Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 16:27
Adelynn kiggede på den flinke unge mand og smilte til ham. Forhåbentlig kunne han en hel del når han nu "bare" var ansat i banken. De måtte have tiltro til ham siden han måske kunne få en bestyrelse i tale. Det gjorde hende faktisk helt glad at tænke på. "Det må jeg nok sige. Bestyrelsen må have tiltro til dem" svarede hun og smilte til ham som de bevægede sig videre ned ad gaden-. Hun lyttede til hans ord og han nikkede lidt til ham. "Lad os se hvad de kan gøre. Det er heller ikke noget der haster sådan lige med det samme" svarede hun og kiggede lidt på ham som de endelig stod foran banken.

Da han åbnede døren trådte hun indenfor og lukkede paraplyen efter sig som de kom indenfor. Hun kunne stadig ikke se en pind foran sig og hun skimtede hurtigt rummet så godt hun kunne. "Hvor skal jeg gå hen?" hun havde ikke været i banken i månedsvis så det var lidt mærkeligt at være her på ny, desuden var der allerede en del mennesker der inde, og hun orkede næsten ikke at stå i kø i evigheder
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.10.2022 16:40
Fuego trådte ind efter hende og så rundt. *ja uden mig fik de ikke de samme krystaller* tænkte han til det hun sagde og så rundt. han var vel lidt vigtig for banken. han tog blidt ud efter hendes hånd og bevægede sig ind til en kasse der kun havde 2 personer foran. "der er lige to personer før Dem så skal De nok få hjælp. jeg skal lige over til en anden kollega" han gik over til en der var på vej mod ham.

"har De det med" 

"ja jeg er blevet høstet, undskyld for mit udbrud."

"det går nok. bare pas på ellers mister De bare en arm til smeden"

Fuego sukkede da det altid var det samme de sagde med at miste en arm til smeden. Fuego kunne godt selv men han havde nemmere ved at smeden høstede hans krystaler. han kløede sig lidt på armen og så tilbage på kvinden der havde hans paraply.
"tror De en fra bestyrelsen har tid til et møde med en kunde som gerne vil ha skiftet navn på en fond" han nikkede mod kvinden.
den anden mand kiggede hurtigt mod hende og så så at fuego kløede sig på armen og gav ham en dumflad. "hvad er det De selv siger med at klø efter en høst" Fuego var lige ved at svare igen men  valgte at holde mund for ikke at alle menneskerne her skulle hører ham.
han så så på kvinden igen. "jo det skal vi nok finde en tid til lige pludsseligt. måske.... næste måned" sagde den anden mand, Fuego bukkede som tak og så at kvinden nu var den næste.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 17:26
Adelynn var så lykkelig for at denne unge mand ville hjælpe hende. Aldrig havde hun mødt så venlig en mand at han lige frem føre hende hen til en kasse. "Mange tak min gode mand" hun lod paraplyspidsen ramme gulvet forsigtigt mens hun stirrede lige frem for sig og inde i en kvindes hår. Hun kunne se det var en kvinde fordi hun stod så tæt på og fordi hun havde lagt hår dækket af en mindre kyse. Så hun smilte lidt for sig selv og stod blot og ventede på at det blev hendes tur.

Da det endelig blev hendes tur kiggede un lidt rundt for at være sikker på det var hendes tur. da der blev sagt hun skulle komme nærmere trådte hun de få skridt frem og stødte ind i bankens bord "Åh det må de undskylde" kom det fra hende og lagde hovedet lidt på skrå og tilføjede. "Jeg vil gerne hæve 5 Daimanter, 3 Safirer og 2 Jade fra min fond der hedder Englenes Tåre Vande og så skulle jeg snakke med bestyrelsen. Det er meget vigtigt!" kom det fra hende og kiggede på manden der stod foran hende. Det var forhåbentlig en mand. "Lige et øjeblik" kom det fra manden som bevægede sig væk fra bordet og over imod Fuego og den anden mand, mens Adelynn blot stod og ventede på at han kom tilbage.

"Fruen der over ønsker at hæve en masse krystaller fra en Fond ved navn Englens Tåre Vande som jeg ikke engang ved eksistere. Så vil hun tale med bestyrelsen. Hvad skal jeg stille op med hende?" spurgte han henvist til den anden mand og Fuego. Han var fuldkommen ny i banken så han vidste dårligt nok hvad han skulle stille op.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 06.10.2022 20:30
Fuego så manden der kom over til dem. han lyttede og så mod kvinden han hentydede til. "jeg har hørt om fonden. svagt, måske er det noget pure opspind" sagde den anden man og Fuego rystede på hovedet af dem. han gik roligt tættere på de to mænd. "kvinden der over vil snakke med bestyrelsen om at ændre navnet. jeg ved ikke helt om man kan men hun siger det er hendes forældre der har lavet den. jeg har hørt om den et par gange, men tjek dog pergamenterne vis i er så usikre. eller spørg hende hvad navne der står inde under den fond" kom Fuego lidt irreteret på de to herre. han så mod kvinden, ja hun havde godt sagt at hun ville ha det ændret. men vis det stod i pergamenterne vidste de at det var sandt... gjorde de ik?

Fuego gik roligt over til kvinden og lagde en hånd på hendes skuldre. "hvor længe har den fond eksisteret?" han skulle vide hvilke pergamenter han skulle kigge i for at se hvornår den var lavet og hvem der havde lavet den. det ville hjælpe lidt. 

han slap hende igen forsigtigt og så tilbage på de to mænd. han kunne godt hjælpe hende med krystaler. det var bare ikke noget kønt syn eller behageligt på nogle måde for ham. vis han gjorde det han tænkte skulle han igen til smeden og blive "høstet"

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 20:58
Straks som Fuego åbnede munden stod manden og kiggede lidt på ham noget overrasket over hvad han skulle sige. Han åbnede og lukkede munden et par gange inden han vendte sig om imod kvinden for at finde ud af hvad han skulle gøre. Han var helt rundforvirret at han ikke vidste hvad han skulle stille op med sig selv. Hvilke pergamenter skulle han kigge i, hvor fndt han pergamenterne henne?!

Adelynn stod lidt for sig selv og ventede blot og stirrede ind i bankens skærm for at få et chok da der blev rørt ved hende, så hun hoppede svagt. Hun drejede sig om imod Fuego og hun kunne mærke hvordan hjertet slog et slag over. "Åh min gode mand de gjorde mig forskrækket" hun tog hånden op i brysthøjde for lige at få styr på nerverne, hun havde ikke lige frem hørt ham komme. "Den blev vel lavet i år 530 eller noget i den stil. Under Gustaff Treo Bellamy" kom det fra hende og lagde hånden ned på paraplyen igen.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 07.10.2022 16:54
Fuego vidste ikke at hun ville blive så forskrækket. men da hun så sagde hvad han skulle bruge nikkede han. "fint jeg finder det vi skal bruge" sagde han og gik over til den nye bankmand og lagde hovdet på skrå. "år 530, navnet er Gustaff Treo Ballamy" han rettede hovedet op igen og så meget irreteret ud. mest af alt fordi at denne nye virkede lidt inkompitent. men så skulle han jo få en lærer fra banken.

"det vil sige du går i kælderen nu, finder pergamenterne og under år 530 og så navnet på fonden og derefter navnet på opstarteren. er det så svært" han var lidt irreteret på nye medarbejdere da de sjældent vidste hvordan man gjorde noget uden hjælp.
 måske fuego skulle ha været lidt sødere? men hvorfor når man blev høstet for bankens skyld. han havde ar over alt på kroppen når han dyrkede krystaller. og lige nu kunne han mærke en trang til at bludse op i flammmer og krystaller.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.10.2022 22:42
Hun kiggede lidt rundt og så på Fuego. "De er en god mand" svarede hun og kiggede efter ham som han bevægede sig væk fra hende kunne hun høre på hans skridt. Forhåbentlig ville han finde ud af noget med den fond og bestyrelsen, men hun tvivlede på at det ville ske. Hvis ikke hun kunne snakke med bestyrelsen så var det lige fedt. Det skulle nok gå alt sammen alligevel. Så måtte hun jo bare tage den tid der var.

Da Fuego kom tilbage til bankmanden og Fuego hævede stemmen en smule trådte han et skridt tilbage og nikkede. "Javel.. Skal nok" kom det fra manden inden han vendte rundt om sig selv og for ned i kælderen for at finde det rigtige pergament.
Der gik mere end 10 minutter og Adelynn var ved at blive lidt træt af at stå her. Det varede jo en evighed. Her havde hun altid hævet krystaller i denne bank og nu tog det en krig. Aldrig havde det taget så lang tid før. "Jeg har altså ikke hele dagen!" råbte hun op ud over det hele så folk stod og kiggede på hende. Adelynn var faktisk lige glad med hvem der kiggede på hende, for hun kunne ikke se en pind frem foran sig alligevel.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 14.10.2022 14:55
Fuego  var en god mand men hans temperament var ikke det bedste når han blev gal. han trak vejret dybt da han begyndte at mærke varmen i sin ild evne. han vendte sig mod kvinden Adelynn. han gik over til hende og da han skulle til at tage med hende kom denne nye medarbejder løbene. "nårh?" han så ned i jorden og nikkede. han havde fundet det. "så burde det være ordnet, De tager over igen. og prøv nu at gøre det en anden gang. jeg skal ind til krystallerne" Fuego gik væk og stoppede kort for at se om Adelynn fik hvad hun skulle bruge.
 hun havde jo en fond. så hun skulle jo ha hvad der retteligt tilhørte hende.
"du ordner det med bestyrelses medlemmerne så ordner jeg selv det med krystallerne" sagde han roligt denne gang. han tog posen igen og ind hvor man lavede krystaller til mønter. han glædede sig bestemt ikke til at få at vide hans evne var farlig for ham. det havde han hørt på hele sit liv.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.10.2022 19:38
Adelynn stod klar til hvad som helst, men hun ville virkelig gerne ind i sit efterladte hus sammen med dyrene. Hu kunne ikke stå her halvblind og bide fra sig. Det gjorde hende blot sulten, og hun ville nødig skulle spise af Fuego som var en yderst betænksom mand. Eller en af de andre bankansatte for den sags skyld.
Endelig skete der noget da Fuego snakkede til den tydelige forvirret mand der stod med et old gammelt pergament. Hun kunne ikke se hvad det var men hun kunne se at det var støvet og gammelt. Måske havde musene bidt lidt i det? Det kunne hun dog ikke se men det var også lige meget.

"Det var de Krystaller jeg ville hæve. Jeg har besluttet mig for at det skal være syv Diamanter fem Safirer og 20 Jade stykker. Tjep tjep" kom det fra hende og begyndte at lade neglene lave lyde i bank bordet. Hun havde stået her mere end rigeligt og aldrig havde hun følte sig så utilpas ved at skulle hæve krystaller. Det var altid gået så nemt, måske fordi det altid var den samme hun kom hen til og han kendte hende.

Manden nikkede og vendte om for at bevæge sig samme vej som Fuego for at finde de mange krystaller. Han var helt ude af den at han ikke anede hvad han skulle stille op og hvor han skulle have krystallerne henne når han først fandt dem frem. Alligevel så han en lille pose i nærheden af døren ind til boksen og han tog den for at bevæge sig videre ind og hente krystallerne.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 28.10.2022 21:17
Fuego stoppede op da han hørte skridt bag sig. han så manden gik hurtigt ud og fandt mønter. han så mod adelynn. skulle han bare efterlade hende. han skyndte sig over med de høstede krystaller og ud igen. selv om det lå langt nede bag ved i banken, han skyndte sig over til adelynn der gerne skulle ha fået sine krystaller.

Fuego gik over til hende og ville gerne følge hende hjem også for vis hun fik brug for hans paraply.
han rømmede sig for hun ikke fik et chok. "fik De hvad De havde brug for." spurgte han roligt og så på hende. han håbede lidt at hun fik alt hun havde brug for. også et møde med en bestyrelse.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 29.10.2022 05:54
ADelynn stod pænt og ventede på at hendes krystaller blev lagt frem. Det tog jo en krig! Men langt om længe kom manden tilbage med krystallerne og lagde frem til hende. Hun tog fat i hendes læder pung og puttede krystallerne i den. "Bestyrelsen kan ikke tage imod dem i dag har jeg netop fået af vide Frue" kom det halvt stammende og halvt usikkert fra manden og Adelynnf nyste kort. "Det er Frøken, og tak for den spildte tid God dag til Dem!" kom det fra hende.

Hun skulle lige til at vende sig om da en rømmen afslørede en person bag hende. Hun vendte sig om og knep øjnene sammen for at se hvem der havde rømmet sig. Da hun hørte stemmen kunne hun genkende at det var Fuego. "Alt i skønneste orden om end at det tog lidt længere tid end planlagt. Bestyrelsen havde ikke tid til at se mig, så er alt jo som det plejer at være!" hun var nedslået. Men så måtte hun jo bare leve med fondens navn lidt endnu. "Fik De klaret det De skulle i banken?" spurgte hun stadig lettere irriteret og kiggede ned imod gulvet inden hun lukkede hånden rundt om læder pugen.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 30.10.2022 14:52
"sådan er det altid med de nye. de er så langsomme fordi de ikke tænker hvad der kunne gøre det hele hurtigere" sagde han og kløede sig i nakken. Adelynn ville vidst meget gerne ha ændret navnet til den fond. hvad kunne Fuego om gøre.
"ja bestyrrelsen er svær at få fat på selv for mig." sagde han ærligt og så på hende da hun kiggede i gulvet.

"vil De ha noget imod jeg fulgte Dem hjem igen" spurgte han roligt og knugede den ene hånd sammen i smerte fra der hvor krystallerne voksede frem. det sveg lige nu og han vidste ikke hvornår han skulle ha høstet krystaller igen.

"jo tak. jeg fik afleverede det jeg skulle. så skal jeg bare vente på næste høstning" han vidste hvad høstningen gik ud på og det var der også kun få andre der vidste. for de havde set ham hos smeden. hvilket gjorde ondt at se på han så på hende med rolige øjne og håbede lidt at hun ikke spurgte ind til høstningen. for folk forstod ikke at han gjorde det friviligt. hvilket han faktisk heller ikke selv gjorde.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 22.11.2022 15:14
Nye folk PFff! Blev folk aldrig oplært mere?! Eller blev de bare kastet ud i det direkte uden nogen læring?! Det var grotesk! Helt klart en ting bestyrelsen skulle vide når hun en gang kom til at tale med dem! For det kunne ikke være meningen at det gik så langsomt bare fordi man var ny i en bank, og slet ikke når der var så mange i banken som der var i dag! "Man skulle næsten tro at De bare var sat til at arbejde uden nogen oplæring. Simpelthen for dårligt!" kom det fra hende og fnyste kort. Hvor det bare ikke være ok på nogen måde!
"Ja ja, men så må jeg jo bare prøve næste gang jeg er i banken. Jeg nægter at tage fra Safirien til Dianthos bare for at få en aftale når jeg ikke skal hæve Krystaller" det tog jo ikke mange minutter lige at snakke med bestyrelsen om ændring af navn. Det var jo hende der stod på papirerne nu selvom det var hendes far Gustav der havde oprettede bankboksen først. Lige så forsigtigt puttede hun sine læderpung i sin taske og folede paraplyen ud på ny. Hun skulle ud i solen igen, og hun ville stadig ikke kunne se en pind.

"Åh det ville glæde mig min gode mand. Det er jo også Deres paraply jeg har lånt, den skulle De gerne have tilbage igen" kom det fra hende og smilte til ham. Hun havde håbet på at han ville følge hende hjem, hun ville jo ikke stjæle fra en mand der også selv havde brug for en paraply med det ar han rendte rundt med.

"Åh du har måske solgt korn og lagt Krystallerne i en pengeboks?" spurgte hun. Han måtte være rig eftersom det var det hun troede en høst var. Hun kunne ikke engang regne ud at krystaller voksede på ham eftersom hun ikke kunne se hans arm, eller se en pind frem for sig. Men en ganske simpel høst af korn og afgrøder var da meget normalt at få solgt til mange krystaller hvis man havde de rigtige vare og afgrøderne var i tip top form. Han måtte virkelig være klog.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 01.12.2022 19:28
"nogle tror de kan det hele med det samme. andre mener at de bare skal igang, men ja det er for dårligt." svarede han og lyttede godt til hvad hun sagde men hvad skulle han svare. skulle han prøve igen? eller lade det ligge. han valgte ikke at svare men nikke.

at hun gerne ville følges gjorde ham faktisk... glad? han ville jo helst ikke bare tage paraplyen og efterlade hende. så han kunne jo godt gå med hende."jo tak det ville være rart" grinte han lidt og sendte et lille smil. 

da hun kom med sin teori hvorfor han sagde høstning tænkte han at hun havde glemt at han havde fortalt at han arbejdede i banken. men det gjorde intet. han dækkede sine arme til for at skjule de rester der var på ham. "ikke just men tæt på" sagde han ærligt og  knugede den ene hånd og han gik over og åbnede døren for hende. "damerne først" sagde han venligt. og holdte døren til hun kom ud. han håbede ikke på hun ville spørger meget mere end til hans høstning. for det var jo meningen han ikke måtte afsløre det men nogle opdagede det når han sad hos smeden og blev skåret med en brandene varm kniv i armende for at høste krystaller.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 09.12.2022 01:47
Adelynn nikkede bekræftende og smilte svagt. Han havde så evig ret, det var så dårligt at nogen havde så travlt med at komme i gang, nej i hendes tid for mere end 1000 år. Der blev man oplært ordentligt og der havde folk ikke så travlt, hun forstod slet ikke det nymodernes noget hvor folk havde så travlt med at komme i gang og tjene til føden. Det manglede da bare at give befolkningen en ordentlig venlighed og en der kunne sit kram! Der havde jo været proppet i banken af hvad hun kunne skimte og høre!
"De skulle tage og få nogle ordentlig folk i banken som Dem min gode mand" svarede hun og nikkede lidt for sig selv.

Nok havde han sagt at han arbejde i banken, men det kunne jo være noget familie der havde høstet det sidste orn og solgt til maleren for at han kunne lave mel ud af koret. Hvad vidste hun? "Åh jamen dog. Nå men nu skalvi ikke dvæle ved arbejdet, de har sørme gjort deres i dag" svarede hun og bevægede sig ud af døren som han holdte den åbent. Hun ville helst ikke hjem, men dyrene havde brug for hende! "Kan jeg gøre noget for Deres venlighed?" spurgte hun da han endnu engang var kommet op på siden af hende, hvor hun slog paraplyen ud og lagde den på skulderen så hun ikke fik for meget sol på nakken.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 13.12.2022 13:26
ja han kunne sit kram men han var ikke ansat til at oplærer så det gad han ikke hvergang de ansatte nye, men hun havde jo ret i at det var for dårligt at de ikke oplærte andre. han vidste ikke helt selv om det var godt at folk blev smidt hovedkulds ud i et job eller om de skulle ha en hånd ved siden af til at hjælpe dem. han job var jo mere at holde styr på krystallerne han kom med.

da hun kom ud og spurgte hvad hun kunne gøre til gengæld rystede han lidt på hovedet. "De behøver skam ikke gøre noget. det er en fornøjelse at hjælpe andre, selv om det også bare er en paraply man låner ud." han så på den paraply hun holdte og kunne godt forestille sig at det måtte være svært ikke at kunne komme ud uden en paraply i solen timer.

"undskyld jeg spørger, men har De en dyreavl eller noget i den stil siden De har så mange dyr i Deres hjem" han var jo lidt nysgerig på alle de dyr hun havde.

Shouto Todoroki
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.01.2023 15:57
Hvor venlig denne mand end havde været måtte han da have en stor tak for hjælpen, om end at det bare var en parapaly hun havde lånt af ham. Forhåbentlig ville han takke ja, men der måtte hun tage fejl. Han ville ikke have noget hvilket fik hende til at gøre store øjne. "Jamen Hr. De låner mig Deres paraply, og har hjulpet mig hen til banken og nu følger De mig hjem. Der må da være noget jeg kan tilbyde som de ikke allerede har" kom det fra hende. Forhåbentlig ville han sige ja til et eller andet, ikke at hun var en særlig god kok for det meste, men hun kunne da lave mad. Hun kunne trods alt ikke spise det mad der blev lavet, hun spiste af andre folk, hvilket hun hadet som pesten, men sådan var det at takke ja til et evigt liv.

Da han spurgte om hendes dyr måtte hun le en smule og tage sig til munden i sin lette latter. "Åh nej ikke det mindste, jeg hjælper dem når de er såret eller har brug for hjælp, og tro mig Hr. Der er mange der har brug for hjælp" svarede hun og kiggede lidt på ham med sine halvblinde øjne og paraplyen på skulderen. Avl... Nej det gjorde hun sig ikke i. Nok kunne hun gøre det, men det ville kræve langt mere arbejde end det hun gjorde nu.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1