Til lummer os skiller

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 10.03.2021 16:38
Følelsen af den våde substans mod Paxs hånd, fik instinktivt begge hans mundvige til at sitre. Han havde mærket ekstasen rulle henover den anden, hørt den, som den kom i bølger i den andens krop og nydt den fornemmelse mere end noget andet. Det var sublimt og talte til en dyrisk side i ham selv, der brølede at Juno var hans - at han havde gjort det ved ham, fået ham derud, hvor der ikke var anden vej tilbage end at give slip og lade sig tømme. Det skulle forblive sådan resten af hans liv.
Pax mærkede, at også han var tæt på og skønt Juno var færdig, beviset smurt ud over ham selv og madrassen, fortsatte Pax nådesløst med at kærtegne ham. Kun da han selv tømte sig i ham, hans åndedrag ligeså tungt som det var højt og umiddelbart, stoppede han med at røre ved Junos halvhårde køn.
Selv et langt stykke tid efter, den dunkende fornemmelse en så behagelig summen og forløsning, trak han sig hverken ud eller slap sit krampagtige tag om Juno. Han kunne ikke få sig selv til det. Få gange stødte han op i Juno, hans hofters vuggen blid, opsat på at tømme sig selv fuldstændig, indtil han ikke eksisterede mere.

Pax vidste ikke hvor længe, han forblev siddende men forinden, at han omsider trak sig langsomt ud af Juno, så hans våde køn ramte hans lår, strøg han toppens af Junos eget med en tommelfinger.
Stadig bankede hans hjerte tungt men dog i en jævn rytme, der vidnede om efterspillet af det, de netop havde færdiggjort. Hvorfor havde det virket så meget bedre, bare fordi de var i en ny seng og som ikke var deres?
Pax kom til at smile dumt, da han lagde sin pande mod Junos ene skulder. "Fuck", mumlede han, hans stemme hæs af den alt for tunge og overfladiske vejrtrækning. "Mind mig om, jeg skal smide samtlige puder ud derhjemme, så du ikke har noget sted at gemme dig."
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.03.2021 23:43
Juno var allerede overstimuleret, og han klynkede mod Paxs hals, da han fortsatte sine kærtegn af hans pik, og stødte op i ham samtidig, hele hans krop anspændt og sensitiv, allerede ved at forberede sig på næste omgang, da Pax kom i ham og endelig slap ham. 
Med et tungt suk løftede Juno hovedet og bed legende om Paxs øreflip, lige så uvillig til at slippe ham, som Pax tilsyneladende også var. Da han også stadig stødte op i ham, grinende Juno kun åndeløst mod Paxs øre, afhængig af følelsen af Pax i sig. Så længe Pax holdt ham hvor han var, havde han heller ikke tænkt sig selv at flytte sig, og Juno blev hvor han var, indåndede duften af Pax og kyssede ham langs kæben og ned ad halsen, hver eneste kys langsomt og forsigtigt, som var det endelig lykkes Pax at kneppe al utålmodigheden ud af ham. 

Først da Pax trak sig ud af ham, flyttede Juno også på sig, men ikke uden at komme med et utilfredst klynk. Det var som et smæk i hovedet af påmindelse om, at de ikke kunne være så tæt på hinanden konstant. 
"Du er for besat af hvordan jeg ser ud, når du tager mig," svarede Juno med en hæs latter og fik møvet sig om at sidde sidelæns imellem Paxs ben, så han kunne se ham i øjnene. "Du kan bare forestille dig det her," påstod han og skellede sine øjne ind mod næsen, der, sammen med en åben mund og tungen ud af den, så præcis lige så dumt ud som Juno havde sigtet efter. 
Det var med et grin at han fjernede grimassen fra sit ansigt igen og selvom grinet blødte op til et uskyldigt smil, stoppede det ham ikke fra at lægge en hånd om Paxs våde lem og bevæge sin hånd om det. 
"Hvis du vil være sikker på at se mit ansigt, er der andre måder du kan gøre det på." Hele Junos krop var øm, så det var med et svageligt greb at han holdt om Paxs ansigt, hans hånd over hans mund og hans fingre imod hans kinder, som tvang han ham til at se ham i øjnene. "Jeg er ikke bange for dig," insisterede han, inden hans mave afbrød ham ved at rumle dybt. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.03.2021 16:58
Paxs åndedrag var stadig tungt og skønt Juno både lavede sjov og havde sin hånd mod hans kind, kunne han ikke se på ham. Det var ikke skam; ikke decideret og i dens reneste form men noget, der kunne forveksles med det og som mindede om.
”Hvis jeg glemmer, det er dig, så slår jeg dig ihjel.” Ordene var ude af Paxs mund før, at han nåede at stoppe dem og han skar en lidende grimasse, da deres mening rigtig registrerede sig hos ham. Fuld af kvaler bøjede han sig frem og kyssede Junos nøgne skulder, hans læber ømme, alt imens hans ene hånd begyndte at kærtegne den andens lår i beklagelse.
Ikke desto mindre var ordene dog sandfærdige og Pax frygtede, at de skulle blive en realitet. Han vidste, hvad han selv var i stand til, skulle han miste bevidstheden om, hvem han lå med…

Pax kyssede Junos skulder igen, forinden at han rejste sig og skridtede i retningen af den bakke med mad, den stakkels stikirenddreng havde bragt dem tidligere. På vejen greb han om sine bukser og hoppede i dem, bandt dem som han aflagde den sidste afstand til maden.
Da Pax vendte tilbage til Juno, tog han en af skålene med grød med sig henover sengen, hen til den brede vindueskarm, hvori han satte sig. Med den ene hånd løsnede han hængslerne og lod vinduet glide op, så den velduftende natur kunne sætte sig fast i hans næsebor.
”Du ved – nogle dage er bedre end andre.” Pax skævede til Juno, men så hastigt væk igen, velvidende at den anden forstod ham. ”I dag var ikke en god dag, så det er ikke… jeg ved godt, du ikke er bange for mig, men nogle gange er jeg bange for mig selv.” Pax kunne ikke betragte Juno imens at han forklarede, hvormed han endte med at sidde og stirre stift ud af vinduet. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.03.2021 23:37
Juno stivnede hvor han sad, da realiteten af Paxs ord ramte ham. Det blev ikke opfattet som en trussel, men selv som en velmenende advarsel var det svært ikke at tage tungt. Aldrig i sit liv havde Pax gjort Juno fysisk ondt, men Juno sank alligevel en klump, imens han ledte efter ord, der kunne berolige dem begge, uden held. 
Ikke engang Paxs læber mod hans skulder kunne berolige ham, hverken første eller anden gang, og han lod sig også bare dumpe ned at lægge på madrassen, da Pax rejste sig op, for kun at følge ham med blikket. Han satte sig først op igen, da Pax kom tilbage med en af skålene, og kun for at række ud og tage den fra ham. Hvis Pax ikke ville dele, måtte han vende om og tage den anden med hen også. Juno var ved at dø af sult og han nægtede at rejse sig, selvom Pax havde fået sin efter-sex-depression. 
Til gengæld flyttede han på sig i sengen, så han kom så tæt på Pax ved vindueskarmen som han kunne, uvillig til at lade deres kroppe være længere fra hinanden end højst nødvendigt. 
Vinden der kom udefra var kold, men Junos krop var rigeligt varm og han regnede med at Pax eller deres bad hurtigt kunne varme ham op igen,  hvis han blev kold, så han gjorde intet for at dække sin nøgne krop. 
"Hvordan skulle du kunne glemme at det er mig?" mumlede Juno som svar, og tog en alt for stor mundfuld af gråden i munden, som havde Paxs ord fornærmet ham til aggressiv spisning. "Du kan sniffe dig frem til mig fra den anden ende af Dianthos af," insisterede han med munden fuld af mad og en skulen mod Pax, der skulle skræmme ham fra at kommentere på maden. Han havde brug for den, hvis de skulle i gang igen. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 12.03.2021 23:55
Pax rakte Juno skålen, overbevist om der havde været to. For blot et sekund måtte han håndtere forundringen over, at det ikke var tilfældet, hvormed han var tavs et kort øjeblik før, at han svarede.
”Ja. Og din duft hjælper”, bekræftede han, ikke sikker på om hans næstfølgende forklaring ville give mening – eller for den sags skyld, om han egentlig havde lyst til at give den. ”Jeg kan ikke styre det. Det er en klap, der går ned og gør mig blind. Det bliver bedre eller nemmere, men…” Pax tav og trak lidt på den ene skulder, hvorefter han selv rakte ud efter skeen og tog en bid af grøden, villig til at lade Juno vente blot en smule længere på de ord, der måtte følge.
”Okay, så i dag… jeg er ikke nervøs for mødet i morgen, men jeg er heller ikke spændt på det. Ham, min kontakt, er ligeså nærgående som Filip plejede at være og han er varulv, hvilket jo gør, at hans sanser er bedre. Bedre end mine. Det kræver bare… en del hjernekapacitet, fordi…” Pax skar en grimasse og lagde skeen fra sig, hans appetit næsten væk igen. ”Du ved, jeg kan høre dit hjerte, lugte hvis du bliver sur… det kan han også. Og højst sandsynlig endnu klarere end jeg kan, så jeg skal… jeg kan bedst lide, hvis tingene går på en bestemt måde, sådan som jeg har bestemt, at de skal gå…”
Pax smed den ene hånd affærdigende ud til den ene side, velvidende at det ikke var nogen skelsættende nyhed men også, at han var på vej ud på et sidespor. Han havde ikke før italesat, hvad der foregik indeni ham og selvom det var Juno, vidste han ikke, om han havde lyst til det nu. ”Min pointe er, at så tænker jeg en del over mødet, planlægger og sådan… og så bliver det sværere at… du ved, at sørge for at klappen ikke går ned og så har jeg brug for at se dig…”
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 03:01
Juno skævede mod bakken, hvor den anden skål stod, med et sigende blik, om, hvad Pax kunne gøre, hvis han ville have sin egen skål. Ikke at Juno havde noget som helst imod at dele og Paxs forundring fik ham også til at tro, at han havde haft til hensigt at tage dem begge med. 
"Og du kan ikke bare lade være med at dufte mig en dag, vel?" spurgte han, for at berolige både sig selv og Pax. 
Han tav dog igen, da Pax fortsatte. Han vidste, at han ikke kunne sætte sig ind i det, og at han havde en anden form for tillid til Pax, end Pax havde til sig selv eller til andre, endda mere tillid end hvad det var forsvarligt at have til en anden. Juno så til, imens Pax tog skeen, og sad anspændt, utålmodig efter at høre Pax forklare, men ikke utålmodig nok til at skynde på ham, når han endelig spiste. 

Sammenligningen med Filip i sig selv, var nok til at gøre Juno nervøs. Han havde aldrig selv haft Filip tæt på, men kun fordi Pax havde været der til at sørge for at det ikke skete. På en eller anden måde var tanken om en Filip værre nu, hvor Juno forstod det mere, end den havde været dengang. 
Juno tog en dyb indånding og sukkede, da Pax lagde skeen fra sig. Pludselig havde han heller ikke selv mere appetit, men balancerede fortsat skålen på et knæ. 
Han koncentrerede sig om hvert ord, men fik svært ved at følge med, da Pax sprang mellem sætningerne, og en rynke formede sig også imellem hans øjenbryn, da Pax kun sagde, hvad Juno allerede vidste; at Ulven ikke var god til hverken spontanitet eller at slippe sin kontrol.
"Oh..." svarede Juno, da Pax endelig nåede til sin pointe, og lod brikkerne falde på plads, med et blik der afslørede at han var langt væk i et par sekunder. Da han igen kunne fokusere på Paxs ansigt, nikkede han eftertænksomt, selvom Pax nægtede at se på ham. 
"Så... når du er stresset vil du gerne se mit ansigt? Det må du også gerne." Juno trak på skuldrene som om det ikke betød noget for ham, på trods af lige at have drillet Pax med det samme. "Jeg kan også godt lide at se på dit. Og at savle det til." Juno skubbede til Paxs ben med en fod, i håb om at kunne muntre ham op igen. "Spis. Jeg har flere planer for vores nat."
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 13:43
”Jeg er ikke stresset”, lød det prompte men dog mumlende, og mere af princip end noget andet. Pax tog pligtfyldende en bid mere af den halvvarme grød og mærkede, hvordan den voksede sig større og større i hans mundhule, forinden at han sank.
Netop som han skulle til at forslå, at han kunne jage noget væsentlig mere spændende, de kunne føde på, drillede Juno ham dog igen og Pax fnøs moret. Begge hans mundvige sitrede og Pax kravlede ned fra vindueskarmen, hans blik mere oplivet end før. Han satte sig til rette foran Juno, tog en bid mere af grøden, i grunden færdig med dét, der havde naget ham og villig til at springe til hvad end, den anden havde planlagt – også selvom han mistænkte, at han ville have svært ved at følge med.
Efter at have taget endnu en bid, kravlede Pax smidigt rundt, så han kunne sætte sig til rette bag Juno, begge hans ben omkring den anden og hans bryst hvilende mod Junos ryg. Han kyssede den bløde nakke, i grunden nervøs for, at noget havde ændret sig i Junos syn på ham; han kunne stadig lugte nervøsiteten og skønt det ikke var decideret frygt – den han havde bemærket få øjeblikke forinden – brød han sig ikke om den.
”Hvad er det, du har planlagt?”, spurgte Pax stille og med et smil i hans stemme. ”Er det nu, jeg skal sige, at jeg selv har noget i ærmet til når vi engang er færdige her?”
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 14:47
Juno løftede skeptisk et øjenbryn, da Pax påstod at han ikke var stresset. I Junos øre, var dét præcis, hvad han lige havde indrømmet at han var. Hvis han hellere ville beskrive det som, at hans tanker var optaget et andet sted, så skulle han være velkommen til det, men Juno oversatte alligevel det meste af hvad Pax sagde, til noget knap så indirekte. 
Han faldt mere til ro, da Pax trods alt spiste mere af maden. Hvis Pax kunne spise, kunne Juno slappe af, og da den anden mand kravlede om bag ham, søgte Juno straks så meget kropskontakt som han kunne. Den friske luft fra vinduet var behagelig, men kun endnu bedre, når Juno havde Paxs varme krop til at holde om sig. 
"Ikke noget særligt," svarede Juno mumlende, men med varme i kinderne, da Pax spurgte ind til, hvad han havde planlagt. "Bare ting... jeg gerne vil lave med dig, uden resten af Flokken. Det meste af hvad jeg havde tænkt på, er noget vi kunne lave lige nu og her." Juno vendte sit ansigt mod Paxs og førte hans hånd op ad sit inderlår med et suk, hans tanker et helt andet sted, da det gik op for ham, hvad Pax havde sagt. 
"Hvad har du i ærmet?" For en enkelt gangs skyld trak Juno sig velvilligt væk fra Pax, kun lige nok til at kunne se hans ansigt, overbevist om at det her ville være første gang han kunne se sandheden i Paxs øjne, hvis han ikke selv ville give den. "Er det noget hvor vi kan være alene?" Juno gjorde intet for at skjule forhåbningerne i sin stemme, velvidende at hvis ikke han fik sin vilje den her gang, så var Pax elendig til at skuffe ham og ville forsøge at planlægge et andet tidspunkt, hvor de kunne være alene. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 15:27
Pax lo lavmælt, det så karakteristiske hæse og klukkende grin kun reserveret til Juno. ”Det tænkte jeg godt”, brummede han sigende. Der var intet ondskabsfuldt ved den lette spøgefuldhed, kun en næsten barnagtig glæde eller fryd, velvidende de begge var ekstatiske over, at de nu kunne være alene. Hvor ofte havde han ikke selv overvejet det samme? Tempoet derhjemme, på de dårlige dage, var et ganske andet og deres øjeblikke sammen var stjålne og præget af visheden om, at de burde være andre steder, burde lave noget andet, tage stilling, tage beslutninger…

Pax så på Juno og nikkede. ”Ja. Men det eneste jeg vil sige til det er, at vi ikke tager direkte hjem, når vi har overstået i morgen. Jeg har ikke travlt. Der er ting, jeg gerne vil lave med dig men – og nu bliver du sikkert skuffet – men de involverer ikke alle sammen en seng.” Pax kunne ikke dy sig og blinkede halvleende til Juno, hvorefter han stak endnu en skefuld mad i munden. Dernæst indikerede han, om end en smule utålmodigt, at Juno skulle gøre det samme.
”Men hvad vil du lave? Vil du udenfor? Jeg kunne jage noget, der var langt bedre –” Pax tav, pludselig bevidst om, at Juno jo aldrig havde set… ”nu hvor jeg tænker over det, holder jeg bare min kæft.” Pax smilede fjoget, næsten forlegent, hvorefter han viftede lidt med sin ene hånd, affærdigende. ”Du kan ikke spise råt kød. Og det ville være kedeligt… med dine klumpfødder ville du alarmere alle om, at vi kom spadserende –” Pax drillede og skyndte sig at læse sig frem, for at fange Junos læber med sine forinden, at den anden gik til angreb på ham.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 18:32
Efter deres forening var der sket i skift i Junos forhold til Flokken. Hvor han før havde gjort sit for at holde på Pax i deres seng så længe som muligt, selv når han vidste at der var andre, vigtigere ting Pax burde tage sig af, havde han ladet være op til Pax at træffe den beslutning - at hive sig selv ud af Junos greb. Sådan var det ikke længere. Juno var endnu ikke god til at lade Flokken komme i første række, og ville sandsynligvis aldrig blive det, men han tog mere ansvar for den nu og anerkendte selv, at de ikke kunne blive i sengen hele dagen, ligegyldigt hvor meget det var det eneste han ville. 
Derfor betød det kun endnu mere, når de kunne tage et par dage fri - også selvom det var grundet forretning. 
"Du har så mange hemmeligheder," var det eneste Juno mumlede som svar på Paxs vage beskrivelse af, hvad det var de skulle. Til gengæld tog Pax fejl; de planer, der ikke involverede en seng, var straks dem, Juno blev mest nysgerrig på, og han begyndte straks at gennemgå alle de muligheder han kunne komme på for at finde frem til, hvad Paxs plan kunne være. 
Juno var ikke rigtigt med på ideen om at bevæge sig udenfor i mørket og kulden, men da Pax sagde, at han ikke burde tage med ud at jage, var der pludselig ikke andet han hellere ville, og han skulle til at sprutte sin modstand, da Pax nåede at kysse ham først. 
Det lykkedes den anden mand at pacificere Juno i flere minutter, imens Juno kyssede ham, indtil han blev ør i hovedet og blinkede med øjnene, da han slap deres kys, imens han forsøgte at komme i tanke om, hvad det var de havde snakket om. 
"Jeg vil også være en ulv," beklagede han sig igen, for guderne måtte vide hvilken gang. "Jeg vil med dig ud. Bide i dig med skarpe tænder." Med et hvalpet, bedende blik, stak Juno en tommelfinger i Paxs mund og pressede ned på en af hans skarpe hjørnetænder, selvom det ikke gjorde andet end at gøre ham misundelig over dem. "Jeg tror du er sød med blod i skæget," tilføjede han med en sur mumlen, for at gøre Pax opmærksom på, at han vidste præcist, hvad han havde ment, da han pludselig tav midt i sin sætning. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 19:21
Paxs mundvige skred op, skønt hans læber stadig hvilede mod Junos mund. ”Nej. Kun denne ene ting”, brummede han tilfredst, hvorefter han demonstrativt skovlede grød op på skeen og stak den ind i hånden på den anden. ”Det er desuden en god ting. Det må tælle for noget?”
Pax måtte le lavmælt ikke så lang tid efter. Der var intet hånende eller nedladende over lyden; langt snarere var han smigret over, at Juno tænkte så høje tanker om hans evne, at han så den som tiltrækkende til sig selv helt generelt. Han var dog stille lidt derefter, ikke sikker på hvad han skulle sige og Junos tommelfinger gjorde det desuden vanskeligt. Det var dog en perfekt mulighed, en af dem man ikke sådan lod gå forbi uden som det mindste, at gøre et forsøg på at gribe den…

Pax greb hastigt men dog blidt om Junos ene håndled, og kun for derefter at bide i fingerens bløde blomme. Forinden at han slap den, lod han sine læber vandre henover den med et slet skjult smil.
”Jeg kan ret godt lide dig, som du er”, mumlede han, velvidende ordene var fuldstændig overflødige. De ændrede trods alt ikke på, at Juno ville med ham men ikke desto mindre mente Pax dem – og dybfølt. Der var faktisk ikke noget bedre end Juno, og det havde der aldrig været.
Pax lagde atter sin hånd mod Junos kind og vendte blidt hans ansigt imod ham selv. Hans øjne tog ham i nærmere, grådigere øjesyn, men stadig var hans læbers mundvige vendt opad. Der var så meget, han gerne ville sige, men ordene ville ikke forlade ham. Ikke andre end de, der pludselig fløj ud af ham: ”Nogle gange fucker det stadig med mit hoved, at du var væk det år.”
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 19:36
Juno spiste pænt det grød, Pax havde givet ham på skeen, og derefter en mundfuld mere. "Det tæller lidt." Gav Juno ham lavmælt ret og som for at stoppe Pax i at jagte mere end dét, stak han demonstrativt en mundfuld grød mere i munden. 
Juno brød kun ud et smil, da Pax greb om hans håndled, efterfulgt af et skingert "av!", der mistede sin effekt, da Juno øjeblikket efter smilede i hele hovedet.
"Yeah, men..." brokkede Juno sig lavmælt og fik et koncentreret udtryk, imens han ledte efter ord. "Det er ikke det samme. Jeg vil også... kunne slikke og bide i dig." Hans ansigt trak sig kun mere sammen, imens han selv hørte, hvor dårligt han kunne sætte ord på den trang han havde til at blive inkluderet i dén del af Paxs liv også. Han ville med ud at jage, med ud at løbe, med ud at trille rundt i skovbunden, men ordene var langt væk fra ham og i stedet fnøs han og rystede på hovedet. 
Hans tanker var stadig ved ulven, da Pax førte hans ansigt mod sig selv, og det tog Juno et øjeblik at høre, hvad der var blevet sagt, men forskellen blev tydelig, da Junos glæde, der var synlig selv under hans koncentration, forsvandt til fordel for uskjult sorg. 
"Jeg tænkte på at skrive..." mumlede han og slog sit blik ned, hvor han nægtede at se på Pax. "Men jeg troede... du hadede mig. Og jeg troede du ville kunne se, at det var min skyld... Min skyld at de døde."
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 19:48
Pax nikkede hastigt og forbandede sig selv i sine tanker. ”Hey”, mumlede han, så ukarakteristisk blidt og på dén måde, der kun var for Juno, når de var alene. ”Det var ikke det, jeg mente. Det var… jeg forstår.” Og det var ikke løgn, for Pax havde ikke givet Juno andre muligheder. Han havde ikke ladet ham vide, at han ikke så dét sådan eller for den sags skyld, at han ville give ham sin uforbeholdne hjælp uanset, hvad de var til hinanden. Uanset hvor rasende, jaloux, han havde været…
”Jeg mente bare… at jeg er glad for, du er her.” Pax skar en spæd grimasse, skjult af Junos bortvendte blik. Det lød dumt, selv for Pax, men det var også tilnærmelsesvis det, han havde forsøgt at fortælle ham. Det omhandlede nemlig langt snarere det, at de var sammen, at Juno var i live. ”Selv hvis vi ikke var endt sammen, så… det er bare rart, at vide at du er her. Helt. Det… giver mig ro. Det giver mig mening.” Pax rømmede sig, en smule selvbevidst, og selvom han brændende ønskede, at Juno ville forstå, hvad han helt præcist mente, at han kunne sige ordene, der lå og ætsede på hans tungespids, så kom de bare aldrig… ud. Det var på en eller anden måde at give så meget, at Pax mistænkte, at hvis han gjorde det, at han så ikke ville have mere at give. Derudover… syntes han at det var pinligt. For følsomt.

”Fortæl mig om dine planer for resten af natten.” Pax bøjede sig frem og nappede blidt Junos bløde, sårbare hals, ivrig efter at genfinde hans smil. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 21:35
Ligegyldigt hvad Pax sagde, var dét den eneste måde Juno kunne høre ordene på, når han genspillede dem for sig selv. En bebrejdelse af, at han alligevel ikke havde stolet nok på Pax. At han kunne have undgået så meget smerte for dem begge, hvis bare han havde rakt ud til den eneste, han altid burde have vidst, at han kunne stole på. 
Juno skar en grimasse da Pax gjorde, selv uden at kunne se hans ansigt. Der skulle mere til end dét, for at få Junos tanker vendt væk fra det negative hul de var faldet i, og først ved Paxs næste ord, løftede Juno blikket til ham. "Jeg ville også være kommet hjem, selv hvis du havde valgt Evlyn. Jeg vil hellere have bare lidt af dig, end ingenting overhovedet," mumlede han som svar, selvom det var overvældende ubehageligt at tænke på, at de kunne have haft en fremtid, der ikke inkluderede at de var sammen som et par. Et liv i nærheden af Pax, men uden at have ham som sin, ville have været uudholdeligt. Det ville ikke have givet Juno 'mening', det ville have drevet ham til vanvid. Han ville have været til fare for alle omkring sig og sig selv, afhængig af nox eller værre. Men det ville han stadig oprigtigt have foretrukket, fremfor aldrig at have set Pax igen. 

Heldigvis havde Juno altid været nem at distrahere, og han lyste op i et smil, fra det øjeblik Pax spurgte ind til hans planer. Smilet blev til et grin, da der også blev bidt i ham, og latteren lå stadig i hans stemme, da han svarede ham; "Nej!" Var hans umiddelbare reaktion, fordi det Pax havde planlagt uden tvivl var meget mere interessant, end det Juno havde drømt om at lave med ham. "Det er bare dumme ting. Jeg vil bare gerne... give dig nogle sugemærker, og sutte din pik, måske se om jeg kan få dig til at drikke med mig og tvinge et kælenavn ud af dig." 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 21:51
Pax så ned på Juno, hans øjne ikke vigende og alvorsfulde. Uden at vide af det selv, virrede Paxs hoved i fornægtelse og ganske uden at tænke tanken til ende, mumlede han i et halvkvalt udbrud: ”Det var altid dig.” Det var unægtelig ikke dét, han dengang havde givet udtryk for, værende for lang tid om at melde klart ud overfor Juno, men ikke desto mindre var det sandt. Havde han ikke netop rendt afsted efter ham i samme øjeblik, at Evlyn havde fortalt ham hele sandheden? Selvom Pax inderligt ønskede, at han havde været en bedre mand overfor den blonde kvinde, kunne han ikke løbe fra, at det ikke var tilfældet – og selvom han intellektuelt vidste, at han burde føle skam, havde han for længst parkeret følelsen af dårlig samvittighed…

”Det er, hvad det er, knægt og det dét er, er noget værre lort!”

Paxs læber brød i det at et smil formede sig på hans læber. Des mere Juno fortalte, des mere smilede Pax også og til sidst måtte han le.
Han væltede storsmilende ned på ryggen, hans ben stadig om Junos skikkelse. ”Så du vil drikke mig stiv og få mig til at finde på et kælenavn til dig?”, mumlede han, tilsyneladende en smule vantro og reserveret. Pax havde aldrig før gjort sig i noget lignende; han havde ikke rigtig nogen venner, der ikke også arbejdede for ham og som, hvad end de selv hævdede, stadig havde varsomme munde, så snart han trådte ind i deres synsfelt.
”Okay…”, lød det dog tilbageholdent lidt efter. Smilet havde endnu ikke forladt hans læber, skønt det dirrede en anelse og Pax var hastig til at tilføje: ”Du kan få lov til at holde mit hår, når det unægtelig går galt!”
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 22:13
Juno kunne ikke svare Pax. Alt han kunne var at tage de ord der kom fra ham og gemme dem dybt i sit hjerte. Det var altid dig. Det havde ikke været ligetil for nogen af dem, men Juno kunne ikke benægte, at han havde haft det på samme måde. Han havde haft sværere ved at slippe Hector, end han ville kendes ved, men havde han været tvunget til at vælge, vidste han godt, hvem han ville have valgt. Det var af samme grund, at Hector aldrig havde tvunget ham til at vælge eller til at være tro; fordi han dybest set godt vidste, at Juno ville have valgt Pax, hvis han skulle vælge. 

Juno fulgte grinende med, da Pax væltede om på ryggen, selvom han ikke behøvede. Han ville ikke være længere væk fra ham, end at Pax til enhver tid kunne lægge armene om ham også. 
"Ja, noget i den stil," svarede Juno med et håbefuldt smil. Pax havde jo fanget præcis hvad det var, Juno gerne ville have, selvom de begge havde skåret mange af de mere seksuelle ting fra listen af hvad Juno ellers gerne ville med ham. 
"Okay?" Gentog han overrasket, hans øjne glitrende. Det var det sidste af alle de ting han gerne ville, han havde regnet med at Pax ville gå med til. "Det' fint - det' faktisk også på min liste, at jeg gerne vil hive dig lidt i håret, så to fluer med ét smæk," svarede han grinende og lænede sig ind over Pax for at kunne kysse ham igen, et kys med masser af tænder, fordi Juno ikke kunne slippe sit fjogede smil imens. 
"Hvis der er nogen varulve i baren, kan det godt være du vil i bad først," sagde Juno og gjorde et nummer ud af at sniffe til Pax, som kunne han lugte deres sex på ham, selvom det var ham selv, der stadig var nøgen og lige så svinet til, som han havde været da de først var blevet færdige. 
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 22:30
Pax gengældte Junos kys; ligeså smilende og åndeløst som den anden. Da deres læber dog skiltes igen end ikke øjeblikket efter, greb Pax ud efter Juno og væltede ham ned at ligge ved siden af sig, hans bevægelser effektive og smidige.
”Fuck varulve”, mumlede han, som kække gnister satte sig fast i hans ene stålgrå øje. Pax så ned på Juno, hans læber stadig adskilt i et fjoget smil, der dog, des længere frem og henover han lænede sig, blev mere og mere udfordrende. ”Du har en helt okay røv. Der er ikke nogen der kan fortænke sig i, at jeg ikke kunne se anden udvej end at tage dig med i seng.” Pax blinkede ned til ham, hvorefter han kyssede ham flygtigt og dernæst forlod sengen, alt sammen for hurtigt for de menneskelige reflekser.
”Jeg fik en idé…”, meddelte han, alt imens han begyndte at iklæde sig mindst muligt af sit tøj. ”Vent her.”

Pax forsvandt ud af døren, iklædt sin skjorte, bukser og to par strømper, og fortsatte målrettet ned langs gangen. Da han nåede baren, mærkede han en spændt knude af noget ubestemt i hans bryst, men ikke lang tid efter fik hans hænder arbejde, hvormed sensationen fortog sig. I hvert fald en smule.
Pax var længere tid om at skridte tilbage grundet den bakke, han havde fået stukket i hænderne. Der var en kande med skummende øl, et krus af læder med terninger og ydermere to glas. Da han skubbede døren op med hoften – han havde ikke lukket den helt i, velvidende at han i så fald ikke kunne åbne den igen – kunne han dog ikke formå at tage øjnene fra alle genstandene, hvormed han koncentreret nærmede sig sengen. ”Der kommer et kar og vand om lidt”, meddelte han, hvorefter han satte bakken fra sig og så afventende på Juno. Ønskede han, at de blev i værelset eller ville han nedenunder?
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 13.03.2021 22:53
"Fuck varulve," gentog Juno, men i hans mund blev det passivt, sagt uden anden følelse, end følelsen af at ville følge Pax til verdens ende og tilbage igen. Når ikke Pax gik op i hvad andre tænkte om dem, ville Juno heller ikke besvære sig med det.
"Jeg har en rimelig fantastisk røv," rettede han dog grinende på ham, og rakte ud efter Pax for at holde på ham, dog alt for langsomt og Pax var allerede på vej i tøjet, da Juno lukkede sin tomme hånd om luft. 
"Jeg går ingen steder," svarede han med et fnys, som kunne Pax ikke se at han var nøgen, beskidt og træt, når han vidste, at Pax som regel var mere opmærksom på, hvordan han havde det, end han selv var. Sulten havde trods alt ikke ramt ham, før efter Pax havde gjort ham opmærksom på den. 

Juno lod sig også kun dumpe helt ned på madrassen og strakte sig, da Pax forsvandt. Fordi Pax ikke havde taget sine støvler på eller låst døren, regnede Juno ikke med, at han ville være væk længe, men alligevel trak han dynen helt op over sine skuldre og skævede til vinduet, men gad ikke rejse sig for at lukke det. I stedet kiggede han ud på stjernerne, der var så meget klarere i lille Turmelinien, end de var i Dianthos. 
Pax var tilbage endnu hurtigere end Juno havde regnet med, og Juno satte sig straks op igen, da han hørte Pax komme ind på værelset. "Er det..." spurgte han, selvom han udmærket kunne se hvad det var, og hans ansigt lyste op i et skævt, forundret smil. Hvis han havde vidst, at det ville være så nemt at få Pax til at drikke med sig, ville han have gjort det noget før. "Raflebæger og det hele," mumlede han, hans øjne stadig store, da Pax endelig satte bakken fra sig.
"Så vi kan blive fulde og rene?" Junos ansigt strålede, så meget glædede han sig over alt det Pax havde bragt op på værelset.
Pax

Pax

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 190 cm

Granny 13.03.2021 23:05
Pax lod blikket glide henover, hvad Juno fik til at lyde som var det sjældne, skjulte skatte, men som så han det først rigtigt i dét øjeblik. Han grinede lavmælt og trak derefter på skulderen. ”Ja, jeg tænker jeg skal tæve dig i terningespil”, svarede han, ”vinderen af hver runde må bede om én ting. Aftale?” Pax vidste allerede, hvad han ville bede om, hvormed hans øjne skinnede af noget ivrigt, der ikke umiddelbart ville lade sig besejre.
Mere nåede han dog ikke at meddele før, at døren endnu engang gik op. Denne gang var det to tjenestepiger, bærende på et kar, de placerede nær den ulmende kamin. De forsvandt, men kun for at komme tilbage igen, denne gang med spande af dampende, varmt vand. De så ikke på hverken Juno eller Pax (hvormed Pax stirrede på dem af princip) men forinden, at de forlod værelset endeligt, mumlede Pax en lavmælt tak. Det syntes at gøre dem begge en smule befippede, hvormed at de to mænd endnu engang sendte nogen ud af deres værelse med røde kinder.
Pax rejste sig og begyndte at hælde vandet ned i karet. Det var stort nok til, at Juno øjensynligt kunne sætte sig i det, men Pax gjorde sig ikke nogen forhåbninger for sit eget vedkommende, hvormed han greb om en klud, liggende på en lille taburet, og lod den blive drivvåd.
”Jeg tror, der ligger ekstra stearinlys i skuffen dér.” Pax nikkede i retning af en mærkværdigt udseende dragkiste, hvorefter han smilede til Juno; et smil der bedst kunne beskrives som spændt…
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 14.03.2021 02:24
"Aftale!" Svarede Juno så snart Pax fremlagde sit forslag. Han var lige så selvsikker som Pax påstod at han var, og Juno tog det som en mulighed for at tvinge et kælenavn ud af Pax med det samme, selvom han også allerede havde andet i tankerne, han kunne bede Pax om. Han så frem til at vinde mere end ét af deres spil og kunne ikke forestille sig Pax bede om noget, han ikke allerede gerne ville give ham. 
Juno skævede til de tjenestepiger, der kom ind, rimelig tilfreds med denne gang at være delvist dækket af dynen i sit skød. Det var én ting at blive afbrudt midt i noget, og noget helt andet bare at blotte sig for dem der arbejdede der. 
Igen fulgte Juno blot Pax med blikket, imens den anden gjorde det hårde arbejde af at fylde karet, og først da det var fyldt, rejste Juno sig op, og tog en omvej hen til dragkisten for at finde stearinlysene i den. Han tændte dem på stedet og først derefter fordelte ham dem omkring dem, indtil de var omringet af varmt levende lys, der hurtigt varmede det afkølede værelse op igen. 
Først da kravlede han selv op i karet, hvor det varme vand straks havde en afslappende effekt på hans krop. Med et dovent smil greb Juno om sin mands overarm og trak ham ind i et kys. "Det her vasker skidtet fra rejsen af, men jeg har ikke tænkt mig at forblive ren længe," lovede han med en hvisken mod Paxs læber og trak ham ind i endnu et dybt kys, hans våde hænder allerede på vej hen over Paxs krop, inden han smilende og åndeløst lænede sig tilbage i det lille kar igen. "Må jeg vide, hvad du har tænkt dig at bede mig om, hvis det lykkes dig at vinde?" Selvom Pax plejede at holde sine hemmeligheder tæt, kunne Juno aldrig stoppe sig selv fra at spørge. Hans nysgerrighed vandt over alt andet, og han tog heller ikke blikket fra Pax, imens han rakte ud over karets kant og hældte øl op i begge glas, hvoraf han rakte det ene til Pax og tog det andet selv. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12