Morgenstund har noget i mund

Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Professionel Skandalemager

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 01.02.2021 12:00
"Og jeg kan ikke få nok af det. Der skal ligesom noget til at opretholde mit ego."
Jhaan blinkede til Winchell. Der var ikke tvivl om at Jhaan var meget selvtilfreds. Den mand var heller ikke bange for at vise at han vidste at han var et scoop. At der så var nogle folk som så ned på hans stand eller herkomst, det bekymrede han sig ikke for. De havde allerede for ondt i røven af så mange ting, så Jhaan behøvede ikke at hjælpe dem med det.
"Det er en af de store forskelle på os to. Jeg nyder jagten, du nyder akten. Misforstå mig ikke. Sex er fantastisk, men der er bare noget mere tilfredsstillende - efter min mening - ved at prøve at forfølge noget der virker uopnåeligt, og så faktisk få kløerne i det. Hvis jeg bare skal have et knald, så skal jeg nok få mig det."

Jhaan kiggede over mod den nyankommende. Tydeligvis i lidt pænere stand end Winchell, men han havde også haft en nat derhjemme, hvor Winchell havde brugt hele natten på at arbejde. 
"Det behøver du ikke for min skyld, Winchell," kommenterede han, inden han forsvandt op på en af de forskellige værelser, som han tydeligvis havde tænkt sig at gøre til sin hule den aften. 
Jhaan smålo bare. Han nød bordelhusets interne munterheder og jargoner. 
"Er du allerede booket på forhånd i aften?", spurgte Jhaan med et sigende smil.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 02.02.2021 19:25
"Nu skal dit hoved ikke være større end nødvendigt. Ingen gider en selvfed halvelver." sagde Winchell legende, skønt han selv til tider kunne være selvfed. Hvordan kunne man ikke være det, når man gang efter gang blev komplimenteret af kunder? Så at booste Jhaans ego burde ikke være et problem. Og det var det heller ikke. Det var tydeligt kun for at være drillende, som den buttede mand så ofte kunne være. 
Kort trak Winchell på skulderen, skønt munden var i et skævt smil. "Sandt. Selvfølgelig er jagten sjov, men der er ikke noget for mig, der slår følelsen af en anden person. Helst helt nøgen." Og det var nok derfor, Jhaan ikke var en lystmand som Winchell. Deres professioner mindede om hinanden, men forskellene var i stor grad, hvad dette var. Jhaan jagtede dem, der var sværere at få. Winchell jagtede dem, der var nemmere at opnå. Dem, der inddirekte ønskede det. Han puffede dem bare til sig. 

"Det koster dig, hvis du kigger for meget." sagde Winchell legende til sin medarbejder, inden han forsvandt ud af køkkenet og sikkert op på et af de rengjorte værelser, klar til arbejdsdagen. 
Jhaans grin fik dog Winchell straks til at vende sit blik mod ham, som de blev efterladt alene igen. "Nope. Men det har jeg da planer om at ændre på, når det kommer til stykket. Vil du da gerne reservere mig for en kort omgang?" Winchell var virkelig i det legende humør. Hvordan kunne han ikke være det? For selvom hverken medarbejderen eller Jhaan nok ønskede at proppe deres tjeneste penge tilbage i bordellet, kunne den buttede mand ikke lade være med at strutte med sig, som var de mulige kunder. Sådan var intern munterhed og jargon på arbejdspladsen. Man havde kun det sjov, man selv lavede - og fik krystaller for.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 02.02.2021 21:00
"Det er derfor vi er i vores respektive erhverv," sagde Jhaan.
Noget som de begge tænkte. Langt de fleste ville nok mene at Jhaan var blot en glorificeret skøge. Det var ikke langt fra sandheden, men det krævede en anden form for finesse. Hvis han bare var en skøge, så skulle han jo bare tilfredsstille en kunde. Men her var det et offer som skulle ydmyges, for klientens skadesfro. Det var noget andet at kunne bringe nogen umiddelbar lykke, for så at rive tæppet væk under dem, mens de er aller mest sårbare.

"Så mig jeg huske at kræve betaling fra dig, næste gang vi er i badehuset sammen!", kom det kækt fra Winchells kollega, som han forsvandt op af trappen.
Jhaan kiggede med et slesk smil over til Winchell.
"Det lyder som nogle spændende ture," sagde Jhaan.

Jhaan blinkede til Winchell som han spurgte om de skulle tage sig en tur. 
"Du må prøve lidt hårdere, hvis du skal få lov til at smage den her halvelver."
Der var ingen der var i tvivl om at Jhaan spillede kostbar. Det var ikke lige sådan at få en tur med ham. Jhaan var altid overrasket når der var nogen der formåede at imponere ham og feje benene væk under ham, men så lod han sig også hjertens gerne rive med. 
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 03.02.2021 10:54
"Vi er hver de bedste af vores verden." medgav Winchell. Der var ingen grund til at sidde og diskutere om, hvis erhverv var bedre end den andens, for de havde hver, hvad den enkelte ønskede. Jhaan var til jagten og det at fange uønskede ofre i lystens kød. Winchell på den anden hånd var typen, der lod andre fordybe i den lyst, de gerne ville. Han var til rådighed og lod sig være den underdanige, hvis dette var kundens ønske og ofte var det dette. Jhaan kunne tage styringen med sin partner, når han ønskede. Og oftest gjorde halvelveren sikkert dette, for det handlede om at ydmyge sit offer, hvor Winchells opgave var at tilfredsstille sin kunde.

Et smil blev blot sendt til kollegaen, som han forsvandt. "Du må komme med næste gang. Det kan være, du bliver overrasket," sagde Winchell hyggeligt. Dog var det sjældent, der skete noget i badehusene, de gange, den buttede mand tog derned for at vaske sig. Hvis der var proppet med badehusgængere, var det næppe nemt at lade lyster tage over. Men i de tilfælde, hvor Winchell var alene med nogen, kunne det ende i noget mere voksenligt og imod reglementet. Det var svært, når man var nøgen, våd og sammen med andre. "Jeg kan da også give dig en gratis omgang, hvis det skulle være. Vise dig, hvad kunderne betaler dyre krystaller for." At håndtere kostbare og til tider personer, der ved første indblik ikke ønskede at tage resten af aftenen i en seng, var ikke fremmed for Winchell. Oftest havde manden blot krystaller at hungre efter. Men han kunne da også hænde at hungre efter kunden, hvor krystallerne bare var en bonus. 
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 03.02.2021 16:37
"Jeg tager altid gerne med til badehuset. Det er altid en fornøjelse at se på alle de nøgne folk. Det vækker appetitten."
Jhaan havde ofte taget i badehuset, blot for at nyde udsigten, og for selv at blive observeret. Det var altid en fornøjelse når han kunne trække lystne blikke. Han nød den følelse af magt det gav ham. Forførelsen var altid et spørgsmål om magt, og han elskede det. Om de var unge eller gamle, mænd eller kvinder, der var intet mere tilfredsstillende at have snøret nogen om sin lillefinger. 

Jhaan lo og tømte sit krus øl. Winchell var hvert fald direkte. Det var meget forfriskende, i stedet for at det var unge knøse som trådte sig selv over tæerne, fordi de ikke vidste hvordan man skulle tale til en lækker mand.
"Du gør hvert fald jagten nem for mig," kommenterede Jhaan med et slesk smil, men umiddelbart ikke gjorde noget andet ved det.
"Men jeg lover at jeg nok skal huske det, hvis humøret skal være til det. I dag er jeg mere til at finde mit næste bytte."
Rovdyrblikket kom frem i Jhaans øjne. Han skulle på krigsstien. Hvem hans offer skulle være denne gang, men han skulle nok få låst sig ind på målet. Måske en nybagt enke? Bringe hende noget som kunne distrahere hende fra sorgen.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 03.02.2021 21:50
"Jeg må huske at invitere dig med, næste gang jeg vælger at bade sammen med resten af hovedstaden." Winchell kunne kun forestille sig, hvordan ham og halvelveren ville kigge på de andre, nøgne badende. Kiggende som glubske dyr efter deres bytte. Jhaan efter sin næste skandale og Winchell efter sit næste knald. Bare tanken om scenariet fik den buttede mand til at smile skævt, som han nippede til øllen. Og selvom badehuset kunne være risikabelt at lade forførelsen lege, var det dog også nemmere at udnytte sin krop. Ude i kroerne var det ikke nemt at vise sin krop frem, men i badehuset kunne man kun vise den frem. Vise de former, Winchell havde. Den fyldige og kødfulde bagdel, der kunne få begge køn til at kigge en ekstra gang. En omgang glinsende vand og måske lidt strategiske sæbebobler gjorde det heller ikke værre. Tværtimod.

"Du skal da have et nemt bytte i ny og næ. Vide, du ikke altid behøver at jagte i timer, måske forgæves," sagde Winchell ærligt. Han var en gavmild mand og endnu mere gavmild ven. Det burde Jhaan vide. "Jeg ser frem til den dag, du er doven og bare vil have nogen nu og her. Så ved du, hvor du kan finde mig." Winchell gav et tydeligt blink. Den buttede mand kunne se det glubske blik i halvelverens øjne. I dag var det tydeligt, at Jhaan gerne ville på jagt. Finde en skandale at lave. Det måtte være noget af et syn af et Jhaan arbejde. Udvælge de korrekte ofre, hvis ikke en kunde allerede havde peget en ud. Der var Winchell langt mere fri. Udvælge en af dem, der enten virkede hudsultne for dagen eller dem, Winchell gerne ville mærke nøgen. Se nøgen uden at skulle afklæde med blikket kun.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 03.02.2021 22:59
"Vi kunne gå nu. Du trænger til det."
Jhaan fik pludselig en passioneret glød i øjnene. Måske var det det perfekte sted at finde det næste offer. Se hvem der kunne være interesseret i at blive lokket af et lækkert stykke med halvelver. Den forbudne frugt. Gøre det lidt mere risikabelt. Det havde Jhaan pludselig meget lyst til.

"Hvis jeg på et tidspunkt bare har lyst til et knald, uden hele jagten, så skal jeg nok sige til."
Jhaan smilede skævt, men mest af alt tænkte han på muligheden for at tage i badehuset. Der var så meget spænding i den nydelige halvelvers krop.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 03.02.2021 23:07
"Hvad siger du? Er jeg beskidt?" spurgte Winchell med et ansigt, der kunne beskrives som fornøjet og overraskende. Han kiggede sågar ned af sig selv, som om han var den reneste munk nogensinde. Men hurtigt endte blikket på Jhaan igen. "Altså, hvis du betaler, vil jeg da ikke sige nej til et bad. Nu, når du mener, jeg har brug for det."

Uden et ord sendte Winchell et kys, der var gav et blidt klask. "Ser frem til din ankomst. Eller melding om assistance med et bytte." Dét kunne de lige så snildt arrangere også. Hvad kunne være en større skandale med én halvelver end, hvis halvelveren ikke gjorde byttet alene, men havde hjælp af en buttet skøge? Lige noget for en god skandale at sprede i hovedstaden eller mere.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 03.02.2021 23:14
Jhaan skævede ud af vinduerne for at få en vurdering af tidspunktet på dagen. Det var nok lige omkring middag, hvis ikke lidt før. Der burde være rigelig tid for Winchell at tage med inden han var forventet tilbage for at tage sig af kunderne.
"Det er det du bliver betalt for," sagde han mens han stadig bekræftede sin formodning om vejret.
"Men jeg tror at de fleste kunder vil foretrække at se dig som værende 'uspoleret'. Du er dejlig ung og du kan se uskyldig ud. Ungdommens charme. Det tænder mange."
Han vendte sin opmærksomhed mod Winchell igen.
"Men jeg kan snildt betale. Hvert fald den her gang. Det er meget spændende at se, hvad der kunne være at finde på det her tidspunkt af dagen. Måske vi kunne jage sammen."
Uanset hvad Winchell ville vælge, så kunne der ikke være tvivl om at Jhaan havde store planer for badehusets besøgende denne vinter middag. Skandalemagerens hjerne arbejdede tydeligvis på højtryk.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 03.02.2021 23:20
Jhaan kiggede ud af vinduet, som for at bedømme vejret, imens der blev snakket. Og hvad der blev sagt, var korrekt. De fleste kunder ønskede Winchell frisk og ny. Ingen tegn på, at de var en anden eller tredje eller tiende omgang. De ville være den første. Mærke den bløde, rene hud i sin storhed.
"Se uskyldig ud. Mere kan jeg ikke," sagde Winchell legende. Det var længe siden, han var uskyldig. Den uskyld var for længst gået bort. "Er du en af mange, makker?"
Atter kiggede de to mænd på hinanden. Winchell havde åbnet en tanke i Jhaan, som ingen af de to kunne lukke igen. Halvelveren ville i badehuset og den buttede mand kunne se, at enten kom han med eller også tog Jhaan alene. Hvorfor skulle han have alt det sjove? "Jamen, lad os komme afsted. Hvem ved, måske finder jeg min første kunde i det samme kar?" Jhaan måtte bedømme, om de skulle tage i fællesbadet for begge køn, eller det opdelte badehus, hvor de ville være med hankøn, var deres destination. Hver havde deres fordel og ulemper. Men hvis det var for at bedømme nøgne kroppe, vidste Winchell, hvad for en var den mest stabile for dén udsigt.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 04.02.2021 14:26
"Vi sætter allesammen facader op for at få fat i hvad vi vil have. Vi er de bedste skuespillere i landet."
Jhaan var af den overbevisning at der ikke var nogen som var sandfærdige på alle punkter. Lige nu virkede det til at Jhaan og Winchell var bramfrie og ærlige med hinanden, men Jhaan var ikke i tvivl om at han holdt en facade oppe, og det samme gjorde Winchell. De sad jo og prøvede at vise sig overfor hinanden.
"Jeg foretrækker mine mål spændende. Den uskyldige kan være spændende, men hvis jeg spiser usaltet mad i en uge, så bliver det kedeligt. Jeg skal have variation i min kost."

Jhaan var oppe af stolen med det samme. Han var så klar på det her. 
"Så kom i noget tøj. Du vil få frosset både pik og baller af, hvis du træder udenfor i det tøj."
Jhaan var allerede på vej efter sit eget overtøj, hvis Winchell rejste sig i tide, ville han få et klap bag i, som Jhaan passerede forbi.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 04.02.2021 14:45
"Jamen, så skal jeg da nok huske at være badet i mystik og drysset mig selv med peber, næste gang jeg ser dig ved morgenbordet." sagde Winchell frisk. Det var tydeligt, de to mænd opførte sig mere lokkende og flirtende end normalt. Selvfølgelig kunne den buttede mand meget vel være badet i flirteri normalt, men lige nu var det jo tydeligt skruet lidt op for Jhaans skyld. De to mænd legede med hinanden. Og de legede godt, omend de begge var endnu beklædte.

Der var koldt udenfor og Winchell var iført en simpel silkekåbe. Hvis Jhaan lige nu kiggede under bordet, ville han se den buttede mand sidde med spredte ben og den perfekte udsigt mellem dem. "Så ville du jo bare have nogle pragteksemplarer at kigge på hver dag." En frossen pik med tilhørende baller kunne da fint hænge over Jhaans seng. Men igen, Winchell ville da ikke af med sit eget legetøj. Derfor rejste han op og passerede sin vej med halvelveren for hurtigt at komme op på værelset med sin knap dækkede bagdel. Der burde gerne være lidt beklædning i skænken endnu. Et par løse bukser og halvtyk tunika. Perfekt for Winchell og turen til badehuset. Intet behov for at pakke sig ind i snørrer og komplicerede klæder, når det bare skulle rives af for at vaske en nøgen krop. 
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 04.02.2021 17:37
Jhaan ventede tålmodigt - eller så tålmodigt som en brunstig tyr kunne være, stående ved lugen til indhegningen fuld af kvier - på at Winchell fik hentet noget tøj, så han kunne følge med til badehuset. Jhaan virkede som en ivrig teenager, som skulle ud på ballade for første gang, men den midaldrende halvelver havde ofte været ude på ballade mange gange. Nogen ville sige alt for mange gange.

Da Winchell omsider kom ned - selvom han havde været overordentlig hurtig - så var Jhaan stort set styrtet ud i sneen og den blændende middagssol. Han var så klar på det her eventyr.
"Hvis du kunne vælge frit på alle hylder, hvad håber du så på at få at se i badehuset," sagde han da Winchell indhentede Jhaan, som havde prøvet at være tålmodig og gå langsomt nok til at Winchell nemt kunne indhente det korte forspring halvelveren havde fået.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 04.02.2021 17:47
Inden Winchell var smuttet ud af køkkenet, havde Jhaan landet et klask mod en af de blævrende baller. Ekkoet i lokalet og klasket havde fået den buttede mand til at fnyse, inden han gik. Selvfølgelig ikke uden, at hovedet var drejet rundt om skulderen for at give Jhaan et afsluttende blink. Om det var et klask for at gøre ham hurtig eller bare få ham i stemning, kunne Winchell ikke sige. Uanset hvad var det et hyggeligt klask. Bare ærgerligt, at der havde været en silkekåbe i mellem. At mærke halvelverens hånd direkte mod huden ville nok have været bedre. Plus, så havde Jhaan også kunne have set, hvordan flæskede bevægede sig ved sådan et klask.

Tøjskiftet var sket hurtigt. Kåben havde allerede været revet af, inden værelset var nået og døren derind var ikke engang lukket, som Winchell havde fået mere passende klæder på. Håret blev ikke ændret eller noget. Men skønt han var hurtig, havde Jhaan allerede begivet sig ud i sneen, som den buttede mand kom tilbage. Derfor blev afstanden luntet væk, inden Winchell nåede hen til den højere halvelver og en arm kom op over skuldrene.
"Det kommer an på, hvilket badehus vi tager. Fællesbadet har begge køn, men der er normen at dække sig, når man ikke er i vand. I de opdelte badehuse er de færreste dækket til. I hvert fald ikke, når jeg har været der." fortalte Winchell, som var han i badehusene på ugentlig basis. Selvfølgelig var der tidspunkter, hvor ingen var dækket til i fællesbadet, men hvis bare der var en lille håndfuld gængere, var normen at dække sig til. Når man kun var omkring andre mænd, var blufærdigheden fjernet. Alle havde set, hvad de andre havde - for de havde det selv. Og det var mere sagt for at se, hvilket humør Jhaan var i. Ønskede han at se på stensikker nøgenhed og muligheden for en mand, eller tage chancen med mere dækkethed og gøre begge køn mulige? Det var et stort valg, de to mænd lige så nemt kunne tage nu, end når de stod og skulle vælge foran dem.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 15.02.2021 15:13
Han tænkte sig lidt om. Hvad kunne være sjovest? Han havde mange ideer, og ideerne blev blot vildere, men selv han havde en hvis mængde fornuft. Han vidste godt at mange af de scenarier han forestillede sig ikke var realistiske, med mindre man indvolverede magi eller andre kraftfulde hjælpemidler, men uanset hvad gjorde ham det blot endnu mere opstemt.
"Lad os tage de opdelte badehuse. Jeg har lyst til at forføre noget ungt mandigt kød."
Den måde som han bevægede sig, og talte med en dyb hæs stemme, fik en hurtigt til at tænke på rovdyr. Der var ingen tvivl om at Jhaan var indstillet på jagt, og han skulle nok forfølge sit bytte, indtil han havde fået fanget det, fældet det, og gjort krav på det. I krig og kærlighed gjaldt alle kneb, og han havde tænkt sig at misbruge dem alle!

"Jeg må lige se om jeg skal lege med en ivrig mand, eller skal gå efter den blufærdige som kigger væk. Hvad tænker du?"
Han var nysgerrig efter hvad Winchell tænkte. Det kunne være at lystmanden havde andre gode ideer, for så ville han hjertens (hvis man kunne kalde sin penis for hjertet) gerne høre mere om det. Han var frisk på alle inputs på nuværende tidspunkt.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 21.02.2021 19:23
Opdelt badehus det blev! Winchell sagde intet imod. Han ville have accepteret begge valg. Faktisk var de opdelte nok bedre, hvis det var for en lille jagt. Der kunne man stå i bar røv og dolk, og ingen ville kigge forfærdet på en - alle mænd havde jo det samme. Det var bare i forskellige størrelser, ikke andet. Derfor gav Winchell da også et par klap på skulderen som respons. Sammen med det kække smil og det ene blinkende øje. Mon ikke de begge kunne være rovdyr lige nu? Det var i hvert fald, hvad Jhaan både lød og bevægede sig som. Han var løven og Winchell var hyænen, der fulgte med. Måske han fik lidt nemme rester, men ellers kunne han se på, som løven fik sit måltid.

"De ivrige er nemme, men vil du ikke have lidt udfordring? Der er altid dem, som er tøvende, men de vil gerne. De sender en øjne og blikke, som tydeligt er fyldt med længsel, men de tør ikke tage initiativet. Der må vi to hjælpe, ikke sandt?" Atter var det drillende smil og legende tone i stemmen på den buttede mand. Han havde ingen type. Han var ikke kræsen. Men det var en god følelse at føle, når man lod en anden person udfolde sig i de fantasier, de inderst inde ønskede, men bare var for generte og sky til at gøre. Winchell skulle mere end gerne puffe til guderne og hver mand og kvinde. Alle kunne bruge en hjælpende hånd eller to.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 22.02.2021 12:50
Han kunne lide Winchells tankegang. Det var i den rigtige retning. Den forlegne mand, som gerne ville kigge, men ikke følte at han måtte. Det lød som noget spændende at bruge middagen på. En god aktivitet inden frokosten. Det var lige hvad han trængte til.
"Så vi skal finde den uerfarne, og få hans øjne op for hvor fantastisk verden er, hvis man lader sig forføre af nogle erfarne mænd? Jeg er med på den."
Hans blik var fyldt med lyst og begær. Han var hvert fald klar til at komme i gang med oplevelsen.

De var heldigvis ikke langt væk fra badehuset. Han kunne allerede se dampen stige op fra badehuset, inden de rundede hjørnet. Hans skridt knirkede mod sneen, og som de trådte ind i det varme forrum, kunne han godt mærke at der endnu ikke var den store aktivitet. Kvinden der stod og holdt øje med indgangen gav et gib fra sig, som de to mænd dukkede op.
"Vi vil gerne besøge badehuset, jeg er sikker på at det skulle være nok."
Han lagde nogle krystaller på disken og smilede til kvinden og gav hende et kort elevatorblik. Hun var ganske nydelig, og hun rødmede meget tydeligt. Hun nikkede og fremstammede noget om hvor de skulle hen, og hvilke ting de kunne foretage sig. Der var både varme og kolde bassiner samt dampbade og varmerum, og at de var velkommen til at nyde oplevelsen nøgen, og forsikrede dem om at der ikke var så mange på nuværende tidspunkt, hvis blufærdighed var et problem.
Jo mere hun snakkede, desto mere rød og forlegen blev hun i hovedet, mens Jhaan kiggede på hende og smilede. Hun var nu nuttet. Måske en anden dag.
"Skal vi?", spurgte han Winchell, inden han gjorde en gestus for ham til at gå ind i den anviste afdeling af badehuset.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 24.02.2021 00:10
Ingen ord blev sagt til Jhaan. Det var mere bare en gentagelse af, hvad begge mænd allerede havde sagt. Derfor gav Winchell blot et par kammeratlige klap på skulderen samt et kækt smil, som han fulgte med Jhaan videre mod badehuset. Heldigvis var dette ikke langt væk. Det var en fordel. Hvis ikke lystfolkene ønskede at bade på bordelhuset, var badehusene ikke længere end en lille gåtur væk. Perfekt til at gøre sindet roligt og klar til endnu en arbejdsdag. Og så kunne man gøre sig ren i mellemtiden. Perfekt for den travle lystmand eller -pige!

Kvinden, der stod og tog imod dem, virkede til at blive mere og mere ubehagelig ved situationen, som hun forklarede mere. Winchell kunne ikke lade være med at fryde sig over dette. Var det, mon fordi de var to mænd, der med armene rundt om hinanden ønskede at tage i badehus sammen? Eller kunne hun genkende dem og vidste, hvem de var? Hvad de var. Dog sagde Winchell intet andet end tak, som de blev anvist inden for i badehuset. "Selvfølgelig skal vi."
Inde i omklædningsrummet gik der ikke lang tid, før Winchell begyndte at tage tøjet af. Tunikaen røg først og hurtig. Det var bukserne, hvor han sjovt nok tog sin tid. Han gjorde nærmest en scene ud af at trække dem ned over ballerne - og selvfølgelig var hele bagdelen vendt i Jhaans retning. Hvis halvelveren valgte at kigge, ville han blive mødt af de store baller med tydelige rester af gårdagens arbejdsdag endnu på begge baller, men også i mellem dem. Dér skulle i hvert fald vaskes grundigt.
Efter at alt tøjet var taget og af lagt på træbænken - og Winchell følte, han havde bukket sig længe nok - strakte den buttede mand sig, tog et håndklæde henover den ene skulder og kiggede på Jhaan. Den ene hånd hvilede på hoften, som han stod hel nøgen uden at dække andet end en stribe af brystkassen og skulderen. "Lad os nu ikke håbe, vi er de eneste derinde." smågrinede Winchell. Der var et par bunker af klæder udover deres. Der ventede mandligt kød inde i badene lige til dem.
Jhaan Daleth

Jhaan Daleth

Kaotisk Neutral

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 71 år

Højde / 187 cm

Sunny 24.02.2021 20:11
Han fulgte efter Winchell, og han brugte lige kort tid på at vurdere hvor mange mænd der var i badehuset på dette tidspunkt af dagen. Ikke mange, men der var hvert flad lidt at vælge imellem, ud fra de få tøjbunker som var til stede. Han fik en masse ideer og håbede at nogle af de mænd der var der var noget som faldt ham i sin smag. 
Men han ville også komme af tøjet. Når der var en mulighed for at blære sig, så tog han den gerne. Han stillede sig i midten af rummet, og koncentrerede sig på sit tøj. Han lagde mærke til den lille afstand der var mellem hans hud og tøjet, og separerede det med sin chakra. Med det faldt tøjet af hans krop, og han trådte ubesværet ud af sine støvler. Han var splitter ravene nøgen. En slank krop, med markerede muskler, tatovering over brystet. Hans kropsbehåring havde han fået fra sin elviske forælder, hvilket ville sige at den ikke rigtig var til stede. Hvert fald meget sparsom. 
Han sendte et stjålent blik mod Winchell der gjorde det den konventionelle vej, og tydeligvis på en måde for at tiltrække sig Jhaans opmærksomhed. Han havde ingen problemer med at give Winchell lidt opmærksomhed. 
"Du må hellere skynde dig, inden jeg tager alt det tilgænglige kød der er derinde," sagde han og lagde sin tøjbunke ved siden af Winchell og gav ham endnu et solidt klap bag i, inden han vimsed ind i resten af badehuset, for at se hvad menuen bød på her til middag.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 25.02.2021 00:28
Fordi Winchell stod med bagsiden til Jhaan og klædte sig af - for at give halvelveren et godt udsyn - kunne den buttede mand ikke se, hvordan klæderne kom af halvelveren. Det var først, da Jhaan kom hen nær ham for at lægge sit tøj ved siden af Winchells, at han kunne se den nøgne elverkrop. Dog ikke uden et lydbart klask bag. Winchell gav et lille hvin, som ballen mødte hånden. Han strakte sig i tide til at se fronten af Jhaan, inden elveren vendte sig for at gå ud i badehuset. De tydelige muskler, den slanke krop, den specielle tatovering. Winchell og Jhaans kroppe var meget hinandens modsætninger, men alligevel trådte de næsten side om side ind i badehuset. Jhaan skulle ikke stjæle det bedste for næsen af Winchell.
Hurtigt kom Winchell op for at stå side om side med den højere halvelver. Begge splitterravende nøgne. Selv var Winchell ikke stenhård, kun en anelse semi. Udsigten og tanken om nøgne mænd havde vækket en anelse liv i underlivet, men ikke nok til at gøre en stålpæl mellem benene på ham. "Er der nogen, der fanger dine øjne, makker?" spurgte Winchell, som han kiggede rundt i badehuset. Nogle mænd sad her og der. De fleste alene for at nyde deres vaskning. Snart skulle nogen af dem få selskab, men hvem? Dét var det sande spørgsmål. "Eller skal vi finde hinandens mål? Gøre en lille konkurrence ud af dette?" Tankerne fløj rundt i Winchells hoved. Selvfølgelig kunne Jhaan havde et målsæt for at ville finde sit eget mål, men det kunne være interessant, hvis der var lidt konkurrence ind over det. Normalt var Winchell ikke i badehuset for at finde kunder - det var, hvad kroerne var til jo. Derfor skulle der ske lidt ekstra ved denne særlighed.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12