hele hendes figur gik i stå, i netop det øjeblik Zanza hånd lagde sig om sløret, og endnu mere som kloen greb fat og hun blev flået tæt på Zanza igen. Hun snak en klump og holdt blikket nær Zanzas, dog nærmest umuligt at holde det på zanzas blik, men det fandt ro på hendes hage. Et kort nik blev givet, til den ordre der kom hendes vej, og der faldt blikket til hendes arm, som de få lille dræber af blod løb igennem det let gennemsigtige silke, blot en lille rift var alt der var sket, og blodet fangede hende langt mere end den smerte kloen startede med at senge igennem hende. Det næste der blev sagt irreteret hende tydeligt, tænk at hun blev trykket afsted efter dette..bæst, imod mørket, uden at der blev givet en tanke til hvem hun var, og endnu mere, at det ikke virkede til at være et ønske om at få at vide hvem hun er. Hun træk vejret dybt før hun gav ord til det næste Zanza sagde.
"..Hvis jeg kan antræffe det. SÅ ja..hvis du slipper." blikket gled forbi sin vogter i dette øjeblik, og på haven de næsten var gået ud i.
"Jeg..kan ikke love alt." tilførte hun forsigtigt. I visse tilfælde skulle hun forklare hvorfor, hun ville have netop det hun spurgte efter, og det kunne nemt få problemer, men, at lyve, og manipulere en smule er en billig pris for ikke at ende med at slås og håbe på hjælpen kom, og begge muligheder langt bedre end at ende hos mørket.
"Jeg er rig, har magt...så kan få..fat i det meste." forsikret hun, i håb om blot at skulle kaste krystaller på bordet og vente lidt, at huse en kvinde som..dette..bæst, ville ikke være et større problem, blot frustrerende til hun fik fat i...hvad end der ville begære dette..væsen. blikket faldt tilbage på det hvide silke, som blev mere og mere rødt. Jo såret var ikke stort, men, i guderne hun hadet det. Hun havde lige været i bad! OG NU! beskidt igen! Stille, kom en let sort farve frem i såret, i blodet, så om noget urent var blandet der i. Et dybt suk forlod Yume'Ave ved synet af dette, og et opgivende blik faldt på Zanza.