Jinx laver glæde tråd

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 19.12.2020 22:20
Granny skrev:
"Som jeg var sikker på, var en mand IRL" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du er så pisse skøn, Jinx. XD Kæft jeg grinede! Og dine komplimenter varmede virkelig <3 Hvis jeg ser dig omkring i byen, så får du en kæmpe high-five! XD

Haha ejmen jeg var stensikker på at du var en mand irl, da jeg første gang skriv lidt med dig og tilmeld fandt ud af, at du ikke ligefrem var en mand irl XD

Du er ligeså skøn, og jamen fedt vil jeg se frem til så! :B 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.12.2020 20:30
20 December, hold da op vi er nået så langt :0 
snart juleaften!*springer lidt rundt*

Dagens bogstav blev K, og den heldige blev Kat! *kaster med glimmer og jubler*
Jeg kender ikke Kat irl, men da jeg så at hun var ny, kunne jeg slet ikke undgå at skrive til hende. Jeg elsker at byde alle nye velkommen, og hvilken bedre måde at gøre det på end at skrive thehe ;D 
så endnu engang velkommen til Kat, og jeg håber virkelig du har fået en god start herinde 

Som altid spørg løs, både mig, og de andre brugere hvis der måtte være noget. Alle er klar til at hjælpe, og jeg er super glad for at jeg er begyndt at tråde og skrive med dig, for du virker til at være en super sød og dejlig person. Jeg håber virkelig meget på at kunne lære dig endnu bedre at kende, for jeg er sikker på at jeg vil komme til at holde mega meget af dig, og elske dig som en veninde <3

Videre med loove til dig ;) 

1: Mega nem at skrive med, og tråde med jeg har bestemt ikke fortrudt at jeg er begyndt på det, for jeg elsker det virkelig, og ser frem til flere tråde med Kat

2: Har en god humor, og nogle spændende samt interessante karakterer som jeg synes alle skal møde, og skrive med, for man vil ikke fortryde det

3: Virker generelt til at være en dejlig person, og jeg er allerede mega glad for at hun er kommet på kl, og self har fået discord *wink wink* ;) 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 21.12.2020 20:24
21 december O_O 
hold da op... Det nærmer sig da med, at vi snart har juleaften *jubler*

Dagens bogstav blev E, og den heldige person blev Ela! *stor klapsalve* 
Jeg er heldig, at kende Ela som skete ret hurtigt faktisk (synes jeg selv hehe) Hun er også blevet en god veninde på kort tid, og det er jeg super glad for, for hun er virkelig en skøn og dejlig person. Har også en mega sød højde, og så er hun bare en hjertevarm person 

Ela er en person man hurtig kommer til at holde af, og jeg bliver altid glad når jeg skriver med hende, om det så måtte være i tråde eller chatten, så bringer hun altid et smil frem på mit ansigt. Hun er super smuk indeni som udenpå, og har en virkelig dejlig personlighed. Synes bestemt alle skal have chancen og muligheden for at skrive og tråde med hende, for man vil ikke fortryde det <3 

Videre med loooove ;) 

1: Super nem at skrive med, og tråde med. Ligeså er hun altid klar på idéer, og plots man måtte have, hvilket er mega dejligt

2: Har en god humor, og et virkelig sødt smil som bare smitter helt vildt meget. Man kan ikke andet end at blive glad når man skriver med hende virkelig 

3: God til at lytte, og hjælpe hvis der måtte være et eller andet, uanset hvad det måtte være. Jeg har nydt alle de gode råd, og hjælp hun har givet mig, og generelt er hun bare en skøn person. Ela bliv endelig ved med, at være dig <3 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 22.12.2020 18:02
22 December! :0 
hold da op, det er snart juleaften. Sikke dog som tiden flyver afsted *hopper rundt af spænding*

Dagens bogstav blev F, og den heldige person blev Fnuggie! *klapsalve med glimmer*
Jeg tror jeg kan skrive en hel roman om den tossede, men herlige person hehe. MEN Fnuggie er fantastisk, og jeg kan slet ikke huske hvordan det startede med at jeg begyndte at skrive så meget med ham, men jeg har elsket det lige siden, for han er bare en skøn og dejlig person 

Fnuggie er en alle burde kende, og snakke med plus tråde med for det vil man slet ikke fortryde. Han har et hjerte af guld, og en super sød højde. Jeg tror jeg har mødt fnuggie 2 gange, mener jeg *tænke tænke* Og han er bare en charmetrold, fyldt med god stil ;) 

Videre med love til den dejlige Fnugse <3 

1: Super nem at skrive med, tråde med, og snakke med. Jeg er sikker på andre vil nyde hans selskab fuldt ud, for jeg har nydt det alle de gange, hvor jeg har snakket med ham

2: Lytter og hjælper altid, uanset hvad det måtte være og så er han dermed virkelig god til at løfte ens humør op, hvis man er lidt nede

3: En person man hurtig holder af, jeg kom til at holde utrolig meget af Fnuggie på mega kort tid, men hans personlighed, humor, og bare generelt ham som person, gør at man ikke kan andet end at elske og holde af ham 

BONUS: Så er Fnuggie jo også min hemmelige kæreste *wink wink* ;) 
(som så ikke er særlig hemmelig nu, men oh well) 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 23.12.2020 19:43
23 December, så er vi nået så langt og det er vildt dejligt 8D 
Så er der juleaften snart, og Jinx her er klar med lidt julespecial på den dag ;) *venter spændt*

Dagens bogstav blev V, og den heldige person blev Venus! *jubler* 
Venus har jeg heldigvis også mødt før, og jeg kan kun sige hvilken skøn og hjertevarm person. Oveni det er hun super smuk, og det er både indeni som udenpå. Jeg ved ikke hvorfor, men første gang jeg så navnet Venus, og skrev lidt med Venus havde jeg en forestilling om at hun var ginger (sorry Venus hehe) Men efter at have mødt, og snakket kort med hende, tog jeg fejl men det betød ingenting for hun er stadigvæk utrolig smuk.

Venus er super nem at skrive med, og jeg har hvist aldrig trådet med hende før hvilke jeg håber at komme til. Hun har en skøn humor, og er bare super rar at snakke med. Ligeså virker hun til at være super skøn, og jeg er lidt vild med hendes smil, for det er super charmerende <3

Videre med love til Venus! ;) 

1: Meget nem at skrive med, jeg følte hurtigt at hun var meget nem at skrive med, og komme til hvis der måtte være noget, hvilket er super fedt

2: Har nogle vildt interessante, spændende og flotte karakterer som jeg synes alle skal møde, og tråde med. Selv håber jeg self også på at få chancen, for Venus virker bare som en person alle burde tråde med

3: Lytter, og hjælper altid også selvom det måske ikke er kl arbejde relateret, så er Venus altid klar. Selvom hun også måtte gå igennem trælse tider, og perioder så er hun også altid klar til at svare, og giver altid gode svar.

AAAAND: Generelt synes jeg bare Venus er en herlig, og skøn person og jeg beundrer hende virkelig for den person hun er, også selvom jeg ikke kender hende vildt meget endnu. Tak fordi du er dig Venus, husk altid at blive ved med det, for du er utrolig dejlig, og kl er heldig for at have dig, ligesom os brugere og admins self er super heldige og glade for at have dig <3
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 24.12.2020 14:08
24 December! så skete det endelig, og hold da op hvor er det vildt O_O 
Som jeg nævnte igår, laver jeg en lille julespecial idag til en helt særlig person som vi alle savner, og elsker herinde <3

Dagens bogstav er ikke tilfældigt valgt idag, fordi jeg vidste med mig selv, at jeg ville dedikere juleaften, eller dagen med bogstavet Z, fordi den person jeg bestemt tænkte på og som også fortjener det er Zofrost (Zof). Jeg har aldrig mødt hende, og jeg troede hun var en mand irl (thehe....) og enlig troede jeg aldrig jeg ville komme til at elske at skrive med hende, samt tråde med hende. Men det kom jeg hurtigt til, og de gange jeg har skrevet med hende i chatten, har jeg bare smillet som en eller tosse. HUn gør mig glad, eller gjorde mig rigtig glad ligesom hun også gjorde mange andre glade. 

Som person er hun super skøn, rigtig dejlig og har hjertet på det rette sted. Jeg havde aldrig troet jeg ville komme til at holde af Zof så hurtigt, men det skete bare, og jeg ville ønske jeg kendte hende bedre end en man skriver og tråder med. Udover det er hun virkelig smuk, og virker bare til at være en fantastisk person, som alle burde glade for at kende. Jeg har bestemt ikke fortrudt jeg begyndte at skrive med hende, og tråde med hende, og jeg ville da ligesom så mange andre ønske at hun ikke forlod kl som hun endte med at gøre. </3 

Det er så underligt på en måde, at jeg blev ked af det, eller nærmere trist over det. Fordi så meget har jeg heller ikke skrevet, eller trådet med Zof, men fordi hun som person og trådpartner bare har været så fantastisk, forstående, og frisk på de idéer man havde (plot self også) samt har tilføjet rigtig meget til kl, uden hun sikkert ved det. Hun er i mine øjne og vil altid være en del af vores dejlige kl familie, og jeg savner hende utrolig meget det kan ikke undgåes fordi det er Zof, og hun er bare dejlig <3

Der er nogle som ikke kender hende, som mange gamle brugere gør, og nogle lidt nyere brugere kender måske hende også, eller har hørt om hende. Men hun havde nogle fantastiske karakterer, var en skøn person som jeg bare synes alle skulle møde og tråde med. Jeg ville selv ønske jeg havde mødt Zof, eller bare skrevet lidt mere med hende, men det er også fint nok for jeg har nydt og elsket de gange hvor jeg har haft chancen og muligheden for at tråde og skrive med hende. Bare så det her ikke er en kæmpe roman om Zof, så skal hun virkelig bare vide hun er savnet, rigtig meget og at hun altid skal blive ved med at være den som hun er, for hun er helt fantastisk <3

Videre med love til Zof på denne julespecial hehe ;) 

1: Hun har altid været nem at skrive med synes jeg, samt tråde med. Jeg har bestemt ikke fortrudt på noget tidspunkt, at jeg begyndte at skrive med hende

2: Selvom jeg ikke kender Zof sådan rigtigt, så virker hun bare til at være en skøn og stærk person. Hun har været god til at hjælpe, og lytte hvis der måtte være et eller andet

3: Er og vil altid være en person, hvis karakterer jeg beundre, og jeg holder af Zof rigtig meget, selvom jeg ikke kender hende. Jeg håber hun er okay, og har det godt, og uanset hvad vil hun altid være savnet herinde, sikkert ikke kun af mig men af mange. Så kæmpe kærlighed til Zof, self læser du ikke det her sikkert, men jeg sender stadigvæk glæde og kærlighed hen til hende <3

OBS!: GLÆDELIG JUL ALLE JER DEJLIGE MENNESKER <3
Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 9