Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 672 år

Højde / 174 cm

Erforias 04.01.2023 22:04
"Fantastisk!" Smilede Calistra, der var noget ved ikke at behøve at tage en beslutning selv, især når folk ikke går i vejen for en trods dagen stadig var utrolig varm, gjorde hele det med at bevæge sig overkommeligt. 
At turen tog forbi temple distriktet undrede hende en smule, hun havde ikke rigtigt være der ret meget gennem hendes tid, mest fordi at det føltes sært at være der.

Lidt forundret kiggede hun op hvor Caitlin var forsvundet op af "Vent.. du forventer at jeg kan komme derop?" lød det usikkert som hendes øjne flakkede rundt for om der var en trappe eller noget lignende. Hun havde ikke ligefrem gjort i at klatre, det virkede noget anstrengende. 
Desværre lod der ikke til at være meget hjælp andet end der hvor den klatrende kropige var kravlet op af, det så heldigvis ikke så slemt ud ved andet kig. 
Meget forsigtigt og roligt klatrede hun op af muren indtil at hun var nået to tredje dele op, "Så erhm... jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre her fra?" peb hun stille og hang stille på muren, måske var det her ikke en helt en god idé alligevel. 
Caitlin

Caitlin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Grace 21.03.2023 20:20
Caitlin blev liggende på maven med ansigtet ud over kanten og blikket spillende af spilopper, som hun betragtede den anden se forvirret op. "Helt bestemt. Du ville jo se det bedste sol-sted i byen." Hendes hånd vinkede let mod muren, men det så ud til at Calistra selv havde fået øje på dens muligheder. Op gik det også, skønt noget langsommere end hvad Caitlin selv havde taget den, og mere sikkert som grebene blev følt sikre.

Det fik Caitlin til at trække sig op og strække sig dovent, før hun greb kanten af taget og svingede sig ind på den smalle svalegang, der løb rundt om den øverste etage i templet. Derfra så hun tilbage ned på Calistra. "Kan du nå toppen af muren?" Hun ventede let på svar, før hun forsvandt rundt om et hjørne og vendte tilbage med en stige. Den nåede med lidt snilde fra svalegangens rækværk til toppen af muren. Især med et par hænder på til at holde den stabil.

"Bare se frem. Jeg holder den!" Hun smilede opfordrende. Stigen var tiltrængt det sidste stykke op til taget for dem der havde lovlig grund til at være der, men den fungerede nu lige så godt lagt ned, som stillet op.
Menneske (mest) - 20 år - Profil - snedkerlærling/klatretyv - Partner in crime
Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 672 år

Højde / 174 cm

Erforias 06.04.2023 23:16
Calistra følte at hun var blevet snørret noget så grusomt og hun var ganske sikker på at hun ikke havde sagt ja hvis hun havde vidst at hun skulle klatre for at komme til sådan et sted!
Men der var ikke ligefrem så meget at gøre når hun sådan hang på en væg og ikke helt vidste hvad hun skulle gøre af sig selv, heldigvis var Caitlin ikke lang tid om at give hende en retning, der ikke helt havde været den som hun selv havde taget men Calistra var ikke for fin til at tage imod hvad hjælp hun kunne få.

Så med en smule besvær fik hun møvet sig op på muren og så en lillesmule tvivlsomt på stigen som skulle agere trappe "Det er nemt for dig at sige." Sukkede hun med at smil på læben hvorefter hun tog en dyb indånding og nærmest elegant gik over stien, heldigvis fejlede hendes balance ikke noget og hun kunne godt være elegant hvis hun prøvede, hvilket ofte var det hvor rebet trævlede op.
"Jeg håber nu den er så god som du siger, solstriben altså" lød det noget mindre tvært som hun faktisk var kommet op, det hele var reelt set ret spændende og ville sikkert være en god historie at fortælle, når hun lige fandt nogen at fortælle historier om at være kravlet op på at tag.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6