Cassa 23.07.2007 18:29
"Feber.. ingen kræfter.. sådan.. ondt i musklerne?" han lægger hovedet en smule på skrå. Lu 23.07.2007 18:33
Lu ser på ham "nej ikke rigtigt ondt i musklerne, fordi jeg har ikke lavet andet end at ligge her de sidste 14 dages tid,men jeg føler mig bare så udmattet, og jeg får og kan slet ike sove"
sagde hun og kiggede en smule opgivende på Cassa, hun var ked af at skulle belemre ham med alt det her

*~Arbejder for tiden for Cassa~*
Siggy lavet af Slamse ^o^
Cassa 23.07.2007 18:41
"Hmm.." han klør sig lidt på hagen."Jeg ved ikke lige hvad det kan være.." han ser vuderende på hende.
"Har De fået nok at spise?"
Lu 23.07.2007 18:47
Lu sad bare og kiggede ned i hendes dyner, og hun begyndte at pille ved et af tæpperne, hun havde fået slået omkirng sig.fordi hun viste at det spørgsmål ville komme, før eller senere. "jeg er ikke sulten"
sagde hun abre stille som hun havde gjort alle de gange i køkkenet.
hun kiggede lidt op på Cassa, fordi hun viste at han ikke selv spiste, hun havde godt set at han ikke rørte mad for tiden,
lige gyldigt hvad man gjorde.

Cassa 23.07.2007 19:33
"Hmmm... Men lige meget om De er sulten eller ej, så skal De spise.. jeg tror at noget gennemkogt havregrød vil gøre godt... det er blidt ved maven, så De ikke får mavepine, det er sundt og det giver en mæthed meget længe..." han smiler let til hende, stryger en lok af hendes hår væk fra ansigtet(frys)
Lu 23.07.2007 19:36
Lu ser mod Cassa, hvis hun skulle spise skulle der ikke være nogen i rummet, og så ville hun ikke spise , hun havde ikke lyst til mad, hun havde ikke lyst til noget "nej tak Cassa, det er venligt af dig, men vil ikke have noget at spise" hun kiggede igen bare ned i tæpperne
Cassa 28.07.2007 13:18
han nikker ganske stille."Ja ja da så.. men jeg syntes nu stadig De burde..." siger han og nikker let overvejende med hovedet.
Lu 28.07.2007 13:25
Lu kiggede ligefrem for sig, men sagde intet, hun sad lidt og pillede ved kanten af tæppet,"hvis du mener jeg burde spise burde du så ikke også??" sagde hun mens hun kiggede ned i tæppet.
hu burde sikkert ikke sige det, men hun kunne ikke lade være.

Cassa 28.07.2007 13:29
"hmm?" han blegner en smule."Jeg har spist i dag..." lyver han, prøver at skjule løgnen ved at smile halvanstrengt.
"Desuden.. det skal De ikke bryde Deres kønne hoved med.. Koncentrer De Dem hellere om at blive rask.." han rejser sig op, retter lidt på kanten af ærmet, flytter en vildfaren lok hår om bag øret
Lu 28.07.2007 13:49
Lu kigger på ham. hun tror ikke på ham, men siger intet til ham, hun havde set ham, hun sidder bare stille og kigger på ham, hun burde vel have nogt flot at sige men siger intet.
"Søde Cassa hvordan har din dag været??" sagde hun spørgende, hun ville gerne vide lidt om Cassas liv fortiden.
men han ville sikkert ikke snakke om det.

Cassa 28.07.2007 13:51
Han sidder lidt fraværende, inden han ser på hende igen da hun jo stiller ham et spørgsmål."Tjaeh..... ved jeg egentlig ikke rigtig... normal vel..?" han smiler en smule.
"De sædvanelige ting..."
Lu 28.07.2007 14:03
Lu kiggede på ham, og kigger så ned i tæppet "lyder rart" sagde hun så, hun anede ikke hvad hun skulle sige. hun sad bare og kigged ned i tæppet"du har fundet sammen med Mariah igen har du ikke??" sagde hun og kiggede på ham.

Cassa 28.07.2007 19:09
Hn lægger hovedet på skrå."Maria? Jo.." hn smiler fortsat venligt... mærker ligenu et stik af savn over Maria..
Samara 28.07.2007 19:52
Der lyder et ordenligt knald, og en hel del røg flyver gennem rummet, inden det nærmest opløser sig selv og forsvinder ..Pludselig sidder Samara på gulvet i skrædderstilling, med sin beskidte lille skikkelse siddende i en krummende bevægelse, og der drypper en smule blod fra hendes albue ned på gulvet
Hun sidder med en halvlukket hånd omkring et lille, rundt æg der imodsætningen til hende er fuldkommen rent og blankt
,,Lille æg" siger hun lille pige agtigt, og smiler stort til ægget der selvfølgelig ikke svare hende
Lu 28.07.2007 19:58
Lu ser på Cassa, hendes smil er helt forsvundet, hun var så ked af at han havde fundet Maria,jo hun var da glad på hans vejne, men nu havde hun jo ingen chance for at få ham, og det gjorde hende ked.
Pludselig høre hun knaldet, hun fare sammen i sengen, og ser forvirret rundt, ser alt røgen,
men der var ingen menneske at se og pludselig ser hun pigen der sidder på gulvet.
Lu var ikke sikker på at hun havde set vedkommende før

Cassa 28.07.2007 20:00
Cassa ser lidt på Lu, men da Samara dukker op, får han et chok og drejer hovedet i retning f hende."Åh.. Jamen godaften Senorina Samara.." hilser han smilende.
(brb, mad.. skynder mig ^^)
Samara 28.07.2007 20:04
Samara løfter hoved og ser forvirret og undrende på Lu og Cassa ..,,Hvad laver I i mit hus ?" spørger hun, men ser sig så omkring og opdager, at hun ikke længere er derhjemme i sin hule .. Eller "hus" som hun kalder det
Hendes teleportation har endnu en gang løbet om hjørner med hende
Hun knuger det lille æg i hånden meget hårdt, og det er vist godt at hun har lavet et telepatisk beskyttelsesskjold omkring det, for ellers ville det være knækket
Hendes blik glider op på Cassa en smule forvirret, og derefter over på Lu, som hun ser endnu mere forvirret på
Lu 28.07.2007 20:14
Lu ser på Cassa, og høre ham så kalde hende 'Samara' men Lu selv sidder bare og ser lidt forvirret ud, hun havde jo også høj feber og ingen appetit, Lu ser på Cassa igen, og ved slet ikke hvad hun skal gøre eller sige.
"hej" sagde hun så bare stille, og kigger bare

Cassa 28.07.2007 20:26
"hvad er det, De sådan sidder og knuger?" spørger han venligt, mens hn flytter vægten fra det ene ben over på det andet. Samara 28.07.2007 20:31
,,Lille æg" siger hun som om det forklare alt, og åbner roligt håndfladen ..Hun aer det blidt med en finger, og ser meget muntert på det
Men så møder hendes blik Lu's igen, og hurtigt lukker hun hånden og ser vredt på hende
Hun vil tage lille æg.. Men det må hun bare ikke nej tænker hun og giver hende dræberblikket
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet