24 December! så skete det endelig, og hold da op hvor er det vildt O_O
Som jeg nævnte igår, laver jeg en lille julespecial idag til en helt særlig person som vi alle savner, og elsker herinde <3
Dagens bogstav er ikke tilfældigt valgt idag, fordi jeg vidste med mig selv, at jeg ville dedikere juleaften, eller dagen med bogstavet
Z, fordi den person jeg bestemt tænkte på og som også fortjener det er Zofrost (Zof). Jeg har aldrig mødt hende, og jeg troede hun var en mand irl (thehe....) og enlig troede jeg aldrig jeg ville komme til at elske at skrive med hende, samt tråde med hende. Men det kom jeg hurtigt til, og de gange jeg har skrevet med hende i chatten, har jeg bare smillet som en eller tosse. HUn gør mig glad, eller gjorde mig rigtig glad ligesom hun også gjorde mange andre glade.
Som person er hun super skøn, rigtig dejlig og har hjertet på det rette sted. Jeg havde aldrig troet jeg ville komme til at holde af Zof så hurtigt, men det skete bare, og jeg ville ønske jeg kendte hende bedre end en man skriver og tråder med. Udover det er hun virkelig smuk, og virker bare til at være en fantastisk person, som alle burde glade for at kende. Jeg har bestemt ikke fortrudt jeg begyndte at skrive med hende, og tråde med hende, og jeg ville da ligesom så mange andre ønske at hun ikke forlod kl som hun endte med at gøre. </3
Det er så underligt på en måde, at jeg blev ked af det, eller nærmere trist over det. Fordi så meget har jeg heller ikke skrevet, eller trådet med Zof, men fordi hun som person og trådpartner bare har været så fantastisk, forstående, og frisk på de idéer man havde (plot self også) samt har tilføjet rigtig meget til kl, uden hun sikkert ved det. Hun er i mine øjne og vil altid være en del af vores dejlige kl familie, og jeg savner hende utrolig meget det kan ikke undgåes fordi det er Zof, og hun er bare dejlig <3
Der er nogle som ikke kender hende, som mange gamle brugere gør, og nogle lidt nyere brugere kender måske hende også, eller har hørt om hende. Men hun havde nogle fantastiske karakterer, var en skøn person som jeg bare synes alle skulle møde og tråde med. Jeg ville selv ønske jeg havde mødt Zof, eller bare skrevet lidt mere med hende, men det er også fint nok for jeg har nydt og elsket de gange hvor jeg har haft chancen og muligheden for at tråde og skrive med hende. Bare så det her ikke er en kæmpe roman om Zof, så skal hun virkelig bare vide hun er savnet, rigtig meget og at hun altid skal blive ved med at være den som hun er, for hun er helt fantastisk <3
Videre med love til Zof på denne julespecial hehe ;)
1: Hun har altid været nem at skrive med synes jeg, samt tråde med. Jeg har bestemt ikke fortrudt på noget tidspunkt, at jeg begyndte at skrive med hende
2: Selvom jeg ikke kender Zof sådan rigtigt, så virker hun bare til at være en skøn og stærk person. Hun har været god til at hjælpe, og lytte hvis der måtte være et eller andet
3: Er og vil altid være en person, hvis karakterer jeg beundre, og jeg holder af Zof rigtig meget, selvom jeg ikke kender hende. Jeg håber hun er okay, og har det godt, og uanset hvad vil hun altid være savnet herinde, sikkert ikke kun af mig men af mange. Så kæmpe kærlighed til Zof, self læser du ikke det her sikkert, men jeg sender stadigvæk glæde og kærlighed hen til hende <3
OBS!: GLÆDELIG JUL ALLE JER DEJLIGE MENNESKER <3