Der gik ikke engang sekunder, før Winchells røv blev grebet hårdt om. Han tvivlede ikke, at Alfies hænder, fingre og negle borede sig ind i den buttede mands kød. Han var som et kød på kødmarkedet, købt og solgt til Alfies fornøjelse. Det var frækt. Bare at være til for at blive nydt. Derfor gjorde Winchell heller ikke andet end pep en smule, skønt en smil var på læberne. Et skævt smil. Kunne Alfie se det, ville den store, stærke mand sikkert nyde det mere.
"Fuck.." stønnede Winchell hviskende, som Alfies lem trængte op i ham. Han bed kort i underlæben. Jovist var han blevet udvidet en smule, men Alfie var stor. Og dét kunne mærkes. Blandingen af smerte og nydelse var som eufori for Winchell. Derfor, selv hvis hans bagende ikke var udvidet til Alfie, nød lystmanden det. Og hans krop ville uden tvivl tilpasse sig. Han var jo ikke grøn. Langt fra.
Stødene begyndte og sikke stød det var! For hver gang Alfie trængte sig i bund, kunne lyden af klaskende kød og Winchells støn høres. Han reagerede på hvert eneste stød. Hver gang, der blev trængt i bund, og hver gang, der blev trukket ud. Men det var hånden på nakken, der fik Winchell til at læne hovedet tilbage. Alfie var en dominerende mand, det kunne mærkes tydeligvis. Derfor blottede Winchell sig endnu mere. Hvis hånden ville rejse rundt til den anden side af halsen, kunne den frit det.
"Så knep mig, Alfie. Knep mig som den skøge, jeg er." sagde Winchell tungt og råt. Knep mig, til jeg ikke kan gå mere og så knep videre. Winchell var en hudsulten mand. Og Alfie kunne stille sulten uden tvivl.