Jhaan blinkede til Winchell. Der var ikke tvivl om at Jhaan var meget selvtilfreds. Den mand var heller ikke bange for at vise at han vidste at han var et scoop. At der så var nogle folk som så ned på hans stand eller herkomst, det bekymrede han sig ikke for. De havde allerede for ondt i røven af så mange ting, så Jhaan behøvede ikke at hjælpe dem med det.
"Det er en af de store forskelle på os to. Jeg nyder jagten, du nyder akten. Misforstå mig ikke. Sex er fantastisk, men der er bare noget mere tilfredsstillende - efter min mening - ved at prøve at forfølge noget der virker uopnåeligt, og så faktisk få kløerne i det. Hvis jeg bare skal have et knald, så skal jeg nok få mig det."
Jhaan kiggede over mod den nyankommende. Tydeligvis i lidt pænere stand end Winchell, men han havde også haft en nat derhjemme, hvor Winchell havde brugt hele natten på at arbejde.
"Det behøver du ikke for min skyld, Winchell," kommenterede han, inden han forsvandt op på en af de forskellige værelser, som han tydeligvis havde tænkt sig at gøre til sin hule den aften.
Jhaan smålo bare. Han nød bordelhusets interne munterheder og jargoner.
"Er du allerede booket på forhånd i aften?", spurgte Jhaan med et sigende smil.
Krystallandet