Erforias 04.01.2023 22:04
"Fantastisk!" Smilede Calistra, der var noget ved ikke at behøve at tage en beslutning selv, især når folk ikke går i vejen for en trods dagen stadig var utrolig varm, gjorde hele det med at bevæge sig overkommeligt. At turen tog forbi temple distriktet undrede hende en smule, hun havde ikke rigtigt være der ret meget gennem hendes tid, mest fordi at det føltes sært at være der.
Lidt forundret kiggede hun op hvor Caitlin var forsvundet op af "Vent.. du forventer at jeg kan komme derop?" lød det usikkert som hendes øjne flakkede rundt for om der var en trappe eller noget lignende. Hun havde ikke ligefrem gjort i at klatre, det virkede noget anstrengende.
Desværre lod der ikke til at være meget hjælp andet end der hvor den klatrende kropige var kravlet op af, det så heldigvis ikke så slemt ud ved andet kig.
Meget forsigtigt og roligt klatrede hun op af muren indtil at hun var nået to tredje dele op, "Så erhm... jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre her fra?" peb hun stille og hang stille på muren, måske var det her ikke en helt en god idé alligevel.