en ny fremtid en ny håb en ny start

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.03.2021 17:16
Jack hadet Stadige bedase rundt omkring i  hovedet og sin arm sat  op der ville stadige gå noget tid før det var helt væk  da han så furry og hans mor var kommet gik de alle 3 hen mod henden kvinden som var jack søster grinte lidt og holdte sin hånd frem " hej furry jeg er din Faster Aslige og den halv store klump ved siden af mig er din farbror Tombo "  hun peget mod sin anden bror og smilte skævt mod jack jack selv stilled sig i mellem dem og ragte hånden ud også den her gang ville han gøre det på den rigtigt måde " hej Furry...tja ..jo ..du ved jeg er ...jeg .. er " han puste ud og satte sig stille og rolige på hug lidt og så ind i furrys øjne  man kunne nu se den varme som jack normal udsende " jeg er din far " svaret han med et stille smil på læben han holdte en blomst i hånden en tåre trilide ned af sin kind og sukket blidt  mens han kikket rundt på hele hans han vendte sig rolige om og ragte igen hånden ud mod henden så de kunne gå inde for han ville gøre det så behaliget for furry som overhovet muliget give hende noget af det som hun måske arldige har haft  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 28.03.2021 17:23
Furry som stadig sad på jorden så på alle de hænder der kom mod hende. hun skubbede skuldrene op mod hovedet. hun var ikke klar på så mange på en gang. hun så på jack da han rakte hånden frem . hun så ned på sine ben. "jeg kan ikke lige føle mine ben Jack.... er det okey jeg lige sider lidt." spurgte hun og kunne godt fornemme han gerne ville ha hende op at stå og gå ind med dem. men hun kunne ikke føle sine ben. de var gele under hende lige nu. så at side på jorden var faktisk rart. Jack var måske hendes far men hun kaldte ham ikke far. sådan så hun ham ikke. for hende var det ham der var med til at skabe hende men at kalde ham noget hun ikke følte for var forkert i hendes verden. hun så mod den store fyr Tombo og  trak sig lidt ned i sig selv. han så meget ubehagelig ud. 
hun tog fat i jorden under sig og så på aslige som kvinden præssenterede sig som. hun så mere venlig ud. men stadig det var ret mange nye på en gang. hun så på sine ben og prøvede at mærke dem men det var som om de var lammet i frygt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.03.2021 18:34
de ander begyndte stille og rolige at gå  og forstod jacks blik blidt jack selv satte sig ved siden af henden men ømmet sig dog lidt det gjorder stadige ondt nogle steder. hun linget sin mor lige så smuk som hende.han sukket lidt og kikket på sin mor som hun gik han lage ørne lidt ned og sukket blidt " fortalte min mor det hele til dig " svaret han blidt og kikket igen ned i jorden han ville så gærne gøre det godt igen.. men det var ikke så nemt men han vidste furry ville forstå og lytte vis hun hadet avnet lidt af sin farmors sind stille bliknet han mod  det hemlige solt inden i bjage stykket og lage en hånd på sin pande blidt. han ville ikke diskotre men mere bare være sammen med furry de var torsalt i famille på om hun kunne lig det eller ej 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 31.03.2021 19:47
Furry så på ham da han ømmede sig. han behøvede ikke side. bare han vidste hun ikke kunne komme op og stå.
da han spurgte om hans mor havde fortalt hende det så hun på ham med et hævet bryn. "ja. hun fortalte skam en historie. men det er ikke den historie vores mor gav os." furry så roligt på ham  og prøvede at rejse sig men hendes ben var følelsesløse endnu.

Furry forstod ikke hvorfor hendes  ben var sådan. det havde hun ikke prøvet før. hun trak vejret dybt og sad roligt og tog fat i sine ben, og strakte dem ud. hun tænkte de måske ville blive okey vis hun strakte dem. istedet for at side på dem
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.03.2021 19:53
jack  så ned og sukket men gad enligen ikke en gang at prøve " jaa det gjorder hun vel nok " svaret hun og bed sine tænder lidt sammen hvad hadet hun sagt til dem   noget som fik dem til at hade ham så meget meget. han hadet arldige fortalte en enste dårlige ting om hende ikke en gang om hendes forbanldese " så lad mig høre hvad jeres mor har sagt til mig " sagde han stille og kikket op mod slotte han kikket ikke på furry mere mere for at lytte efter hvad hun hadet at sige han vidste hun tog sin mors  sympati men  det kunne han dog klare håbet han på 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 31.03.2021 20:00
Furry massagede sine ben lidt og så mod ham. "hun fortalte at dengang hun havde været sammen med din havde du sagt du elskede hende. hun opdagede dog at kun kort tid efter havde du haft samleje med en anden. en kvinde som Mor talte med  en dag lidt efter kvinden havde haft samleje med dig"
Furry vidste det var sandt det hendes mor havde sagt til dem.  for hun fik altid hvidt hår når hun fortalte det. og hvordan jack kendte til forbandelsen vidste ingen for Octavia havde aldrig fortalte det til ham jo.
og furry vidste det kun fordi at hendes pleje bedste forældre havde fortalt det til dem. Octavia vidste det jo ikke selv hun havde den forbandelse.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.03.2021 20:06
"som jeg sagde og som min mor nok også har sagt... det ikke noget jeg er stolt af på ingen måde.. men jeg var også bange og vidste ikke hvad kærlihed enligen var ikke før jeg møtte Linda " svaret han stille og så ned i jorden han hadet redet Linda ud af et fangeskab og lige siden hadet de to været sammen han rystede på  hovdet " du nok for ung til at forstå det lige nu men min famille kan godt være skammene en gang i mellem selv om vi er venlige stem " svaret han stille og så ud på husen om kring dem han ratte sig blidt op og boste sine busker af et Lille piv kom fra ham men han ratte sig op igen " det var også det min mor mente med at jeg fandt en anden eller det trode jeg......jeg hadet dog vist jeg hadet vist og hadet styrte mig den gang hadet alting nok se Anderledes ud men jeg kan ikke gøre noget ved fortiden... jeg kan kun gøre noget ved Fremdtiden furry og det er det jeg prøver at gøre jeg fandt fred inden i mig selv... men din mor har heller ikke lige frem været ærlige over for mig vel... hun fortalte indte om jer " svaret han stille igen og begyndte at gå og vente på at furry ville gå med 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 31.03.2021 20:11
Furry begyndte at mærke sine ben og tog fat i jorden og hev sig op at stå. hendes ben rystede. "hun hed ikke Linda, den kvinde min mor fortalte om." sagde Furry og var ved at falde men fik fat i et træ bag sig og holdte om det imens hun spekulerede på hvordan hun skulle få følelsen tilbage i benene. denne samtale begyndte at gå Furry på. hun var ikke kommet for at tale om tiden før hende og Roselyn. hun håbede faktisk bare på at kunne tale om meget andet. da han nævnte hende og hendes søster så Furry op. "nok fordi da hun fandt ud af hun var gravid mødte hun den kvinde du havde samleje med. og det var ikke just det hun havde håbet på den dag." sagde hun og kendte skab kvindens navn.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.03.2021 20:28
Jack smilte dog stille og rolige " nej det  gør hun ikke mig og hende din mor nok har snakket om har slutte fred der vi er kun som venner nu.. Linda, eller som hun hedder Lindarynil  jeg redet henden fra en fange vågn fyldt med slaver.. hende og hendes datter var der i blandt  jeg passet på dem og tja så fandt vi altså sammen dog flugte hun og midste hendens datter som jeg også holdte  meget af " svaret han og så ned i jorden det gjorder stadige ondt at tale om han vendte sig lidt fra furry det var ikke noget hun skulle se han lage stille armen over kors " tja som jeg sagde jeg kan ikke gøre noget ved fortiden kun fremtiden.. jeg gav et løfte om at være en beder far ind min far og det har jeg tænk mig og holde " svaret han og vendte sig igen mod furry " jeg ved godt jeg har dummet mig furry men jeg kan love dig for jeg begår ikke samme fejl igen... jeg villle stadige være jeres far vis i altså ville have mig " svaret han stille og satte sig lidt på hug 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 31.03.2021 20:33
furry vidste at den kvinde hendes mor talte om aldrig havde været slave fange. og hed heller ikke Lindaryil. nej. Furry holdte om træet og hendes ben rystede under hende. "vis du vil det ikke begå fejl... så lad vær at tale om dette mere. jeg bliver arrig af samtalen" sagde hun ærligt og kendte godt kvindens fra hendes mors fortid. 
hun slap roligt træet men greb hurtigt ud efter det igen. hendes ben var svage og hun følte sig faktisk skidt tilpas. måske hun var ved at blive syg?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.03.2021 20:39
Jack  kikket lidt nevøs på Furry hun så ikke ud til at have det godt men han holdte sin mund han ville ikke ødelægge det her han sukket lidt men rejste sig blidt op han gik rolige hen mod henden "furry er du oki ?" hun virkede så bleg gad vide hvad der var galt mund hun var blive dårlige over køre turen han tænke lidt over nogle ting men rystede lidt på hoved. han ville ikke bare give hende et kram over hovet, blikket faldt ned på hendes føder og og rundt hun liget sådan sig mor i den grad det var virkelige Ufattelige hvad han vidste ikke helt hvad han kunne køre så han  vente bare på at furry skulle svare ham duften af hendes mor gjorder det heller ikke nærmer for ham men han bekæmpe det meget  

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 12.06.2021 17:25
Furry rystede på hovedet. nej hun var ikke okey. hun så op på jack og trak vejret dybt ind og prøvede at gå et skridt frem men måtte opgive og trække sig tilbage til træet. "nej jack.... jeg er ikke okey. jeg kan ikke føle mine ben" hun havde aldrig kørt i vogn før så det var virkelig uvirkeligt for hendes krop.
Furry rettede sig op og lænede sig ind i træet og så på jack. "bare gi mig 5 min. jeg skal nok komme om lidt." sagde hun beroligende. hun ville gerne med bare ikke i armende på ham eller nogle andre. hun ville selv gå
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 21.06.2021 16:21
jack kikket lidt efter Furry han sukket lidt og gik hen og nusset hende på skulderen men så på hende med et varmt blik i øjet han ville ikke ødlægge det her men hun skulle også snart i gang med noget trænigen. jack vendte sig stille og rolige om mens han gik hen til trappen og så op han vente på hun ville komme til sig selv,han hadet måske et tempermang en gang i  mellem men han var også en god nok fyr i sidste ende og det håbet han også hun ville se med sine enge øjne jack stoppet dog lidt op ved døren og kikket hen mod hende " du råber vis der er noget oki " sagde han med en fader stemme jack lukket stille døren i og måtte tage sig til hjerte det slog i ham som en hammer og han kunne ikke lade vær med at hodle nogle tåre tilbage. men han tog sig sammen tog tåre sin øjne blidt mens han kikket rundt. nej det her var bestemt ikke et sted de skulle ha haft lov til at voske op ikke med hans far han sukket lidt og kikket sig over skulderen men han ville dog stadige ønske at han kunne ha været der for at passe mere på dem og været en far. men et sted var han bange for det var forsnet til det lige nu 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 03.07.2021 20:05
Furry sad lidt og massegerede sine ben. hun havde aldrig været tryg vis at komme tilbage her med sin evne. hun var ikke tryg ved at køre i hestevogn. hun var bare klodset og underligt. det vidste hun men sådan var hun,
der gik 5 min og hun begyndte at mærke sine ben. hun rejste sig langsomt og gik over mod døren. hun bankede forsigtigt på og var ret bange lige nu. hun var bange for at såre nogle. hun var bange for at ild rørte hende. hun var SÅ bange for ild.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 10.07.2021 11:27
Jack tog sig stille og rolige sammen og pustede ud så hun ikke kunne se han hadet grædt en  smule stille kikket han ned på Furry med et stille varmt smil ” nå fik du samlet dig ” svaret han mens han lage  en hånd på hendes skulder blidt men fjernet den igen han vendte sig rundt  stille og rolige han skulle måske vise hende sit hjem dog hadet hans hjem været brandt ned og der var ikke meget tilbage. Jack  kikket  ned på furry han foldet stille hænderen sammen ” tja det her er så midt og famillens hjem ” svaret han blidt  der var en stor åbigen som lys kunne komme i gennem det var en Dejlige varm syn som kom dem i møde  jack gik stille og rolige hen mod  stede og satte sig stille ned og kikket ned mod det lille vandhuld der var der

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 11.07.2021 17:48
Furry var kun lige kommet ind da han åbnede døren. hun så rundt. ingen ild? dejligt.
Furry gik over til ham og så rundt. hun anede ikke hvad hun skulle sige. hun var her jo for at lærer og forstå ikke for at se huset. men vis han gerne ville vise hende det var det vel fint nok. alle kunne jo lig at prale med deres hjem. selv dem der ikke havde meget. som Octavia. hun så mod jack og sukkede lidt da han bare sagde den lille ting om huset. kunne det ikke gå lidt hurtigere.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.07.2021 14:10
jack nød at sidde der det var så rat et sted og han hadet kunne snakke med sin far om alt når de sad her inden han begydnte at blive underlige altså og sær jack kikket ned mod det lille vand huld rolige mens han nød stilheden blidt han  hadet ikke været der fra deres Føsel men han kunne være der for dem nu hans blik vendte sig rolige og sagde med blid tone " din tip olde mor lavet det her den gang de fandt det " svaret han og kikket rundt der var noget historie om det   han tav og kikket rundt mens han lage sit blik komme i hendes " hun holdte altid af at læse her og hun læste højt for min far og min mor læste også højt her " svaret han med et stille og rolige smil på læben men blikket  kikket ned mod sine hænder han var så ked af ikke at ha været der "jeg er så ked af det Furry..." svaret han dog med en trist mine han prøvet at være stærk  men han kunne ikke undlade en lille tåre trille ned af sin kind  lige pt skulle der ikke få ham meget til at fælle en tåre eller to 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 01.08.2021 21:23
Furry så på jack da han talte om at få læst højt for sig. Jack havde haft inteligente forældre mente Furry da hun ikke fik læst højt for sig. hendes mor kunne ikke læse. og hun kunne ikke læse. og hendes søster kunne ikke læse. men sådan var det da når man ikke havde uddannelse muligheder.

Furry så på hans tåre og så ned i vandet. "jeg ved det, men jeg kan ikke ændre min mors syn på dig. eller min søsters. kun mit." hun mente hvert et ord. hun kunne ikke ændre andres syn på folk. men jack kunne jo ændre hendes syn på ham. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.08.2021 21:30
jack smilte stille og rolige og gav teng til hun kunne sætte sig ved siden af ham han sukket lidt det var en underlige førlse af at hun var hans datter og så af lige vel ikke helt de kendte ikke hinaden  han sukket lidt mens han kikket lidt på henden igen " jeg har forresten noget til dig det er en famille ting alle Demoner har en " svaret han lidt stolt og kikket efter dem  han hadet lidt problemer med at finde den men så slog han sig på panden " nåå ja jeg tog dem om halsen jo " svaret han  med stille smil  stille tog han  sin pote over sin hals og tog  en halskede af det var våbnet skjoldet  det var godt nok hans men han syntes furry skulle have den  og hendes søster når han en gang kunne få snakket med for sig selv vis hun altså ville tale med ham " det er famillens våben mærke det her er min....se ... den knytted pote begyder samhold. og flammen er den maige som nomalt er i Demon slægten " svaret  han blidt han ragte poten stille ud mod henden så hun kunne tag den  han sukket lidt " jeg har også en til din søster men......men jeg tror det bedst jeg selv giver hende den når tiden er inde og når...når hun føler sig klar til at tale med mig " svaret han med et gald smil 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 01.08.2021 21:37
Furry satte sig og så på ham. hun ville gerne tage den men han holdte den i sin pote og hun var bange for hud til hud kontakt jo. hun bed sig i læben og så efter en kæde der hang ned fra hans pote. så hun kunne tage fat der uden at røre ham. hun  fandt en kæde og tog fat og hev den lige så forsigtigt ud af hans hånd og så på den. hun studerede den lidt. hun vidste dog at hendes mor ikke ville synes om det men hun kunne jo ligge den i sin lomme. men flammen bekymrede hende. hvorfor skulle alle ha ild kræfter. hun havde så bange anelser for ild. men hvem ville ikke frygte ild efter hvad der var sket med hende.

Furry lagde den roligt ned i lommen og så på jack. "tror også det er bedst. Ros vil aldrig lade mig ude af syne vis hun vidste jeg var her nu." sagde hun ærligt og så på vandhulet. hun kunne bedre lig vand end ild. vand var mere køligt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11