden og prøve noget af det forskellige pålæg. Mens de spiste satte der sig en behagelig stilhed mellem dem. De var nu blot to mennesker der nød sit måltid mad. Der var ingen grund til at afbryde den med snak mellem dem.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.09.2022 06:37
Han lytte til det hun sagde og nikke kort da hun var færdig med at fortælle, "alle de steder de nærved der, har jeg været også op til flere gang, hvorfor har de ikke mulighed for det, er det ikke et valg de selv tager" spurgte han og kiggede på hende, han gik ud fra at hun var vokser, selvom han enlig ikke kendt hendes alder, hun var nok også kun lige kommet ind i de vokser række var hans gæt men det kun jo snyd,  der gik ikke længe derefter af deres mad og deres drikkevane, hvor han begynde at spise af sit fad og tog en tår af sin øl engang imellem.

Han kun godt ser på hende at hun blevet overrasket over hvor meget mad der var på fadet der blev sat foran hende, det vil kom meget bag på hende hvis hun spise det hele, han vidste han selv kun spise op men nu var han også noget større inden hende, både i højde og i vægt, "de behøver ikke af spise det hele hvis de ikke kan" sagde han og kiggede kort på hende inden han begynde at spise videre, hun måtte selvfølgelig godt hvis hun kun.

Efter 15-20min skubbe han sit fad lidt ind på bordet, der var ikke rigtig noget tilbage på det da han havde spist op, han læner sig af slappe tilbage i stol og tager krus i den en hånd, han havde stadig ca et halvt krus tilbage, han kiggede over på hende for at ser hvor langt hun var kommet med sin mad, om hun stadig var igang eller om hun havde givet op. 
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 10.09.2022 14:30
Hun tænkte over hans spørgsmål. Hvad holdte hende egentlig tilbage? Hun havde det altid med at skyde skylden på sine forældre, men sagen var jo den, at hun var myndig. Hun var lige fyldt 18 og kunne tage sine egne beslutninger. Der var ingen der kunne holde hende tilbage længere. “Det er et godt spørgsmål…” svarede hun ham tøvende. “Mig selv?” Svarerede hun tøvende og uddybede så. “Mine forældre har altid været ret strenge - ikke af ond mening, men mere fordi de er bange for, at jeg kommer galt afsted. Måske er det derfor jeg aldrig kom afsted. Jeg har aldrig kunne med dem og alene føltes næsten ulovligt. Nu er jeg dog blevet ‘voksen’, så jeg kunne nok godt tage afsted… jeg tror bare jeg holder mig tilbage grundet alt jeg har hørt,” fortalte hun ham. Måske delt hun for meget i dette moment, men hvad ragede det hende. Det var ikke fordi Faust blev her og ville fortælle alle, hvordan hun var en kvinde uden en rygrad. Jeg regnede også med, at han havde bedre ting at tage sig til. Hendes små problemer ville næppe være spændnede for ham. 

Efter den udtalelse begyndte hun at fokusere sin opmærksomhed på sin mad. Hold op det var er stort projekt, og hun anede ikke selv om hun kunne komme igennem det før hun begyndte. Hun havde altid været typen som fyldte sin mave op med vand og derfor ikke spiste det store. Hun prøvede at lade være - bare sådan der ikke gik alt for meget mad til spilde. Det virkede til dels. Hun havde da fået spist lidt under halvdelen.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 10.09.2022 17:17
Han kiggede på hende da hunsnakke til hende, hun stoppe dog hurtigt igen men der måtte være mere, det var der så også, hun sagde lidt igen inden hun holdt en kort pause, han lytte til alt det hun sagde, det virker næste som det lette noget hos hende, at hun fik lette sit hjerte på det område, han smiler svagt da hun endelig var færdig med af snakke, efter hun havde snakke færdig vil han gerne svar på det hun havde sagt men venter til hun havde fået spist, så havde han også lidt tid til at tænke over et svar til hende, han var færdig med at spise noget tid før hende, hvor han læner sig tilbage i stol med sit øl krus i den en hånd og tog en tår af det.

"Det er også en store mundfyldt at tager ud af rejse alene og især første gang, og grundt til alt det de har hørt, er delvis sandt, men så skulle de også holder dem der hjem, med alt det man høre om store byen" sagde han og kiggede på hende og tog en tår mere af sin øl og kiggede på hende, "men hvis de er klar på at få tager deres mødom angår at rejse, gå min rejse første til Amazonitskovene, der kan de godt tager med" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han tog en tår mere af sin øl og stille derefter sit krus på bordet da det var tom.

"Skal vi gå op" spurgte han og kiggede på hende, da det virker til at hun var færdig med af spise, hun havde enlig spist mere inden han havde regne med at hun havde, men hun havde dog ikke spist op men det var også kommet bag på ham hvis hun havde det, hvis hun var klar til at de gik op, vil han rejse sig op og gå op i bar efter to glas og en flaske whisky, som han betaler for inden han kom op af trappe og ned til sit værelse, hvor han låser dør op og åbne den og holder den for hende, inden han selv gik ind og lukke den bag selv, men kun ser og lugte at lim ikke var hele tør i nu, han tog plads ved bordet på stol, så kun hun sidder på/i seng, "men er det noget de har lyst at rejse med, ved godt at det er noget af et spørgsmål" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 11.09.2022 01:21
Faust forsatte deres samtale efter maden. Originalt havde han været stille efter hun havde talt ud. Hun var bange for, at hun havde overdele informationer om sig selv, men dog viste det sig, at han blot overvejede, hvad han ville sige til hende. “Amazonitskovene, virkelig?” Sagde hun nærmest en smule mistroisk. Det var næsten for heldigt, at han lige var på vej derover. Tænk at han tilbød at have hende med på slæb. “Jo altså, det ville være godt - mere en godt faktisk. Det lyder fantastisk,” udbrød hun fornøjet og kunne slet ikke holde hendes nyfundne entusiasme inde. Hvis Faust ville have hende med var hun straks mindre bekymret for, hvad der kunne ske hende. Alene var hun ikke en stor trussel, men hvis hun var med en to-meter-og-træls-mand troede hun næppe på, at nogen ville komme hende nær. Desuden lød det som om, at han tidligere havde rejst med folk, som ikke var veltrænet i selvforsvar.

Efter maden gik de igen ind på Fausts værelse. Lilac tjekkede bogen, men den var endnu ikke tør. Som Faust tidligere havde sagt, skulle den nok ligge natten over, sådan de var sikker på, at den ikke ville falde fra hinanden. Hvis den gjorde det, var deres arbejde trods alt spildt. Better safe than sorry. Hun tog plads på kanten sengen. “De kan ikke trække i land nu. Hvornår tager vi afsted?” Spurgte hun nysgerrigt. Hun skulle finde ud af, hvor længe hun havde til at pakke. Hvad tog man overhovedet med på sådan en tur?
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 11.09.2022 12:14
Han smiler svagt af det hun sagde, det lyder til at hun blev glad for hans tilbyd at hun kun rejse med ham, "det er godt at de synes det, så er det hvis beslutte at de rejse med mig" sagde han og kiggede på hende, det skulle nok bliver andrelades at rejse med hende, frem så mange andre han har rejse med, som har kun forsvar selv sig, da det har han en ide om at hun ikke selv kan forsvar sig, så er det godt at den vej til amazonitskovene plejer at være rolig og ude man rigtig mødes noget fare, men det skulle nok gået alligevel, de skulle bare havde nogen fatte regler som hun skulle overhovedet.

Han smiler rolig af det hun sagde da de var kommet tilbage til hans værelse. Han åbne flaske med whisky og hælder op i det en glas, "det har jeg heller ikke tænke mig at trække tilbudt tilbage og vi tager af sted om tre dag og vil de have et glas med" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun vil have et glas med, vil han hælder op til hende og rakte hende glasset, der skulle nok ikke så meget til før hun bliver fuld nu hvor det er whisky, "skal lige have handle lidt flere ting ind til tur, nu hvor de tager med, så vi kan være klar til tur, som vil tager omkring 8 dage rejse til fode" sagde han og kiggede på hende, han kun altid jage på rejse og få fat i mad på den måde men vil heller være sikker og købe noget mere, så de havde til tur og hun vil nok også spise mere inden hun selv lige vil regne med, han fandt et kort spil frem og lad det på bordet, "kan de finde ud af spiller kort" spurgte han og kiggede på hende, de kun lige så godt laver et eller andet mens de venter på at lim tør.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 11.09.2022 18:42
Tre dage. I løbet af den tid skulle hun finde ud af hvad hun skulle have med. Hvor lang ville turen overhovedet være? Og hvordan skulle hun overbevise sine forældre om, at hun kunne tage derhen med en for dem fremmed mand. Måske var den nemmeste løsning bare at lyve. Det måtte hun se til der. “Hvor lang vil rejsen være?” Spurgte hun, da hun ikke havde nogen reel ide om det. Hendes spørgsmål blev hurtigt besvaret. Otte dage, okay så, det kunne hun sagtens klare. Hun skulle bare finde nogle gode vandrestøvler og så var hun good to go - håbede hun da. “Hvad skal man have pakket til sådan en tur?” hun kunne godt bruge en pakkeliste, sådan hun kunne tjekke om hun havde alt med.

Hun nikkede til hans tilbud om whiskyen. Egentlig brød hun sig ikke om den stærke drik, men når han tilbød hende det følte hun ikke, at hun kunne sige nej. Man kunne til dels godt kalde hende en people pleaser, men det var dog ikke noget hun havde indrømmet sig selv endnu. Heldigvis fyldte han ikke glasset lige så meget som sit eget, nok fordi han også havde regnet ud, at hun ikke kunne tage en hel del alkohol. “Det kommer an på, hvilket kortspil de vil have mig til at spille. Ellers besidder jeg en del begynderheld,” svarede hun muntert. Hun var sikker på, at lige meget hvad han smed på hende, skulle hun nok overkomme.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 11.09.2022 21:10
Hvor lang tid rejse tog svar han på kort efter hun havde spurgte ham om det, han smiler svagt af hendes næste spørgsmål, "noget godt fortøj, eller noget fodtøj af skifte imellem, noget skifte tøj, dog ikke for meget da de skal også kun bære på det, jeg skal nok stå for mad og vand, det er hvis det" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, da hun nikke ja til hun gerne vil have whisky hældt han også op til hende og rakte hende derefter glasset til hende, det var en af de bedre whisky da han ikke synes at de billige smager godt, han læner sig rolig tilbage i stol og tog en tår af sit glas og stille det på bordet bagefter.

"Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men man spiller det så her" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han viser hende hvordan man spiller det kort spil han havde tænke sig, der var flere måde at spiller på, man kun spiller om penge eller som druk spil, eller som strip, men han havde nu ikke tænke sig at de skulle spiller om noget, medmindre hun selv forslået det at de skal spiller om noget, "kender du det" spurgte han efter han havde viser hende, hvordan man spiller det, "nu må vi heller ikke gemme at skåle" sagde han og løfte sit glas for at skåle med hende, han tog en tår af glasset efter de havde skåle og stille glasset på bordet bagefter.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 11.09.2022 21:36
Hun noterede mentalt hvad han fortalte hende. Okay, det skulle hun nok finde ud af inden de tog afsted. Det eneste hun skulle finde var et ekstra par gode sko. Nogen som helst ikke skulle gåes til, da hun ikke kunne overskue at have vabler på fødderne. “Det lyder godt. Jeg skal nok få det hele på plads. Der lover jeg!” Svarede hun ham optimistisk. Ja da, det skulle nok blive en vandretursfest. 

Derefter begyndte de deres spil. Det viste sig at Lilac ikke havde nogen ide om, hvordan man spillede - selv efter Faust havde forklaret hende reglerne, men dog talte hun ikke op. Hun skulle da nok finde ud af det på vejen. “Nu kender jeg det. Lad os begynde!” Sagde hun hvorefter de tog aftens første slurk af alkoholen. Forfærdelig stads, også selvom det var en anelse bedre end hvad hun tidigere havde smagt. Dette stoppede hende dog ikke fra at hoste efter hendes første slurk. Hun blev helt rødt i hovedet af det, da hun ikke kunne få luft. Hun viftede dog med hånden for at signalere, at hun var okay.

Efter hosteanfaldet begyndte de at spille kort. Liliac havde åbenbart ikke heldet med sig. Efter første rundere tabte hun stort. Det var som om, at hun ikke havde nået at få et eneste kort på bordet, før Faust havde lagt alle sine ud. Hun kiggede en anelse mistroisk på ham. “Jeg tror jeg blander dem den her gang. Umuligt mit begynderheld svigter mig for første gang,” sagde hun og begyndte at blande bunken. “Hvis jeg ikke regner deres taktik ud inden for de næste runder, må de give mig et hint eller en fuld forklaring af, hvorfor de er så god,” sagde hun og gav kortene ud.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.09.2022 06:31
"Det lyder godt at de vil få styre på det, så skal jeg nok klar resten" sagde han og smiler rolig, hun havde så en ting mere hun selv skulle klar som han ikke vil være en del af og det var at hun hun fortæller hendes forældre det eller om hun lad være var så set op til hende, han skulle bare ikke roder ind i det, han smiler svagt af hende da hun få et hosteanfald efter hun har tager en tår af whisky, han havde så set lyst til at grine af hende men lod være, han kan svagt huske hvordan det var selv den gang han selv begyndt at drikke whisky.

Han nikke kort til det hun sagde men at hun kender spillet nu, hvorefter de tager et spil, som han vinder stort over hende, om hun ikke havde hørt godt nok efter eller hun bare var uheldig vidste vi han ikke men han vandt stort, han smiler svagt af det næste hun sagde, som hun sige at han snyd så dårlig det gik for hende, han kun godt snyd men det var ikke sjov ikke lige nu måske senere, hvor hun nok ikke vil opdage så nem.

"De blander dem bare så meget de vil" sagde han og kiggede på hende og gad hende kort spiller så hun kun blander dem, den her gang kun han ikke holder et grine tilbage af det næste hun sagde, "har ikke noget bestemt taktik, har bare spiller det i mange år, nok også derfor jeg ikke kan huske hvad det hedder" sagde han og kiggede på hende inden han tog en tår mere af sit glas, hun vidste jo stadig ikke hvor gammel han er og alligevel snyde hans udseende på grunde af han er halv elver, han tog imod kort efter hun havde blander dem og del dem ud derefter, så de kun spiller videre  
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 14:48
I det mindste gik det en smule bedre end første gang. Det var hvad Lilac sagde til sig selv, da hun endnu engang tabte kortspillet. Tre var trods alt lykkens gang, så hun var sikker på, at hun nok skulle forstå det om lidt. “Jeg ville også have sagt, at der ikke var nogen taktik, hvis jeg ikke ville dele alle de gode kneb,” sagde hun med et fnys og rystede på hovedet. Hun havde dog stadig et smil på læben, da hun sagde det sådan det ikke lød lige så hårdt. Hun var trods alt ikke så investeret i spiller, at hun ikke kunne tåle at tabe det. Stadig, det kunne være dejligt at slå Faust i sit eget spil. 

Endnu engang blandede hun kortene og gav dem ud til dem begge. Denne gang virkede det dog til, at hun havde en langt bedre hånd. Måske tre virkelig hendes lykketal! Selv med de gode kort blev spillet meget tæt, og Lilac sprang op og jublede, da hun havde slået Faust for første gang. “Ha! Jeg kunne regne dig helt ud selv!” Sagde hun optimistisk og tog en slurk af sit glas. Stadig ikke fantastisk, men dog fik hun ikke et hosteanfald efter. Det var da fremskridt og måske også er bevis på, at hun var ved at blive påvirker. Hun havde drukket lidt undervejs gennem deres spil.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.09.2022 15:34
Han lo kort af det hun sagde, nej han havde ikke nogen taktik, da der ikke rigtig var nogen i denne her spil men det gad han ikke rigtig prøve at forklare hende, da det virker til at hun har sat sig i hovedet at der er en, der var en taktik i af snyd men det var nu svært når det var hende som blander kort, men det skulle viser sig at hun var mere heldig i deres tre spil, da hun gik hen og vandt det, han smiler af hende som hun gjorte et store nummer ud af det, at hun havde vundet over ham.

"Ja det gjorte de" sagde han og kiggede på hende, der var ikke noget at regne ud men det var nu mere vigtig at de hygge sig med det og det virker det til at hun gør, ellers var det bare alkohol som var begynde at havde sin virkning på hende, da hun ikke fik et hosteanfald da hun tog en tår af hendes glas, han havde godt ladt mærke til at hun havde drukket lidt under deres spil, det havde han også selv gjorte, men han kun nu også tåre mere inden hun kan.

"Nu de har regnet med ud, så tør de måske at spiller om noget" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun vil spiller om noget var det op til hende hvad det skulle være og det var også fint nok hvis hun ikke vil spiller om noget, "nåh jo mens jeg huske det, skal de også huske et håndklæde og lidt bade ting til rejse, hvis de vil havde mulighed for af vaske dem" sagde han og kiggede på hende og tog en tår af sit glas og tøm det, han tog flakse og åbne den og hælder op i sit ejer glas, han løfte flaske mod hende glas, for af ser om hun vil have mere, hvis hun vil have mere hælder han mere op i hendes glas, hvis hun ikke vil have mere vil han lukke flaske og stille den på bordet.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 20:16
Håndklæde, badeting, tøj og gode sko. Så havde hun vel husket hele sin huskeliste. Håbede hun. Det hele virkede til at ramle en smule rammen. Hun tog dog alligevel imod en genopfyldning af sin drink. En beslutning hun kunne fortryde dagen efter. Lige nu havde hun det sjovt! Hun frydede sig over sin sejr og var nu klar på mere. “Hvad vil de spille om?” Spurgte hun nu meget selvsikker på sine egne evner. Det var nu nok alligevel sjovt at spille, hvis man havde en chance for at vinde. Hun havde en teori om, at efter sin første sejr kunne det næppe gå dårligt igen. Måske var det lidt af den samme rus som spilleafhængige havde.

“Husk, at det også skal være noget de tør at tabe. Mit begynderheld begynder at kicke ind nu,” sagde hun kækt med et fjoget smil på læberne. Med det selvopbyggede ego turde hun næsten at sige ja til alt. Hun tog endnu en slurk af whiskyen. Den var begyndt at gro på hende. Når man først vænnede sig til, at det brændte lidt i halsen, så var det ganske udmærket. Når alkohol pludselig smagte godt, vidste man dog også, at man var ved at ramme det stadie, hvor det gik hen og blive farligt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.09.2022 20:34
Han havde lyst til at le af hende, så selvsikker hun var blevet, hun var nok mere påvirke af alkohol inden han lige tror, så det var måske ikke den bedst ide at hun fik en genopfyldt af sit glas men det var nu for sent, for han havde hældt op i det og lukke flaske og stille den på bordet, han var ikke selv begynde at kun mærke det, men nu havde han også sin højde og vægt med sig og plus at han var vandt til at drikke, det gjorte en del at han var det, noget hun havde ikke selv et forslag hvad de kun spiller om, så måtte han lige tænke lidt over det, for han gad ikke af spiller om penge og strip var han ikke helt humør lige nu, men det vil han kom, hvis han drak nok af whisky.

"Ja selvfølgelig skal det være det og lad os nu ser om det er" sagde han og kiggede på hende og læner sig tilbage i stol og tog en tår af sit glas, han smiler svagt da han fik en ide, nu hvor hun er så selvsikker, så kun hun ikke være så bange for hans forslag, "vi kan spiller om massage, den som taber en runde, skylder den anden 10min massage, det kan vel ikke gå galt med dit begynderheld" sagde han og kiggede på hende, han vidste godt at han kørt lidt på hende, med hende begynderheld og plus at hun er så selvsikker, men på den måde vil de begge få massage af den andre, det var bare hvor lang tid de vil få af den anden der var forskellig.

"Er de frisk på af spille om det" spurgte han og kiggede på hende inden han tog en tår af sit glas, han tog kort spiller og begynde af blander det, så hun havde mulighed for at tænke over det, hvis hun ikke vil spiller om det, måtte de bare finde på noget eller bare lad være med at spiller om noget.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 20:50
Hun tænkte ikke over sit svar. Når man havde drukket var jahatten klistret på hendes hovede. Ikke altid den smarteste ide, men det havde bragt hende i nogle skæve situationer. “Så forventer jeg også en herre god massage fra deres side,” svarede hun med hovedet holdt højt. Hvis bare hun gjorde som sidst, så skulle det hele nok gå. Prisen? Den var også fin. Hun havde på fornemmelsen, at det var Fausts måde at komme tættere på hende. Hun kunne ikke bedømme om han prøvede på hende eller bare kom ud med den første gevinst han lige kunne komme på. Hun vidste, at hun nok skulle træde varsomt siden hun havde lavet et ligende nummer før. Alkohol, mænd og gode beslutninger havde aldrig været i en og samme sætning for hende. Lilac tænkte dog ikke at Faust havde lagt an på hende. Han var trods alt hendes rejsepartner. Hun ville holde ham op til der løfte lige meget hvad der skete i aften. Hende kunne han ‘desværre’ ikke slippe af med.

Faust virkede underholdt af hendes svar og delte kortene ud. Hun kiggede kortene og så, at hun havde nogle relative gode kort. Så var spillet i hvert fald ikke helt slut fra starten af. Hun kunne dog ikke bedømme, hvilke kort han havde. Ansigtet var maler blankt og hun var ude af stand til at bare regne det mindste ud fra hans ansigtsudtryk. Okay, samme taktik som sidst. Game is on!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.09.2022 21:08
"Ja selvfølgelig bliver det en massage efter mine bedst ever og regne med det sammen fra dem" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, de begge vil få massage medmindre den en af dem kun vinder men det kraver af en af dom synde og han havde ikke planer om det og tænke ikke at hun kun finde ud af det og nok ikke nu hvor hun er fuld, udover det havde han ikke tænke noget over i det sex men massage, han kun bare godt selv bruge noget massage og det kun hun sikker også, og på den måde kom de til at spiller om noget, selvom det også var hyggelig bare af spiller, for så gik tid lidt hurtigere, nu hvor de alligevel venter på at lim skal tør i bog, så hun kan kom tilbage med den på biblioteker.

Han havde spiller kort i så mange år af man ikke kun læse ham og samtid havde det noget også at han ikke rigtig viser noget til daglig, så på det område var han god til kort spiller, han fik give korte ud efter han havde blander dem, han tog sine op og havde en god blanding, så det var lidt op til hendes kort om han vil vinder denne her runde eller ej, men han havde heldigvis ikke noget problem i at taber, det var jo bare massage han skulle give hende, godt nok blev det til længe og længe jo mere hun vinder, nu hvor han også gad selv vil havde noget massage, det var også ham som havde forslået det.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 21:21
Hun nikkede til hans ord. Selvfølglig ville hun ikke lave et halvsløset job. Når hun gik ind til noget var hun all in. Det samme kunne siges om kortspillet. Det var en intens frem og tilbage mellem dem. Når hun lagde er kort ud modspillere han dem med der samme. Til sidst var hun bekymret for om hun havde brugt sine gode kort for tidligt. Hvad skulle hun så nu? Okay okay, så var det nu, at man skulle være den største taktikker. Fausts ansigt? Intet hint at hente der. Hendes kort? Tjo, fire tilbage, hvori et af dem var godt. Nu måtte hun bare finde ud af, hvornår kun skulle smide det.

Da det blev hendes tur igen flakkede blikket. Det høje kort? Et sikkert valg? Hun satsede hele butikken og lagde det høje kort ud. Heldigvis havde han intet at stille op mod det og sejleren føltes allerede som hendes. Et stort smil bredte sig ud over hendes læber - indtil det pludselig var væk. Selv med det, efter hendes mening, geniale move, trak han tæppet væk under hende. Han afsluttede runden uden hun havde noget at sige. Måbende kiggede hun på sine egne kort og hans. Ganske rigtigt. Hun havde tabt spillet.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.09.2022 06:33
Det var en spændende runde de havde gang i, det var svært af sige hvem af dem der vil gå hen og vinde den her runde, på et tidspunkt så det ud til at det var hende som vil vinder men helse vendt sig til hans fordel og gjorte at han vandt til sidste, han holdt et grine tilbage da han havde lyst til af grine over hendes ansigtsudtryk, men lod som sagt være med det, hun havde det hvis hårdt nok i forvej men hendes begyndeheld og at hun havde regnet ham ud.

Han tår en tog af sin glas og smiler rolig til hende, så var der 10min massage til ham indtil videre, han samle korte og begynde af blander dem, hvorefter han giver korte ud, "stoppe vi når en af os når en time massage eller hvad synes de" spurgte han og kiggede på hende, en time massage kun godt tager noget tid an på hvor godt det gå for den eller den anden med at vinder, men nu måtte han lige ser hvad hun synes, om det var for længe eller om det skulle være mere, men en ting han var sikker på at hun ikke skulle have mere alkohol af drikke, hvis hun vil have noget at drikke måtte det bliver vand.
Lilac

Lilac

Kunstner

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 13.09.2022 15:29
En time. Det var godt nok lang tid. “En halv time. Så er der den der når først til tre,” svarede hun. Det lød også bedre end først til seks. Tre var trods alt hendes nye luckynumber, så hun var sikker på, at heldet snart ville dreje til hendes fordel! Rigtigt nok. Efter nogle få spil stod de to-to. Faust havde fået blander de sidste kort og blandede dem nu ud til dem begge. Dog kunne hun med det samme se, at der skulle ske et mirakel før hun ville have bedre kort end ham. Dog kæmpede hun bragt til det sidste. Det ville være kedeligt, hvis hun blot gav op på forhånd. Sådan ville hen heller ikke vinde over Faust.

Overraskende nok virkede det ikke til, at Faust havde overhånden heller. Det endte dog stadig ud med, at han vandt den sidste runde. Lilac slap sine sidste kort, sådan de ramte bordpladen. “Et løfte er et løfte. Vil de have noget behageligt massage eller noget som faktisk hjælper dem?” Spurgte hun så. Godt nok var hun ikke ekspert i, hvordan man reelt set hjalp musklerne. Hun vidste bare, at det ville gøre ondt hvis han skulle have noget der hjalp. Man skulle trykke på nogle knudepunkter eller noget ligende. Hun havde aldrig selv oplevet det, da hendes krop stadig var top tunet.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.09.2022 15:52
"En halv time kan vi også sige" sagde han og kiggede på hende, det betyd ikker det store for ham om det var en halv eller en hele time man skulle giv massage, men det blev til at de spiller om en halv time massage, det var så set også langt tid side han havde fået noget massage, han fik give korte ud så de kun kom videre om deres spil, de næste par spil gik hurtigt og lige plus stod det lige i mellem dem.

Så var det spændende og ser hvem der gik hen og vandt det sidste spil, han fik give korte ud til det og tog sine kort op i hånd, de var okay, i den god ender ud at være de bedst, han havde drukket lidt af sit glas mens de spiller og var tæt på at have tøm sit andet glas, han kun stadig ikke mærke at han havde drukket, han var heldig at deres sidste spil gik til hans held og vandt det, så havde han en halv time massage at der frem til 

"Hvis de kan tryk hårdt nok må det godt være noget der hjælp og bare ryggen og skuldere" sagde han og kiggede på hende, inden han drak resten af sit glas og stille det derefter på bordet, hvor han rejse sig op og begynde af knappe sin skjorten op, efter han havde åbne den tog han den af og lad den over stole ryggen, hvor han lag sig ned på seng ved side af hende på mave.

Han var godt træner, så de fleste muskler var synlig på ham, han havde tre ar hen over højre brystkassen, ellers havde han ikke rigtig nogen synlig at af ser, så måtte han ser om hun kun tryk hårdt nok eller ej, ikke fordi han havde ondt nogen steder men vidste at der nok var nogen stede som skulle løse op i, når man var så fysisk aktivitet som han var.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Chibi, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 13