Adelynn Theodora Bellamy
Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord
Nye folk PFff! Blev folk aldrig oplært mere?! Eller blev de bare kastet ud i det direkte uden nogen læring?! Det var grotesk! Helt klart en ting bestyrelsen skulle vide når hun en gang kom til at tale med dem! For det kunne ikke være meningen at det gik så langsomt bare fordi man var ny i en bank, og slet ikke når der var så mange i banken som der var i dag!
"Man skulle næsten tro at De bare var sat til at arbejde uden nogen oplæring. Simpelthen for dårligt!" kom det fra hende og fnyste kort. Hvor det bare ikke være ok på nogen måde!
"Ja ja, men så må jeg jo bare prøve næste gang jeg er i banken. Jeg nægter at tage fra Safirien til Dianthos bare for at få en aftale når jeg ikke skal hæve Krystaller" det tog jo ikke mange minutter lige at snakke med bestyrelsen om ændring af navn. Det var jo hende der stod på papirerne nu selvom det var hendes far Gustav der havde oprettede bankboksen først. Lige så forsigtigt puttede hun sine læderpung i sin taske og folede paraplyen ud på ny. Hun skulle ud i solen igen, og hun ville stadig ikke kunne se en pind.
"Åh det ville glæde mig min gode mand. Det er jo også Deres paraply jeg har lånt, den skulle De gerne have tilbage igen" kom det fra hende og smilte til ham. Hun havde håbet på at han ville følge hende hjem, hun ville jo ikke stjæle fra en mand der også selv havde brug for en paraply med det ar han rendte rundt med.
"Åh du har måske solgt korn og lagt Krystallerne i en pengeboks?" spurgte hun. Han måtte være rig eftersom det var det hun troede en høst var. Hun kunne ikke engang regne ud at krystaller voksede på ham eftersom hun ikke kunne se hans arm, eller se en pind frem for sig. Men en ganske simpel høst af korn og afgrøder var da meget normalt at få solgt til mange krystaller hvis man havde de rigtige vare og afgrøderne var i tip top form. Han måtte virkelig være klog.