Steam-covered Room of Doom

Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza så interesseret på arrene, men fortrak ikke en mine. Hun hverken smilede eller grinede, faktisk var hendes ansigtsudtryk mere bekymret end noget andet. Arrogancen var forsvundet som dug for solen, som hun betragtede arrene, men uden at røre ved dem, eller på nogen måde gøre antast til at røre andet end Yumes hænder, som hun havde fat i stadigvæk.

"Det er ikke noget at skamme sig over, eller at grine af," sagde hun med styrke og kraft i stemmen, som hun slap Yumes hænder og trådte et skridt baglæns.

"Kan du da ikke se, at det er smukt?" Hun nikkede mod arrene, og trådte endnu et skridt baglæns. Med den ene hånd løb hendes fingre skødesløst over sin egen arm, og det ar hun havde på den. Hun viste det til Yume med stolthed i sit smil.

"Jeg kunne aldrig grine af så markante tegn på styrke," fortsatte hun med et opmuntrende smil, som var så anderledes og så forskelligt fra det hånlige, katteagtige smil, som hun havde båret før hun havde set arrene. I hendes verden, så var ar et tegn på styrke. På at man havde gennemgået noget, som havde gjort en stærkere. Havde gjort en... anderledes og derved også på en måde... ja, mere magtfuld.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 30.11.2020 18:54
At blive holdt, i intet andet end en gennemblødt silke som ikke efterlod meget af hendes figur til fantasien, at den var åben og klædet om hendes hofter var alt der i sandhedens øjeblik dækkede hendes figur, gjorde ikke øjeblikket mere behageligt. Alligevel var den spinkle elver kvinde ligeglad med hvad af hendes figur som blev set, alt der gik hende på var en fremmede, kvinde beskuet hendes ar, fjernet sløret og stirret på netop dette punkt, kæben blev bidt hårdt sammen som hun lyttede til halv dyret ord, og et vredt glimt i blikket. "Vær din mund!" kommenteret hun hårdt som påstanden at den var smukt blev lagt på bordet.

"Smukt? Ja, selvfølgelig vil en bæst som dig se dette som 'smukt'" hun rystede hovedet, men netop som Zanza gav slip på hende, slap Zanza og Yume'Ave var på ingen måde klar som hun faldt bagover, og med et dunk ramte hun den varme gulv. Et lille grynt af smerte forlod hende som hun sad der og stirret op på Zanza. "På styrke? Hvad i Nak’lar gåder..." hun slog vredt et klik med tungen, men blev på sin plads.

"Pill af." kommanderet hun, med det vrede glimt i blikket. "Hvis du bare er her for at beglo mig, og håne mig, så har du opnået det! Hvad mere vil du have?"igen slog hun vredt klik med tungen og rystede hovedet. Irreteret lukkede hun badekåben foran sig, men uvant tidligere i dialogen, lå blikket på Zanzas blik, med både flamme og liv i blikket.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza så noget forbavset på elverkvinden. Hun var selv vokset op med at ar var et tegn på styrke: på at man havde gennemgået noget forfærdeligt OG overlevet. Derfor kunne hun slet ikke forstå, at Yume ikke kunne se det smukke i sine ar. Hun kunne simpelthen ikke fatte, at nogen så det som grimt. Nej, det kunne hun slet ikke se på nogen måde.

De lange ører blev lagt ned at nakken, som hun blev kaldt et bæst. Det brød hun sig bestemt ikke om! Hun blottede sine tænder af hende, og knurrede ufrivilligt men lavt i sin hals. Hun rakte frem, men rørte stadigvæk ikke Yume. Hun kunne pludselig ikke finde ud af, hvad hun skulle gøre. For ærlig talt, hvad kunne hun gøre? Jo, hun kunne selvfølgelig gennemføre sin plan og kidnappe elverkvinden, men for hell, de var vidst forbi det.

"Jeg er aldeles ikke her for at beglo dig!" brummede hun vrissent, og svingede irritabelt med halen.

"Og jeg fornærmer dig ikke. Jeg fortæller dig tværtimod, at noget du ser som grimt er noget jeg ser som smukt." Hun sænkede hovedet, og så på Yume med sammenknebne øjne, inden hun talte igen: "Men gør som du vil. Hvad rager det mig."

Hun vendte ryggen til hende, og knurrede: "Og tag dog noget tøj på. Jeg er ikke interesseret i dig på den måde."

Hun rystede på hovedet igen, og himlede med øjnene af hende, mens hun gav hende den privatlivsfred at klæde sig på, mens hun stod med ryggen til.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 30.11.2020 21:06
De blottet tænder, det korte knurren, og endnu mere efter de ord der kom hendes vej efter det vrede udbryd, fik frygten frem i hende igen og blikket kom retur på vandet nu til hendes side. Hun lyttede, til de irreteret sving med hale mere end de ord der blev sagt. Hun tvang sig selv til ikke at åbne munden og blot lyttede til de ord der kom hendes vej. "Måske i dine øjne." lyd det kort som Zanza kaldte aret smukt igen, endelig fattede bæstet det! at det ikke ragede hende.

Ordren fik dog hurtigt Yume'Ave på sine ben, som hun gik til bordet lidt væk hvor tøjet lå, et øjeblik gled blikket imod døren, bag den en lille have før det store hus, og så ville vagterne kunne høre hende. Et blik over skuldren, en smule fornærmet over Zanzas kommentar, men mest for at minde hende om de klør som ventede hendes ryg hvis hun forsøgte at løbe. Hun sank en klump som det lille stof der omkring hende fladt til jorden. Som hun begyndte at beklæde sig som normalt, det lette, silke tøj, som var gennemsigtigt i det rigtige lys, og et fint stykke stof bundet om hoften. Et ny, rent slør blev lagt over munden før hun talte. "Du kan vende dig om nu." irreteret, opgivende, dog stadig med det glimt af vrede i både blikket og stemmen. "tak." lyd det kort, og lav tonet, faktisk håbede hun at Zanza ikke hørte, at hun takkede hende for at blive påklædt.

"Så..hvad vil du? Du ønsker ikke mig? vi har ingen våben? Hva...vil du?" spurgte hun, og forsøgte at holde blikket på Zanza, men så snart tænderne, kløerne, kom frem igen, var det ikke muligt at se hende i øjne, blikket lagde sig på gulvet i mellem dem.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza stod med ryggen til hende, mens hun ventede. Hun tappede med kløerne på fødderne mod gulvet, som hun ventede noget utålmodigt. Nok var hun ikke just den rareste person, og nok nød hun at skræmme Yume, men hun syntes alligevel det var synd for hende, at hun fandt sådan en fantastisk del af sig selv grim og uskøn. Det gjorde hende nærmest trist. Ked af det.

Da hun fik at vide, at hun kunne vende sig om, så gjorde hun dog det. Hun smilede lidt, som hun hørte et meget lavmælt 'tak' blive ytret. Så havde hun alligevel gjort noget godt i dag - ikke at hun gik ret meget op i det altså.

"Jeg har jo sagt, at jeg vil have dig med mig," svarede hun hovedrystende, og vinkede kvinden med sig. "Så følg med, ellers skal jeg nok slæbe dig hele vejen tilbage til Mørket."

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 01.12.2020 08:05
At kontant høre de forbandet kløer mærke gulvet, gang på gang, gjorde det ikke nemt at blive påklædt, nervøs, og med frygt i sjælen klumpede hun sig igennem det, dog tog det nok længere tid end det normalt ville for hende. Sløret, gjorde hun sikker på sad som det skulle en gang mere, end hun normalt gør. Hun gad ikke flere kommentere, at holde vreden inden var gået galt engang og hun følte sig mere end heldig at intet forekom som hun hævede stemmen. Hænderne blev samlet bag hendes ryg som hun afventede Zanzas næste ord, opfør dig pænt, og det skal nok gå, lyd hendes indre.

Kæben blev bidt sammen som Zanza igen begyndte at tale om at tage hende med, og det provokerne vink til at følge med som en lydig hund, hjalp ikke på at holde sig selv i skinedet. Dog ændrede følelse i de lilla øjne sig som det næste ble sagt, til mørket. hun sank en klump, og om hun ville eller ej, kunne hun ikke lade være med kort at tænke på Sidkayns, kort, fristet til at sige ja, for at møde hende igen, men også kun ganske kort som de lilla øjne igen så de markeret kløer på halv dyret. Hænderne slap hinanden bag hende, og blev stædigt slået over kors. "Nej." lyd det hårdt, som vrede kom frem i blikket. "I guderne, nej." tilførte hun og slog vredt et klik med tungen. "Jeg, bliver i elverly. Jeg er dagens stemme, i guderne nej, jeg skal ikke nær mørket!" igen slog tungen sit vrede klik.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza smilede overstadigt, som det virkede til, at kvinden var bange for hende. Det fandt hun ærlig talt ret underholdende. Men da hun nægtede at følge med, så blev Zanza vred. Det irriterede hende, at det ikke var så let. Især fordi hun i denne sammenhæng var den stærkeste af de to. Hun kunne med stor lethed slæbe elverkvinden med sig, hvis hun ville. Men det var ærlig talt sjovere at manipulere hende til at følge med.

"Hvis du ikke følger med, så sørger jeg for, at din familie aldrig ser en solopgang igen," truede hun lusket. Nok kendte hun intet til Yumes familie, men hun kunne dræbe alle i det her hus. Det måtte være godt nok, ikke? En massakre i Elverly skulle nok få folk til at tale, og forhåbentlig også få Yume til at følge med.

Hun tog nogle skridt tilbage, til hun var henne ved Yume igen. Så rakte hun ud og greb efter hendes arm, for at med magt slæbe hende med sig til Mørket. Det eneste der kunne stoppe hende i at gøre det lige nu, skulle være, at hun endte i mindretal. At nogen kom og hjalp Yume.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 06.12.2020 10:45
På trods af, at hun var bange for denne kvinde, var der ingen god ting ved at lade hende vise hende vej til mørket. Faktisk var der intet godt ved at komme den vej, så på trods af hvor ræd hun var over denne køters klør, var mørket en langt værre mulighed. Hvem der var den stærkeste var ligemeget, selvfølgelig kunne Zanza tvinge hende, til en vis grad og at ende bevidstløs ville være til Yume'Aves fordel, og det vidste rådskvinden godt, specielt da natten var over dem. Der var flere i huset som sov og det ville være nemt at kalde på hjem hvis Yume'Ave mistede bevidstheden. "SLIP MIG!" skreg hun nærmest som hun mærkede den pelset bekløet hånd omkring hende arm. Men alligevel bekæmpede hun det minimalt, hun gik ikke, men hun bekæmpede ikke at blive trækket efter Zanza.

"VED DU HVEM JEG ER!" forsatte skriget efter blot en meter eller to. "De får intet ud af det her!" Blikket hvilede foran Zanza, og hun begyndte at vente på en mulighed, eller to. Det virkede jo ikke umuligt at komme ud af dette, hun blev bare nød til at være forsigtigt, nu hvor de beskidte poter var om hendes arm. "Slip mig, og jeg lover, at de vil få hvad du vil have!" forsatte hun nærmest i pil, men alligevel begyndte hun at trække lidt i smilet under sløret, og håbede de forlod rummet hvor dampen ville ødelægge det hele.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza reagerede hurtigt, som Yume skreg op. Hurtigt smækkede hun en halvpelset, bekloet hånd op foran munden på hende, for at gøre hende tavs. Den anden hånd greb hårdt fast om elverkvindens biceps, og klemte til, hvorefter hun trak hende med sig i et ryk, om muligt.

"Så klap dog i, din hystade!" knurrede hun lavmælt ,"Og kom så med!"

Da hun tav, så fjernede hun hånden fra hendes mund. Men så råbte Yume altså op igen. Hun rullede øjne, og lod kløerne bore ind i kvindens arm, så det rent faktisk gjorde ondt. Før havde hun bare klemt med sine fingre, nu var kløerne også med i den her leg.

"Hvad rager det mig hvem du er? Så hold dog-" Hun gik i stå, da hun hørte hvad kvinden sagde.

"Præcis hvad jeg vil have?" spurgte hun med et lumsk smil, men trak stadigvæk Yume med sig ud fra badehuset. Hvor opsat hun var på at få Yume med sig afhang af, hvad hun kunne få i bytte for elverkvindens liv. Det skulle virkelig være noget specielt, hvis hun skulle opgive at få hende med.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 14.12.2020 18:57
hele hendes figur gik i stå, i netop det øjeblik Zanza hånd lagde sig om sløret, og endnu mere som kloen greb fat og hun blev flået tæt på Zanza igen. Hun snak en klump og holdt blikket nær Zanzas, dog nærmest umuligt at holde det på zanzas blik, men det fandt ro på hendes hage. Et kort nik blev givet, til den ordre der kom hendes vej, og der faldt blikket til hendes arm, som de få lille dræber af blod løb igennem det let gennemsigtige silke, blot en lille rift var alt der var sket, og blodet fangede hende langt mere end den smerte kloen startede med at senge igennem hende. Det næste der blev sagt irreteret hende tydeligt, tænk at hun blev trykket afsted efter dette..bæst, imod mørket, uden at der blev givet en tanke til hvem hun var, og endnu mere, at det ikke virkede til at være et ønske om at få at vide hvem hun er. Hun træk vejret dybt før hun gav ord til det næste Zanza sagde.

"..Hvis jeg kan antræffe det. SÅ ja..hvis du slipper." blikket gled forbi sin vogter i dette øjeblik, og på haven de næsten var gået ud i. "Jeg..kan ikke love alt." tilførte hun forsigtigt. I visse tilfælde skulle hun forklare hvorfor, hun ville have netop det hun spurgte efter, og det kunne nemt få problemer, men, at lyve, og manipulere en smule er en billig pris for ikke at ende med at slås og håbe på hjælpen kom, og begge muligheder langt bedre end at ende hos mørket.

"Jeg er rig, har magt...så kan få..fat i det meste." forsikret hun, i håb om blot at skulle kaste krystaller på bordet og vente lidt, at huse en kvinde som..dette..bæst, ville ikke være et større problem, blot frustrerende til hun fik fat i...hvad end der ville begære dette..væsen. blikket faldt tilbage på det hvide silke, som blev mere og mere rødt. Jo såret var ikke stort, men, i guderne hun hadet det. Hun havde lige været i bad! OG NU! beskidt igen! Stille, kom en let sort farve frem i såret, i blodet, så om noget urent var blandet der i. Et dybt suk forlod Yume'Ave ved synet af dette, og et opgivende blik faldt på Zanza.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza smilede selvtilfredst, som hun stoppede et par meter fra badehuset. Hun var helt sikkert vild med tanken om, at hun kunne få hvad end hun begærede. Hvad end hun ønskede var nu indenfor rækkevide. Hvis ellers Yume havde det. Og så var der lige et problem: Hun vidste ikke hvad hun ønskede. Hun så uanede muligheder, men vidste ikke, hvad hun skulle bede om.

"Jeg slipper dig ikke, før du har givet mig det jeg vil have," svarede hun strengt, og klemte yderligere om kvindens håndled. Hun havde ikke tænkt sig at lade denne kønne fugl gå, før hun havde fået noget til gengæld. Og SÅ ville hun stikke af. Men først der.

"Jeg ønsker-" sagde hun langsomt, mens hun så noget eftertænksom ud. Hun så ikke engang, at hendes kløer borede sig ind i Yumes håndled, og efterlod blod hvor de prikkede hul.

"-jeg ønsker..." gentog hun, og tappede på underlæben med en skarp klo. "Hvad har du af magiske genstande heromkring?"

Yep, det var en magisk genstand hun ønskede. Krystaller kunne hun dårligt bruge til noget som helst. Der var intet af den type, som interesserede hende, men eftersom hun ikke havde magi selv, så ville magiske genstande være fantastisk! Især hvis hun kunne blive usynlig eller sådan noget ved hjælp af en eller anden dims!

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 20.12.2020 20:28
Tydeligt nervøs for de næste ord som kom hendes vej, stod Yume'Ave stille og blot lod Zanza tage sin tid med sine tanker, og ord. De lilla øjne fra den langøret kvinde var låst på kløerne som havde markeret hendes hud, et klem som kun blev voldsommere med de næste ord fra Zanza. Kæben blev bidt sammen som det skete, ingen lyd, ikke engang et lille grunt af smerte, kun nogle dybt irreteret øjne på tøjet som begyndte at blive farve af væsken det lille sår tabte på kjolen. Zanza fik ikke svar på sine første ord, blot et kort blik mens Yume'Ave ventede på det næste.

Håbefulde øje ventede på Zanza næste ord, ord der tydeligt bevist blev holdt fra Yume'Aves øre, og dette var lige så irreterene som den farve det let gennemsigtige tøj fik.
"Du ønsker?" tilførte hun, i håb om dette ville slutte hurtigere, men nej Zanza blev ved med at trække på ordene. Dog ville hun ønske at hun ikke havde hørt det næste.
"Magiske ting?" gentog hun og kastede blikket i hast imod den store hus, og lod blikket trække sig til palæet i trætoppende over dem. En klump af intet blev synket.
"Vi..er kunstnere..Vi har magisk insekter der laver silke, pensler til maleriger, og..den slags..Sådan noget du vil have?" eftertænksom lod hun blikket flade fra vindue til vindue.
"Nogle instrumenter med magisk berøring også?" tilførte hun som blikket gled over fest salens vinduer.  Hun sank en klump for selvfølgelig var dette bæst langt fra kulturalt nok til at ønske noget af dette.
"Er..det..sådan noget?" spurgte hun med frygt i tonen, og håbefuldt på et ja.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza så godt, at hun lavede hul i Yume med sine klør, men det var hun egentlig ret ligeglad med. Faktisk fik hun en næsten ustyrlig lyst til at slikke blodet af elverkvindens arm. Det var nok dyret i hende, som ønskede det, gættede hun da på. Først havde hun besluttet sig for, at hun ikke ville gøre det, men så så hun på Yume igen, og så at hun så mere irriteret end skræmt ud. Så hun fandt sig selv slikke noget af blodet af elverens arm.

Men da Yume fortalte, at de var kunstnere og havde magiske genstande til kunst, så kunne hun ikke lade vær med at fnyse og rulle med øjnene. Det interesserede hende på ingen måde. Sådan overhoved ikke. Faktisk følte hun, at der blev gjort grin med hende lige nu.

"Magisk kunst? Ha!" lo hun ind i ansigtet på Yume, og gav hende et skub med den frie hånd, men holdt stadigvæk fat i hendes arm med den anden.

"Oh hvad i alveeeerden skulle jeg bruge sådan noget fis til?" Hun løftede det ene øjenbryn af hende, og smilede næsten katteagtigt - overlegent.

"Har I ikke nogle magiske våben eller sådan noget? Eller noget som kan gøre mig usynlig? Et eller andet brugbart?" Hun lagde nu hovedet på skrå på en hundeagtig måde, som ville være nuttet, hvis det ikke var fordi, at hun lige havde slikket blod af Yumes arm.

Yume'Ave Risindier

Yume'Ave Risindier

Dagens Stemme

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 769 år

Højde / 185 cm

Hope 10.01.2021 20:18
Hendes øjne blev store som hun stirret med afsky imod tungen som dansede omkring hendes arm, og slugte det blod der forlod hende fra den lille sår, kæben klapperede som hun tydeligt kæmpede med ikke skrige, med at slå, eller hvad end ellers hun kunne finde på som vreden gled igennem hendes sind. Det lille skub og den håndlige latter imod kunst fik hendes hurtigt flået fra sit blik imod hendes arm, og et lille grynt af utilfredshed, forlod hendes læber som hun kæmpede med at holde sig oprejst.

"Hvad skal du med det? Få en kultur arv!" hvæsede Yume'Ave tilbage, som hendes fri hånd knyttede sig og med et lille stamp i jorden forsøgte hun at få sin hånd revet fri af Zanza klør.
"Eller et værdi fuldt liv!" tilførte hun som hendes hånd ikke kom fri blot som hun rev i den.
"Magiske våben? Hvad skal vi dog med det!" vredt slog hun et klik med tungen. Netop i det klik samlede hun chakra, endelig ikke for at gøre noget med det, hun samlede blot Chakra i sin kerne for at se om Zanza ville opdage den slags, eller om bæstet var så dumt og sanseløst som Yume'Ave selv var overbevist om at hun var. 
"Vi er ikke en krigs familie, eller soldater! Skuespillere, digtere, sangere, musikere og kunstnere er vores kald. Så passer det ikke dit sind, så slip mig og pil af!" Igen slog hun et klik med tungen og rystede hovedet og lod sit blik falde imod hendes eget kunst kammer, lige der, oppe i trætoppene, hvis bare hun havde sovet denne nat, frem for at ligge i badehuset bag hende.
Zanza

Zanza

Neutral Ond

Race / Halvdyr/Dæmon

Alder / 24 år

Højde / 174 cm

Zanza kunne ikke lade vær med at le af Yume. Kulturarv? Hvad i alkrystallandet var det? Hun forstod ikke et klap, men valgte blot at le af det i stedet for at stille spørgsmål. Hun ville jo ikke virke dum eller sådan noget.

"Hvad skal jeg bruge det til? Det kan man ikke slås med!" grinede hun af hende, og strammede sit greb om Yumes håndled.

"Du ville fx have kunne true mig herfra, hvis du havde en kniv! Eller et andet våben. Du kunne forsvare dig? Og ikke dø i dag," svarede hun mørkt med et bredt smil, som blot gjorde det hele mere bizzart at se på. Hun flashede hende sine spidse tænder, og mærkede en dyb knurren i sin hals, da hun mærkede et eller andet i luften. Havde elverkvinden virkelig magi? Hvis ja, hvorfor havde hun så ikke brugt den endnu? Nej, det var sikkert bare ingenting.

"Men Missy, så ser det ud til, at du kommer med mig. Hvis du ikke har noget brugbart at tilbyde," med de ord begyndte hun at trække Yume mod skoven, så godt hun nu kunne, "Og drop alt om at kæmpe imod. Jeg er ikke for fin til at slå dig ihjel, hvis det kommer til det."

Igen flashede hun sine hvide tænder af hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Tatti, Muri Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 11