"Jeg er glad for at have dig på holdet," sagde hun igen - en smule for akavet anlagt til rigtig at kunne finde ordene til at sige tak for komplimenten. "Jeg har en soveplads ekstra ovenpå i mit rum, og ellers kan vi også lave en hernede i stuen. Jeg-eh... Jeg kan godt have lidt højlydte nætter, hvis et mareridt rammer." Hun smilede undskyldende. De andre havde droppet at prøve at sove hos hende, hvis de skulle blive udhvilede nok til deres opgaver rundt om i byen. "Hvis du da ikke har et kroværelse. Men jeg vil foretrække, hvis du kan være her, mens vi planlægger. De tidlige morgentimer er oftest vores mest effektive. Mest fordi i først går i seng bagefter."
De andre henne ved bordet nikkede sigende med små latterudbrud, og Rhaya lagde prøvende en hånd på Radhas overarm for at lede hende med derover.
Her gennemgik hun formaliteterne og fik introduceret Radha til de tre andre tyve og eks-slaver og samtidig nævnt hvilke folk, der var ude lige nu og ellers en del af netop den her mission. Mange i deres afdeling var slet ikke indblandet, så dem behøvede Radha ikke vide noget om - for alles sikkerhed. Efter introduktionen, gav Rhaya en hurtig tur rundt i det lille hus.
"... og der er das ude i baggården. Vi kan ikke rigtig betale dig noget for at være med," sagde hun og stoppede op foran ildstedet, der nu var blevet tændt sparsomt op i. "Måske får vi lidt ud af selve opgaven, men vi fordeler som regel det meste ud mellem de af slaverne, der gerne vil søge lykken andre steder i landet. Men som jeg forstår din evne, kan du hurtigt rejse langt, så det her bør ikke være til hinder for, at du samtidig tager dig af dit egentlige erhverv. Så længe, vi lige snakker sammen om, hvornår jeg kan forvente, at du er her i byen."