Den mur, var utrolig betrykkende i dette øjeblik, og netop grundet denne instinktive følelse af tryghed, valgte hun at beholde den tæt på hendes ryg, og bagdel, lår ,selv hendes skinneben mødte den, ikke for at komme væk fra Alf, slet ikke, bare for trygheden. Faktisk noget hun altid havde ønsket at prøve efter hun blev voksen, en hule, tanken lyd så betrykkende. Hun rystede på hovedet let for at kaste tankerne fra sig som Alf begyndte at tale, blikket låst på ham, og modigt lå det nær hans næse, blikket var fokuseret på munden mens han talte.
Stole på mig. Hun nikkede med det samme disse ord blev sagt. Og mere og mere som Alf talte begyndte en stemme at lyde i hendes bag hoved.
"Hvis Alf virkelig var sådan da I var sammen, så har jeres brud nok ændret ham endnu mere, end jeg først troede…” Lianna havde sagt de ord under hendes besøg, og de begyndte at give utrolig meget mening som Alf begyndte at forklare sig. Blikket hævede sig stille til hans øjne som han begyndte at snakke om alt der havde ændret sig. At kunne lade være med at smile når man hørte disse ord, at høre ham tale om hvordan han elskede hende, både den gang og nu, hvordan sand kærlighed føles, var en gave hun endelig ønskede at hun havde. At høre ham, have så ondt over sin opførelse den gang, fik hende til at smile, mere end hun ønskede, det tåbelige smil hun fik et øjeblik i kroen
. Lod mig elske dig, være en del af dig liv." de ord hang i luften lidt, og tydeligt forvirret en smule over hans ordvalg. Men valgte at lade det ligge som han forsatte sine ord.
Der var det. tænkte hun kort som han gik i gang med det næste, og smilet forsvandt så snart han begyndte at tale om hendes spise vaner. Blikket faldt og hun rystede let hovedet,
Jeg vidste det..var for godt til at være sandt. Allerede havde hun givet op på samtalen, men, bare for at kunne have hørt efter når hun skulle til at råbe af ham om lidt, valgte hun dovent at lade blikket hæve igen, og faktisk begynde at lytte til denne del.
Selv det har jeg savnet. hun blinkede nogle gange, tippede hovedet på siden, som hun tydeligt var overrasket over disse ord, og fortabt åbnede hun munden let som han forsatte. Det sidste der ville ske af disse ord, var den røde farve der plagede hende, ville i hvert fald ikke gå væk sådan han begyndte at tale om hendes krop, og dyriske sider. At høre ham tale om de bid hun engang lavede på han nakke, og mange andre steder, at høre ham saven hendes kolde hud. De tands løse kæber klappede imod hinanden som hun tydeligt ikke vidste hvilket ord der skulle bruges.
"Jeg.. Elsker dig for højt til at lade det komme imellem os".
Med de ord, gik hun i stå, og blot stirret overrasket med klappende kæber, hun sank en klump og tungen hilste flere gange nervøst på verden. Hånden der stadig holdt om den arm der nåede hendes hofte, og gav den et kraftigt klem som hun forsøgte at presse sig fysisk ind i vægen, dog uden det lukkes, den anden hånd, ubevist af hendes egent valg, søgte hans hals, og en håndflade lå der, ved den varme blodåre. Blikket hævede sig til hans blik.
"Ti år..du...har følt sådan i ti år?" lyd det nervøst fra hende som hun lod sit blik hvile på hans øjne.
"Ti..år er utrolig lang tid..Er du...sikker på dette? Lad være...at tag fejl, du har..ikke været glemt for mig, men at sige..alt det der..alle de Vidunderlige ord, jeg ønskede at have hørt, den gang, i dag...rammer bare ikke så nært i dag." hun sukkede, og på trods af hendes ord, rev hånden der havde fag i hans arm, en smule tættere, hun fugtede sine læber let mellem ordende, og hånden på hans hals, faldt til hendes egen højde på hans bryst.
"Du er..en skøn mand, hvis alt du siger er..sandt, bliver hvem end du ender med..utrolig lykkelig, og endnu mere med din varm hjertet familie nær dem." hun smilede let, og tog endelig blikket fra ham, og lod det falde til hånden på hans bryst, som imens hun talte havde taget let fat i hans trøje. Den anden hånd, stille revet hånden fra hendes hofte, længere bag hende, om den endelig var på hendes len eller ende nu, vidste hun ikke, og muren var ikke lige bag hende, hun havde lænet sig let frem. En dyb indholdning blev taget, og et lille bid i underlæben.
"Men..tror ikke..." på trods af hvad hun sagde, træk hun sig en smule nærmere, og rejste sig let på spisen af sine fødder, og lod blikket bevæge sig imod ham igen.
"Det bliver..mig." lyd det stille som hun lod hånden på hans hals forsøge at trække ham nær, ned til hende, ned til de kolde læber, og lade hende føle den dejlige varme.