At sidde ved bækken, og indånde den friske luft gjorde at hun ikke følte sig svimmel lige nu. Det var rart og fik hende til at sukke lettet, som de grønne øjne faldt på vandstrømmen. Lyttede et øjeblik til det løbende vand, som hun bare nød selskabet af Tanto, uden at han havde gjort noget særligt. Selvom de ikke delte mange ord lige nu, så var det bare en rar følelse, af at hun ikke behøvede at sidde alene. Ikke at det havde været noget problem, for det havde det bestemt ikke. For hun kunne sagtens sidde og passe sig selv, men lige nu i dette øjeblik i mørket var det bare rart at hun kunne mærke halvdæmonens nærvær. Hendes hage havde hvilket på hendes knæ lidt mere, før hun kunne høre hans ord. De fik hende straks til at kigge hen på ham, og før hun skulle til at svare ham kunne hun mærke hans læber imod hendes. Denne her gang tillod hun sig at lade hendes tunge møde hans kort, og lukkede de grønne øjne bare for at holde og nyde kysset lidt mere. Hendes hænder var fortsat rundt om hendes knæ, for hun sad fortsat i den afslappende siddestilling.
Hun lod hendes tunge lege lidt med hans, men som deres læber blev adskilt holdte hun øjenkontakten lidt, før hun vendte blikket ud på det rindende vand. Der var en underlig følelse inde i hende, en følelse af at aftenen ikke var slut med overraskelser. Hun var nok nød til at være opmærksom, også selvom hun stadigvæk manglede at samle kræfter. Kvinden var godt nok død, men var der ikke noget i forhold til hende, som hun skulle huske. Amy tænkte lidt mere, som hun prøvede at komme i tanke om det. Tankerne blev afbrudt, af lyden af halvdæmonens stemme, og hun drejede hovedet hen imod ham. Vidste først ikke hvad hun skulle svare, og hvordan hun skulle reagere. De ord havde hun ikke regnet med skulle komme fra hans mund, men han havde givet hende komplimenter sidst de så hinanden. Hun burde have vænnet sig til, at sådan noget kunne komme. Men fortsat blev hun overrasket, men også glad
"Noget du har inde i dig, såsom hvad"spurgte hun undrende med hovedet lidt på skrå. Hun trak hovedet lidt tilbage, så hagen forlod knæet, og hun lagde så hovedet lidt bagover. Lod automatisk blikket glide op imod stjernehimlen. Den var smuk i aftens mørke, og hun hørte hans spørgsmål. Undlod at svare med det samme, og i stedenfor bare sad afslappet og nød synet af stjernehimlen.
Hvordan var det at være sammen med en halvdæmon?, hun havde både tilbragt meget tid med ham, men også haft sex med ham. Hun havde været seksuel, og sensuel med ham, uden at have forestillet sig sådan noget. Specielt ikke med en halvdæmon, dog på den anden side havde hun krydset læber, og kroppe med en vampyr, så mørke væsner var ikke noget nyt for hende. Men det skete bare sjældent, for hun holdte sig helst væk fra dem, eller prøvede at undgå dem. Men der var noget anderledes med Tanto, noget hun endnu ikke vidste helt hvad var. Det var som om noget var begyndt at komme frem i hende, men om det var følelser eller noget andet vidste hun ikke. Men fik et smil frem på ansigtet, som hun efter få minutter vendte sit blik hen på ham, så hun ikke kiggede på himlen mere
"Ikke noget, jeg er vant til... Men jeg nyder det, og det giver mig tryghed noget jeg har savnet og manglet uden at give mig selv ret i det"sagde hun som hun lod hendes blik hvile sig på ham. Men da hun så hørte ordet om at han jo var ond, lænede hun sig lidt frem imod vandstrømmen, rakte en hånd frem imod vandet, og lod nogle fingre stryge igennem vandet
"At være halvt ond er vel bedre end at være fuldkommen ond"tænkte hun lidt, som smilet fortsat sad på hendes ansigt, og hun strøg fingrene videre igennem vandet.